کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات امروز بازار سهام


کد خبر : ۶۰۴۵شنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷:۰۷۲۲۸۰ بازدید

معاملات امروز بازار سهام در اکثر نمادها به شکلی متعادل پیگیری شد و ارزش معاملات نیز با روندی رو به رشد به 255 میلیارد تومان رسید؛در فرابورس اوراق تسهیلات خرید مسکن بی‌توجه به ...

معاملات امروز بازار سهام در اکثر نمادها به شکلی متعادل پیگیری شد و ارزش معاملات نیز با روندی رو به رشد به 255 میلیارد تومان رسید؛در فرابورس اوراق تسهیلات خرید مسکن بی‌توجه به تدابیر اندیشیده‌شده،درمسیر افزایش قیمت قدم بر‌می‌دارد.

در پایان معاملات امروز سهام، ارزش معاملات به 255 میلیارد تومان نزدیک شد به طوری که معامله‌گران بیش از 835 میلیون برگ سهم خرید و فروش کردند . امروز شاخص تغییر خاصی نداشت و همچنان در کانال 74 هزار واحدی و در مرز 75 هزار واحد متوقف شد و ارزش روز بازار نیز به 342 هزار و 507 میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز بورس تهران نمادهای مهندسی نصیر ماشین، نیرومحرکه و داروپخش پس از بازگشایی بیشترین افزایش قیمت را داشتند اما در مقابل پارس خزر با افت 32 درصدی به بازار بازگشت و به دنبال آن لیزینگ رایان سایپا،‌پشم شیشه، شهد، سیمان داراب، تولید مواد اولیه و الیاف مصنوعی و لیزینگ صنعت معدن بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

در فرابورس حجم معاملات به 156 میلیارد تومان نزدیک شد و ارزش بازار اول و دوم فرابورس به 64 هزار میلیارد تومان رسید. در این بازار اوراق تسهیلات خرید مسکن پس از افت یکروزه مجددا در مدار رشد بازگشت و ظاهرا این اوراق قصد سر فرود آوردن مقابل رکود بازار را ندارد.اخیرا نیز مدیران فرابورس تدابیری برای ارزان شدن این اوراق اندیشیده بودند که بازار نسبت به این تدابیر هم بی‌توجه بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها