کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس به نیمه 74 هزار واحد رسید


کد خبر : ۵۹۸۰سه شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲:۰۰۲۲۰۹ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افزایش 635 واحدی موفق به بازپس‌گیری نیمه 74 هزار واحد شد.

اوراق امتیاز تسهیلات خرید مسکن فرابورس امروز هم جیب متقاضیان خود را نشانه رفت و با افزایش قیمت موج دیگری از نگرانی‌ها را برانگیخت. این اوراق امروز در بیشترین قیمت به محدوده صد هزار تومان هم نزدیک شد تا برای دریافت یک وام 45 میلیون تومانی تنها 9 میلیون تومان صرف خرید اوراق شود.

در جریان معاملات امروز شاخص بورس هم با افزایش 635 واحدی موفق به بازپس‌گیری نیمه 74 هزار واحد شد و ارزش روز بازار نیز به محدوده 343 میلیارد تومان نزدیک شد.بر همین اساس امروز بیش از 410 میلیون برگ سهم به ارزش حدود 130 میلیارد تومان داد و ستد شد.

امروز هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای اولین بار طی چند ماه گذشته با صف خرید روبه‌رو شد و تأثیر 306 واحدی بر شاخص گذاشت و به دنبال آن هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تأمین، توسعه معادن و فلزات، سرمایه‌گذاری دارویی تأمین، سرمایه‌گذاری خوارزمی، پتروشیمی خارک، توسعه صنایع بهشهر، سیمان فارس و خوزستان، گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه‌گذاری غدیر بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

در فرابورس هم شاخص با افزایش 3 واحدی به 806 واحد رسید که پتروشیمی مارون، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، تولید برق عسلویه مپنا، ذوب آهن اصفهان، نفت ایرانول، پتروشیمی خراسان و سبحان دارو بیشترین تأثیر افزایشی داشتند، اما در مقابل نفت پاسارگاد، بانک خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس، بانک گردشگری و کویر تایر ضمن کاهش قیمت بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص داشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها