کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین انتخاب با بودجه ای متوسط


کد خبر : ۵۹۵۸دوشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹:۲۸۶۳۰۸ بازدید

این نمونه، ترقی یافته و توسعه داده شده از روی نسخه Lumia 520 است که باز هم برای بودجه متوسط طراحی شده بود و برای مایکروسافت و نوکیا، یک موفقیت تجاری به همراه آورد. در اینجا ...
بهترین انتخاب با بودجه ای متوسطبهترین انتخاب با بودجه ای متوسط

هوشمند Lumia 635 همه آنچه ‌منجر به موفقیت تجاری Lumia 520 شد، در دل خود جای داده‌ و در عین حال، توانسته است امکانات و قابلیت‌های بهتری نسبت به 520 به کاربران ارائه دهد. این هوشمند هم اکنون از ارزانبهاترین هوشمند‌های مجهز به Windows Phone 8.1 در بازار است.

Lumia 635 را می‌توان‌ یک هوشمند خوب و جالب توجه برای بودجه متوسط در بازار ارزیابی کرد. این هوشمند مجهز به آخرین نسخه از سیستم عامل Windows Phone است و در کنار آن، آخرین نسخه از نرم‌افزار نوکیا نیز‌ روی آن وجود دارد.این نمونه، ترقی یافته و توسعه داده شده از روی نسخه Lumia 520 است که باز هم برای بودجه متوسط طراحی شده بود و برای مایکروسافت و نوکیا، یک موفقیت تجاری به همراه آورد. در اینجا نگاهی بهLumia 635 و ویژگی‌های آن می‌اندازیم.

 

نگاهی به Lumia 635، هوشمندی برای بودجه متوسط


همانگونه که گفته شد، Lumia 635 نمونه ترقی یافته Lumia 520 است که هر دو نمونه را در تصویر زیر می‌بینید (سمت راست Lumia 635). موفقیت تجاری 520 منجر به آن شد که مایکروسافت برای سال جاری، ‌تلاش جدید و بزرگتری ‌در برند Lumia آغاز کند.
 

نگاهی به Lumia 635، هوشمندی برای بودجه متوسط


سخت افزار

این گوشی با ابعاد 129.5x66.7x9.2 میلی‌متر و وزن 134 گرم، ‌طراحی کاملا زیبا‌ دارد و با صفحه نمایش 4.5 اینچ خود، کمی از iPhone 5S بزرگتر است. آن گونه که به نظر می‌آید، پلاستیک به کار گرفته شده در قاب آن، از این گوشی یک نمونه کاملا زیبا برای در دست گرفتن و مقاوم در برابر خط و خش و آسیب ساخته است.
 

نگاهی به Lumia 635، هوشمندی برای بودجه متوسط

صفحه نمایش این گوشی 4.5 اینچ 854 x 480 پیکسل IPS LCD با تراکم پیکسل 221 PPI است؛ اما به رغم تراکم پیکسل تقریبا کم این گوشی، استفاده از فن‌آوری Nokia TrueColor تصاویر و رنگ‌ها در این صفحه نمایش کاملا براق و دقیق هستند.
 

نگاهی به Lumia 635، هوشمندی برای بودجه متوسط


در ‌این دستگاه، پردازشگر Quad-Core Qualcomm با قدرت 1.2 GHz و رم‌512 و حافظه داخلی 8 GB وجود دارد؛ اما این گوشی از حافظه خارجی Micro SD پشتیبانی می‌کند.
 

نگاهی به Lumia 635، هوشمندی برای بودجه متوسط


در قاب پشتی، دوربین 5 مگاپیکسلی بدون فلش قرار گرفته و همچنین خبری از دوربین جلو در این گوشی نیست.
 

نگاهی به Lumia 635، هوشمندی برای بودجه متوسط


دوربین

این گوشی، نخستین گوشی هوشمند نوکیا بدون دکمه مخصوص به دوربین است که البته نکته‌ای منفی نسبت به Lumia 520 به شمار می‌رود. البته این موضوع درباره دکمه‌های لمسی روی گوشی نیز درست است و این نخستین گوشی ویندوز فون نوکیا بدون این دکمه‌هاست.
 

نگاهی به Lumia 635، هوشمندی برای بودجه متوسط


تصاویر نمونه‌ای که از عکاسی این گوشی در فضای نت می‌توان یافت، نشان می‌دهد ‌کیفیت عکاسی این گوشی در نور زیاد و فضای آزاد بسیار بالا و قابل توجه است؛ اما ضعف شدیدی در عکاسی در فضای تاریک و نور پایین دارد.

عمر باتری

این دستگاه به دلیل ‌داشتن یک صفحه نمایش نسبتا کوچک و تراکم پیکسل کمتر، مصرف باتری به مراتب کمتری نسبت به دیگر گوشی‌های هم‌نوع خود دارد.‌ معمولا آنچه در فضای نت از عمر باتری این گوشی گفته شده، آن است که یک روز کامل را با یک استفاده عادی پاسخگوست و در صورت استفاده بیش از حد برای وب‌گردی و دیدن ویدئو این زمان به دو سوم کاهش پیدا می‌کند (5 تا 8 ساعت).
 

نگاهی به Lumia 635، هوشمندی برای بودجه متوسط


البته درباره دیگر ‌ویژگی‌های خاص این مدل، می‌توان به سازگاری ویندوز فون 8.1 با سخت‌افزارهای به‌کار‌گرفته شده در این گوشی هوشمند اشاره کرد که البته پیش از این مایکروسافت در کنفرانس MWC 2014 خبر آن را داده بود. نمود عینی این سازگاری را ـ همان گونه که پیشتر گفته شد ـ در از بین رفتن دکمه‌های لمسی و تبدیل‌ آنها به دکمه‌های On Screen و همچنین از بین رفتن دکمه مخصوص به دوربین و در نهایت داشتن یک طراحی ساده و زیبا می‌بینیم.

در پایان میتوان گفت، با توجه به تغییراتی که مایکروسافت و نوکیا در این مدل از گوشی مبتنی بر تجربه موفق 520 و 521 ایجاد کرده‌اند، می‌توان گفت، یک نمونه خوب برای قشر متوسط از لحاظ بودجه طراحی شده است. البته بی‌گمان باید گفت، هنوز ویندوز فون 8.1 به عنوان سیستم عامل این گوشی نیازمند ترقی و توسعه است و هنوز کار زیادی برای مایکروسافت در پیش است تا این سیستم عامل را ‌رقیبی جدی برای اندروید و iOS معرفی کند.اما اگر تجربه سیستم عاملی به غیر از اندروید را ترجیح می‌دهید، می‌توان گفت ‌Lumia 635 گزینه مناسبی برای یک هوشمند خوب با بودجه متوسط است. هم‌اکنون این هوشمند‌ با بهایی ‌حدود 560 تا 590 هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها