کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت انواع میوه در بازار تهران


کد خبر : ۵۷۹۳جمعه، ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴:۱۷۲۳۲۳ بازدید

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از افزایش ناگهانی قیمت میوه های لوکس در میدان میوه و تره بار خبر داد و گفت: به طور میانگین قیمت میوه های لوکس کیلویی 2 تا 3 هزار تومان در روز پنج شنبه افزایش داشته است.

حسین مهاجران اظهار کرد: یکی از دلایل افزایش قیمت میوه های لوکس برگزاری مجالس متعدد از سوی ارگان ها در چند روز اخیر است.او ادامه داد: روند روزهای آینده بازار نامشخص است و حجم اعظم خرید خانواده ها معطوف به میوه های ارزان قیمت مانند طالبی، هندوانه و خربزه است.

وی تاکید کرد: کیفیت، بسته بندی ، رنگ و طعمه میوه بسیار مناسب است و کمبودی در میزان عرضه احساس نمی شود.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با تاکید بر این که قیمت ها ی روز 5 شنبه افزایشی بوده است گفت: هر کیلو گیلاس 12 هزار تومان، زردآلو 10 هزار تومان، آلو 7 هزار تومان، سیب گلاب 4 تا 5هزار و 500 تومان، موز 3 تا 3 هزار و 200 تومان، هندوانه 600 تومان، طالبی 400 تا 1500 تومان، خربزه 1200 تا 2000 تومان، و خیار 2500 تومان در میدان تره بار تهران عرضه می شود.

وی افزود: آنچنان پرتقال در میدان نیست و حجم اعظم پرتقال از طریق قاچاق تامین می شود. در کنار آن انگور عسکری کیلویی 5هزار و 500 تومان تا 7هزار تومان، انگور یاقوتی 3هزار و تا 4 هزار تومان و خرما در سطح شهر که از واحدهای ذخیره سازی توزیع می شود کیلویی 7هزار و 500 تومان به فروش می رسد.

در سطح شهر کمی قیمت ها متفاوت است و میانگین قیمت هر کیلو آلو 6 تا 7 هزار تومان، گیلاس 10 هزار تومان، زردآلو 8هزار تومان، انگور 8 هزار تومان، انبه 10 هزار تومان، هندوانه 1100 تومان، خربزه 2300 تومان، طالبی 1800 تومان، سیب 8 هزار تومان، موز 4 هزار تومان، سیب زمینی هزار 2 تا 2500 تومان و خیار 3هزار تومان عرضه می شود.

میوه فروشان معتقدند به طور میانگین قیمت میوه در روز پنج شنبه کیلویی 1هزار تا 1500 تومان افزایش یافته است و تفاوت قیمت میوه میدان و سطح شهر به دلیل تنوع کیفیت و زمان خرید در روز چهارشنبه و پنج شنبه توسط میوه فروشان از میدان میوه و تره بار است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها