کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افت ارزش دلار قیمت طلا را افزایش داد


کد خبر : ۵۷۸۷پنجشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷:۱۰۳۹۳۶ بازدید

به دنبال انتشار متن مذاکرات نشست ماه گذشته فدرال رزرو آمریکا و تاثیر آن بر کاهش ارزش دلار قیمت جهانی طلا امروز پنج شنبه با افزایش روبرو شده و به بالاترین حد خود در یک هفته اخیر رسیده است.

متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که بانک مرکزی این کشور هنوز تصمیم روشنی برای افزایش نرخ بهره در کوتاه مدت نخواهد داشت و این مساله فشار زیادی را بر ارزش دلار وارد کرده است.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی همچنین منتظر تصمیم دولت جدید هند در انتشار بودجه سال مالی آینده و روشن شدن وضعیت واردات طلای این کشور هستند. هند دومین بازار بزرگ طلای جهان به شمار می رود و دولت جدید دهلی نو احتمالا قصد دارد بخشی از قوانین محدود کننده واردات طلا را لغو کند.قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین المللی امروز با 0.1 درصد افزایش به بیش از 1328 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته نیز با رشد 0.5 درصدی روبرو شده بود. 

فدرال رزرو آمریکا جزییات بیشتری را در خصوص نحوه متوقف کردن محرک پولی تا ماه اکتبر اعلام کرده ولی هیچ تصمیمی برای افزایش نرخ بهره در شرایط کنونی ندارد.هند نیز احتمالا قصد دارد تعرفه واردات طلا را از 10 به کمتر از 6 درصد کاهش دهد که این مساله تاثیر زیادی بر افزایش چشمگیر واردات این کشور خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها