کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتخابی مناسب در محدوده 800 هزار تومان


کد خبر : ۵۷۷۱چهارشنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹:۳۷۸۷۸۹ بازدید

در بازاری که بیشتر شرکت‌های معروف به شدت بر محصولات گران قیمت و قدرتمند سرمایه گذاری می‌کنند، شرکت HTC تلفنی را معرفی کرده که با قیمتی کم می‌تواند به راحتی بسیاری از امکانات ...

در بازاری که بیشتر شرکت‌های معروف به شدت بر محصولات گران قیمت و قدرتمند سرمایه گذاری می‌کنند، شرکت HTC تلفنی را معرفی کرده که با قیمتی کم می‌تواند به راحتی بسیاری از امکانات یک تلفن همراه گران قیمت را به شما ارایه دهد.

هنگامی که گوشی One M8 وارد بازار شد، افراد بسیاری تصمیم گرفتند تا هرچه سریع‌تر یک عدد از آن را تهیه کنند. این تلفن همراه با طراحی زیبا و سخت افزاری قدرتمند قوی‌ترین گوشی HTC در بازار است. اگر شما هم علاقه دارید تا یک عدد HTC در اختیار داشته باشید ولی نمی‌توانید هزینه گران قیمت آن را پرداخت کنید، بهتر است تا نگاهی داشته باشید به Desire 610.همانند M8 این تلفن نیز از دو بلندگوی با کیفیت در جلوی دستگاه استفاده می‌کند و می‌تواند به راحتی کیفیتی بالاتر از بسیاری از رقبا را به شما ارایه دهد. این دستگاه از بدنه ای تماماً پلاستیکی استفاده می‌کند، موضوعی که می‌تواند باعث شود تا افراد بسیاری از خریدن آن منصرف شوند.پشت دستگاه به صورت کامل از پلاستیک است و تنها دوربین و فلش یکدستی آن را به هم زده است.صفحه نمایش 4.5 اینچی این گوشی توسط قابی مشکی محاصره شده است، موضوعی که باعث شده تا اندازه این دستگاه کمی بزرگ‌تر از حد معمول باشد.

با اینکه اندازه دستگاه کمی بزرگ‌تر از حد معمول است اما نازکی آن باعث شده تا این موضوع چندان آزار دهنده نباشد.در قسمت بالایی گوشی نیز ورودی هدفون و در قسمت پایینی آن ورودی MicroSD را مشاهده می‌کنید.با این که در بسیاری از زمینه‌ها این دستگاه توانسته ویژگی‌های یک گوشی ارزان قیمت را به خوبی ارایه دهد اما در بخش صفحه نمایش به شدت ضعیف عمل کرده است. صفحه نمایش 4.5 اینچی 610 به رزولوشن 960x540 مجهز است که در برابر تلفن‌های همراه بازار، حتی ارزان قیمت‌ها، قابل قبول نیست.

همان‌طور که انتظار می‌رفت صفحه نمایش کیفیت چندان مناسبی را به شما ارایه نمی‌کند و به همین خاطر تماشای فیلم و یا خواندن متون به مدت طولانی با آن مناسب نیست.همانند جدیدترین گوشی‌های آندرویدی این دستگاه نیز به سیستم عامل آندروید 4.4.2 مجهز است و از رابط کاربری انحصاری Sense 6 استفاده می‌کند.رابط کاربری Sense 6 توانسته به شکل بسیار خوبی عمل کند و می‌تواند بسیاری از امکانات مورد نیاز کاربران را به شما ارایه دهد.

تلفن  HTC Desire 610 به دوربینی 8 مگاپیکسلی مجهز است که تصاویر قابل قبولی را برای شما به ثبت می‌رساند.با اینکه بیشتر تصاویر از رنگ و نور مناسبی برخوردار هستند ممکن است گاهی با نویز کمی در قسمت‌های تاریک مواجه شوید.کیفیت سخت افزاری این وسیله، همان‌طور که از قیمت آن انتظار می‌رفت پایین‌تر از حد گوشی‌های به روز است. این دستگاه از پردازنده 1.2 گیگاهرتزی استفاده می‌کند که می‌تواند بیشتر بازی‌ها و نرم افزارهای آندروید را برای شما اجرا کند.

در قسمت باتری شرکت اچ تی سی مدعی شده که این دستگاه می‌تواند به مدت 15.8 ساعت بازدهی داشته باشد، این موضوع کمی دور از واقعیت است و در آ‍زمایش پخش یکسره ویدیو این وسیله تنها 10 ساعت توانست دوام آورد. در حالی که LG G2 Mini توانست به مدت 13 ساعت به پخش ویدیو بپردازد.

در نهایت می‌توان گفت که با وجود قیمت پایین این وسیله، به دلیل ایراداتی همانند صفحه نمایش بی کیفیت و باتری نه چندان قوی تهیه این دستگاه تنها در صورتی منطقی است که شما دوربینی با کیفیت‌تر از سایر مدل‌های ارزان بازار می‌خواهید در غیر این صورت بهتر است تا به فکر خرید محصولی همانند Moto G باشید.

قیمت این محصول در بازار ایران در حدود 850 هزار تومان است که متناسب با امکانات دستگاه است هرچند که به دلیل صفحه نمایش باید کمی کمتر از این مقدار هم می شد.


HTC Desire 601 review

HTC Desire 601 review

HTC Desire 601 review

HTC Desire 601 review

HTC Desire 601 review

HTC Desire 601 review

HTC Desire 601 review



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها