کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

تست و بررسی میتسوبیشی لنسر 2014 در ایران

کدخبر:۵۷۵۳سه شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵:۰۵۱۴۸۳۰ بازدید

نوبت به سامورایی با اصالت ژاپنی رسید. آن هم برای حضور در ایران. حدود 20 سالی بود که میتسوبیشی از ایران رفته بود و ورود محصولات سواری آن به کشور امکان‌پذیر نبود. اما حالا با ورود برندهای ...

نوبت به سامورایی با اصالت ژاپنی رسید. آن هم برای حضور در ایران. حدود ۲۰ سالی بود که میتسوبیشی از ایران رفته بود و ورود محصولات سواری آن به کشور امکان‌پذیر نبود. اما حالا با ورود برندهای مطرح روز دنیا به کشور نوبت میتسوبیشی رسید تا به طور رسمی توسط تنها نماینده آن در کشور وارد ایران شود. البته تا قبل از این گروه خودروسازی بهمن مدل‌های مختلفی از پاجرو را وارد ایران کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شد.

حالا شرکت آرین موتور به عنوان عرضه‌کننده رسمی میتسوبیشی، محصولات این برند ژاپنی را وارد ایران کرده و تعداد قابل توجهی از مدل‌های عرضه شده را بفروش رسانده است. فروشی که در همان روز اول کاملاً نشان داد علاقه‌مندان بسیار زیادی مشتاق خرید این برند هستند. در اولین روز پیش فروش لنسر ۱٫۶ اتوماتیک تمامی آن‌ها خریداری شدند. در کنار لنسر ۱٫۶ اتوماتیک لنسر ۱٫۶ با جعبه‌دنده دستی و لنسر ۱٫۸ لیتری نیز عرضه شد. البته برای سال جدید دیگر نسخه ۱٫۶ با جعبه‌دنده دستی وارد بازار ایران نخواهد شد.چندی پیش فرصتی پیش آمد تا برای چند ساعت با مدل جدید لنسر ۱٫۸ ملاقاتی انجام دهیم. خودرویی که به عنوان کامل‌ترین و قوی‌ترین لنسر عرضه شده در بازار ایران شناخته می‌شود. مدل‌های ۲۰۱۴ لنسر هم‌اکنون با قیمت ۱۱۳ میلیون تومان و مدل‌های ۲۰۱۵ با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان توسط نمایندگی‌ها عرضه می‌شوند.

لنسر 1.8 فقط در بازار ایران

فقط ژاپن، استرالیا، ایران و آمریکا از مدل‌های ۱٫۸ لیتری لنسر در بازار بهره‌مند هستند. به خاطر آلایندگی بیشتر از حد مجاز نسخه دو لیتری لنسر، اجازه ورود این مدل به ایران داده نشده است. اما شرکت آرین‌موتور به صورت انحصاری توانسته نسخه ۱٫۸ لیتری را آن هم به تعداد محدود وارد کشور کند. تعدادی که در کل سال شاید تیراژ آنها به ۸۰۰ دستگاه هم نرسد. میتسوبیشی نیز مدل ۱٫۸ لیتری سفارش ایران را تنها به نماینده اصلی در کشور تحویل می‌دهد. این موضوع باعث شده تا نمایشگاه‌داران و واردکنندگان شخصی نتوانند لنسر ۱٫۸ لیتری را وارد کشور کنند.

واردکنندگان شخصی تنها می‌توانند مدل ۱٫۶ لیتری را از کشورهای حوزه خلیج‌فارس وارد ایران کنند. ضمن آنکه تمامی لنسرهای ۱٫۸ لیتری به خاطر ورود در تیراژ کم، در همان ساعت اولیه پیش فروش می‌شوند. البته یکی از دلایل فروش سریع لنسر، قیمت مناسب آن نسبت به دیگر رقبا و محبوبیت برند آن است.

اصالت ژاپنی در رگ‌های لنسر

میتسوبیشی لنسر دارای یک نسخه قدرتمند و اسپرت با نام EVO است. این مدل هم از نظر فنی و ظاهری تفاوت‌های قابل توجهی با نمونه‌های استاندارد لنسر دارد. اما ورود این مدل در بازار ایران هنوز منتفی است و جوانانی که می‌خواهند حال و هوای رانندگی اسپرت شهری را با محصولات میتسوبیشی تجربه کنند باید به سراغ نسخه ۱٫۸ لیتری لنسر بروند. البته نصب کیت بدنه اسپرت بر روی لنسرهای ۱٫۸ لیتری تا حد قابل توجهی چهره اسپرت‌تری را به آن بخشیده است و همچنان طراحی لنسر همانند مدل‌های قبلی هیجان را به شما القا می‌کند.

فلاپ‌های جلو، رکاب‌های کناری به همراه رینگ‌های ۱۸ اینچ و باله اندازه متوسط عقب چهره لنسر ۱٫۸را جوانپسندتر کرده است. وقتی از نمای روبه‌رو به خودرو نگاه می‌کنید، خط ابرو چراغ‌های جلو که به سمت جلو پنجره باریک کشیده شده‌اند، چهره یک گربه وحشی را تداعی می‌کند. قسمت کناری لنسر نیز تنها با نصب یک رکاب و رینگ‌های ۱۸ اینچی از یکنواختی خارج شده است. در داخل کابین نیز پوشش مشکی داشبورد، صندلی‌ها، رودری‌ها و دیگر بخش‌ها حس رانندگی اسپرت را برایتان به همراه دارد. کیفیت کابین نیز بسیار قابل قبول است. پوشش چرم صندلی‌ها و رودری‌ها این موضوع را تأیید می‌کند. هفت ایربگ، رینگ‌های اسپرت آلومینیومی ۱۸ اینچ، چراغ‌های زنون با سیستم گردش اتوماتیک با چرخش فرمان (AFS)، سیستم تهویه اتوماتیک، سانروف و گرمکن صندلی‌های جلو از دیگر امکانات و تجهیزات مورد استفاده در این مدل به حساب می‌آید.

سواری با برادر EVO

پیشرانه درون خودرو از نوع چهار سیلندر خطی ۱٫۸ لیتری ۱۶ سوپاپ با استاندارد آلایندگی یورو۵ است. روشن شدن پیشرانه هیچ شباهتی با نمونه‌های EVO ندارد. کاملاً آرام و کم هیجان است. بسیاری از جوانانی که به سراغ لنسر ۱٫۸ می‌روند قصد دارند علاوه بر تغییرات در بخش ظاهری، بخش فنی و سیستم اگزوزها را نیز دست‌کاری کنند تا لذتی دوچندان را تجربه کنند. ذات لنسر همین است. اما نمونه مورد آزمایش که پیشرانه ۱۴۰ اسب‌بخاری دارد هم به خوبی از پس خواسته‌های شما برمی‌آید. صندلی‌های لنسر اسپرت نیستند. توقعی هم نباید داشت. شما سدان خانوادگی خریداری کرده‌اید. اما جعبه‌دنده شش سرعته CVT و فرمان الکتریکی با قابلیت تنظیم ارتفاع به خودی خود سبک رانندگی شما را تغییر خواهد داد. تعویض‌دنده‌ها در لنسر ۱٫۸ در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. البته تنها موضوعی که برای جلوگیری از هیجان رانندگی بیشتر احساس می‌شود سیستم انتقال قدرت است. تمامی لنسرهای عرضه شده در بازار ایران دیفرانسیل جلو هستند. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو در مدت زمان ۱۱٫۵ ثانیه صورت می‌گیرد. همچنین حداکثر سرعت لنسر ۱۹۲ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

رقبا همچنان پشت‌سر هم

نزدیک‌ترین رقیبی که می‌توان برای لنسر 1.8 در نظر گرفت، هوندا سیویک و مزدا3 جدید است. کمپانی‌های مادر این سه برند در یک کشور قرار دارد. پس به راحتی می‌توان حدس زد بازار ایران یکی از مهم‌ترین بازارهای رقابتی برای این سه برند به حساب می‌آید. هوندا سیویک نیز داری پیشرانه 1.8 لیتری است. این پیشرانه 140 اسب‌بخار قدرت در 6500 دور بر دقیقه و 177 نیوتن‌متر گشتاور در 4300 دور بر دقیقه تولید می‌کند. اما طراحی هوندا سیویک در مقابل لنسر چندان حرفی برای گفتن نخواهد داشت. تنها موضوع مشترک میان سیویک و لنسر کیفیت بالای قطعات خودرو است. اما جدی‌ترین رقیب برای لنسر، مزدا3 جدید است. خودرویی با سطح تجهیزات و امکانات فراوان که با رقیب خود برابری می‌کند.

مزدا3 با پیشرانه چهار سیلندر دو لیتری 148 اسب‌بخاری خود چند سالی است که در بازار خودروی ایران جا باز کرده و به فروش خوبی دست یافته است. کیا سراتو جدید نیز از کشور کره جنوبی خود را به ایران رسانده است. پیشرانه 1.8 لیتری آن 148 اسب‌بخار و 178 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. طراحی این سدان خانوادگی نسبت به دیگر رقبا بسیار زیباتر و به روزتر است. اما امکاناتی که در این خودرو قرار دارد نسبت به میتسوبیشی لنسر چندان قابل توجه نیست. تویوتا نیز در کلاس سدان خانوادگی کوچک محصول قدیمی خود را با چهره‌ای جدید روانه بازار کرده است. البته هم‌اکنون در بازار ایران مدل 2013 کرولا عرضه شده است.

کرولا مجهز به پیشرانه چهار سیلندر 1.8 لیتری با 130 اسب‌بخار قدرت و 175 نیوتن‌متر گشتاور است. چهره نمونه 2013 این خودرو چندان برای جوانان جذاب و قابل قبول نیست. طراحی این مدل بیشتر مورد قبول افراد مسن و بالای 40 سال است. با این حال باید دید که آرین موتور با فروش بیش از 250 دستگاه لنسر در سال جدید می‌تواند سهم بیشتری را به خود اختصاص دهد یا خیر؟ بازاری که در آن خودروهای ژاپنی بیشتر طرفداران را دارند.

برای باز کردن صندوق بار می‌توانید از دکمه درون کابین استفاده کنید. همچنین با توجه به سیستم Keyless شما می‌توانید از طریق دکمه قرار گرفته بر روی صندوق بار که بالای عبارت Lancer تعبیه شده در صندوق بار را باز کنید. البته حتماً باید سوئیچ خودرو همراهتان باشد.

یکی از ویژگی‌های نسخه 1.8 لیتری بهره‌مندی از سیستم صوتی پیشرفته Rockford Fosgate با ۹ اسپیکر است. در صندوق عقب نیز ساب ووفر قرار دارد. صفحه نمایش هفت اینچی رنگی به همراه تویترهای درون کابین از دیگر امکانات صوتی و تصویر در لنسر 1.8 به حساب می‌آید. همچنین در مدل‌های لنسر 1.6 تنها از سیستم صوتی کن‌وود با چهار اسپیکر استفاده شده است.

جعبه‌دنده مورد استفاده در لنسر تیپ 4 از نوع شش سرعته CVT با قابلیت تعویض به صورت دستی است. این جعبه‌دنده اتوماتیک تنها در نسخه 1.8 مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین برای حس رانندگی اسپرت‌تر می‌توانید از پدال‌های تعویض‌دنده در پشت فرمان استفاده کنید. پدال‌هایی که برای رانندگی جوانپسند گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شوند. حتی طراحی این پدال‌ها نسبت به پدال‌های تعویض‌دنده در مزدا3 جدید بسیار زیبا و اسپرت است.

فضای صندوق عقب لنسر در کلاس خود کاملاً جادار است. شما یک سدان کلاس اسپرت خریداری کرده‌اید که طیف‌های مختلفی را برای خریداری پوشش می‌دهد. پس برای مسافرت نیز می‌توانید حساب ویژه‌ای بر روی صندوق بار این خودرو باز کنید. ضمن آنکه صندلی‌های عقب نیز قابلیت خواباندن را دارند تا فضای بار بیشتری برای شما مهیا شود.

پیشرانه مورد استفاده در لنسر تیپ 4 داری حجم 1.8 لیتر است. این پیشرانه چهار سیلندر خطی قادر به تولید 140 اسب‌بخار قدرت در 6000 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 176 نیوتن‌متر در 4200 دور بر دقیقه تولید کند. تیپ 4 با بهره‌مندی از پیشرانه 1.8 لیتری و قدرت 140 اسب‌بخاری رقابت سختی را با پیشرانه دو لیتری 148 اسب‌بخاری مزدا3 و 1.8 لیتری 130 اسب‌بخاری تویوتا کرولا آغاز کرده است.


13.jpg

41.jpg

91.jpg

5985_thumb.jpg

13920301092623563559633.jpg

unnamed-3.jpg


 

همراه مکانیک



دیدگاه ها

uaz: 1393/4/1715:23:39،
94
149
زیاد جالب نیست طراحیش!!
علی: 1393/4/1715:30:49،
78
220
راست میگه جک اتومات هم موتورش 1800سی سی و 140 اسب بخاریه !!! دم جک گرم
یکی: 1393/4/1716:45:56،
45
173
به نظرتون هیوندای النترا بهتر از این نیست؟
بابك: 1393/4/1718:26:07،
263
37
ملت مخشون عيب پيدا كرده جك با ميتسوبيشي مقايسه ميكنه
شهرام: 1393/4/1720:45:55،
49
32
تا وقتی مدل evo وارد نشه من مزدا ۳ نیو رو ترجیح میدم به لنسر
در ضمن سراتو موتور ۱۸۰۰ وارد کشور نشده و منظورتون قطعا موتور ۲۰۰۰ بوده،مگه نه ایرانجیب
معین: 1393/4/1721:25:18،
24
121
شایدماشین خوبی باشه ولی مثل تمامی ماشین های زاپنی روح نداره
من میگم النترا
سيا: 1393/4/1723:35:47،
67
21
اقا كسي از ميتسوبيشي بدش نمياد
از هيچ ماشينِ ژاپني بدش نمي اد،خيليم دوس دارن
مشكل از كشورِ ماست،مشكل از گمركيِ ،مشكل قيمتِ
وقتي ادم بخواد واسه يه ماشينِ دو برابر قيمت هزينه كنه،خوب حالش ازون ماشين بهم ميخوره ديگه،همه جايِ دنيا سوار ماشين ميشن حالشو ميبرن به اندازه ي توانِ ماليشون،
حتي اوني كه چيني سوار ميشه هم نسبت به قيمتش راضيه،اما تو ايران كلا همه چي فرق ميكنه،لعنت به باعث و بانيش...
آرمین: 1393/4/1800:24:53،
41
64
چرا بی منطق بازی در میارید خوب موتور جک جی 5 اتوماتیک میتسوبیشی هست و 1800 و با قدرت 140 اسب و گشتاور 165 ، موتور و گیربکس اتومات مونتاژ چین و تحت لیسانس میتسوبیشی ژاپنه ، خوب این لنسر تکنولوژی موتورش مقداری جدیدتره اما زیاد اختلافی با همون جک نداره ، انصافا کیفیت جک هم خیلی خوبه اصلا نمیشه گفت چینی و بی کیفیته،یک بار حتما از نزدیک ببینید باورتون میشه ،جک اتومات ثبت نامش 56 تومان تموم میشه اما لنسر 120 !!!!!!به نظرم اصلا نمی ارزه ،فوقش 90 آخرش دیگه 100
اضغر: 1393/4/1811:57:28،
80
27
جك خخخخ كجا ميتوسوبيشي ژاپني كجا حتي اگه كره بود يه چيزي اخه با چيني چرا مقايسه ميكنين خوب اگه اينطوري باشه جي ال ايكس بگير تحت ليسانس فرانسه با موتور 1800 خخخ
اسفندیار: 1393/4/1715:24:34،
68
124
حیف 120 تومن بدی این با اون قیافه دمودش
علي تصديقي از آباده: 1393/4/1715:32:00،
80
46
آيا مي دانيد در بين خودروهاي ايراني ( پرايد 111 آبي كاربني ) بيشترين جستجو را در گوگل داشته است؟؟؟؟!!!؟
جک: 1393/4/1715:26:53،
51
81
جک جی 5 اتومات هم موتورش 1800 میتسوبیشی 140 اسب بخاری هستش :)
طرفدار قیمت مناسب: 1393/4/1723:57:52،
21
56
به نظر من جک جی 5 از این بهتره وهم قیمت مناسبی داره درست ساخت چینه ولی در کل با چینی های دیگه فرق داره.
کیان: 1393/4/1809:27:14،
51
20
اگه جک موتورش چون موتور 1991 میتسو هست از ماشین روز میتسو بهتره پس بهتره شما بجای 60 میلیون 30 میلیون پول بدین و موتور 1988 پژو فرانسه رو که رو ماشین 405 خودمون هست استفاده کنین.
حتما از محصولات روز اروپا هم این بهتره!!!!!!!!!!
حتما برو کارشناس ماشین شو داری اینجا حروم میشی
محسن: 1393/4/1715:29:30،
46
75
من داخل 1600 نشستم کیفیت مونتاژ در سطح ایران خودرو بود اما صندلیاش خیلی خوب بود در صندلی عقب جای راحتی نداره در کل قیمتش اصلا مناسب نیست فقط تنها مزیتش ژاپنی بودنش هستش که اونم کره داره تسخیرش می کنه
sh-p: 1393/4/1715:37:19،
25
51
تست و بررسی دنا کی شروع میشه؟
,وحید: 1393/4/1715:38:42،
46
81
با120 ملیون میشه یه سوناتا2012 کم کار کرد خرید.بزرگ زیبا باکیفیت موتور قوی+اونهمه امکانات.
سانتافه باز: 1393/4/1800:01:36،
76
66
با 120میلیون میشه سانتافه مدل88 سرخال خرید
reza: 1393/4/1802:38:10،
34
16
اره با 123 م میشه یه سانتافه 2014 فول تو ابادان خرید/چرا باید منطقه ازاد بشه چرا کل ایران نباید سوار همچین ماشنایی بش؟مگه ما لیاقت نداریم؟
sh-p: 1393/4/1715:41:27،
36
43
ماشین خوبیه. ولی طراحیش قدیمیه. یه مقدار نوآوری رعایت نشده توی دیزاین این ماشین. ولی شتابش حرف نداره. یعنی پیشرانه این ماشین خوبه. به قول خودتون میتونه واسه جوانانی که عاشق سرعتند مناسب باشه. زیاد هم آپشن نداره. یعنی آپشن خاصی نداره. به نظر میرسه اصالت ژاپنی شو نتونسته حفظ کنه.
کبیر: 1393/4/1715:47:14،
46
85
اولا این ماشین مونتاژ تایوان هستش ساخت ژاپن نیست دوماٌ خودم سراتو 2012 داشتم با 153 اسب بخار و کلی آپشن مزدا سه رو چند بار کل انداختم نتونست از پس سراتو بربیاد وای به حال این؟؟؟ بخدا در جا گاز میخورد تو صندلی از شتاب فرو میرفتی!!
امين: 1393/4/1802:50:50،
35
18
داداش من هم سراتو داشتم هم مزدا ٣ نيو. هر ٢ تاشم ماشين خوبين اما اولاً حتى سراتو كوپه هم نميتونه مزدا رو تو شتاب و سرعت بزنه . دوماً نه تو كيفيت به پاش برسه. حالا كه سوناتا ٢٠١٣ دارم باز چشم دنباله مزداست. البته اينو بگم برا مزدا حتماً باس مانيتو بندازى.
علی رضا: 1393/4/1715:48:38،
130
38
خوشم میاد خلق الله کلا از همه چی ناراضین، از پراید تا میتسوبیشی هیچی رو نمی پسندن
رضا2: 1393/4/1722:02:51،
25
22
منظورت اینه که یا پراید یا لنسر؟
كارشناس: 1393/4/1716:02:11،
44
59
فقط مزدا 3new
مهندس: 1393/4/1716:50:05،
70
49
اون دیگه new نیست. چون new ترش اومده!
ali: 1393/4/1716:43:26،
60
29
بسیار هم ماشین خوبی هست شما که نمیپسندین برین همون پراید با جک چینی بخرین
رام: 1393/4/1717:02:37،
32
34
یکی از دوستان ما خریده ماشین خوبیه ولی نه به این قیمت.جثه کوچک موتور ضعیف ظاهر نه چندان زیبا.با این پول میشه گزینه ها بسیاری خرید که از هر لحاز از لنسر سرتر هستن.البته یکی دو مدل پایینتر
آفرودر حرفه ای: 1393/4/1717:28:26،
24
47
واسه لوکس سوارای سواری سوار می گم این ماشین مال تایوان اندونزیه از موتور ضعیف بدون توربوشم معلومه خیلی باشه میشه پشت سر کرولا فقط پول مارک و محبوبیت میتسوبیشیرو می خوره وگرنه چار دنده و سی وی تی با موتور 1800 معمولی هارتو هورتش چیه دیگه کیفیت قطعاتو لق لق داشبورد بعد دوسال بگی منو!!!!
ژاپنی سوار: 1393/4/1718:17:27،
61
27
تو که نمیدونی مجبوری حرف بزنی این ماشین مال ژاپن هستو از روی vin ماشن میشه فهمید و 4دنده نیست 6دنده هست و اینکه cvtهست اونی هم که لق لق میکنه ماشین کره ایی هست.مجبور نیستیم از چیزی که سر در نمیاریم حرف بزنیم
رالی: 1393/4/1814:32:25،
24
22
اونی که توربو داره لنسر اولوشنه دانشمند،با این سوتی معلوم شد یه خالی بند حرفه ای.
lm: 1393/4/1717:36:14،
51
26
سیستم صوتیش تو حلقم...!
علی: 1393/4/1717:50:34،
53
44
ماشین خوبیه ولی در مقابل مزدا نیو حرفی برای قدرت و تیپ نداره با این پول میشه مزدا نیو خرید که قدرت و قیافه اش خیلی بالاتر از اینه.
ali reza: 1393/4/1718:53:20،
23
29
خداییش هر چی نگاه میکنم به قیافش 113 میلیون نمی ارزه
داریوش: 1393/4/1719:26:03،
29
33
من این ماشین از نزدیک دیدم.اصلا طراحیش به دل نمیشینه و در حد ماشین 100میلیونی نیست و هوندا سیوک و مزدا خیلی خوشگلتر از این هستن و کرولا جدید هم همینجور.ولی با این پول سراتو نیو بگیری خیلی بهتره.هم خوشگله و با کیفیته و هم خوش امکانات تره و هم موتورش قویتره و قیمتش هم پایینتره
در به در شده بودم در به درتره: 1393/4/1719:54:50،
20
26
امروز صبح یکی عقب عقب اومد زد جلو ماشینا تا حدی داغون کرد بعدش خبر بدتر اومد ک شریک جان در رفت اومده تو ایران جیب تا اینجا هم منفی بدید تا همه چی کامل بشه این اخر عمری
من در عذابم حالا بدید ----------------------
اینجان: 1393/4/1800:15:55،
20
61
عمرا به پای ام جی 6 با موتور 1800 توربو برسه
ننه جون: 1393/4/1801:09:12،
26
18
هر چی باشه ژاپنیه و کیفیت از سر و روش میباره
رسول: 1393/4/1808:59:36،
19
19
بنظر شما پراید بهتر است یا....
یه زمانی در کف پراید: 1393/4/1816:16:15،
17
82
عزیز من برای پراید 20 تومن میدی و برای این 120 تومن یعنی 6 برابر قیمت پراید به نظر من با پولی که من دارم. پراید برای من بهتره و به داشتن پراید شکر گذارم و از شرکت سایپا تشکر میکنم که به فکر ماست و اگه نبود ما الان بی ماشین بودیم با کلی حسرت
بهراد: 1393/4/1809:24:48،
20
31
120 میلیون برا ماشینی با شتاب 11.5 خیلی زور داره!!!!
ali: 1393/4/1811:56:39،
56
17
خوب سلیقها فرق داره. ولی متمعنا نمیشه ماشین چینی رو با ژاپنی مقایسه کرد. من علاوه بر قابلیتهای موتور کیفیت لوازم داخل ماشین هم برام مهم هست. به نظر من اول ژاپن بعد کره بعد چین. ولی اول باید به جیبم نگا کنم...... خوب فک کنم یه دوچرخه بخرم بهتره!!!
کوکو: 1393/4/1815:06:04،
23
19
بحث سلیقه نیست.میتسوبیشی همه مدل هاش قطعات فوق العاده با کیفیت و خوبی داره.به نسبت هم ارزونه.ظاهر خوبی هم داره.دوستانی که ناراحتن برن شاسی بلند چینی سوار بشن.ای خدا چقدر این مردم عوامن.خخخخخخخخ شاسی بلند
MJ: 1393/4/2118:28:29،
14
23
بابا این لنسری که میبینید اون لنسری که باید باشه نیست وگر نه سانتافه و پژو و... رو میخوره لنسر EX قدرتی برابر با300 اسب داره وشتاب 0تا 100 برابر با 4.3 ثانیه
سعید: 1393/4/2416:30:18،
23
26
سلام این ماشین ماشین خوبیه یادتون نره این ماشینو با وجدان ترین ادمای دنیا میسازن در مورد قیمتم مثل تمام برندها که تو ایران طالب داره قیمتش بالاس مگه بنز E200 قدرت داره که 400 میلیونه با موتور 2000 پس شک نکنید کیفیت و ایمنی و راحتی بنز رو کرده بنز هر چی پول بدی همون قدر اش میخوری در ضمن اگه خواستین بعد تصادف اتشنشانی بیاد از تو ماشین درتون بیاره برین چینی سواربشین ولی اگه خواستی خودت پیاده بشی ژاپنی و المانی.
کوروش: 1393/5/3022:45:43،
25
18
سلام
دوستان با عرض عذرخواهی از همه عزیزان ، بنده اعتقاد دارم ما ایرانیها از روی تعصب به چیرهایی که داریم نظرخودمون میگیم ، این که خودرو میتسوبیشی ژاپن رو با خودرو چینی قیاس میکنید و یا اینکه حتی با کره ایها قیاس میکنید ظلم به کیفیت و اصالته ، به ایران نگاه نکنید که به خاطر مسئولین قدرتمند و پولدار شرکتهای آسان موتور و اطلس موتور خودروهای کره ای خوب جا افتاده ، لطفا به آمار واردات و تولید دیگر کشورها مراجعه فرمایید و ببینید که هنوزم ژاپنیها پرفروشترین و بهترین هستن ، خواهش میکنم به آمار کشورهایی رو ملاحظه کنید که در اقتصاد بیشترین آزادی رو دارند و در شرایط مناسب برندها با هم مبارزه میکنند . البته در اینکه کیا و هیوندا در طراحی پیشرفت قابل قبولی داشته اند شکی نیست ولی اگه به مراکز خدمات پس از فروشش ی سری بزنید می فهمید که فاصلشون با کیفیت بسیار زیاده.
سروش شهریاری: 1393/6/1218:05:54،
21
17
لنسر با قیمت مناسبی که داره قابل مقایسه با ماشین های کره ای نیست. من لنسر 1600 سوار شدم فوق العاده است.
ارسان: 1393/6/1315:32:12،
19
12
واقعا آدم تعجب می کنه این نظر هارو می خونه.
بیخود نیست واسه پراید صف میکشن.
وقتی یه خودرو ی چینی و بدون اینکه بدونن تکنولوژی موتورش متفاوت با این مدل روی لنسر.کد موتور کاملا بازگو کنندس.و اینکه گیربکس cvt ‎کجا و آشغالیکه روی جک نصب کجا با تاخیر 2 ثانیه با حالت دستی.این یه اصل بود.
حالا شما مونتاژ و ساخت ژاپن بودن و اسم معظم میتسوبیشی رو جدا حساب کنید.
mjz : 1393/7/1610:47:07،
16
15
بچه ها من خودم لنسر تیپ چهار رو سوار شدم شتابش در شرایط سخت برابر 11.5 هست در سطح صاف که من تست کردم فکر کنم 9.5 شد
mjz : 1393/7/1610:49:09،
18
12
بچه ها من که سوار تیپ چهارش شدم شتابش 9.5 زد فکر کنم این 11.5 برای شرایط سخت هست مثل باد مخالف یا سطح جاده
محمد: 1393/11/622:14:51،
11
12
یه ماشین متوسط با قدرت 110 اسب مدل1600 کیفیت مونتاژ هم در حد ماشینای خارجی نیست
مهدی: 1394/2/1111:00:00،
16
12
من که کرولا ی جی آل آی رو بیشتر از مزدا 3 و لنسر و النترا و سراتو قبول دارم. از نظر من طراحیش از النترا و سراتو بهتره . کیفیتش هم از همه ی این ها بهتره فظاوراحتیشم بیشتر هست قطعا دوامش هم بیشتره تنها مشکلی که داره گیربکس 4 سرعتش هست .امکانات لازم رو هم داره

mahdi rajabi: 1394/8/412:02:27،
26
22
دوستان همه چیز در زیبایی وقدرت نیست
لنسر تو ماشین های هم ردش دارای بهترین تعادل و بهترین فرمان گیری رو داره و از نظر چسبندکی از کل این ماشین ها سر تره اگر هم اپشن های لوکس کمی داره بدلیل اینه که این ماشین زیاد شهری نیست و عموما یه ماشین اسپرت هست
تازه از شرایت فنی هم بگزریم نمیشه سیستم صوتی این ماشین رو نادیده گرفت چون بدون تعارف 10 تومن هزینه ی این سیستمه........
اخر هم بگم همه ی این بحث به سلیقه فرد هست بستکی داره
یکی شتاب رو میپسنده یکی زیبایی پس زیاد بحس کردن بی فایدس

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بازاریاب تجارت فردا
بلیط هواپیما