کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ویژگی‌های اپل آی‌پد جدید


کد خبر : ۵۷۴۱سه شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۰:۲۷۴۹۲۷ بازدید

هنوز چند ماهی تا کنفرانس رسمی اپل و معرفی ipad air 2 باقی مانده ولی شایعات درباره آن روز به روز بیشتر می‌شود. عکس‌های منتشر شده نشان می‌دهد که نسل ...
ویژگی‌های اپل آی‌پد جدیدویژگی‌های اپل آی‌پد جدید

هنوز چند ماهی تا کنفرانس رسمی اپل و معرفی ipad air 2 باقی مانده ولی شایعات درباره آن روز به روز بیشتر می‌شود. عکس‌های منتشر شده نشان می‌دهد که نسل جدید آی‌پد ایر به سنسور اثرانگشت مجهزه شده و نسبت به مدل پیشین خود باریک‌تر است.

در سال جاری همه شرکتهای بزرگ تبلت، پرچمداران خود در این زمینه را معرفی کرده‌اند و باید دید اپل چه محصولی را برای رقابت هر چه بیشتر با رقبا آماده کرده است و باید منتظر آی‌پد مینی 3 و ipad air 2 از کمپانی اپل و هم چنین نسل بعدی تبلتهای نکسوس از کمپانی گوگل و کیندل از کمپانی آمازون باشیم.

طبق عکس‌های منتشر شده در سایت ژاپنی ASCII Plus آی‌پد جدید از بدنه باریک به همراه سنسور اثرانگشت بهره می برد.عکس‌ها نشان می‌دهند که آی‌پد جدید از ضخامت کمتر از ۷٫۵ میلی متر یعنی ضخامت کنونی آی‌پد ایر برخوردار است، هم چنین به احتمال زیاد در این تبلت ۹٫۷ اینچی شاهد وجود سنسور اثرانگشت مانند آنچه اپل در گوشی تلفن همراه خود استفاده کرد خواهیم بود.

دکمه slide switch که برای قطع صدا و خاموش کردن چرخش صفحه استفاده می شود در این تبلت حذف شده است.همه مطالب انتشار یافته تنها در حد یک حدس و گمان است و باید تا کنفرانس رسمی اپل در شهریورماه صبر کنیم تا ببینیم این غول بزرگ دنیای فناوری از چه محصولی برای علاقه‌مندان خود پرده‌برداری می‌کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها