کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ اجاره آپارتمانهای 50 متری در تهران + جدول


کد خبر : ۵۶۰۷دوشنبه، ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳:۰۰۶۳۶۵ بازدید

با شروع فصل جابجایی و داغ شدن بازار آپارتمان‌های کوچک، میانگین اجاره بهای واحدهای 50 متری در کلان‌شهر تهران ماهانه حدود یک میلیون تومان شده است.عمر این واحدها که با میانگین ...

با شروع فصل جابجایی و داغ شدن بازار آپارتمان‌های کوچک، میانگین اجاره بهای واحدهای 50 متری در کلان‌شهر تهران ماهانه حدود یک میلیون تومان شده است.عمر این واحدها که با میانگین سنی کمتر از 10 سال در نقاط مختلف تهران لحاظ شده، در پایین‌ترین میزان، ماهانه 850 هزار تومان اجاره بها دارد و در اغلب مناطق تهران به جز شمال شهر، میانگین پرداختی اجاره بهای ماهانه‌اشان حدود یک میلیون و 200 هزار تومان است.

 با شروع فصل تابستان و افزایش جابجایی مستاجران، بررسی‌ها از بازار مسکن حاکی از آن است که استقبال از اجاره واحدهای کوچک همچنان زیاد است و این در حالی است که قیمت اجاره این واحدها به نسبت واحدهای بزرگتر از قیمت بالاتری برخوردار است.

با برآوردی از قیمت اجاره واحدهای 50 متری در نقاط مختلف شهر تهران می‌توان گفت میانگین قیمتی اجاره این واحدها به صورت ماهانه حدود یک میلیون تومان است.

قیمت اجاره بهای واحدهای 50 متری با عمر زیر 10 سال ساخت در نقاط مختلف تهران به شرح زیر است:

یک واحد واقع در میدان حر همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 35 میلیون تومان رهن کامل برای اجاره به بازار معرفی شده که معادل پرداختی ماهانه آن با درنظر گرفتن 30 هزار تومان برای هر یک میلیون تومان ودیعه در بازار مسکن، حدود یک میلیون و 50 هزار تومان می‌شود.

یک واحد واقع در خیابان پیروزی به قیمت 40 میلیون تومان رهن کامل سپرده شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 200 هزار تومان است.

یک واحد واقع در شمس‌آباد همراه با انباری به قیمت 42 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 260 هزار تومان است.

یک واحد واقع در خیابان هفت تیر با 20 میلیون تومان پیش و 600 هزار تومان به بازار معرفی شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 200 هزار تومان می‌شود.

یک واحد واقع در خیابان امیریه همراه با بالکن به قیمت پنج میلیون تومان پیش و 700 هزار تومان به بازار معرفی شده که معادل پرداختی آن ماهانه 850 هزار تومان است.

یک واحد واقع در خیابان دامپزشکی یک خوابه همراه با پارکینگ و انبارداری به قیمت 43 میلیون تومان رهن داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 290 هزار تومان است.

یک واحد واقع در خیابان خواجه نظام همراه با انباری به قیمت 30 میلیون تومان رهن داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن 900 هزار تومان است.

یک واحد واقع در خیابان اختیاریه جنوبی یک خوابه همراه با پارکینگ و انباری به قیمت پنج میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره ماهانه به بازار معرفی شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 650 هزار تومان می‌شود.

یک واحد واقع در خیابان سعات‌آباد، بالای میدان کاج به قیمت 70 میلیون تومان به عنوان رهن کامل معرفی شده که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و 100 هزار تومان است.

یک واحد واقع در خیابان دیباجی جنوبی یک خوابه به قیمت 10 میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و 250 هزار تومان اجاره ماهانه به بازار معرفی شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 550 هزار تومان می‌شود.

یک واحد واقع در خیابان استاد معین همراه با آسانسور و پارکینگ 35 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه یک میلیون و 50 هزار تومان است.

یک واحد واقع در خیابان ستارخان خیابان شادمهر به قیمت 14 میلیون تومان پول پیش و 600 هزار تومان برای اجاره به مشاوران املاک سپرده شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 20 هزار تومان است.

یک واحد واقع در خیابان سهروردی، اندیشه یک خوابه به قیمت 50 میلیون تومان رهن کامل به بازار معرفی شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 500 هزار تومان است.

یک واحد 50 متری واقع در خیابان شریعتی، روبروی پارک کوروش یک خوابه همراه با پارکینگ و آسانسور به قیمت 40 میلیون تومان ودیعه و پرداختی ماهانه 700 هزار تومان برای اجاره به مشاوران املاک منطقه معرفی شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 900 هزار تومان می‌شود.

با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، واحدهای کوچک برای فروش و اجاره مشتریان خود را حفظ می‌کند.

 

قیمت اجاره آپارتمان‌های 50 متری کمتر از 10 سال ساخت در نقاط مختلف تهران در قالب جدول:


omos1quoc9k8zy8euvg.png
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها