کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس 200 واحد دیگر هم افت کرد


کد خبر : ۵۵۰۷سه شنبه، ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳:۴۳۲۱۰۹ بازدید

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس با افت 200 واحدی همراه بود.

در پایان معاملات امروز بازار اکثر صنایع و نمادهای بورسی کاهش قیمت داشتند و به همین سبب شاخص کل با افت 200 واحدی به 72 هزار و 340 واحد رسید.

ارزش بازار نیز به 344 هزار میلیارد تومان نزدیک شد و کمتر از 272 میلیون برگ سهم به ا رزش حدود 86 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت.پیش از این و در دوران رونق بورس، ارزش روز بازاری به بیش از 430 هزار میلیارد تومان هم رسیده بود که اکنون کاهش حدود 90 هزار میلیارد تومانی را نشان می‌دهد.

در بازار امروز پالایش نفت بندرعباس، ایران خودرو، سایپا، معدنی و صنعتی گل‌گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، گروه مپنا، بانک پارسیان، سرمایه‌گذاری خوارزمی، بانک ملت و توسعه صنایع بهشهر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

در فرابورس هم شاخص با افت 6 واحد دیگر به 731 واحد رسید که در این بازار هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه‌،ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت لاوان، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا،‌و بانک خاورمیانه بیشترین تاثیر منفی را داشتند.در این بازار افرانت، بازرگانی و تولیدی مرجان کار، فولاد ارفع، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، بیمه سامان، و بیمه میهن بیشترین افزایش قیمت داشتند.

همچنین در فرابورس امتیاز تسهیلات خرید مسکن در اکثر نمادها با کاهش قیمت 2 تا 4 درصدی قیمت به سطوح 82 تا 83 هزار تومان رسید در این بازار معامله‌گران پس از خرید اوراق امکان فروش تا دو ماه آینده را نخواهند داشت و این امر برای جلوگیری از سفته‌بازی توسط مدیران بازار انجام شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها