کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

نگاهی اجمالی به محصول جدید در حال ورود پژو به ایران

کدخبر:۵۵۰۲پنجشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳:۴۷۳۰۱۱۴ بازدید

در بحبوحه بحث تحریم‌های ایران، پژو یکی از اولین شرکت‌هایی بود که با غرب همراه شد و صنعت نه‌چندان مستقل خودروسازی ما را تنها گذاشت، از زیر آن ...
نگاهی اجمالی به محصول جدید در حال ورود پژو به ایران

در بحبوحه بحث تحریم‌های ایران، پژو یکی از اولین شرکت‌هایی بود که با غرب همراه شد و صنعت نه‌چندان مستقل خودروسازی ما را تنها گذاشت، از زیر آن همه مسئولیت و تعهد شانه خالی کرد و رفت. از ترس برخوردهای احتمالی آمریکا و اتحادیه اروپا چنان قافیه را باخته بود که در روز روشن گفت که نمی‌تواند دیگر با ما همکاری کند. گذشت و گذشت. گروه خودروسازی پژو به دلیل از دست دادن بازار پرسود ایران میلیون‌ها یورو در ماه ضرر کردند. حالا که اوضاع فرق کرده و رابطه بین ما و غربی‌ها رو به بهبود است، همه آنها به فکر بازگشتن افتاده‌اند. از بازگشت غول‌های نفتی گرفته تا شرکت‌های بزرگ حوزه صنعت و معدن. چند روز پیش هم دیدیم که مدیرعامل پژو شخصاً آمد و عرض ارادت کرد و این بار با قد خمیده رفت. حالا کاری به این که در بازار خودروی ایران چه می‌گذرد و ما بعد از سی و اندی سال به کجا رسیده‌ایم و از نظر فناوری چه در چنته داریم و در آینده می‌خواهیم جواب پژو را چگونه بدهیم، نداریم.

مهم این است که 5 مدل خودرو از پژو در حال ورود به کشور هستند که اگر خدا بخواهد، حال و هوای پژو سواری در بازار را تغییر می‌دهد.


(PEUGEOT 2008 (2013 - Present

کراس‌اووری با طعم پاریس

آنطور که در مسئولان ایران خودرو می‌گویند ۲۰۰۸ قرار است پروژه مشترکی باشد بین دو طرف. یعنی اینکه برای تولید آن نیاز به یک خط مونتاژ جدید است. حالا اینکه بعد از چند سال و تا چند درصد داخلی‌سازی می‌شود، بماند برای بعد ولی مهم این است که این خودرو حداقل در اوایل ورودش کاملاً خارجی است. پژو ۲۰۰۸ که داریم درباره‌اش صحبت می‌کنیم،‌ خودرویی است که سال ۲۰۱۳ رونمایی شده است. آنهایی که عاشق سینه‌چاک این خودرو هستند می‌دانند که پلت‌فرم آن همان هاچ‌بک ۲۰۸ است.

پلت‌فرمی که نسخه ابتدایی‌اش را روی ۲۰۷ واقعی دیده بودیم. می‌دانید که آن ۲۰۷ که در ایران است در حقیقت ۲۰۶پلاس است. حالا بگذریم. خلاصه که ۲۰۰۸ آمد تا جانشین ۲۰۷ استیشن شود. اساساً معنی کراس‌اوور هم همین است. یعنی شاسی‌بلندی که زیرساخت آن یک خودروی سواری باشد.

پژو برای این فرزندش چند نوع پیشرانه 1.2، 1.4 و 1.6 لیتری در نظر گرفته است. ولی طرف ایرانی دست گذاشته روی مدل 1.6 HDi که بر حسب اتفاق مدل تقویت‌شده 1600 سی‌سی آن است.


PEUGEOT 2008 (2013 - Present)

آپشن‌ها و امکانات

خودروسازان ما را که دیده‌اید؟ هیچ کارشان معلوم نیست. تا لحظه‌ای که ماشین به دستتان نرسیده،‌ نمی‌توانید مطمئن شوید که چه امکاناتی دارد. با این حال ما هرچه پژو درباره ۲۰۰۸ گفته را به شما می‌گوییم. این خودرو مجهز به رینگ‌های 16، 17 و در مدل آخر 18 اینچی آلیاژی است. سیستم ضد سرقت دارد و قاعدتاً باید سقف پانوراما داشته باشد. نقشه‌خوان ماهواره‌ای با صفحه نمایش لمسی 7 اینچی را نیز به قابلیت‌هایش اضافه کنید.

PEUGEOT 2008 (2013 - Present)

چندتریم اصلی برای آن در نظر گرفته شده،‌ یکی «مشکی آکسفورد»، دومی «مشکی برلین»، دیگری «طوسی توکیو»، یکی هم «قهوه‌ای داکوتا» و آخری «برنز پکن». شیشه‌های تیره، صندلی‌های چرم و داشبورد و دسته‌دنده چوبی‌اش حس خوب لوکس بودن را القا می‌کند. آینه‌های آن مجهز به گرم‌کن و با قابلیت تاشدن خودکار هستند. بلوتوث و USB‌ که دیگر ارزش گفتن ندارد. پژو ۲۰۰۸ حداقل ۶ ایربگ دارد. سیستم تهویه مطبوع آن نیز اتوماتیک است. این سیستم در مدل‌های فول به صورت دوگانه نیز عرضه می‌شود. گرم‌کن صندلی‌ها یک آپشن آن هم روی مدل‌های تیپ بالا است. البته وجود ESP (سیستم پایداری الکترونیکی) و کروز کنترل که چیز عجیبی نیست اما حضور سیستم کمکی سرپایینی و سربالایی آن هم روی این شاسی‌بلند نه‌چندان قدبلند جای تعجب دارد. به سبک آفرودهای آمریکایی،‌ می‌شود روی کنسول آن یک خروجی ۱۲ ولت برق دید. سیستم صوتی آن چهار باند و چهار توییتر (نخوانید تیوتر) دارد.





نظر دیگران

از آنجایی که هنوز هیچ‌کس این خودرو را در ایران تست نکرده، پس نمی‌توان درباره مثبت‌ها و منفی‌هایش نظر داد. پس مجبوریم دست به دامن سایت‌ها و مجلات معتبر خارجی شویم. سایت What Car در تستی که ژولای سال گذشته انجام داده بود درباره ۲۰۰۸ اینطور نوشت: «در این آزمون قوی‌ترین پیشرانه را انتخاب کردیم. انتخابی که سر و صدای زیاد اتاق را به ارمغان داشت. البته قوی‌ترین نسخه پیشرانه دیزلی اوضاع به مراتب بهتری را نسبت به نمونه بنزینی داشت. ضعف ۲۰۰۸ شدیداً در جعبه‌دنده‌اش دیده می‌شود. در حقیقت این خودرو نیاز به یک یا دو دنده اضافی برای کنترل بهتر دور موتور دارد. فرمان‌پذیری این پژو در سرعت‌های بالا تعریفی ندارد. شاید خسته‌کننده نباشد ولی ابداً هم سرگرم‌کننده نیست. در پیچ‌های تند و تیز به خصوص اگر مسیر شیب‌دار باشد، حس واژگونی را باید دایم تجربه کنید.

پژو 2008 ایران خودرو

اگرچه این روزها لذت سان‌روف داشتن در شاسی‌بلندها همه‌گیر شده،‌ ولی با ۲۰۰۸ ترجیح می‌دهید همیشه این سقف بسته باشد. صدای باد بی‌اندازه شما را درگیر خودش می‌کند. در روزهایی که پژو بیش از هر زمان دیگری نیاز به افزایش کیفی محصولاتش دارد، عرضه یک شاسی‌بلند تک دیفرانسیل (محور متحرک جلو) می‌تواند روی آینده آن تاثیرگذار باشد. اگرچه باید به این نکته نیز اشاره کرد که ۲۰۰۸ دارای دیفرنسیال ضدقفل با کنترل الکترونیکی است. در داخل کابین اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می‌کند،‌ فرمان بیش از حد کوچک آن است. با توجه به کوچک بودن فضای داخلی،‌ دکمه‌ها بسیار نزدیک به هم و فشرده تعبیه شده‌اند.»سایت دیگر CarsGuide‌ است که بعد از تست پژو ۲۰۰۸ می‌گوید: «پژو با این محصول، سلیقه اروپایی‌پسند خود را بار دیگر نشان داد. درحالی که نیسان جوک، رنو کپچر، شورولت ترکس و فورد اکواسپرت بازارهای بهتر و بیشتر آمریکا و آسیایی را نیز پوشش داده‌اند. اما همین تعصب روی سنت طراحی نیز طرفداران پر و پا قرصی را برایش دست و پا کرده است. از نظر آپشن و امکانات، تنها حضور نقشه‌خوان ماهواره‌ای، گرم‌کن صندلی و شیشه‌های تمام تاریک آن است که به نسبت دیگر محصولات جدید به نظر می‌رسد.»

پژو 2008 ایران خودرو

مجله Top Gear‌ که در حقیقت نسخه مکتوب برنامه‌ای محبوب به همین نام است، پژو ۲۰۰۸ را چنین معرفی می‌کند: «او همان ۲۰۸ چاق شده است. محصولی که اساساً از فرانسه آمده تا با فورد و شورولت از آمریکا رقابت کند. البته آنچنان مشتاق نیست که با نیسان جوک از ژاپن رو در رو شود. حتی با اینکه از نظر قیمتی نیز گران‌تر و از نظر ظاهری لوکس‌تر است با این حال ترجیح می‌دهد دور از رقیب آسیایی‌اش باقی بماند. باید اعتراف کرد که این خودرو یک شاسی‌بلند دو نفره است. چرا که به واقع دو صندلی عقبی آن به کار نمی‌آیند.همان بهتر که از فضای انتهایی خودرو برای چیدن جعبه و چمدان استفاده شود. همان‌طور که گفتیم این همان هاچ‌بک ۲۰۸ است که قد کشیده است. این تغییر سایز را هم می‌شود داخل اتاق دید. همان دکمه‌ها و همان شکل و شمایل. فقط کمی بزرگ‌تر. با این حال برخلاف خودروهای هم‌کلاسش، چهره‌ای قابل قبول و منطقی دارد. از آن طراحی‌هایی است که در گذر زمان تکراری نمی‌شود. خروجی پیشرانه‌اش آنقدرها هم بد نیست فقط اگر کمی وزن شاسی کمتر بود،‌ شرایط بهتری را در پیش داشتیم.»‌


رقبای داخلی

با وجود آن که پژو 2008 از اوایل سال 96 وارد بازار ایران میشود هر روز یک قیمت برای آن اعلام میکنند یک روز میگویند 70 میلیون و یک روز میگویند 80 و روز دیگری قیمت 90 میلیون را برای آن اعلام میکنند. ‌ پیش از هر چیز بدانیم که پژو 2008 در آن سوی آب‌ها رقیبی است برای رنو Captur، فورد EcoSport، شورولت Trax، فیات Panda و نیسان Juke. همان‌طور که می‌بینید رقبایش همگی قوی هستند. اما واقعیت آن است که این خودرو رقیب واقعی آن در بازار ایران سانگ یانگ تیوولی است. پس باید دید در این دوئل جانانه 2008 موفق تر است یا سانگ یانگ تیوولی ؟
 

مشخصات خودروی پژو 2008 تولیدی در ایران :
 

حجم موتور 1600 CC 
قدرت موتور 120 اسب بخار
مصرف سوخت ترکیبی 6.3 لیتر در 100 کیلومتر
شتاب صفر تا صد 11.5 ثانیه
نهایت سرعت 190 کیلومتر
کلاس خودرو suv کوچک
وزن خودرو 1180 کیلوگرم
همراه مکانیک



دیدگاه ها

=: 1393/4/312:10:09،
476
53
این همه خودروساز در دنیا وجود داره. چرا فقط رنو و پژو!؟
تحریم، لطفا خودرو نخرید: 1393/4/312:28:05،
279
32
جان من بیخیال
فرقون سازان محترم فعلا همین گاوی که زایدید بزرگ کنید
نمیخاد قاطی ماشینای دیگه بشین
حميد: 1393/4/312:36:40،
148
225
ديگه ا آشغال كره اي كه خداتومن پولش بهتره كه

1: 1393/4/312:40:47،
127
50
آخه عزیز من فکر کردی که بنز و بی ام دبلیو میان ایران؟
اصلا ما پول خرید آنها رو داریم؟
بیان اینجا ورشکست میشن.
تازه پژو که از خودرو های جدید سایپا بهتره.
آبتین: 1393/4/312:52:33،
91
132
1890: اولین چهار چرخ بنزینی که مجهز به موتور دایملر بود توسط کارخانه پژو ساخته شد.


1929: ساخت و تولید پژو 201:


1934: اولین ماشین‌ها با قابلیت تاشوندگی سقف که توسط مهندسین پژو به ایده (کسوف) معروف شد با ساخت پژو 401 آغاز شد.


1967: تولید کوچک‌ترین موتور دیزلی آلومینیومی بر روی 204


2011: بر قله جهان با موتور فول هیبرید 4 تعبیه شده در پژو 3008
بزرگ: 1393/4/313:01:11،
294
32
پراید 20 میلیون
پژو پارس 45 میلیون
مرغ کیلویی 7000 تومان
شلیل کیلویی 8000 تومان....
واقعاً که ما رکورد زدیم
فقط کره و ژاپن: 1393/4/313:04:43،
259
92
*
*
*
برید با کره و ژاپن قرارداد ببندید سگش شرف داره به ای پژو

*
*
*
farzad: 1393/4/313:07:58،
145
39
بله چرا رنو و پژو /شرکتهای درجه 2 اروپایی/پیشنهاد میکنم حداقل 50% سهام ایران خودرو و سایپا به یک شرکت معتبر آمریکایی فروخته شود تا با انتقال تکنولوژی فاصله زیادمان را با دنیا در خودرو کم کنیم و مصرف کننده محترم هم پس از سالیانی انتظار خودروی بروز داشته باشد و اما چرا شرکت آمریکایی؟ لطفا نظر بدهید.
آرش وان: 1393/4/313:19:07،
75
76
ده ماشین پر فروش فرانسه در ماه می 2014:
************************************
2008 در مکان 5

1 Renault Clio IV
2 Peugeot 208
3 Peugeot 308 II
4 Citroen C3
5 Peugeot 2008
6 Renault Scénic
7 Citroen C4 II Picasso
8 VW Golf VII
9 Renault Captur
10 Peugeot 3008
************************************
منبع BestSellingCars
تویوتا: 1393/4/313:40:05،
169
32
چرا سراغ تویوتا نمیرن؟
فضولی: 1393/4/313:53:11،
138
22
این شاسی بلندشم ایران خودرو بگیره دستش مثل 206 تا 30 سال دیگه مهمونمونه , اونم با قیمت کذایی...
بعد 30 سال هم چراغاشو عوض میکنن میشه یه ماشین جدید با چند میلیون تومن گرونتر
خدا رحم کنه
عزیز: 1393/4/314:52:25،
54
142
طراحی ال نود از این قشنگتره،اینا چیه که میخوان به نا بندازن خو
مهدی: 1393/4/321:41:01،
59
21
درحال ورود تا سی سال آینده
غر غرو : 1393/4/402:38:10،
83
30
آخه يكي نيست بگه ما پول نداريم يه پرايد ٢٠ ميليوني بخريم بعد شما اومدي اين غول بيابوني رو آوردي كه چند بفروشيش؟
علی: 1395/5/2123:00:01،
43
42
درود بر خودرهای باشکوه وبا کیفیت آلمان و ژاپن .... و لعنت بر لگن های چین و کره و فرانسه ... مخصوصا پژو ....
علی: 1395/5/2123:04:52،
54
24
خوب شد ایران برنامه تخت گاز بی بی سی رو راه نداد در مورد خودروهای ایرانی برنامه بسازد ، جرمی کلارکسون وقتی یک پژوی روز ومدل سال رو میبینه کلی مسخرش میکنه ! موندم تو ایران چیکار میکرد !!! احتمالا اینقدر دستمون مینداخت که مضحکه کل دنیا میشدیم !!! اگه خیابون های ایران رو با اینهمه پراید ولگن های چین و فرانسه نشون دنیا میدادن آبروریزی میشد ....
پاسخ به علی جان: 1395/5/2213:26:25،
36
36
علی جان پژو ماشین اروپایی با جدیدترین فناوریهای خودروسازی جهان هست.کلارکسون و آلمانیها از زمان فیلم تاکسی که پژو به جنگ بنز و ... میرفت و نهایتا برنده میشد با این شرکت کل می اندازن.یادمان باشد که بوگاتی ویرون در فرانسه تولید میشه اینکه ما از تکرار پژو خسته شده ایم مسئله دیگریست.
مجید: 1395/5/2216:55:09،
32
22
قیمت در انگلستان، ۱۴۰۰۰ پوند. با احتساب هر پوند ۴۱۰۰ که گرون هم حساب کردم میشه پنجاه و هفت میلیون و چهارصد. حالا ببینید چه شیادهای کلاهبرداری قراره به اسم تولید درداخل پدر ملت رو با هفتاد و نود میلیون دربیارن. مصبتون رو شکر
ملك: 1393/4/312:17:55،
84
29
حالا براي اون مدلهاي قبلي كه 20 ساله زاييديد يه قيمت تعيين كنيد مردم از سردر گمي در بيان تا برسه نوبته اين خوشگله. هر روز شورا يه چي ميگه خودروساز يه چي ديگه. كي اين وسط حيرون مونده مردم هميشه در صحنه بدبخت.
بهادری: 1395/5/2201:59:40،
33
18
فک کنم منظور نویسنده این بوده که الکی ذوق نکنید همچین آش دهنسوزی هم نیست ولی کو 90 میلیون واسه ذوق زدگی
SIA USA: 1395/5/2208:25:19،
42
25
تویوتا و هوندا در اینجا حرف اول رو میزنن .نمیدونم چرا در ایران حضور ندارن
محمد: 1393/4/312:19:58،
72
95
چقدر زشت
آرش: 1395/5/2212:56:07،
28
31
واقعا زشت
رضا ته ریش: 1393/4/312:20:45،
81
53
ایران تایرش نمی تونه بسازه
مشکی: 1393/4/322:39:46،
57
49
اصلا فرانسوی هاماشین نمیزنن که سرطان میزنن .....
همه پر خرج و بی کیفیت.
رضا: 1393/4/312:22:11،
80
41
غیرت داشته باشن راشون نمیدن
شوشی: 1393/4/312:26:52،
74
19
هم وارد ایران بشه صد تا شوارا میریزن سرش قیمتش میشه خدا میلیون تومن!
سيد مصطفي: 1393/4/312:31:41،
76
41
مجله تاپ گیر چقد قشنگ گفت:
صندلی های عقب تقریبا کاربردی ندارن
والا همه میدونن ما ایرانیا 5 نفری سوار هوندا میشیم
پس شکی نیست که این ماشین فرشو زیادی نخواهد داشت چون یه ماشین دو نفره با این قیمت...
فک کنم خریدارش باید بی مغز باشه که بخرش
من موندم چرا مدل 2008؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
فرید: 1393/4/313:12:55،
60
23
عزیزم تیپ ماشینه 2008 مثل 206، 207،405
amir: 1393/4/312:51:03،
77
33
پیشرانه 1.2 1.4 1.6 اونوقت راهم میره
میثم: 1393/4/312:51:49،
95
44
مدل وانت 2008 کی ساخته میشه؟! :-o
ali : 1393/4/313:31:16،
48
38
افسوس از این فرهنگ غلط ما ایرانیها... این ریشه خشک شده به نظر شما درست شدنی هست.؟ همین فرهنگ غلط هست که باعث نابودی زندگیهامون میشه. 100افسوس
مسلم: 1393/4/313:35:21،
67
29
موتورش برا این اتاق و وزن ضعیفه
Mahrad: 1393/4/315:25:33،
50
40
آقاى باهوش حجم مهم نيست بازدهى مهمه بنز c200
٢٣٠اسب بخار هست حجم موتورش ١٧٥٠سى سى هست الكى حرف نزن
Amir_M: 1393/4/816:11:55،
47
22
آقای Mahrad بنز c200 ،قدرتش 181 اسب بخاره...اطلاعات غلط نده!
معین: 1395/5/2123:36:39،
35
24
این ماشین حدود 40 کیلو از پژو پارس سبک تره در صورتی که توان ماشین 30 درصد بیشتره.
فواد: 1395/5/2223:22:57،
26
31
آقای مهراد ایشون حرفی از حجم نزده. گفته موتورش ضعیفه.
پرویز خان: 1393/4/314:30:42،
67
31
پژو ۲۰۰۸ فروش مورد انتظار شرکت را نداشته برای همین مدیر پژو اومده ببینه می تونه این ماشین رو بندازه به ایران که کارخونه ضرر نده؟ اون پژو ۳۰۱ هم تو اروپا فروش نداره، تو چین ساخته میشه و برای بازارهایی مثل چین و مصر و الجزایر و ایران و ... است. ضمن اینکه خود پژو خودروساز درجه ۲ یا ۳ در اروپا محسوب می شه، عملا ایران شده آشغالدونی کارخونه های بزرگ.
اسی: 1393/4/314:54:27،
57
21
حالا کی پول داره بخره؟
فکر سطح متوسط جامعه باشین.
کیان: 1393/4/315:45:18،
105
25
برای عزیزان قشر متوسط جامعه قبر اماده کرده اند.
قبر در انواع و اقسام مدلها موجود است.
جهت انجام خودکشی هم میتوان از خودروی پراید استفاده کرد.
شروین: 1393/4/315:04:47،
41
31
یکم اضافه وزن داره
آرش: 1395/5/2212:57:12،
32
21
این شتابش در حد 206 تیپ 2 میشه!!! راه نمیره
Nader: 1393/4/315:51:55،
46
21
این ۹۰-۱۱۰میلیون قیمت پایه اش است
قیمت بیمه اپشن های اضافی مثل هرعدد ایربگ ۵میلیون یورو ۴-۵میلیون هزینه شماره گذاری -در صد دلال های محترم ایران خودرو -تجهیزات جانبی مثل جا عینکی -زیر پایی -دم پایی مخصوص خودرو جا سویچی مخصوص نوع باد لاستیک ها قیمت رو به ۱۵۰ میلیون می رسونه
تا ۹۰٪مردم که با ماهی ۱/۵میلیون حقوق به طور متوسط زندگی می کنند اون را بخرن
علي : 1393/4/315:54:49،
62
22
به به با ورود اين ماشين جديد تنوع محصولات به شدت افزايش مي يابه مثلا موتور اين را بگذارن روي سورن يا موتور ٤٠٥ را بگذارن روي اين ماشين يا داشبورد اين ماشين را بگذارن روي رانا و هزاران تنوع ديگه چقدر خوش بحالمون ميشه
حامد: 1393/4/316:09:37،
45
45
بیایید متعصبانه نظر ندیم
به نظر شما قیافش از کیا اسپورتیج یا ای ایکس 35 زیبا تر نیست
قیمت اونا تو بازار ایران چقدره ؟
بعدشم حد اقل اگر تو ایران تولید بشه قطعات رو راحت تر میشه فراهم کرد نه مثل ماشین های کره ای یه آینه میخوای عوض کنی باید 1 ماه منتظر وایسی تا از اون ور برات بیارن
علي: 1393/4/408:42:53،
31
27
اي بابا اين چه حرفيه پرايد را يورو ٤ كردن ديگه تو نمايندگي بعضي قطعاتش وجود نداره اونموقع تو انتظار داري اين ماشين بومي بشه قطعاتش ارزان بشه اگرم بشه بايد يه ١٠ سالي صبر كرد
حاج رضا: 1395/5/2210:50:50،
28
27
عزیزم هیچوقت هیچوقت دیگه اسپورتیج و توسان رو با یک suv کوچک مقایسه نکن!!!

شما بروو نمایشگاه مشهد ابعاد پژو 2008، اچ سی کراس و رنو کپچر رو از نزدیک ببین بعد بیا اینجا نظر بده


آفرین
احمد: 1393/4/317:34:55،
56
34
عمرا با قیمت110 تومن بدنش بیرون!

یعنی هم قیمت مگان! فکرشم نکنید
زیر ۱۵۰ این را نمیدند فرغون سازها
وحید : 1395/5/2216:20:35،
27
26
قیمتش فکر کنم در حد 120یا 130 میلیون بدن دست مردم همیشه در صحنه چون رنو کپچر 110 میلیون میدن اما مدل پژو 2008 یکم آپشن از اون زیاد داره
سامان: 1395/5/2622:45:35،
36
20
دوستان چرا بیخود به گرانی دامن می زنید
اولا کپچر ایران خودرو میده 99 میلیون ودر بازار 110 هستش که بصورت وارداتی هستش
ولی 2008 تولید داخل حساب میشه و تعرفه 45 درصدی واردات روش نیست پس حدود 70 تا 80 میلیون درمیاد
البته اگه گرون تر باشه شکست میخوره
حمزه: 1395/5/3022:21:49،
27
24
سامان جان اون عزیزان دلال تشریف دارن میخوان خودشون از طریق رانتهایی که در ایران خودرو دارن 10 تا 10 تا ثبت نام کنن بعدش هر کدوم رو 10 م گرونتر به مصرف کننده های بیچاره بفروشن.توی این مملکت مصرف کننده همیشه بیچاره س و دلالان گرامی عشق و حال می نمایندو اینها همه نتیجه اقتصاد بیمار و دلال پرور مملکت عزیز ماست.
ناصر: 1393/4/319:34:51،
42
41
پژو هم از وقتی از ایران رفت چه ماشینای پیشرفته ای میزنه!!.یه مدلم داره 301 اونم خیلی زیباست
خودشم: 1393/4/406:43:58،
80
34
جای 308 داره این دوتا محصول مشترک با چین رو میندازه به ما
حسین 2: 1393/4/408:08:10،
46
37
قیمت حدودی آن را 90 میلیون تومان تعیین کرده‌اند. شک نکنید وقتی پای عرضه به بازار وسط باشد، قیمتش کمتر از 170 میلیون نخواهد شد!!!!
من من : 1395/5/2214:58:32،
32
25
جک می گی؟؟؟؟؟؟؟

قیمت این ماشین 13 هزار یورو هست در مدل پایه
یعنی حتی اگه بخوای این مدل رو کامل وارداتی در نظر بگیری و و گمرک و هزینه های کامل دیگه هم بدی و سود فروشنده رو هم بالا در نظر بگیری قیمتش میشه زیر 110 میلیون!

گرفتی یا نه؟ همین الان شما اگه قرار باشه وارد کنی واست 90 تا 100 میلیون میفته!

بعد می گی خودرویی که قراره اصلا گمرک و هزینه های دیگه هم نده ( یعنی قیمت خام وارداتیش بشه 50)رو 170 بدن!!!!

والا اینا هم شماها رو دیدن که هی می خوان بکنن تو پاچه :)))

این ماشین رو با در نظر گرفتن اپشن ها باید تو همون بازه زیر 80 بدن ( تازه با در نظر رفتن کلی سود اضافه برای ایران خودرو )
محمد: 1393/4/1013:13:05،
32
23
همه میدونند که کیفیت خودروهای فرانسوی از جمله پژو به پای خودروهای ژاپنی آلمانی و ایتالیایی نمیرسه وقتی نمایندگان این شرکت ها تو اجلاس صنایع خودروسازی تو تهران شرکت میکنند وبرای همکاری اعلام آمادگی میکنند جای تعجب داره که ایران خودرو سمت پژو بره که امتحان خودشو در زمان تحریمها پس داد کاش ما کارخانه لگن سازی نداشتیم
پارسا: 1395/5/2122:03:00،
32
33
با54 تومن برید یه x50 اتومات بگیرین سانروف هم داره وتقریبا امکانت همین پژو رو به غیر از تعداد ایربک هاش که لیفا ن دو تا داره خیلی هم خوشگل تره
ali: 1395/5/2209:05:55،
33
24
مردم با خرید ماشین مشکل دارند و به طرف خرید خودورهای فرانسوی می روند
وگرنه با پول 2008 میشه جک s5 اتومات یا BYD S6 خریداری کرد !!

9090: 1395/5/2123:04:36،
26
26
همه اینهارو H30 Cross داره با 45 میلیون یک خودروئی باشه که ارزش خرید تا 90 میلیون داشته باشه مثل قشقشائی
http://chinaautoweb.com/car-models/nissan-qashqai-2/
فرزاد : 1395/5/2123:21:31،
37
24
مقایسه رنو و پژو اصلا منطقی نیست،رنو چهارمین خودروساز اروپاست و22درصد بازار فروش تو اروپا داره و پژو 3درصد فروش داره.مثلا دو محصول مشابه این دو خودروساز یکی کپچر رنو که کاندید بهترین کراس اروپا هست و در کره در نیم ساعت 2000دستگاه فروخته و در حالیکه پژو2008 یه محصول شکست خورده اس که مونتاژش رو به ایران دادن تا ملت ماشین ندیده ما ضرر پژو را جبران کنه
پوریا: 1395/5/2210:40:11،
30
27
هر مدلی از پژو که از خط تولید جهانی کنار گذاشته شود توسط
مدیران ایرانخودرو برای مونتاژ انتخاب می شود.بیش از 90% خودروهای تولیدی در هند از خودروسازان ژاپنی و کره ای و حتی
امریکایی استفاده می شود.خدایا!!انحصار و ناکارامدی را از
کشور دور گردان!!
دکتر: 1395/5/2211:17:19،
28
36
خرید سراتو 2000 مونتاژ سایپا( 50 نقد + 40 وام ) +
صبر کردن برای پژو 2008 ( حول حوش 90 تومن) _
ایرانی: 1395/5/2212:16:17،
38
22
سقف قیمت منطقی این پژو باید 70 تومن باشه
خوبیشم اینه که توی این رنج قیمت مردم از دست این شاسی های چینی خلاص میشن
Aria: 1395/5/2213:15:50،
34
28
کاش بجای 2008 نسبتا قدیمی، مدل 3008 رو وارد میکردن.
دارا : 1395/5/2219:00:17،
32
25
آقا جون چرا شلوغش میکنین انتظار دارین شرکت‌ها از سود خودشون چشم پوشی کنن آمریکا و غرب رو کنار بذارن بچسبن به کشوری که مسوولانش هم به فکر کشورشون نیستن
میلاد: 1395/5/2220:03:01،
26
30
۱۲۰ اسب بخار !!!!!!!!!! واسه یه همچین ماشینی !!!!
من که باورم نمیشه !! به سورن توربو که نمیرسه!!!!!
پ: 1395/5/2311:03:55،
34
26
دوستان عزیز این ماشین شاسی بلند نیست .ابعادش کمی از 206 خودمون بزرگتره.نهایت 10 درصد بزرگتره.این عکساشو میبینید فک میکنید اندازه توسانه؟؟؟اینا کراس اوور نه شاسی بلند
منم: 1395/5/2312:23:24،
24
22
اینا رو ول کن. کی وانتشو میزنه ایران خودرو؟

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل