کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس همچنان در حال درجا زدن


کد خبر : ۵۴۶۲یکشنبه، ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷:۵۶۱۵۶۷ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با حرکت درجای خود در کانال 72 هزار واحدی، 68 واحد کاهش یافت و ارزش معاملات نیز به کمتر از 75 میلیارد تومان رسید.

شاخص کل بورس امروز هم با حرکت درجای خود 67 واحد کاهش یافت و در اولین روز تابستان قرمزپوش شد.

در این روز معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت بندرعباس، چادرملو و کشتیرانی بیشترین تاثیر مثبت و فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری غدیر، گسترش نفت و گاز پارسیان و فولاد کاویان بیشترین تاثیر افزایشی را داشتند.

در این بازار اکثر شرکت‌های قندی با افزایش قیمت کام سهامداران خود را شیرین کردند و به دنبال آن شرکت‌های فولاد کاویان، موتورسازان تراکتورسازی، الکتریک خودرو شرق، سرمایه‌گذاری توکافولاد و صنایع لاستیکی سهند بیشترین افزایش قیمت را داشتند اما در مقابل کابل البرز، عمران و توسعه فارس، سرمایه‌گذاری شاهد، قطعات اتومبیل، تولیدی کاشی تک‌سرام، سرمایه‌گذاری آتیه دماوند، آهنگری تراکتورسازی، سرمایه‌گذاری ساختمان و پست‌بانک ایران بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

در معاملات امروز فرابورس هم شاخص با افت 3 واحدی به 744 واحد رسید که پالایش نفت لاوان، پتروشیمی جم، پتروشیمی زاگرس، ذوب‌آهن اصفهان و بانک دی بیشترین تاثیر منفی را داشتند اما در مقابل هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا (پس از انتشار اخبار مثبت از روند فعالیت‌های شرکت) بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها