کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ابهام در مورد قیمت تندر 90


کد خبر : ۵۴۴۷یکشنبه، ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۱:۳۹۵۴۱۵ بازدید

در حالی که گفته می‌شود قیمت نهایی خودروهای داخلی طی هفته جاری از سوی شورای رقابت اعلام خواهد شد، گویا تندر90 باز هم جایی در لیست اعلامی شورا نخواهد داشت.

حدودا دو هفته پیش بود که شورای رقابت قیمت خودروهایی از قبیل پژو 206 و پارس و پراید را اعلام کرد و اگرچه مشتریان تندر90 منتظر اعلام قیمت این خودرو بودند، اما نام تندر در لیست اعلامی قرار نگرفت تا قیمت این میهمان پرحاشیه فرانسوی همچنان بر مدار قبلی بچرخد.

تندر که این روزها یکی از خودروهای گران بازار به‌شمار می‌رود، شرایط خاصی در تولید دارد و ازآنجاکه رنو هنوز اقدام خاصی برای بازگشت به ایران انجام نداده، مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این محصول است. در واقع آنچه تندر90 را تافته جدا بافته صنعت خودرو ایران کرده، مشکلات موجود بر سر تامین قطعات آن است، چه آنکه  طی هفت سال حضور این خودرو در ایران، این مشکلات همواره کم و بیش وجود داشته و هیچ‌گاه به‌طور کامل برطرف نشده‌اند. دلیل اصلی گرانی تندر90 در بازار، مشکلات مربوط به تولید این خودرو است و به اعتقاد کارشناسان، تا زمانی که این معضل حل نشود، امیدی به کاهش قیمت تندر نیست.

در این بین البته مشخص نیست که شورای رقابت چرا قیمت تندر را اعلام نمی‌کند و این «اعلام نکردن»، یک پرسش مهم را در ذهن مردم ایجاد کرده است؛ اینکه  آیا خودروسازان از قیمت فعلی تندر90  راضی هستند و این قیمت فعلا دست نخواهد خورد؟
اگر این طور است (که بعید به نظر می‌رسد)، پس آنهایی که تندر90 را پیش خرید کرده‌اند، باید آن را با قیمت فعلی اش از نمایندگی ها دریافت کنند، نه اینکه خودروسازان هنگام ارسال دعوت‌نامه برای مشتریان، قیمتی جدید و بالاتر را در نظر بگیرند.
باید منتظر ماند و دید آیا شورای رقابت به سراغ قیمت تندر90 هم می‌رود یا اینکه آن را  همچنان به حال خود رها خواهد کرد؟



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها