کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بزرگ‌ترین هلدینگ بورسی متوقف شد


کد خبر : ۵۳۹۶چهارشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳:۲۴۲۳۳۲ بازدید

نماد هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس که همچنان با صف فروش در بازار معاملاتش قفل شده بود، امروز برای بررسی اطلاعات بیشتر متوقف شد.

نماد هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، طی 8 روز معاملاتی گذشته همچنان با صف فروش همراه شده بود و روزانه کمتر از 200 هزار سهم به طور میانگین معامله شد.

بر همین اساس، این نماد در میانه معاملات امروز هم که با صف فروش سنگینی مواجه شده بود با دستور ناظر بازار، برای بررسی اطلاعات بیشتر متوقف شد.در بازار، برخی سهامداران در مورد روند شفاف‌سازی‌های شرکت انتقاداتی را مطرح کردند و معتقدند، این شرکت باید EPS بالاتری به سازمان بورس اعلام می‌کرد.

بر این اساس، سهامدار عمده این نماد طی چند روز اخیر تصمیم گرفته تا سهام خود در شرکت هلدینگ خلیج فارس را در صف فروش به خریداران عرضه کند، اما با توجه به نبود خریدار و تقاضا، این سهم همچنان در بازار قفل شده و کمتر از حجم مبنا معامله می‌شود.

این هلدینگ در آخرین صورت‌های مالی در EPS شرکت تعدیل مثبت داد، اما بازار به آن توجهی نکرده است که عمده دلیل آن فقدان شفافیت در ارائه گزارش‌ها به سازمان بورس عنوان شده بود.بنابراین باید دید در آینده با توجه به بررسی‌های بیشتر اطلاعات مالی و بودجه شرکت، آیا قفل نماد باز می‌شود؟



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها