کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا در بالاترین حد خود در 3 هفته اخیر


کد خبر : ۵۳۲۹دوشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴:۰۶۱۹۷۸ بازدید

تشدید خشونت های خونین در عراق و در پی آن رشد تقاضا برای خرید طلا موجب شد تا قیمت این فلز گرانبها امروز دوشنبه بار دیگر با افزایش روبرو شود.

قیمت جهانی طلا در ادامه روند صعودی خود امروز دوشنبه بار دیگر تحت تاثیر تحولات داخلی عراق با افزایش روبرو شد و به بالاترین حد خود در 3 هفته اخیر رسیده است.

بر اساس این گزارش قیمت نقره نیز بار دیگر افزایش یافته و به بالاترین رقم در یک ماه اخیر رسیده است. قیمت هر اونس طلا برای تحویل فوری با 0.5 درصد افزایش به بیش از 1282 دلار رسیده که بالاترین رقم از 27 می به شمار می رود.

قیمت طلا هفته گذشته نیز با رشد 1.9 درصدی روبرو شد. ارتش عراق اعلام کرد بیش از 279 شبه نظامی را در درگیری های اخیر این کشور به هلاکت رسانده است.

قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون حدود 6.7 درصد رشد داشته که بحران در روابط روسیه و اوکراین تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

دیوید لینوکس کارشناس ارشد موسسه فت پروفیتس تاکید کرد: تنش ها در عراق بار دیگر طلا را به بهشت امن سرمایه گذاری تبدیل کرده است. به نظر می رسد با ادامه تنش های سیاسی در خاور میانه به خصوص عراق قیمت طلا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها