کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلا در هفته جاری کاهش می یابد


کد خبر : ۵۰۶۸شنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵:۵۷۳۴۵۴ بازدید

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که اکثر کارشناسان اقتصادی بر این باورند قیمت جهانی طلا طی هفته جاری روند نزولی خواهد داشت.

 از 33 کارشناس ارشد اقتصادی و فعال بازار طلا 27 نفر در نظرسنجی این هفته کیتکو شرکت کرده اند که از این تعداد نیز 18 نفر به کاهش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند.

بر اساس این گزارش 7 کارشناس اقتصادی نیز اعلام کرده اند که قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش روبرو خواهد شد و 2 نفر نیز پیش بینی کردند قیمت طلا طی هفته پیش رو تغییر چندانی نخواهد داشت.هفته گذشته نیز اکثر کارشناسان اقتصادی افزایش قیمت طلا را پیش بینی کرده بودند ولی قیمت این فلز زرد در هفته ای که گذشت با کاهش 45 دلاری روبرو شد و بدترین عملکرد خود در دو ماه اخیر را ثبت کرده است. قیمت طلا در آخرین لحظات مبادلات روز جمعه به 1246 دلار رسید که این پایین ترین رقم در 4 ماه اخیر به شمار می رود.

کوین گرادی کارشناس ارشد اقتصادی تاکید کرد: ادامه نگرانی ها نسبت به کاهش تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی و بهبود شرایط اقتصادی جهان قیمت طلا را به کمتر ار 1225 دلار خواهد رساند. افزایش ارزش دلار و رشد شاخص سهام وال استریت نیز تاثیر زیادی بر کاهش قیمت طلا خواهد داشت.برخی کارشناسان اقتصادی نیز بر این باورند که تشدید تنش در اوکراین و ادامه بحران در روابط روسیه و غرب می تواند قیمت طلا را به 1300 دلار در هر اونس بازگرداند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها