کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عقب نشینی شاخص بورس به کانال 75 هزار واحدی


کد خبر : ۵۰۶۶شنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷:۱۱۱۸۹۱ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش 380 واحدی به کانال 75 هزار واحد بازگشت که هلدینگ خلیج فارس و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بیشترین تأثیر منفی را داشتند.

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص‌های بورس و فرابورس همچنان با روند نزولی خود در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

بر همین اساس شاخص‌ کل بورس اوراق بهادار تهران با تأثیر منفی بزرگترین هلدینگ بورسی (صنایع پتروشیمی خلیج فارس)، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، پالایش نفت بندرعباس، توسعه معادن و فلزات، پالایش نفت تبریز، هلدینگ تأمین و فولاد مبارکه اصفهان، با کاهش 380واحدی به کانال 75 هزار واحد رسید.

در جریان معاملات امروز نفت سپاهان که اولین روز معاملاتی خود را تجربه می‌کند بیشتری تأثیر مثبت را بر شاخص گذاشت که به دنبال آن خدمات انفورماتیک، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، گروه مپنا و ایران خودرو بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

در معاملات امروز بورس تهران گروه صنعتی سدید، فروسیلیس، پلی‌اکریل، مس شهید باهنر، بین‌المللی محصولات پارس، توریستی و رفاهی آبادگران، سیمان کارون، حمل و نقل توکا، بانک سینا، شکر شاهرود، سرمایه‌گذاری آتی دماوند، حمل و نقل پتروشیمی و مهرکام پارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

در فرابورس هم شاخص با افت حدود یک واحدی به 766 واحد رسید و در این بازار بیش از 130 میلیون برگ سهم به ارزش حدود 51 میلیارد و500 میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

در این بازار پالایش نفت لاوان، پتروشیمی زاگرس، نفت پاسارگاد، پتروشیمی خراسان و بانک دی بیشترین تأثیر منفی و در مقابل هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی مارون بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، اوراق امتیاز خرید مسکن با نزدیک شدن به موعد ایجاد محدودیت‌ها برای فروش با کاهش قیمت مواجه شدند که هر ورق با کاهش حدود 4 هزار تومانی قیمت در محدوده‌های 76 تا 77 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها