کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت

رسیدگی به شکایات خودرویی مصرف‌کنندگان در 20 روز

کدخبر:۴۸۱۷شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵:۲۲۸۰۳۱ بازدید

براساس دستورالعمل در حال تدوین شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو ملزم به رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشتریان در مدت زمان حداکثر 20 روز هستند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو مدت زمان حداکثر 20 روز را برای رسیدگی به شکایات خودرویی مصرف‌کنندگان در نظر گرفته است.

در ماده 25 بند مربوط به وظایف عرضه‌کنندگان خودرو در حوزه فروش در این دستورالعمل آمده است:"عرضه‌کنندگان خودروهای داخلی و وارداتی موظفند نظام رسیدگی به شکایات مصرف‌کنندگان را مستقر و اجرا کنند. در این نظام مدت زمان تعیین تکلیف شکایت مصرف‌کنندگان از زمان وصول آن نباید بیش از 20 روز به طول بینجامد".

تعیین فرصت 20 روزه برای رسیدگی به شکایت خودرویی مصرف‌کنندگان در حالی است که میزان نارضایتی خریداران ایرانی از شرایط فروش خودروهای داخلی و خارجی در کشور بالا است.

تاخیر در تحویل خودرو از بیشترین انتقادات مصرف‌کنندگان به شرایط فروش خودرو در کشور است ضمن آنکه هم‌اکنون برخی از شرکت‌های عرضه کننده خودرو به ویژه شرکت‌های واردکننده فاقد نظام رسیدگی به شکایات مصرف‌کنندگان هستند.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

مهدی: 1393/2/2711:46:38،
77
22
20 روز کاری D:
حسین: 1393/2/2712:04:04،
85
22
200 روزه هم جواب نمیدن ، بخش شکایات سایپا لگن اصلا شکایت قبول نمی کنن چه برسه پیگیری کنه ، فقط یه بار تماس بگیرد ببینید چه جوری جوابتونو میدن
کاوه56: 1393/2/2712:56:27،
48
20
شکایات رو باید روی یخ نوشت.فقط سریعتر یخ تهیه کنید چون یخ هم نایاب میشه
امیر: 1393/2/2714:27:58،
40
23
آخه آدم عاقل چرا یه چیزی تصویب میکنه که نتونه عمل کنه... یکی نیست بگه آ[ه لیست طویلی که از شکابات علیه این دوتا فرغون ساز وجود داره، اونققدر زیاده که مردم خیلیاشون بیخیال میشن. زمانش یه قسمت کار بود.
یعنی این طوری که با این لگن سازها راه میان هیچ وقت این دو فرغون ساز هیچ فشاری رو خودشون احساس نکردن....
حميد: 1393/2/2715:02:44،
25
24
بهمن ماه براي يه تويوتا راو فور تكميل وجه كردم قرار شد 20 روز كاري تحويل بگيرم و همچنان منتظرم.
محسن: 1394/7/1414:23:38،
17
9
اره بیست روز نگو بیست ثانیه همچین برخورد میکنن انگار مال باباشون رو می خوان.
فامیل دور: 1393/2/2711:46:40،
56
29
باشه .
بهش میگم .
آرشا: 1393/2/2711:57:14،
51
28
بدون شرح"نقل از متن خبر"...
تعیین فرصت 20 روزه برای رسیدگی به شکایت خودرویی مصرف‌کنندگان در حالی است که میزان نارضایتی خریداران ایرانی از شرایط فروش خودروهای داخلی و خارجی در کشور بالا است.

جلال: 1393/2/2711:57:44،
37
21
با سلام

احتراماً به استحضار آقای وزیر می رساند که مدت پاسخگویی شش وهفت ماه طل می کشد تازه اگر جواب بدهند بنده خودم مدت هفت ماه است به یکی از شهرستان شکایت خودم را اعلام نموده ولی متاسفانه تابحال نتیجه ای دریافت نکرده ام ایمیل ندارم شماره تماس بنده 04436222340
Dead: 1393/2/2712:17:47،
33
24
آقا دلت خوشه ها......
من یه پراید مدل 87 دارم کمربندهای عقبش خراب بود همون ماه اول رفتن نمایندگی جاده مخصوص گفته با شما تماس می گیریم برای تعویض کمربندها...
هنوز منتظرم....................................
h: 1393/2/2712:01:06،
49
22
جون خودتون ول کنین
آخه مگه کسی پیدا میشه رسیدگی کنه ؟
چه حرفای خنده داری !!!
خودروسازا هر خودروی بی کیفیتی رو وارد بازار میکنن , دیر هم ماشین تحویل میدن , هروز هم پشتیبانی دولت ازشون بیشتر میشه دیگه کی رسیدگی بکنه
بی نام: 1393/2/2712:04:44،
38
23
داداش بسه دیگه شوخی نکنین زشته شرکتی که نمیتونه خودروشو سی روزه تحویل بده آلان میخواد بیست روزه تحویل بده . ای شیتونا دیگه آخره برره ایدهااااااااااااااااااااا...
فکاهی : 1393/2/2712:13:52،
29
21
موضوعش خیلی جالبه ....رفع شکایت در 30 روز .....
متاسفانه همشون اشکال داره خودروها ...نیرو استخدام کنین سریعتر حل کنند
نامید: 1393/2/2712:14:11،
35
22
سلام از این بابت بسیار ممنونم که نظرات ما رو ثبت میکنید .
من دانشجوی انصرافی رشته الکترونیک بودم که مدت چهار ساله کار کردم به امید اینکه خودروی 405 برای مسافرکشی و درامد خانواده ثبت نام کنم متاسفانه طی چند ماه گذشته هم قیم بالا رفته هم امکان ثبت نام وجود ندارد .تنها خواهش من از سایت ایران جیب این هست که صدای ما رو به مسئولین برسونین .تنها سرمایه من 25 میلیون هست در حالی که اگه بخوام از بازار ازاد خرید کنم قیمت بالای 30 میلیون هست.
مهدی: 1393/2/2712:21:32،
46
26
شکایت از قاضی به پیش قاضی بردم آنگه قاضی خود را به بیست سال زندان با اعمال شاقه محکوم کرد!!!!!!!!!
n37: 1393/2/2712:23:26،
36
26
دولت دردرجه اول باید اعتماد مردم را جلب کنه .بقیه مشکلات حل میشه...
امید: 1393/2/2712:29:08،
32
44
داداش بیخیال تاخیر ما فقط میخوایم ثبت نام کنیم(ایران خودرو) سایت ایران خودرو باز نمیشه تو رو خدا مسئولین کاری کنن
پاى : 1393/2/2712:44:36،
35
25
اگه مى دونستن حقوق مصرف كننده چيه وضع مملكت اين نبود
احمد: 1393/2/2712:59:57،
31
25
فقط نخرید تا بدونن حیات این فرغون سازا در گرو خرید مصرف کننده است
پوریا: 1393/2/2715:18:22،
28
18
هیجکی نمیخره این ظرفیتم که هی پر میشه الکی.اقا ملت دارن تند تند ثبت نام میکنن چی میگی
hamid: 1393/2/2713:24:29،
31
29
ماشین بده بد از خروج از شرکت داخل نمایندگای بلوکه بود هرجا رفتم کسی جواب بنده رو نداد خاک بر سر مدیریت بده 20 روز و حضوری در شرکت ایران خودرو تونستم با دادو بیداد ماشین رو از بلوکه در بیارم و از نمایندگی تحویل بگیرم حالا 20 روزه جواب مارو میدن ما هم باور کردیم
م: 1393/2/2713:38:43،
26
23
حدود 8 ماه پیش شکایتی توی سیستم شکایات پارس خودرو ثبت کردم و هر وقت ازش سراغ می گیرم سیستم این پیغام رو میده :"پرتلت بصورت موقت در دسترس نمی باشد."
محمد: 1393/2/2713:44:00،
33
22
حقوق مصرف کننده کیلویی چند؟!!! ایران خودرو ماشینو گارانتی می کنه، وقتی میری نمایندگی میگه ما الان نمی تونیم این کارو انجام بدیم، بعد آدرس یه مکانیکی بهت میده که بری اونجا درست کنی، پس این چه گارانتیه! بدبخت مصرف کننده ، اگه یه جای معمولی بره بدون گارانتی هزینه کمتری براش داره تا بره از گارانتی استفاده کنه ؛ چون اون طوری باید یه درصدی هم به مکانیکیی که نمایندگی براش مشتری پیدا می کنه بده که با هم نصف کنن!
حشمت: 1393/2/2714:11:58،
25
41
با توجه به اینکه در شرایط تحریم هستیم باز هم قابل قبول هست ولی امیدوارم برادرانم در ایران خودرو باز هم همکاری بیشتری داشته باشند.
mamal: 1393/2/2714:18:34،
35
23
در ایران این کلمات معنی خاصی نداشته و فرهنگستان در پیدا کردن معنی برای انها دچار سردر گمی شده 1.حقوق مصرف کننده2.گارانتی3.بیمه4.خدمات پس از فروش5.تکریم ارباب رجوع6.ثبات بازار..............
جعفر: 1393/2/2717:59:48،
32
24
تنها قانونی که در ایران ضمانت اجرایی دارد تا حدودی قانون راهنمایی ورانندگی است که مجری آن مردمند واگر اجرا نکنند جان خود ودیگران را به خطر می اندازند وبدون تشکیل دادگاه وحضور قاضی توسط پلیس جریمه می شوند ، اما بقیه قوانین چون دولت وقوه مجریه باید اجرا کنند ومنافعش به مردم برسد یعنی امورات جامعه منظم گردد . هیچگونه ضمانت اجرایی ندارد .و آنچه هم البته بجایی نرسد فریاد است .
شاید تا بوده همین بوده: 1393/2/2715:12:42،
29
22
چند روز پیش یه پراید از نمایندگی سایپا تحویل گرفتم.یه چیزای سفید کوچکی هست که به هر در پراید دو تا می چسپند.اصلا نداشت.یا یادشون رفته بزنن.
شنبلیله: 1393/2/2715:42:43،
33
22
همه شرکتها متعلق آقازاده ها میباشندوخودآقایان شکایت کی به کی کنی؟؟؟؟ مگرروزی!!!!!!!!!!!!!!!آه
سجاد: 1393/2/2717:01:10،
30
21
فکر کنم دیگه وقتشه که همگی شکایت بنویسیم واسه کاخ سفید بلکه این خودرو سازهای ایرانی رو پلمپ کنه.
جعفر: 1393/2/2717:59:59،
30
19

خود کشته ای حافظ را خود تعزیه می داری
وزارت صنعت ومعدن در ساختن مافیای خودروسازان برای کلاه گذاشتن سر مردم و مشتریان وگرانفروشی عامل اصلی است ، بعد دستورالعمل رسیدگی 20روزه به شکایات صادر می کند !!!!
مگر همه ی تخلفاتی که انجام می دهند از بی نظمی در صدور دعوتنامه ها ، از افزایش قیمت دل بخواهی و.... با چراغ سبز وزارت صنعت ومعدن نیست ؟
اسدی: 1393/3/1222:39:26،
16
22
بنده از طریق نمایندگی سایپا بابک انارکی در شاهرود ثبت نام پراید دوگانه سوز نمودم که در زمان ارسال دعوتنامه قرار بود خودرو یورو 4 تحویل بدهن و بابت مابه تفاوت تا یورو2 مبلغ 2.100.000 تومن بیشتر گرفتن ولی زمان تحویل پراید tl دوگانه سوز یورو2 دادن و با قیمت تمام شده 20 میلیون تومن، چندبار به نمایندگی رجوع نمودم و گفتن ما در جریان نیستیم خواهش دارم حقوق مردم رو ضایع نکنید و این مبلغ ما به تفاوت رو برگردانید.
شهرام محمد تقی عطار: 1393/9/1114:25:24،
13
11
با سلام اینجانب در بهمن ماه سال 91 اقدام به پیش خرید خودروی ال 90 از آن شرکت به شماره پذیرش 5933622 نموده ام.با توجه به تسویه ی کامل در مرداد امسال هنوز خودرو به اینجانب تحویل نشده است.واقعا اگر قادر به انجام تعهدات نیستید واضح بفرمایید تا لا اقل تکلیفمان را بدانیم.
مرتضی کیانجو: 1394/2/1607:58:57،
17
17
باسلام حدودیکساله جهت تندر 90 نام نویسی کردم ولی هنوز صاحب خودرو نشدم لطفا جوابگو باشید.شماره تلفن همراه بنده 09122275748 میباشد.تلفن ثابت 77055712 است.
عمرانی: 1394/2/3002:04:03،
20
23
لطفا پاسخ قانع کننده بدید,, اتومبیلbmw رابخاطر تصادف به نمایندگی مرکزی پرشین خودرو بردیم صورت وضعیت براورد هزینه اماده سازی تقریبی معادل 40میلیون تومان بما دادن.متاسفانه بیمه ایران انرا قبول نکرده 20میلیون هزینه راتقبل کرده اند,بعلت مشکلات مالی از بازسازی خودرو منصرف وقصد خارج کردن خودرو راداریم اجازه انتقال را پرشین خودرو نمیدهند واعلام میکنند بایستی مبلغ ۸ میلیون بابت تعین قیمت قطعات که مورد قبول بیمه واقع نشده پرداخت کنید, ایا اعلان قیمت اقلام توسط یک نمایندگی بدون اینکه تعمیراتی انجام داده باشد این خواسته وجه قانونی وشرعی دارد واصولا در شان نمایندگی این برند خودرو میباشد ؟! الزاما قصد رسانه ای کردن این موضوع رادارم
بافهمی: 1394/4/1221:42:54،
17
24
پیگیری کنید
در تاریخ ۱۹فروردین۹۴ با مراجعه به نمایندگی سایپا
واقع در تهران محدوده شرق یه دستگاه تیبا۲ ثبت نام کردم و قرار شد دعوت نامه صادر بشه و بعد وجه رو نسبت به اپشن پرداخت کنم.روز دعوت نامه نه خبر از اپشنی بود نه چیز خاصی و فقط هم گفتن همین رو داریم میخوای بخواه نمیخوای به ما چه.بعد کلی بدبختی راضی به همون تیپ معمولی شدم و وجه رو پرداخت کردم.الان قرار بوده از تاریخ ۹۴٫۳٫۱ تا ۹۴٫۳٫۳۰ تحویل بدن اما خبری که نیست هیچ تازه تو سایت هم نگاه میکنم نه ماشین فاکتور شده که امیدی بهش باشه و نه عذر خواهی بابت دیر کرد و این مسایل. بنده هم اولین نفر نیستم که این مشکل رو داره که بگیم حالا اشتباهی رخ داده انگار کلا شرکت سایپا مشتریا رو گوسفند فرض کرده و کار خودش رو میکنه.منی که کارم با ماشینه و رو تحویل حساب باز کردم خسارتم رو کی میخواد بده؟ شماره پذیرش 7652008 و شماره تماس 09302004077
نوید : 1394/5/312:53:02،
16
14
با سلام
ازتون خواهش میکنم در مورد خدمات مثلا پس از فروش شرکت سایپا گزارش تهیه کنید ببینید چند درصد از مردم راضی هسن.بخدا دارن به ملت ظلم میکنن.
من امروز رفتم نمایندگی یه روغن برام عوض کردن بعدم به بهانه ی سرویس 20 هزار که اصلا ما ندیدیم چی بود77 هزار تومن از من گرفتن
بعدم نگا کمکاش کرده میگه خرابه ولی چون روغن نزده شرکت گفته عوض نکنین میگفت اگرم دیدی که خیلی سروصدا میده برو از جیب مبارکت کمک بخر واسش.اخه ای چه گارانتی هس.دست به هر جاییش که میزنن اجرتشو حتی بیشتر از بیرون هم میگیرن،خدایی مشخص کنین که پراید کجاش جز گارانتی هس چیشو میشه با گارانتی عوض کرد
ممنون میشم ازتون اگه بخاطر مردم رسیدگی کنین
امیر: 1394/5/1911:14:47،
24
21
من از خرید خودرو برلیانس انصراف دادم و 30 میلیون پول اینجانب نزد پارس خودرو می باشد و با کمال خونسردی می گویند دو ماه می کشد و هیچ سودی هم پرداخت نمی کنیم به وزات صنعت و معدن هم شکایت نوشتم ولی پاسخی دریافت نکردم اگر کسی می داند چطور جلوی این بی عدالتی را می توان گرفت لطفا راهنمایی کند
حسین: 1394/7/411:13:46،
11
9
1مهر نیم ساعت بعد از ایتنکه پراید 131 رو از نمایندگی شماره تهرانپارس تحویل گرفتم (ماشین تازه تعمیر شده بود) مقابل پلیس راه دماوند خراب شد بعد از اینکه تعمییرکار آوردیم معلوم شد تعمیرکار نمایندگی مهره سیبک رو خوب سفت نکره بوده یعنی اگر این مهره 5 دقیقه زودتر افتاده بود امشب شب سوم بنده بود.
من از تعمیرکار این نمایندگی و مدیرمربوطه ایشان شکایت دارم البته اگر مرجع رسیدگی کننده ای باشه.
سعید: 1394/9/420:21:20،
12
12
من شهریور 93 خودرو تندر 90 ثبت نام کردم تحویل خرداد 94 بوده ولی تا الان که 6 ماه از موقع تحویل میگذره خبری نیست این در حالی که سایپا با وام 25 میلیونی وعده تحویل یکماهه میده .پس تکلیف ماچی میشه 20 میلین پولمان خوابیده معلوم هم نیست کی دعوت نامه بفرستن وکی تحویل بدن زنگ میزنم میگن نیست تولید کمه تحریمیم.
بهزاد: 1394/9/1613:47:48،
13
9
سلام من از دیار خودرو یکسال پیش خودروهاوال ثبت نام کردم ولی با توجه به عدم تحویل خودرو انصراف دادم ولی تا امروز هم کسی پولمان را نمیده .ایا کسی هست که به داد ما مصرف کننده برسد وعده تا کی بخدا خسته شدیم
رامین حیدری: 1394/10/2003:02:26،
13
11
با سلام اینجانب رامین حیدری در تاریخ 25/9/94 برای خرید خودرو پراید به نمایندگی مراجعه نمودم و پیش فاکتور به من دادن رفتم بانک به همون شماره حسابی که نمایندگی گفته بود پرداخت کردم چند روز بعد مراجعه کردم نمایندگی گفتم شماره پذیرش که فرمودین از طریق اس ام اس ارسال میشه بدستم نرسید گفتن برو کیلومتر 11کرج دفتر فروش 5روز از کار و زندگی افتادم تازه میگن درسته شما پول رو واریز کردی اما بدست ما نرسیده که من فیش واریزی که با مهر تایید نمایندگی بود را نشان دادم که در عکس هم میبینید برای شما هم ارسال نمودم بعد کلی التماس گفتن واقعیت اینه که درسته شما پول را به حساب سایپا واریز کردی اما بانک ملی شعبه جهانشیر کرج فیش واریز رو بما نمیده چون تازه تاسیس میباشد واقعا نمیونم به کی شکایات کنم به تلفن های شکایات خودشان هم زنگ میزنیم جواب درست نمیدن میگن باید صبر کنین تو رو به امام زمان پیگیری کنین این موضوع ر
نسرین حشمتیان: 1394/12/417:47:19،
14
16
خودرو پراید که چندتا ایراد موتوری داشته رو به نمایندگی دراسداباد -همدان بردم بدون اینکه خودرو بازدید بشه از خودم ایراداتش روپرسیدن این دوماهه که منتظرتماسشون هستم اخرش خودم تماس گرفتم که قطعه اومده یانه بعدش کادر یاهمون کارشناس فنی جزئ تازه کارترین هاهستن کسی هم به شکایات جواب نمیده
محسن: 1395/1/1512:19:10،
19
12
لطفا شماره ثبت شکایات رو به 09330280588 ارسال کنید چون منم میخوام شکایت کنم. دو ماه است ماشین خریدم هنوز پلاک هاش نیومده.
عباس زاده: 1395/1/1610:38:44،
17
15
من تیبا صفر 94 خریدم از ابتدااستپر موتورش خراب بود بردم چند تا نماینگی گفتن استپر نداریم ...بردم بیرون عوض کردم الانم چراغ چک ماشین روشن شده بازم نمایندگی می گه سنسور میل سوپاپ خرابه ما نداریم. اصن شما چی دارین ؟
همه جا شکایت کردم همه جا نامه نوشتم کدوم جواب کدوم پیگیری ؟ فقط خوبه می نویسین ستون روزنامتون پر میشه
مهدی عابدی: 1395/1/2419:20:11،
18
16
باسلام من یک خودروپراید۱۳۱درتاریخ پانزدهم بهمن گرفتم که ازهمان اول مشکل داشت صفحه کلیدبخاری کارنمی کردبه نمایندگی بردم بهم گفتندبروبهت زنگ میزنیم که درماه اسفندبهم زنگ زدن بعدازان چراغ چک ان روشن شدکه امپرپشت کیلومتران ازکارمی افتادبه نمایندگی که گفتم جوابشان این بودکه هیچ مشکلی نیست وبادیاگ زدن فقط خطای انرامیگرفتندوبعدچندروزدوباره صفه پشت امپرازکارمی افتادتااینکه درهجدهم فروردین ماشین به کل ازکارافتادبه امدادسایپازنگ زدم انهابه اولین نمایندگی انتقال دادن که سرتهرانسرناصرمعالج بودکه هنوزماشین روندیده بهم گفتنددوهفته ماشین درانجاخواهدماندوهرموقع زنگ میزنم جواب درست نمیدهندچرارسیدگی نمی شودکیلومترخودرومن چهارهزارکارکرده بودهنوزبازدیداولیه انجام نشده بوداین مشکل بوجودامدقطعات خودرو باکیفیت بسازیدوبه نمایندگی هاهم جنس هاروبه موقع برسانیدونمایندگی های متخلف روخواهشادرشوتخته کنید
فاطمه نظری: 1395/2/1913:06:53،
25
31
با سلام من خودروی خودر را پراید 132 در تاریخ 1394/05/04 تحویل گرفته و تا کنون چندین مورد تعمیرات داشته مدارک را نیز جهت پیگیری به آدرس میدان آرزانتین ابتدادی خ احمد غیسر ارسال نموده امد قبل از 1395 سرسیلند مورد داشت تعویض گردی و بعد سال نیز ماشین مورد دارد مشکل زیربندی و مثل موتوری دارد . به دلیل مشکلات زیاد این ماشین درخواست رسیدگی را دارم
احسان: 1395/2/3118:41:55،
29
28
اقای عزیزی که این خبررابرای رضایت مردم میدی وعمل نمیکنی فکرنمیکنی خوداین کارتوهین به شعورمردم است.
محمد جواد : 1395/3/419:31:16،
23
27
با سلام.من یک پراید وانت151 مدل 95 خریدم و از همان زمان تحویل صدا گیریکس میداد و قبول دارن که صدا میدهد اما با اینکه به چند نمایندگی و قسمت امور منطقه ای سایپا مراجعه کردم می گویند با هاش بساز چون ممکنه دستش بزنیم و از این هم بدتر بشه باور کنید بعضی مواقع گوشام کیپ میشه از صدای وره گیربکس .انشالله خدا عاقبتشونو به خیر کنه...حالا نمی دونم بعد از 2 ماه هنوز هم به انتضار گارانتی سایپا باشم یا برم از بازار یک گیربکس نو بخرم ببندم روش این خرید خودرو ملی
نورالدین: 1395/4/608:14:48،
24
18
شرکت محترم سایپا مردم را بی فکر می اندیشد پیش فروش خودرو برای خرداد و تیر می نماید تعهدات تحویل را انجام نمی دهد پیش فروش نقدی می نماید یا پیش فروش مرداد ماه 95 ثبت نام می کند چطور ی ثبت نامهای تیر ماه را با دریافت مبلغ اضافی در کارخانه تحویل می دهند
محمد : 1395/4/608:23:10،
18
23
در سال 94 یکدستگا پژو ال ایکس تحویل گرفتم در کیلومتر2200 در مدت 18 روز موتور تعویض شد در کیلومتر 11000 تیر کن تسمه عوض کردم کلاچ سفت بعضی موقع از درد پایم گریه میکردم با درخواست و اشنا بودن نمایندگی بعداز یک ماه لوازم ارسال شد ولی خوشبختانه ماشین را بازیر قیمت زیاد رد کردم
حکیمی : 1395/4/911:59:52،
23
24
چرا شرکت محترم سایپا به تهعدات تحویل به موقع پیش فروشهای خود را انجام نمیدهد یعنی مدیریت انقدر ضعیف دارند میزان تولید خودرا نمیداند که مردم را به مشکل می اندازند بهتر خط تولید خودشان را عوض نموده در هواپیماسازسی اقدام نمایند تا در خریدها دولت هم به مشکل برخورد
محمدرضا فارغ: 1395/4/1916:03:52،
28
20
با سلام
احترامآ خودرو برليانس h330 فول مقرر شده بوددرتاريخ مرداد94 تحويل گردد ليكن با تاخير 22 آذر 94 تحويل شد .
ليكن مقرر شده بود تاخير درتحويل خودرو با احتساب سود.. به صورت نقدي وچك دروجه صاحب خودروتحويل گردد .لذا تاكنون با تماس وپيگيريهاي مداوم هنوز هيچ مبلغي دريافت نگرديده ونمايندگي نيز هرنوبت تحويل چك را به آينده موكول مينمايد .نزديك 6 ماه است كه اين داستان ادامه دارد.
لذا خواهشمند است دستور اقدام مقتضي صادر نماييد
با تشكر
علی علایی: 1395/4/2009:19:41،
22
24
مدیران محترم شرکت سایپا و پارس خودرو مدیریت کلان خودرا در ازار و اذیت و دست انداختن مردم اخذ نمودند مگر مرض دارید تحویلهای پیش فروش را به تاخیر می اندازید
ایمان: 1395/4/2217:23:57،
30
19
سلام من۱۵روزه که پول دادم نمایندگی سایپاواسه خریدنیسان دیزل یعنی تاریخ9/4/1395ماشین شرایطی برداشتم بم گفتن پلاک یه هفته ای میادهنوزنیومده ماشین کولرداره ولی گازکولرداخلش نیست میگن گازمیکنیم نصف هزینش باخودته اونم بایدصبرکنی کارت گارانتیش بیاد.هنوزم میگن این هفته که خبری نیس ازپلاک هفته دیگه اگه بیادبت زنگ میزنیم.یه جواب درست به آدم نمیدن اصلاراضی نیستم الاهی به حق علی شرکتتون روسرتون خراب بشه مفت خورا.
ایمان: 1395/4/2217:32:02،
23
20
سلام من یه نیسان دیزل تاریخ9/4/1395خریدم بم گفتن پلاک یه هفته ای بت میدیم الان23/4/95هنوزپلاکی به دستم نرسیده میگن هفته دیگه اگه اومدبت خبرمیدیم.ماشین کولرداربرداشتم گازکولرنداره میگن بایدصبرکنی تاگارانتیش بیادروگارانتی برات گازمیکنیم نصف هزینش باخودته اگه گارانتی نصف هزینش روبگیره دیگه ای چه گارانتی هست.کسی که ۳۸ملیون میده یه ماشین۱۰۰تومن دیگه هم همون موقعه بگیرین ولی یه گازکولرداخلش بزنیین تروخدا.امیدوارم که کسی جوابمونوبده.
حسن زاده: 1395/4/2410:50:43،
28
23
در عدم تحویل بموقع پیش فروشها پارس خودرو خیانت می کند سایپا خودرو حمایت می کند خدا را شکر هیچ سازمانی هم نیست پی گیر باشد
لی زاده : 1395/4/2411:08:32،
30
25
مگر مدیریت محترم شرکت سایپا و پارس خودرو وجدان ندارند پیش فروش خودرو انجام می دهند تحویل را به تاخیر میاندازند ولی به ماههای بعد ان پیش فروش می نمایند.شاید اعتقادتان از بین رفته باشد .ولی خدایی بالای سر انهاییکه به حلال پول در می اورند. هست که حق انها را بگیرد.
علی علیزاده گنجی : 1395/4/2812:39:13،
24
21
94/11/20 پارس تندر ال نود نوشتم زمان تحویل خرداد نودو پنج بوده بدلیل مشکلات مورخه 95/3/11 انصراف دادم طبق قرارداد بایستی 1 ماهه مبلغ و سود آن به بنده عودت داده شود الان نزدیک 50 روز گذشته ولی اینکارو نمیکنند. ثبت نام من در نمایندگی سایپا مهرداد جمشیدی 208 آمل بوده است . خداوکیلی من بایستی چکار کنم چون شدیدا به آن مبلغ نیاز دارم
نمایندگی میگه معلوم نیست من چگونه میتونم پیگیری کنم ترو خدا به من کمک کنید.
دباغی: 1395/5/209:39:54،
26
20
مدیریت محترم پارس خودرو ایمان ندارید حداقل شرف داشته باشید مگر بویی از انسانیت ندارید خودروهای پیش فروش شده خرداد ما ه را تحویل نداده دعوتنامه برای پیشفروشهای تیرماه تا مورخه 2/5/95 ارسال نشده چطوری برای تحویل شهریور ماه 95 ثبت نام میکنید به سایت فروش سایپا مراجعه شود برای رنو ساندرو اتوماتیک
محمد الماسی فر : 1395/5/322:17:08،
31
21
اقا کی ماشین ما را میدید مگه مدیر سایپا زن هستش زیر قول میزنه
شهریاری: 1395/5/412:17:14،
25
23
مدیران و هیت مدیره محترم شرکت سایپا و پارس خودرو حیف کلمه محترم برای شما ها بکار برده شود مگر یک مدیریت از تعداد تولیدات و عرضه ان خبر ندارد خریداران با برنامه ریزی و امید یک دستگاه پیشفرو ش ثبت نام نموده تا بموقع خودرو خود را تحویل بگیرند با تاخیر و عدم پاسخوگیی از طرف کارخانه باشند.چه لذتی از ازار و اذیت مردم می برید.
قدرتی: 1395/5/412:36:35،
24
24
توسط سازمان بازرسی برسی شود با تاخیر در تحویل خودرهای پیش فروش شده پارس خودرو حتما در وسط معامله بازی فیلم می باشد
حسین مددی: 1395/5/509:26:17،
28
24
شرکت پارس خودرو شهرستانی ها که هیزم تری برای شما فروخته اند . پیشفروشهای ساندرو می بایست در تیرماه تحویل میگردید . با تاخیر دعوتنامه یک ماهه به شهرستان تهران ارسال شده سایر شهرستان ها به پیاز خوابیده شده اند . ماشاالا ه به این مدیریت
قلی پور: 1395/5/510:13:36،
27
20
کلک مرغابی از شرکت پارس خودرو پیش فروش ساندرو اتوماتیک تحویل دوودیعه ای تحویل مهرماه سال 95 پیش پرداخت 150000000 پرداخت ودیعه دوم 50000000 ریال مهر ما 95 تحویل خودرو مهرماه 95 مراجعه به سایت فروش سایپا
دل پرور: 1395/5/614:24:12،
22
17
مثل اینکه مدیریت و هییت مدیره شرکت پارس خودرو خورده شیشه دارند .مگر می شود خودرو ثبت نام شده را باتاخیر دو ماهه دعوت نامه ارسال نشو د وبا بی احیایی به ماههای بعد پیش فروش نمود . بی همه چیز ها مردم بازیچه نیستند . هیچ ارگانی در این مملکت وجود ندارد به این وضع رسیدگی کند.
علی علیزاده گنجی (۰۹۱۱۷۳۶۲۶۳۳): 1395/5/618:46:17،
21
19
علی علیزاده گنجی هستم ۹۵/۴/۲۸ در همین صفحه پیام دادم بالاخواهشا به مدیران و تصمیم گیران پارس خودرو سایپا بگید یا یک جوری پیام بدید که آقایان مشتریانی که انصرف دادن شما موظفید طبق قرارداد قانونی یکماهه پول خود مشتری و سود مشارکت رو بدهید نه اینکه افرادی مثل من رو که ۶۰ روز گذشته شما هیچ کاری نمیکنید و حتی نمایندگی شما به تلفن هم جواب نمیده آقایان این یعنی بی احترامی محض به مشتری آقایان مردم برنامه ریزی میکنند در زندگی شان چرابا فکر و روح و اعصاب مردم بازی میکنید خدایی من طبق برنامه یکماهه آنها معامله انجام دادم و الان کارم داره به دادگاه میکشد مگر در ایران زندگی نمی‌کند اگر مسلمان نیستید حداقل وجدان که دارید بخدا نفرین های ما پاگیر شما میشود درست است که ما کارگر این مملکت هستیم و جز خدا هیچگونه پارتی نداریم و کسی هم نیست حرف مارو گوش کند و کاری برایمان انجام دهد باور کنید این حق الناس است
محمدی اصل : 1395/5/1008:55:06،
23
17
واقعا مدیریت سایپا چه فکر می کند مردم بازیچه نیستند . پول را یک روزه مگیرید . هنگام انصراف بدون پرداخت سود بعداز سه ماه وجه استردار می گردد.ثبت نام سواری رنو ساندرو اتوماتیک انجام میدهید .دعوت نامه برای ثبت نام شده های تیرماه سال 95 ارسال نگردیده پیش فروش برای مهرماه 95 نموده با اخذ ودیعه دوم در مهرماه 95 تحویل در همان ماه مردم مثل شماها کند ذهن نیستند . مشکلات نمی گذارد . ابرو هم که شرکتهای خودرو سازی ندارد الخصوص شرکت پارس خودرو الحمداله رسیدگی هم نمیشود
محمدی اصل: 1395/5/1109:10:16،
25
19
شرکت پارس خودرو از کند ذهنی خارج شده ودیعه دوم مهر ماه 95 رنو ساندرو اتوماتیک را به ماه شهریور اصلاح نمودند . ولی تحویل مهرماه 95 در دی ماه 95 تحویل دهید .شاهکار ی خواهد بود .که در تاریخ ثبت خواهد شد . در ضمن از مدیریت محترم پارس خودرو استدعا دارم .لطف کنند تاریخ صحیح تحویل ثبت نام شده های تیرماه سال 95 را اعلام کنند . تا اینجانب با فکر اسوده منتظر ظهور یک دستگاه رنو ساندرو اتوماتیک باشم .
مرتضایی: 1395/5/1608:33:01،
30
21
مدیریت محترم پارس خودرو وحمایت کننده مدیریت محترم سایپا ازان شرکت اینجانب در فروردین ماه سال 95 پیش فروش یک دستگاه سواری رنو ساندرو اتوماتیک برای تحویل تیرماه 95 واریز وجه نمودم . شرکت فوق که نمی توانند .به تعهدات بموقع خود عمل کند . چه لزومی دارد .درخرداد ماه 95 پیش فروش نقدی نموده و پیشفروش تحویل به ماههای مرداد و شهریور و مهرماه سال 95 می نماید . حتی دعوت نامه تا تاریخ 16/5/95 برا ی تحویلیهای تیرماه ارسال نگردیده است . شما که نمی توانید با تاخیر سه چهار ماهه خودرو را تحویل دهید .حداقل شرف و وجدان داشته باشید . تاریخ صحیح تحویل را پاسخگو باشد . با فکر و اعصاب و زندگی مردم بازی نکنید .
مهر دوست: 1395/5/1613:42:28،
29
14
مدیر عامل و مدیر فروش و هیت مدیره شرکت پارس خودرو چه عدالتی است که دعوت نامه خودرهای تحویل رنو ساندرو در تیرماه 95 با تاخیر 45 روزه به شهروندان محترم تهرانی ارسا ل شده مگر شهرستانیها همان پول را به شما پرداخت نکردند .یا شهرستانی ها را چی فکر کردید . خودرو را می بایست در تیر ماه می بایست تحویل میشد .دعوت نامه هم ارسال نشده است.
قدرتی : 1395/5/1711:04:47،
24
19
کسانی که از شرکت پارس خودرو پیش فروش خودرو خریداری نمودند .اگاه باشند .خودرو با تاخیر حداقل سه ماه تحویل خواهدشد. در صورت انصراف از خرید از تاریخ انصراف بدون دریافت سود حداقل سه ماه بعد پیش پرداخت شما طی چک پرداخت خواهد شد. البته برای تاخیر انصراف سود داده نمی شود . نمی دانم این زرنگ بازی مدیریت پارس خودرو چطوری می شود ارزیابی نمود.
پرتوی: 1395/5/1907:33:42،
27
15
سازمان بازرسی چرا نمی تواند از شرکت پارس خودرو بازخواست کند که پول پیش پرداخت را ثانیه ایی به حسابشان واریز میگردد ولی موقع انصراف بعد از سه ماه پولشان بدون پرداخت سود تاخیر در برگشت وجه تسویه می گردد در مدت این سه ماه پول مردم در حساب کدام مدیر منظور می شود.و با ان پول خودروها در بازار ازاد توسط نمایشگها به فروش می رسد.
بیگدل: 1395/5/1911:54:27،
24
17
شرکت پارس خودرو شما که نمی توانید . تحویلهای رنو ساندرو تیر ماه را در مهر ماه 95 تحویل دهید . خجالت بکشید حداقل برای مهر ما ه پیش فروش نفرمایید. فقط دروغ به مردم می فروشید
علی علیزاده گنجی : 1395/5/2409:39:59،
22
19
سلام بر خوانندگان محترم اینجانب دو بار در همین صفحه پیام دادم خواهش میکنم بخوانید بهرحال بنده بعد از چندین بار حضور در نمایندگی و بیش از ده بار زنگ زدن به نمایندگی و شکایت در بازرسی کل کشور از شرکت پارس خودرو و چندین بار زنگ زدن به شرکت سایپا تهران و شکایت اس ام اسی از شرکت سایپا و
بازی کردن شرکت پارس خودرو با اعصاب و روان ما و بردن آبرو اینجانب مرهمت فرمودن بعد از حدود 70 روز بعد از تاریخ انصراف وجه اینجانب را که پول خودم بوده را به اینجانب پرداخت نموده اند واقعا دست مریضاد به مدیر عامل پارس خودرو زمانیکه ما دقیقه ای در دادن ودیعه به نمایندگی کوتاهی کنیم بازخواست میشویم در حالیکه آنها 70 روز پولمان را به ما نمیدهند مرحبا بر برنامه ریزی و مشتری مداری شرکت پارس خودرو فکر کنم با این رویه مطمئننا به بازارهای جهانی راه پیدا میکنید ......... خیلی عصبانی ام از شما مدیر عامل پارس خودرو و.
بیگدل: 1395/5/2510:53:58،
20
26
اقای علیزاده گنجی ایا برای دیرکرد 70 روز سود برای شما تعلق گرفته یا نه جواب بدی ممنون می شوم
فرید زاده: 1395/5/2513:32:28،
20
17
یک شاهکار دیگر ا ز شرکت خودروسازی سایپا اینجانب برای تحویل تیر ماه 95 یک دستگاه خودرو پراید ثبت نام کرده بودم . با تاخیر 20 روزه با ارسال شماره پلاک - شناسنامه خودرو- کارت خودرو و بیمه نامه شخص ثالث نمایندگی لطف فرمودند تلفنی اعلام کردند ماشین شما و دیگران دارای مشگل بوده مدارک که رسید تحویل دهید تا به شرکت عودت مدارک خودرو ابطال تا خودرو جدید فاکتور شود شما حتی عرضه تست کردن خودرو قبل ا زشماره گذاری هم ندارید . به کجا بگویم خدا هم از پش شماها هم بر نمی اید
علی: 1395/5/2910:27:24،
22
15
اینهمه دروغ از سایپا متاسفم برای مدیران بی لیاقت بهتراست کالای خارجی خرید
محمدیان: 1395/6/814:53:32،
22
16
با سلام و احترام ‏خدمت مردم شریف و عزیز کشورم
لطفاً متن زیر را به دقت بخوانید و مثل من در دام شرکت بی تعهد و بی مسئولیت سایپا قرار نگیرید .

خودرو تیبا 2 مدل 95 (فروردین) از نمایندگی مجاز سایپا خریداری نمودم .

از ابتدای تحویل ، ‏خودرو مشکلات عدیده ای از جمله جا نرفتن دنده ها بخصوص دنده عقب ، اشکال در گیربکس - رگلاژ ‏نبودن درب ها ، خرابی بالابر شیشه کمک راننده ، خرابی پمپ بنزین ، قطعی برق خودرو و ...... داشت که با هر بار مراجعه به نمایندگی و تمعیرگاه مجاز ‏همان نمایندگی ، عیوب برطرف نشده ، دوباره تحویل می گردید چون با سر هم بندی کردن و شانه خالی کردن و سرباز ‏زدن از مسئولیت رفع اشکال فنی نمی شد .‏تا الآن نیز (شهریور 95) بعد از گذشت 6 ماه عیوب خودرو برطرف نشده و هیچکس پاسخگو نیست . گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات سایپا زیر صفر است . محصولات سایپا بسیار بی کیفیت است
علی خوبان: 1395/6/2411:29:51،
9
8
من از شرکت سایپا متنفرم وتوصیه میکنم که از محصولاتش نخرید خدمات پس ازفروشش افتضاحه.
بنده بخاطر روشن بودن چراغ ای بی اس بمدت4 روز ماشینم تو نمایندگی خوابید وآخر سر هم نتوستن درستش کنن.
وامصیبتا
افشین: 1395/9/3012:44:59،
1
1
با سلام/من و همکارم فروردین امسال خودرو ساندرو تحویل گرفتیم چ متوجه شدیم چراغ خطر سمت راست هر دو خودرو لغ میباشد و هنگام تعویض روغن در نمایندگی سید محمد عارفی مقدم قم خود نمایندگی متوجه خرابی چراغ شد و ثبت درخواست کردند که تا یک هفته دیگه بیایید برای تعویض چراغ ،هفته بعد در مسیر اتوبان چراغ آویزان شد و توسط ماشینهای عبوری خبر دار شدیم ولی چون هنوز چراغ تحویل نمایندگی نشده بود خودمان اونو با سیم و چسب موقتا درست کردیم و حالا بعد از ۳۵ روز که چراغ اومده از ساوه به قم رفتیم میگن چون دست به چراغ زدید از گارانتی خارج شده،،، خدا وکیلی این چه فرهنگیه که همه مردمو درغگو میپندارید در حالی که خودتون به هیچ اصولی پایبند نیستید ،من که شخصا دیگه از سایپا خرید نمیکنم و به هیچکس هم پیشنهاد نمیکنم .
هاشم مصروفی: 1395/10/410:23:48،
2
1
من ماشینی از شرکت ایران خودرو دقیقا نود ودو روز است که گرفتم صبح که میخواستم به اداره برم ماشین از پارکینگ درآوردم و رفتم اداره درست ساعت 7.40 بود که به اداره رفتم بعد نیم ساعت دیگه خبر رسید که ماشین به طور خاموش آتش گرفته تا من خودم برسونم قسمتی از ماشین سوخته بود و آتش نشانی خاموش کرده بود حالا شرکت میگه که من تعویض قطعه میکنم ودر حالی که کاپوت جلو سوخته آیا این انصافه آفت قیمت این چی میشه
خریدار پراید: 1395/10/1010:47:33،
1
1
اگر پیکان تولید شود بهتر از پرایداست چون پراید131 خریدم ولی در خیابان مثل گاری می کشیدم و موتور صدادارد و سوتیچ آن خراب وبخار آن داغ نمی کند و هزار مشکلات داخلی

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل