کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

این کوچولوی کره ای , هم زشت هم گرانقیمت!

کدخبر:۴۸۰۵جمعه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰:۲۶۱۵۲۰۲ بازدید

اگر ترافیک عذاب آور و کمبود جای پارک دلایلی نیستند که شما را به خرید خودروهای کوچک و جمع و جور ترغیب کنند، حالا افزایش قیمت سوخت هم اضافه شده تا برای اندیشیدن به خودروهای کم مصرف ...
این کوچولوی کره ای , هم زشت هم گرانقیمت!

اگر ترافیک عذاب آور و کمبود جای پارک دلایلی نیستند که شما را به خرید خودروهای کوچک و جمع و جور ترغیب کنند، حالا افزایش قیمت سوخت هم اضافه شده تا برای اندیشیدن به خودروهای کم مصرف انگیزه ای مضاعف داشته باشید.، در میان چنین خودروهایی قطعا 206 تکراری و بی کیفیت این روزهای ایران خودرو گزینه جذابی نیست، اگر از چینی ها هم فراری باشید، چاره ای جز مرور نام های کره ای و ژاپنی نخواهید داشت، مزدا 2 گزینه ایست که علیرغم مشخصات فنی مناسب ، به دلیل ضعف فراوان در لیست تجهیزات رفاهی و کمبود امکانات به سرعت از فهرست خط می خورد، تویوتا یاریس هم بیش از حد گران است و با این حساب شاید در کنار نام هایی چون هیوندای i20 و i30، نام کیا پیکانتو جلب توجه کند، کوچولوی کره ای در کلاس ساب کامپکت که چندیست در خیابان ها جلب نظر می کند، اما برای عموم افراد، خودرویی ناشناخته است.چندی پیش فرصتی دست داد تا برای نخستین بار رانندگی با این مکعب هوشمندانه کیا موتور را تجربه کنیم.

 طراحی بدنه

اگر به نفوذ مُد گرایی به عرصه طراحی خودرو اعتقاد داشته باشید، باید بگوییم که کیا پیکانتو ، نمونه ای بارزی از این ماجراست، چهار چوب طراحی همانطور که از یک خودرو شهری انتظار می رود، در راستای دست یابی به وسیع ترین فضای داخلی شکل گرفته است و از همین رو عجیب نیست که پیکانتو قالبی جعبه ای شکل دارد.آنچنان که چرخ های 15 اینچی در مقایسه با ابعاد بدنه بسیار کوچک و نحیف جلوه می کنند.در نمای جلو به غیر از جلو پنجره معروف خودروهای کیاموتور که از پوزه ببر الهام گرفته شده، با آرایش کمانی شکل نوار LED در فضای درونی چراغ های جلو مواجه خواهید شد که به شکل عجیبی از این نظر شبیه به الگوی چراغ های ب ام و i3 به نظر می رسد.

 جالب است که در نمای عقب نیز فرم و شکل در پنجم تا حد زیادی طراحی فولکس واگن UP را یادآور می شود و شاید به همین دلیل باشد که برخی افرادی که برای اولین بار این خودرو را در کوچه و خیابان می بینند، انتظار دارند پیکانتو هم همچون i3 و UP ، خودرویی برقی باشد.با این وجود باید طراحی کلی این هاچ بک ابَر کوچک را در مجموع پویا و مدرن دانست،آنچنان که اکثر نشریات معتبر جهانی نیز از پیکانتو به عنوان نیز یکی از خوش استایل ترین گزینه ها در کلاس شهری یاد می کنند.در رابطه با نقاط چشمگیر طراحی پیکانتو باید به خط موربی اشاره کرد که در نمای جانبی از نزدیکی کمان گلیر جلو آغاز شده و پس از گذر از دستگیره درب ها تا نقطه اوج چراغ های عقب امتداد می یابد.ابعاد بزرگ چراغ های جلو که به نوعی طول کم درب موتور را پنهان می کند،از دیگر نکات بارز طراحی پیکانتو به حساب می آید و در بلند مدت از عادی شدن طراحی این خودرو جلوگیری می کند.
 
مشخصات فنی
 
کیا پیکانتو از پلت فرم یکسانی با هیوندای i10 بهره می گیرد، که شامل شاسی سبک وزن، آرایش دیفرانسیل جلو سیستم انتقال قدرت، دو پیشرانه بنزینی کم حجم و یک پیشرانه دیزلی با گیربکس های چهار سرعته خودکار یا پنج شرعته دستی می شود، پیکانتو در کنار مدل پنج درب در مدل های 3 درب نیز عرضه می شود که البته به کشورمان وارد نشده است، پیشرانه 1.25 لیتری بنزین سوز پیکانتو های موجود در کشور قادر به تولید 85 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه و گشتاور 120.7 نیوتن متر در 4000 دور بر دقیقه است که از طریق گیربکس چهار سرعته خودکار به چرخ های جلو منتقل می شود.با اینکه این مشخصات چندان چشمگیر نیستند، اما دو نکته به کمک پیکانتو می آید تا در رانندگی درون شهری، زیاد هم بی رمق نباشد، اولین نکته وزن بسیار سبک خودروست که در محدوده 840 – 900 کیلوگرم قرار می گیرد و نکته دوم هم، توزیع گشتاور تولیدی در بازه نسبتا وسیعی از دورهای میانی موتور است، تا شتاب گیری خودرو به شکل پیوسته ای قابل قبول باشد.
 
البته طراحی پیکانتو نه برای شرکت در مسابقات خیابانی بلکه برای دست یابی به حداقل مصرف سوخت و آلایندگی محیط زیست صورت گرفته و از این رو این کره ای مینیاتوری در هر صد کیلومتر به شکل میانگین تنها 5.5 لیتر سوخت مصرف می کند.ترمز های دیسکی خنک شونده برای چرخ های جلو و نمونه های کاسه ای ساده برای محور عقب نیز نیروی لازم برای توقف این هاچ بک جمع و جور را تامین می نمایند.
 
فضای داخلی

پس از ورود به کابین پیکانتو،شاید اولین نکته جالب سطح سپید رنگ و پلاستیکی افقی در میانه داشبورد باشد که به صورت عرضی سطح داشبورد را به دو قسمت تقسیم کرده است و احساسی متفاوت و مدرن را به سرنشین القا می کند، مشابه همین طرح پلاستیکی بر روی فرمان و اهرم تعویض دنده گیربکس نیز به کار گرفته شده است.هوشمندی طراحان در شکل دهی به کابین تا آنجا اثر گذار است که طرح دو شاخه فرمان ، سادگی ادوات داشبورد و جنس سخت و خشک اجزای درونی کابین به هیج عنوان در نگاه اول به چشم نمی آید.

 با این وجود باید گفت که پیکانتو از نظر کیفیت اجزای پلاستکی تریم داخلی، در سطحی بسیار معمولی و اقتصادی ظاهر می شود اما می توان همان هوشمندی در انتخاب مواد را در شکل دهی به فضای داخلی، ارگونومی صندلی ها ،فضا سازی های متعدد در جای جای کابین، کنسول میانی و ….نیز مشاهده کرد.عجیب است که به لطف همین مهندسی دقیق،کابین کوچکترین محصول کیاموتور روشن و نسبتا دلباز است، آنچنان که پیکانتو را راحت تر از هاچ بکی چون پژو 206 خواهید یافت.با وجود سانروف، آینه های جمع شونده برقی ، فرمان قابل تنظیم ، صندلی راننده با تنظیمات برقی و… بر خلاف مزدا 2 ، با مشکل سادگی بیش از حد یا کمبود امکانات رفاهی مواجه نخواهید شد، فضای داخلی حتی برای سرنشینان عقب نیز کافیست و این نکته حتی شامل حال افراد بلند قد نیز می شود، از این رو شاید بزرگترین نقطه ضعف پیکانتو را باید فضای صندوق عقب بسیار فشرده و نسبتا کوچک آن دانست که در واقع در حد جای دادن خرید های روزمره زندگی شهری کارایی دارد و برای مسافرت و….نمی توانید به همراه بردن حتی یک چمدان بزرگ در فضای بار پیکانتو مطمئن باشید.
 
 رانندگی

با فشردن دکمه استارت / استاپ، پیشرانه چهار سیلندر مینیاتوری پیکانتو با صدایی نه چندان واضح آمادگی خود را برای حرکت بخشیدن به این خودرو شهری اعلام می کند.برای آنکه به هماهنگی بین گیربکس و پیشرانه پی ببرید، نیازی نیست مسافت چندانی را با پیکانتو تجربه کنید، گیربکس اتوماتیک چهار سرعته برای استفاده شهری ضرایب خوبی دارد و حتی در گذر از مسیرهای پرشیب نیز می تواند از هر 85 اسب موجود در اسطبل پیکانتو به نحو احسن استفاده کند.با این حال نباید انتظار شتاب گیری هیجان انگیز در حد 206 های تیپ 5 یا مزدا 2 را از پیکانتو داشته باشید، هر چه باشد پیکانتو با هدف آمد و شد شهری با حداقل هزینه طراحی شده و یک هاچ بک کاملا اقتصادی به حساب می آید.

 پیکانتو به روایتی از نوادگان کیا پراید است و در زمینه توانایی های حرکتی نیز به خود اجازه نمی دهد که پدر بزرگ باستانیش را سکه یک پول کند.از این رو می توان با قطعیت گفت که اگر اهل رانندگی پرهیجان و نسبتا اسپرتی هستید،باید بی هیچ شک و تردیدی به سراغ مزدا 2 بروید، البته پیکانتو بر خلاف مزدا 2 در خصوص سیستم تعلیق بسیار موفق ظاهر می شود،هرچند رفتار تعلیق چندان نرم نیست اما در عین حال از کوبش های معروف خانواده 206 اثری نخواهید یافت.

 از سوی دیگر باید گفت که پایداری عرضی و مانور پذیری خودرو نیز در این کلاس تحسین برانگیز است و در هنگام رانندگی احساس بدی از سبک بودن بیش از حد بخش انتهایی خودرو یا سر خوردن چرخ های جلو نخواهید داشت، از این رو باید به مهندسان کیاموتور دست مریزاد گفت که توانستند به چنین نقطه تعادلی بین پایداری و رفاه دست یابند.ترمزها متناسب با قابلیت های پیشرانه ظاهر می شوند و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارند، البته با توجه به کاسه ای بودن ترمز چرخ های عقب، می توان انتظار داشت که پیکانتو در ترمزگیری های ناگهانی تا حدی دچار حالت شیرجه شود که در عمل نیز همین اتفاق می افتد.
 
برخلاف مهندسی در خور تحسین سیستم تعلیق و فضای داخلی، باید گفت که به پیکانتو در مقام یک خودرو شهری از نظر میدان دید ایراداتی وارد است، دید جانبی به لطف ابعاد بزرگ آینه های بغل مناسب است اما برای مانور در فضای پارکینگ یا پارک دوبل، محدوده وسیع نقطه کور در فضای جلو خودرو آزار دهنده به نظر می رسد، بخشی از این مشکل به دلیل ارتفاع بلند دماغه، طول بسیار اندک درب موتور و همچنین موقعیت صندلی راننده به وجود می آید که ممکن است برای بانوان مسئله ای حادثه آفرین باشد.مصرف سوخت هم با توجه به مشخصات پیشرانه و کلاس خودرو، چندان کم نیست، چرا که به گفته مالک در صورت رانندگی نسبتا هیجانی و پرشتاب با ظرفیت کامل بار و سرنشین در مسیر های برون شهری، مصرف به محدوده 7.5 الی 8 لیتر در یکصد کیلومتر نزدیک می شود که برای یک پیشرانه 1.2 لیتری مدرن، رقم کمی نیست.
 
پایان سخن

پیکانتو یکی از بهترین خودروهای شهریست که این روزها می توان با شرایط اقساطی نسبتا مناسب خریداری کرد و خوشبختانه مرکبی نیست که شما را از خریدش پشیمان کند و در بسیاری زمینه های کارساز است، اما باید گفت که پیکانتو به هیج عنوان خودرو هیجان انگیزی و جذابی نیست و تنها به عنوان خودرو دوم یا حتی سوم برای رفت و آمد های متداول زندگی شهری کاربرد دارد.به خصوص که از نظر مصرف سوخت و آلایندگی نیز در زمره خودروهای دوست دار محیط زیست جای می گیرد.در کنار موارد مثبتی چون طراحی ظاهری، فضای مناسب داخلی و سیستم تعلیق کارآمد،موارد منفی خاصی نظیر کمبود فضای صندوق عقب، عملکرد متوسط و ضعیف پیشرانه و کمبود میدان دید، از جمله مهمترین ویژگی های این کره ای کم حاشیه هستند.
 

2ef3snpib3ln3hz257v.png

همراه مکانیک



دیدگاه ها

حمید: 1393/2/2611:17:24،
67
40
وزن مجاز 1035 کیلو یعنی فقط 130 کیلو بار+سرنشین‌ها؟!
امید: 1393/2/2612:12:11،
126
54
گاری بیش نیست نسبت به قیمت، بسیار زشت و اشغال.
حامد: 1393/2/2613:09:01،
54
46
مهندس وزن سرنشین ها رو 900 کیلو حساب کردی ؟
یعنی تو خانواده شما همه 180 کیلو وزن دارن ؟
70 تومن..: 1393/2/2613:42:33،
85
28
آخه 70 تومن.. این ماشین قبول کره ایه.. دانش امریکا پشتشه.. ولی این تیپ ماشینارو تو اروپا یا هر جای دیگه یکی ازش میخرن میزارن فقط برا خرید و تو شهر رفتن اونم بخاطر مصرف کم و طول کم جهت پارک.. فکر کن 70تومن داری میدی جرات نمیکنی باهاش بری چالووس..
عجب: 1393/2/2613:45:21،
55
26
70 میلیون ، فکر کن 6 سال باید یکسره کار کنم بدون اینکه چیزی خرج کنم تا بتونم 6 ساله بعد اگه 700 میلیون نشده بود بخرم
حمید: 1393/2/2615:45:30،
36
30
۹۰۰ کیلو وزن خود ماشینه جیگر
zlt: 1393/2/2616:15:46،
66
22
یه چرخ پیکانتو که محصول سال کیا هست ارزش داره به کل شرکت ایران خودرو 100% از 206 بهتره
این ماشین تکنولوژی روز داره و تو نوع خودش بهترین کیفیت رو داره
موافق: 1393/2/2617:25:56،
35
20
با این دوست عزیز موافقم بره آدم ماشین چینی بگیره از این بی وجدانا ماشین نخره
فقط پرشیا 16 سوپاپ داشبورد جدید الآن 48 تومنه نه 50
تو 1 سال یک دونه هم ثبت نام نکردن فقط فروردین به بعد توسط دلالا وارد بازار شده
نادر: 1393/2/2618:02:29،
44
28
من متن مربوط به جک رو نوشتم برام جالبه دوستانی که تا حالا این ماشین رو ندیدن فقط یکطرفه منفی میدن من تا الآن 2تا پرشیا صفر و یک سورن صفر داشتم زحمت بکشید یکبار تشریف ببرید نمایندگی کرمان موتور فقط درب این ماشین رو ببندید و تفاوت رو نسبت به ماشین صفر ایرانی که دربش مثل در قابلمه بسته میشه حس کنید
رضا مظاهری: 1393/2/2618:07:19،
31
21
وای با اینکه میگن 10 ایربگ داره اصلا نمیتونم فکر اینو کنم صندلی بچه بزاری رو صندلی عقبش بعد خدای نکرده از پشت بهت بزنن..
علی: 1393/2/2618:18:25،
73
22

70 داشته باشم برم این جعبه هلو رو بخرم

80 میرم جیلی اتوماتیک صفر میگیرم یا

70 میرم مزدا3 88 یا 70 ماکسیما 86 یا

60 میرم جک اتوماتیک صفر میخرم

چه کنم که 14 بیشتر ندارم = پراید 88

راضیم خدا
مهرداد: 1393/2/2619:50:52،
33
24
ﻧﺎﺩﺭ ﺟﺎﻥ ﺟﻚ ﺧﺮﻳﺪﻱ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺗﻮﺿﻴﺢ بده
باران: 1393/2/2622:14:18،
28
20
ما يكي از فاميلامون از اين ياريس اتاق جديدا داره خريده هاچ بك ١٠٢ تومان از نمايندگي از اون روزي كه پشتش نشستم تو ماشين بابام ميشينم حالم بد ميشه واااااي حيف كه خيلي گرونه چقدر نرم بي صدا با كيفيت موتورشم ١٥٠٠ كردن ولي شتابش عالي بود قيمتش ولي گرونه يعني ما كه نداريم
احمد: 1393/2/2611:17:55،
64
76
سلام بچه ها از فردا بانک مرکزی دلار میریزه تو بازار تو این هفته
کاهش قیمت شدیدی پیدا میکنه هرکی داره زود آبش کنه لطفا اطلاع رسانی
کنید
رضا: 1393/2/2611:49:56،
50
21
شما از کجا میدونید قرار این اتفاق بی افته ؟
منبع خبر کیه ؟ کجاست ؟
حامد: 1393/2/2612:37:02،
60
27
تو تا حالا دیدی تو این مملکت چیزی ارزون بشه...من خودم فقط یه دونشو میدونم:اونم جون ماست که هر روز ارزونتر و بی ارزشتر میشه
samad: 1393/2/2611:38:19،
75
57
خوب کسی بخواد اینو بخره پراید میخره 111.مگه عقلش کمه 50 تومن اضافه بده و هزینه هاشم بیشتر باشه!
رضا: 1393/2/2612:05:03،
98
38
اگه اینجوری فکر میکنی..
خب چرا پراید بخره؟
بره پیکان بخره 2تومنه 18میلیون تومن ارزونتره
عاشق حرف رضا: 1393/2/2612:55:23،
50
24
گل گفتی رضا جان موافقم
ppppp: 1393/2/2620:50:28،
28
21
اصن چه کاریه فقط بی آر تی
محض اطلاع: 1393/2/2611:38:42،
96
36
با سلام
اگه اینو با ۲۰۶ مقایسه میکنید باید اینم می گفتید که با پولش میشه ۲تا ۲۰۶ تی یو ۵ خرید که مصرفشم در همین سطحه ولی با یک موتور ۱۱۰ اسب بخاری
افشار: 1393/2/2612:30:06،
47
48
و البته مصرفش تقریبا دوبرابره
206 تیپ5 صدی 11-9 میسوزونه
علی: 1393/2/2616:35:30،
37
28
اره فقط پشت فرمونه ۲۰۶ در حد سواری با درشکست
من نمی دونم چرا بعضی ها فکر میکنم ماشین فقط قدرت موتورشه
بابا اصل راحتی راننده و مسافراست نه قدرت موتور
جواب به علی: 1393/2/2621:34:09،
30
35
معلومه که تاحالا پشت 206 نشستی و اطلاعاتی هم نداری، یا شایدم تو کورس با یه تیپ 5 کم آوردی و دلت خونه!بهتره مقالات تخصصی رو بخونی که 206 فرمان بسیار خوش دستی داره و سواری نرم و اسپرت و تیز و تندو لذت بخشی داره!
امیر حسین: 1393/2/2623:32:58،
21
23
آقای افشار چطوری حساب کردی که 206 صدی 9 میسوزونه؟؟؟
والا من یه 206 تیپ 5 از سال 88 دارم خیلی کم مصرفه البته 206 های جدید رو اطلاع ندارم شاید حق با شما باشه
اشکان: 1393/2/2611:41:07،
51
30
توی ایران جای یه ماشین زیبا و کوچک و کم قیمت که بتونه جایگزین 206 و 207 و مزدا 2 و پیکانتو بشه خالیه.
رضا: 1393/2/2612:25:09،
85
23
من این ماشین رو میشناسم
پراید با آپشن لاستیک و سپر

تازه آچار چرخ هم داره
bijan: 1393/2/2614:20:27،
21
32
mg3
منطقی: 1393/2/2611:43:55،
61
22
مقاله خوبی بود ولی به مهم ترین عاملللللللللللللللل هیچ جا اشاره نشد که چرا یک خودرویی که باید قیمتش 30 تومن باشه 70تومن به فروش میرسه!!!
واقعا ارزشش رو داره؟؟؟
با 70 تومن گزینه های جذاب تر و ایمن تر و قوی تری موجوده که همتون میدونید کدوما هستند.هرچند اونا هم 70تومن نمیارزن.
حسین: 1393/2/2611:51:55،
50
28
همون 206 که شما میگین تکراری و بی کیفیته سی و هفت هشت تومن قیمتشه و خیلی ها آرزوی داشتنشو دارن
ایرانی با عشق: 1393/2/2621:15:13،
26
26
ای ول آق حسین درست گفتی علاوه بر این که خیلی ها آرزوش رو دارن (تو رنج زیر 50 میلیون) تیپ 5 206 تو ثانیه اول این ماشین رو تو ایست کامل رد میکنه و خیلی سواری اسپرت و نرم و لذت بخشی داره و از لحاظ ظاهری خیلی زیباتره حتی داخل کابین و کنسول زیباش و برا اینکه بیشتر اسپرت بشه کافیه یه تنظیم ارتفاع بندازی و تو مدلهای تقریبا قدیمی، یه چراغ ال ای دی خطی
رضا: 1393/2/2611:59:05،
66
25
همون سال 88 هم اگه این ماشین بود قیمتش اینجوری محاسبه میشد: 12میلیون+12میلیون گمرکی و پلاک=24میلیون تومن
حالا هم که دلار 3برابر شده قیمت این خودرو هم 70-75تومنه
همون فرمول هنوز برقراره
امین : 1393/2/2612:18:01،
41
45
سلام دوستان . من تو این ماشین نشستم و رانندگی هم کردم واسه تو شهر عالیه . در جواب دوستانی که با 206 مقایسش کردن . طراحی توش و رانندگیش صد مرتبه از 206 بهتره . فرمان برقی و 10 ایربگ و 5 سال گارانتی و ..... هم داره . در یک کلام واسه خانم ها فوق العادست .
Viperizer: 1393/2/2612:21:59،
63
25
به قول مجله ماشین : جارو شارژی کره ای..!!
آرمان: 1393/2/2612:54:06،
52
21
206چیه؟من دارم پولاموجمع می کنم تادوسال دیگه بتونم یه111بخرم..اگرگرون نشه..
نادر: 1393/2/2613:26:29،
47
17
12+ 40درصد گمرك!!
برزو: 1393/2/2613:30:26،
31
47
اگرم پولشو داشتم نمی خریدم، با این انحطاط فرهنگی و عدم تفکیک جنسی که در کارخانه های کره ای وجود داره و معلوم نیست توی این کارخانه ها اتوموبیل تولید میشه یا .....به جای اون از تولیدات داخلی استفاده میکنم که حداقل از نظر وجدان کاری و رعایت مسایل فرهنگی کارخانه خیالم راحت باشد
شروین: 1393/2/2615:20:13،
22
20
من خوندم تو یعضی فصول کم فروش سال اگر ماشین های لاکچری کیا رو بخرین این رو اشانتیون میدن
البته مطمعن نیستم چون منبع خبر داخلی بود
عاقل باشید لطفا: 1393/2/2616:36:12،
28
26
آقا برزو، خوب ملت رو سر کار میزاری با این نظراتت. بعضی دوستان فکر میکنند نظراتت جدی است و سریع موضع میگیرند. :D
آرش: 1393/2/2613:33:19،
22
22
کسی که اینو میخره برا شه باید یه لندکروز یا وراکروز هم برای بیرون شهر در نظر بگیره!
بی نام: 1393/2/2614:10:12،
21
23
دوست عزیز دو سال دیگه 111 میشه پنجاه تومن اونوقت میخوای چیکار کنی البته با این وضعی که اینا دارن......!!!
علی: 1393/2/2614:32:31،
28
24
به این نمیگن ماشین میگن کالسکه واقعا اشغاله یه پراید میتونه لهش کنه فضای عقب که نداره با کوچکترین ضربه نابود میشه با پرشیا با یکیش کورس گذاشتم داشت میرفت تو دره
رضا: 1393/2/2614:38:04،
38
29
206 عالیه دخترها 206بیشتر دوس دارن اما به پیکانتو میگن ماشینه بچه ها



..





بزرگتره تمام قطعاتش هست اما پیکانتو ،،،،
لام: 1393/2/2614:39:22،
40
23
پیکانتو بیشتر 45میلیون ارزش نداره رای میدم به 206
محمد: 1393/2/2614:40:34،
31
23
هیف پول بدی پیکانتو
صدف: 1393/2/2614:42:16،
17
19
عقب پیکانتو انگار عقب امبولانس هر کس بخره خودشو به بهشت زهرا معرفی کنه
علی: 1393/2/2614:44:15،
31
25
206 1600سی سی مدل 87دارم به خدا عالیه طراحی فرانسه خیلی راضیم
مهدی: 1393/2/2614:46:27،
39
36
پیکانتو ارابه مرگه ادم مگه دیوانست 70میلیون بده فقط واسه شهر ماشین باید بشه باهاش همه جا رفت
هامد: 1393/2/2614:49:52،
47
25
206 فرانسویه مدل 84دارم فرانسه 206رو 15 سال تضمین کرده اما ماشین های کره ای فقط3تا4سال خوبن البته پیکانتو اسباب بازیه نه ماشین عربها تویوتا لند کروز سوار میشن ایرانی ها ،،،،
سامان: 1393/2/2618:09:52،
19
26
مزدا 2 شرف داره به این ماشین
حیدری: 1393/2/2709:48:05،
16
27
کاملا موافقم
فرید: 1393/2/2615:01:59،
31
16
یه مزدا 3 مدل 87 میگیری همه چیزشم از این سرتره شایدم حال کردی مگان 90 بگیری . اینم خود کره ای ها سوار بشن
امیر: 1393/2/2615:12:19،
31
22
یکی که ریاضی بلده برای این دوستمون و مسئولین 40 درصد رو آموزش بده همین پیکانتو با پلاک اروند توی آبادان می فروشن 28 میلیون حالا تا 70 میلیون حساب کنید چند درصد می شه
احمد: 1393/2/2615:44:45،
49
20
ادم اویزون اتوبوس واحد بشه شرفش بیشتر ازاین ماشین ها با این قیمته به امید روزی که همه با هم متحد شویم برای تحریم خرید خودرو
امین: 1393/2/2615:53:58،
19
30
داداش چرا کسی در مورد ۲۰۷ نظر نمیده ؟ من یکی برا خانومم گرفتم سفید یکی برا خواهرم خاکستری. هر دو مدل ۹۰ هستن بسیار ماشینه خوب و راحت. ۲۰۶ پیشش اشغاله ...
با ۳۸ تومن میشه کم کارشو خرید، هم شیک، هم راحت، کم استحلاک، نسبتا" کم خرج. سواریی عالی. دیگه چی بگم ازش؟؟؟ انصاف نیست بخوای ۷۰ بدی به پیکانتو.
جواب به امین: 1393/2/2621:36:43،
17
17
حتما دلیلی داره که مثل 206 خصوصا TU5 اینقدر در موردش صحبت نمیشه، و مهمترین دلیلشم طراحی چراغ های جلو برجسته زشتشه
Hirad: 1393/2/2701:58:51،
19
21
د.ست عزیز 207 همون 206 تیپ 5 با چراغ ها و داشبورد متفاوته
بهروز: 1393/2/2708:52:20،
20
16
اخه ماشین ندیده...خوب ۲۰۷ همون ۲۰۶ هست...به ادمای مدل تو میندازند...

رضا: 1393/2/2617:59:31،
18
21
تحریم خرید خودرو به نوعی حمایت از حقوق مصرف کننده است حالا خودتان قضاوت کنید کسی که به این کار منفی میده به کجا میتونه وصل باشه
محسن: 1393/2/2618:07:08،
36
22
اقا احمد راست میگن از هفته اینده دلار پایین میاد
mn: 1393/2/2618:43:24،
21
21
قیمتش توی منطقه آزاد 12000$ اما خریدار نداره
70 تومن واقعا گرونه حتی تو منطقه آزاد که نصف این قیمته
محمد: 1393/2/2620:28:59،
25
26
جک جی فایو اتومات ۱۸۰۰ واقعا تنها چینی هستش که ارزش خرید داره... ضمنا تفاوت قیمت چینیها با برندهای معروف تر به سطح قابل اعتنایی رسیده و هرکدوم مزیت خاص خودشو داره
sh-p: 1393/2/2622:23:26،
27
23
خیلی هم زشت نیست. ولی گرون قیمتیشو قبول دارم. گرون قیمته. خب طبیعیه. چی توی این مملکت ارزونه که این ارزون باشه؟
قیمت: 1393/2/2702:42:23،
17
18
اقا قیمت این مثل پرایددر ایران تایین شده.
قیمت کارخونه درکشور سازنده9هزاردلاره.
پس دیگه حرص نخور
سلام: 1393/2/2712:18:42،
16
21
هی چی هم باشه ایران خودرو راهنماش رو نمی تونه طراحی کنه با این مهندسان فارغ التحصیل صنعتی شریف
reza: 1393/2/2712:46:22،
12
19
البته قيمت ماشين تا 10 روز پيش 60 تومان بود الان 70 شده است من 60 تومان خريدم براي شهر ماشين ايده ال و ايمني است من سرعت 160 تا باهاش رفتم تو ماشين احساس سبكي وزن نكردم من 206 هم داشتم با هاش كه 160 تا مي رفتم احساس سبكي وزن ماشين را حس مي كردم با اين حال الان كه 70 شده اگر مي خواستم بخرم يك مدل ديگر مي خريدم 70 براي اين ماشين گران است.
محمد: 1393/3/207:43:17،
18
9
س.ما توى شهر خودمون چابهار ,منطقه آزاد داره بهترىن ماشىن سوار مىشىم نصف قىمت شهرستان.حىف که پلاک منطقه هست


افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل