کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ام جی 6 برنده بهترین هندلینگ سال 2014 انگلستان شد


کد خبر : ۴۷۶۶سه شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵:۰۶۱۱۳۳۱ بازدید

پنجاه هزار تن از دارندگان خودرو و خوانندگان مجله اتو کسپرس (Auto Express) در یک بررسی سالانه ارزیابی میزان رضایت مشتریان شرکت کرده و در سیزدهمین سال برگزاری این ارزیابی، خودروی ام جی 6 با ...
ام جی 6 برنده بهترین هندلینگ سال 2014 انگلستان شدام جی 6 برنده بهترین هندلینگ سال 2014 انگلستان شد

پنجاه هزار تن از دارندگان خودرو و خوانندگان مجله اتو کسپرس (Auto Express) در یک بررسی سالانه "ارزیابی میزان رضایت مشتریان" شرکت کرده و در سیزدهمین سال برگزاری این ارزیابی، خودروی ام جی 6 با تعداد رأی 98.11 % در صدر جدول هندلینگ خودروهای موجود در اروپا قرار گرفت .

در این نظر سنجی خودروی ام جی 6 با پشت سرگذاشتن برنده سال 2013 خودروی پورشه کایمن (Porsche Cayman) به جمع قهرمانان هندلینگ که در آننام خودروهایی همچون مزداMX-5و سوبارو Imprezaوجود دارد ملحق می شود.

اما این تنها افتخار ام جی 6 در کسب مقام اول در مقایسه هندلینگ 2014نمی باشد، بلکه در ارزیابی کلی خودروها، ام جی 6 در بین ده خودروی برترسال (Top10 of the Year) در مکانی بالاتر از تویوتا پریوس(Toyota Prius)و بی ام دبلیو های سری 1 (BMW 1 Series) در مقام ششم قرار گرفت.

این افتخار باعث شده تا عملکرد فروش خودروی ام جی در بین خودروهایی همچون نیسان قشقایی(Nissan Qashqai) ،تویوتا اوریس (Toyota Auris)و هندا سیویک (Honda Civic)که در انگلستان تولید شده اند به نحو چشمگیری ارتقاء یابد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها