کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

کدام به صرفه تر است ؟

کدخبر:۴۶۸۸پنجشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲:۳۵۹۹۰۲ بازدید

تندر 90 و 206 صندوقدار از آن دست خودروهایی هستند که در زمان عرضه آنچنان تحویل گرفته نشدند. هنوز هم خیلی ها سرشان را به نشانه تاسف تکان می دهند و می گویند به نظرشان طراحی ظاهری هر دو خودرو زشت است.

 تندر 90 و 206 صندوقدار از آن دست خودروهایی هستند که در زمان عرضه آنچنان تحویل گرفته نشدند. هنوز هم خیلی ها سرشان را به نشانه تاسف تکان می دهند و می گویند به نظرشان طراحی ظاهری هر دو خودرو زشت است اما از آنجایی که همه خانواده ها نمی توانند پورشه های خوش فرم و مازراتی های دلربا بخرند، کم کم می توان با ظاهر زشت هم کنار آمد.

از این نکته که بگذریم، گذشت زمان نشان داده است هر دو خودرو توانسته اند به عنوان یک سدان خانوادگی خود را به بازار تحمیل کنند و نشان دهند که از نظر فنی قابل اعتمادند. استهلاک پایین در کنار امکانات مطلوب و فضای کافی، بزرگترین نقاط قوت تندر 90 و 206 صندوقدار به شمار می آیند.

مقایسه طراحی دو رقیب

تندر را نمی توان خودروی زیبایی دانست. فرم مکعبی بدنه در کنار بلند بودن سقف آن باعث شده تا نمای بیرونی این سدان تا حدی ناهماهنگ به نظر برسد هر چند که همین سقف بلند فضای داخلی را تا حد مطلوبی بیشتر کرده است، ضمن اینکه طراحی عقب تندر به علت ارتفاع صندوق و استفاده از چراغ مستطیل شکل به صورت افقی نمای جالبی را به وجود نیاورده است. در به روز رسانی های جدید پارس تندر هم ایراد به صورت کامل رفع نشده است، با اینحال فرم جلوی آن را می توان بهتر از نمای عقب دانست.
 

رقابت تنگاتنگ تندر 90 و 206 صندوقدار برای به دست آوردن دل خانواده ها


در نقطه مقابل، 206 صندوقدار حضور دارد. شاید مهمترین چالشی که این سدان در طراحی ظاهری با آن روبروست، مربوط به نمای جانبی باشد. صندوق بار اضافه شده به آن و تغییر ندادن ابعاد در عقب، باعث شده این نمونه از 206 در طراحی جانبی چندان هماهنگ و دلچسب نباشد. نمای جلو نیز هر چند کمی قدیمی شده اما هنوز قابل قبول و زیباست. در مورد بخش عقب هم باید گفت به خاطر اینکه از پژو 607 الگو گرفته شده، فرمی عامه پسند دارد.
 

رقابت تنگاتنگ تندر 90 و 206 صندوقدار برای به دست آوردن دل خانواده ها


در کل نمی توان گفت این دو رقیب از خودروهای زیبای داخلی محسوب می شوند و اینجاست که سلیقه خریداران در مورد آنها تصمیم نهایی را می گیرد. هر چند که شایدبتوان 206 را به خاطر فرم آیرودینامیک تر، بهتر از تندر در نظر گرفت.

مقایسه کابین دو رقیب

با ورود به کابین تندر با نمایی مواجه می شوید که مانند طراحی خارجی چندان دلچسب نیست و این موضوع را در فرم دریچه هیا هوا و پوشش درها می توان به وضوح دید. صندلی ها نیز حالت مطلوبی ندارند و شاید فکر کنید روی یک نیمکت نشسته اید!
 

رقابت تنگاتنگ تندر 90 و 206 صندوقدار برای به دست آوردن دل خانواده ها


با اینحال فضای کابین بسیار خوب و پذیرفتنی بوده و همانطور که اشاره شد بلند بودن سقف، نکات مثبتی را به وجود آورده است. در قسمت عقب فضای پا و ارتفاع سقف بسیار مناسب است تا جایی که سه نفر به راحتی می توانند در قسمت عقب این خودرو بنشینند. 

البته یکی دیگر از نکات خوب تندر فضای خوب صندوق بار است که به جرأت می توان گفت از بسیاری از رقبای بزرگتر هم فضای بیشتری دارد! همچنین به علت بالا بودن شاسی این سدان، دید جلو و اطراف رضایتبخش بوده ولی متاسفانه دید عقب چندان جالب نیست اما داشبورد 206 صندوقدار نسبت به سایر خودروهای این رنج قیمت طراحی زیباتری دارد و هماهنگی پوشش روی در با روکش صندلی ها، کاملا به چشم می آید.
 

رقابت تنگاتنگ تندر 90 و 206 صندوقدار برای به دست آوردن دل خانواده ها


ارگونومی در این خودرو به خوبی رعایت شده و صندلی ها اگرچه زیاد راحت نیستند اما در برابر تندر 90 طراحی مطلوب تری داشته و به خوبی بدن سرنشینان را دربر می گیرند. فضای 206 در قسمت جلو راضی کننده است اما فضای عقب تنگ بوده و این موضوع در برابر رقیب هموطن، خود را بیشتر نشان می دهد. همچنین فضای صندوق بار 206 را هم باید مناسب دانست هر چند که نسبت به تندر کمی کوچکتر است که البته با خواباندن صندلی های عقب می توان آن را تا حدی جبران کرد. در مجموع 206 کابین زیباتری را به شما هدیه می کند ولی تندر 90 را می توان به دلیل فضای زیاد و راحت تر کابین، انتخاب معقول تری دانست.

مقایسه تجهیزات دو رقیب

هر دوی این خودروها تجهیزات رفاهی و ایمنی قابل قبولی در رنج قیمتی خود دارند. شیشه های برقی، آینه های برقی به همراه گرمکن، کامپیوتر سفر، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل، تنظیم ارتفاع و گودی کمر صندلی راننده، قفل مرکزی همراه با ریموت کنترل و ایموبلایزر، دو کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل ABS به همراه EBD از مهمترین تجهیزات رفاهی و ایمنی در تندر 90 به شمار می روند.

در مقابل از مهمترین تجهیزات رفاهی و ایمنی در 206 نیز جدا از امکانات مشترک با تندر، به تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم همراهی تا در منزل Follow me، سیستم صوتی با 4 بلندگو و 2 توییتر به همراه کنترل های پشت فرمان، سیستم تنظیم سرعت برف پاک کن با سرعت خودرو اشاره کرد.  همچنین هر دو رقیب، ایمنی مناسبی دارند و تندر 3 ستاره ایمنی را از موسسه Euroncap کسب کرده که این ستاره ها برای 206 به 4 عدد می رسد.

کیفیت رانندگی با دو رقیب

هر دو خودرو از موتوری 1600 سی سی نیرو می گیرند و با توجه به توان تولیدی نزدیک به هم طبق اعلام کمپانی های سازنده، 206 در 11.4 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر بر ساعت می رساند و تندر در 10.2 ثانیه به این سرعت می رسد.

البته به نظر می رسد که عددی که کمپانی برای تندر اعلام کرده کمی از واقعیت دور باشد چرا که شتاب رقیب در عمل تفاوت فاحشی با آن نشان نمی دهد. همچنین سیستم تعلیق تقویت شده 206 صندوقدار باعث شده که این سدان نسبت به گونه هاچ بک خود عملکرد نرم تری داشته باشد و تکان های سطح مسیر حرکت را کمتر به راننده و سرنشینان منتقل کند که خب این مسئله در مورد تندر هم صدق می کند. با اینحال 206 سواری نرم تر و کیفیت سواری بهتری نسبت به رقیب هموطن دارد.

البته فراموش نکنید هر دو خودرو تا سرعت 110 کیلومتر بسیار خوب نشان می دهند اما از این میزان که بالاتر بروید، تندر به علت نقطه ثقل بالا و بدنه ای که آیرودینامیک نیست، کمی تعادلش را از دست می دهد و مانور دادن با این خودرو در سرعت های بالا واقعا دور از انتظار است! اما 206 حتی اگر در عمل نتواند در چنین سرعتی مانور دهد اما حداقل احساسی که به راننده منتقل می کند آنچنان ناخوشایند نیست.

هر دو خودرو در هنگام رانندگی راحت هستند و دنده ها یکی پس از دیگری به راحتی تعویض می شوند، ضمن اینکه 206 خوش دست تر بوده و راننده تسلط بهتری بر آن دارد و به علت حالت قرارگیری راننده در پشت فرمان، حس بهتری از لذت رانندگی را به راننده منتقل می کند.  در مورد مصرف سوخت هم باید گفت اشتهای تندر 90 در سیکل ترکیبی 6.9 لیتر است که وضعیت بهتری را نسبت به رقیب نشان می دهد.

وضعیت قطعات در بازار

زمانی بود که قطعات تندر در بازار یافت نمی شد تا جایی که حتی فیلتر روغن آن نیز نایاب بود اما در حال حاضر داستان به گونه دیگری است و نه تنها لوازم یدکی آن فراوان شده بلکه قیمت ها هم همانند خودروهایی چون پژو 405 نسبتا ارزان فروخته می شوند. نکته دیگر هم موجود بودن نمونه های ترک، اسپانیا و رومانیایی قطعات تندر است که با قیمتی مناسب به دست خریداران می رسد؛ با اینحال پیدا کردن قطعات اصلی 206 صندوقدار هم اصلا ساده نیست.

در نهایت؟

هر دور قیب از محبوبترین تولیدات داخلی برای خانواده محسوب می شوند که به نسبت قیمت، امکانات قابل قبولی را ارائه می کنند. با این حال اگر بخواهیم مقایسه ای دقیق تر داشته باشیم، باید گفت اگر خانواده پرجمعیتی دارید، تندر 90 به دلیل فضای عالی در این رنج قیمت می تواند بهترین انتخاب شما باشد ولی اگر جمعیت خانواده تان زیاد نیست یا دنبال مانورهای بهتر در رانندگی هستید و طراحی برای شما اولویت دارد، 206 صندوقدار بهتر می تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

نکات قوت 206 صندوقدار

هندلینگ بهتر، طراحی ظاهری و داخلی به روزتر، تسلط بیشتر راننده به محیط اطراف، قیمت: مدل V8 حدود 40 میلیون و 500 هزار تومان

نکات قوت 90

مصرف سوخت کمتر، فضای کابین بیشتر، شتاب بالاتر، قیمت: تیپ E2 حدود 42 میلیون و 700 هزار تومان

همراه مکانیک



دیدگاه ها

زالالدین: 1393/2/1807:11:24،
179
76
یکی از یکی بدتر و بی کیفیت تر نویسنده محترم متن چجوری راضی شده اسم این دو تا گاری را در کنار اسم پورشه و مازراتی و ... قرار بده.
محمد: 1393/2/1809:17:42،
134
134
قابلیت های فنی و کیفی تندر 90 به همه ثابت شده تنها مشکلش قیافش هستش که اون هم سلیقه ایی هست هر کی دوست داره بره 206 بخره اما من به عنوان مصرف کننده که جفت شون رو داشتم توصیه میکنم تندر بهتره شما بخری نخری به من سودی نمیرسه
رضا: 1393/2/1809:20:22،
69
27
دوستان یه بار دیگر قسمت قیمت قطعات رو مطالعه بفرمایید خیلی مهمه
امید: 1393/2/1810:36:28،
111
26
اگه مسئولین ایران خودرو بتونند تندر و دویست شش رو هم با هم مخلوط کنند وانت خوبی در میاد
دانیال: 1393/2/1810:39:36،
39
139
فقط رانا!!!!
مهدی: 1393/2/1810:52:51،
37
21
ایران جیب عزیز خواهشا خبر های خوب هم بزار مثل : کارخانه رضوانی از اولین مدل خود با نام Beast (به معنای دیو) رونمایی کرد.
آراز: 1393/2/1811:06:27،
55
24
در قیاس یک خودرو فاکتورهای فنی واقعا مهمه ولی باید از قیافه ماشین هم غافل نبود. ال 90 از نظرفنی خوبه ولی از بابت قیافه واقعا افتضاحه بدرد پیرمردا میخوره که فردارو هم میبینند ماشین جوون پسندی نیست. حتی بین خانمها هم طرفدار نداره
جوجو: 1393/2/1811:09:05،
40
28
اسم اینا ماشین نیست.

شکلشونم همبنطور
مرتضی: 1393/2/1811:42:35،
47
39
فیمت دلار به زودی به زیر 3 هزار تومان میرسه اون موقع باید دید قیمتها چقدر کاهش پیدا می کنه
ایرانی با عشق: 1393/2/1813:02:28،
65
64
واقعا این مقاله ثابت کرد ال لگن زشت که 110 به بالا ريالمیشه درشکه و رانندگیش هم مثل 206 که واقعا خوش دست و نرم تر و هندلینگ بهتری داره و زیباتره ،قابل قیاس نیست
ای ول ایران جیب
حقیقت تلخ برای ال لگن سوارها )-:
ایرانی با عشق: 1393/2/1813:57:34،
63
29
ایران جیب
صندلی های نیمکتی رو قشنگ اومدی.
پاسخ به ایرانی باعشق: 1393/2/1814:19:26،
49
63
من حاضرم پیکان قراضه سوارشم ولی 206 اونم ازنوع صندوقدارسوارنشم..مثل قورباغه ای که دمش دراومده..206 ای که در20 سال پیش توفرانسه منسوخ شده آدم کسرشانش میشه سوارشه..خخخ
اسی: 1393/2/1814:49:50،
24
19
حرفت سنده اقا رضا.
اشکان : 1393/2/1807:46:11،
221
151
206 +
l 90 -
حميد: 1393/2/1809:23:44،
78
34
الان هیچکدومشون با این قیمتهای فضایی که دارن نمیصرفه
اگه در حد 10 تا 12 میلون باشه خوبه نه با این قیمت 40 تا 50 میلیونی
از دید تجربه: 1393/2/1809:39:00،
75
21

ال 90 پارس خودرو

206 تیپ 5 ایرانی

دارم بین این 2 مقایسه میگم کاری به اولین سری 206 های موجو در بازار ندارم

ال 90 همچنان قطعات اصلی هستش ایرانی و چینی نشده ( منطور قطعات اصلی )

ال 90 :

موتوری ، دوام ، کیفیت ساخت و مونتاژ بی شک ال 90 ، فضای بسیار عالی صندوق عقب و کابین

صدای زیاد داخل کابین ، تکون زیاد تو دست انداز

206 : شتاب بیشتر اونم صرفا در کفه ای نه سر بالایی

صدای کم کابین ، زیبایی داخلی و خارجی

از لحاظ فنی و کیفی افت زیادی داشته
عاقل باشید لطفا: 1393/2/1807:51:02،
124
23
الان یک سری از دوستان متعصب میان یقه چاک میدن، این بهتره یا اون.
بهتره در مورد ماشینهای 10 سال پیش اصلا تعصب نداشته باشیم، فک نمیکنم خود روسای پژو و رنو اینقدر که ایرانی ها رو این ماشینها بحث میکنند و به هم ناسزا میگویند، روی تولیداتشون تعصب داشته باشند.
رییس پژو و رنو الان زیر کولر تو دفترشون نشستن و دارن صبحانه میخورن و از اینکه بازار پرسود کشوری مثل ایران رو در دست گرفتن خوشحالن و به ریش ما میخندن. پس دوستان بحث الکی نکنید لطفا، با تشکر.
کوکو: 1393/2/1807:58:53،
201
29
انواع پراید
1شیشه برقی=135
2شیشه برقی=136
3شیشه برقی=137
4شیشه برقی=138
با لاستیک بارز=139
با لاستیک کویر=140
با روکش صندلی=141
با آچار چرخ=142
البته بدنه خالی هم به نام پراید 100 عرضه میگردد که خودتان می توانید آنرا به 200 برسانید.
57 خسته: 1393/2/1807:59:18،
91
43
در مورد تندر 90 تنها موردش فقط موتورش هست ولی چه فایده نه ظاهر مطلوب نه افتضاء و صندلی های نیمکتی داشبورد عمودی مث ماشینهای کلاسیک دهه 1940 پس این همه پول میدیم فقط بخاطر موتور رنوش راحتی نمیخوایم؟ میخوام اونم نباشه.
mkh: 1393/2/1808:08:17،
36
20
مطلب که کم میارن یه چیزیا هزار بار میزارن توسایت.یه بار قبل تر هم همینا گفته بودن....
مهدی: 1393/2/1808:13:06،
36
33
از قیافه که بگذریم هر دوشون خودرو های کم مصرف و پرشتاب و از نظر سواری عالی هستن در رده خودشون.
امیر: 1393/2/1808:14:27،
80
38
اگه دنبال قیافه و کیفیت معمولی هستی206 اگه دنبال کیفیتی و تا 100تا می خوای آچار به ماشینت نخوره ال90
پویا: 1393/2/1810:25:31،
63
31
جالب اینجاست ،99درصدکسایی که میان اینجا میگن این دوتا ماشین گاری هست ایرادمی گیرن ،پول خرید هیچکدومشوندارن ..(قضیه گربه وگوشت وپیف..)..
1600: 1393/2/1810:31:26،
66
41
من یه ال 90 دارم مدل 90 واقعن ازش راضیم مثل روزاول بی سروصدا ونرم وبرو..ظاهرشم به نظرم از405 وپارس که بسیارتکراری وقدیمی هست بهتره..
امین: 1393/2/1808:35:54،
64
45
دادن 42میلون برای تندر 90 بی خردی را نشان میدهد اگر انحصار شکسته شود این خودروها همانند زباله خواهند بود که مردم سعی خواهند کرد از شر آن خلاص شوند
ram: 1393/2/1809:03:51،
56
37
شما هم خودتون رو كشتين با اين جملة "انحصار شكسته شه" . آقاجون تو خارج از اين مملكت مثلا تو دبي هم قيمت ال 90 همينه 45000 درهم كه ميشه 40 ميليون. مردم عاشق حرفهاي احساسيه بدون تحقيق هستن.
تجربه: 1393/2/1809:43:36،
46
32
عزیز جان چه ربطی داره
شما نخر گرونه (تو گرونیش هیچ شکی نیس )
داره مقایسه میکنه واسه اونی که میخواد بخره
اینجا که اعتراض گرونی نیس
مگه ماشین کره ای که حدود 100 اینا قیمتشون میرزن به 100
پشتش نشستی اصلا تا حالا ؟؟
اونا هم مفتش گرونه عینه همیناس یه ذره زرق و برق بیشتر
به نظرم اینا باز نسبت قیمت به کارایی بهترن (price performence)
هی گرونه گرونه
وضع همینه ، شما جایی جدای مردم ایران زندگی میکنی !!!
پاسخ به تجربه: 1393/2/1810:39:13،
35
17
این طوربحثا که میشه کسی که هنوز پرایدم نداره میادمیگه این دوتا لگن هستند درصورتی که تاحالا توشون نشسته..بعدشم میگه فقط هیوندای ،تویوتا...
مانی: 1393/2/1810:41:27،
49
59
من خودم ال 90 اتومات دارم تقریبن 48 تومن گرفتم..به نظرم نسبت به قیمتش ماشین خوبیه اما حالم از206 صندوقدار به هم می خوره
پشتش خییللییی ضایعست.
ئ: 1393/2/1818:25:32،
23
22
همچین میگی 42 میلیون ... اون زمان قدیم بود ... الان 42 تومان پولی نیست ارزش پول اومده پایین
مگا: 1393/2/1808:43:50،
52
54
حيف پول بدي 206 چيني .
سرطان بد خيم . همش تو تعميرگاهي .
جون پژو برو بخر ببيني چيه ؟
کوکو: 1393/2/1809:32:27،
26
24
در نهایت:

ما همواره خودرو های از دور خارج شده را مونتاژ کرده و میکنیم.
و اگه کسی مشکلی داره بره ماشین خارجی بخره با قیمت n میلیون تومان.
واقعا متاسم که اینقدر وحشت دارن از اینکه بخوان در سطح بین الملل رقابت کنن.
یعنی 1 دونه ماشین نزده که دلمون خوش باشه.سمند که دقیقا انگار 10000 تا شرکت رو ریختی تو یه ماشین.
موتورش هم که 100 در100 واسه 405 و پارس نبوده و نیست.
امین: 1393/2/1810:04:20،
26
22
دوست عزیز کلمه شکسته شدن انحصار یک کلمه احساسی نیست اکثر صاحب نظران بر آن اتفاق نظر دارند همین که خودرو سازان بی کیفیت کشور که تابوت متحرک مثل پراید برای مردم بیگناه می سازند و با انحصار موجود قالب مردم میکنند و طبق آمار پلیس بیشترین تلفات را میگیرد و کسی هم پاسخگو نیست همین خودرو سازان هستند که از کلمه شکسته شدن انحصار وحشت دارند و سعی میکنند که این اتفاق نیافتد
هادی: 1393/2/1810:08:52،
27
25
گزینه سوم صحیخ است :
هیچکدام !!!
حسام: 1393/2/1810:51:49،
28
64
جمع کنید بابا با این لگنها. ال90 که رومانیایی است. 206 اس دی هم ایرانیه. من دو ساله که ام وی ام 530 (چری آ5) دارم و به شدت ازون راضیم. بابام هم ال 90 داره و میدونم چجور ماشینیه. خودم هم قبلش وی8 داشتم. اصلا قابل مقایسه نیستند. افسوس که مردم ایران اهل تعقل و کمی فکر کردن نیستند.
تجربه: 1393/2/1811:39:14،
29
24
والا ما که خریدنی از هرکی پرسیدیم گفتن چینی خوب نیس ، همونایی که داشتن هم اونایی که نداشته باشن !!!
حالا یعنی چین از رومانی بالاتره (رومانی که نیس همون رنو واحد تولید خارج فرانسه )
یعنی چینیا اینقدر زود خودرو ساز شدن !!
کیفیت و میزاریم به کنار
طراحی چی ، یعنی مهندسی و علم طراحی چینیا به این زودی از فرانسویا جلو زده !!!
آرتا: 1393/2/1823:39:14،
19
21
من هم تندر دارم هم لیفان 620..از نظر کیفیت موتوری تندر بهتره و نرمی!از نظر قیافه و امکانات لیفان بهتره...کیفیت قطعات داخلی تقریبا یکیه!
مرتضی: 1393/2/1823:40:06،
26
25
بابا 206 اس دی که خیلی ناقص به نظر میاد انگار زوری یه چیزی بهش چسبوندن!
ميكانيك...: 1393/2/1811:53:37،
40
35
ايراني 206 هندي نخر . تمام سنسوراي اكسيژنش به وضوح روش نوشته شده : ساخت در هند
برد ecu چيني
كمك چين
اي بي اس چين و هند
داشبورد و متعلقات چين
و ....
سجاد افشار : 1393/2/1812:59:09،
40
26
من 207 دارم و قطعا 206 207 ترجیح میدم اگه واقعا فرانسه بود قطعاتش اما حیف که نیست در حال حاضر در ایران L90بهتره متاسفانه
امید: 1393/2/1813:38:05،
26
31
تو نخر خیلی هم عالی هستند بالاخره باید مردم بخرند یه عده همینجوری باید بمیرنند که مشکل اشتغال حل بشه
هادی: 1393/2/1814:15:42،
28
17
دوستان من مدتی در لبنان بودم که تعرفه ورود خودرو تقریبا صفره.همین ال نود که اونجا به لوگان معروفه واصلا موتورش کیفیت ال نود مارو نداره به قیمت 11000 دلار فروش میره.با دلار 3300 تومان میشه حدود 37 میلیون.جهت اطلاع فقط.
کیان: 1393/2/1815:25:45،
28
38
کجای تندر 2 تا ایربگ داره؟ تندر اشغاله
نمي خريممممممم: 1393/2/1815:55:26،
14
28
نمي خريمممممم
.: 1393/2/1818:19:32،
23
26
نخر
پرهامک: 1393/2/1816:07:11،
23
26
هر وقت صحبت از خودروهای داخلی میشه، یک عده آدم بیکار، بی هنر و بی سواد که سالها خود و خانوادشون آرزوی یک پیکان دست دوم را به دل داشته اند میایند و با کامنتهای بی ارزش وقت دیگران را تلف میکنند ...
دست بردارید از این بی مسئولیتی، خودتون چه نقش مثبتی تو این جامعه ایفا کرده اید؟ با مسخره کردن تولید و مصرف کنندگان چه چیزی عایدتون میشه؟
امیر: 1393/2/1816:56:15،
29
22
بعضی آدما فقط دوست دارن نق بزنن و ایراد بگیرن آقا اگه پول درست درمان داری برو سراغ ماشینهای بالای ۱۵۰ میلیون. اما اگه ۴۰-۵۰ داری باید قبول کنیم که هم تندر و هم ۲۰۶ صندوقدار تو رنج قیمت خودشون ماشینهای خوبی هستن. یکی مینویسه پیکان رو به اینا ترجیح میده! واقعا خنده داره. مغز این آدم حتما مشکل داره. ایران جیب هر چی مینویسه شما ایراد میگیریم. بس کنید تو رو خدا.
جک از طهران: 1393/2/1817:27:16،
23
28
هیچ کدام از این دو ماشین بدرد نمی خورد بدرد خودشان می خورد ..........
meshki: 1393/2/1817:41:57،
22
25
خلایق را هرچه لایق. واقعا برای کسای که صحبت کردناشون دور از ادب متاسفم وقتی برای 2 تا ماشین اینجوری همدیگر و خراب میکنید انتظاری نمیشه داشت.هرکسی هر ماشینی که بخواد میتونه سوار بشه حتما دوست داره پس بهتره احترام بزاریم به سلیقه ها.
ایمان: 1393/2/1817:43:00،
24
30
خداییش کیفیت تعویض دنده ال 90 با اون نرمی با 206 قابل مقایسه است؟؟؟
ولی در مورد کابین و ظاهر حرف شما قابل قبوله.
.: 1393/2/1818:22:22،
14
29
جنسیس 2013 چطوره ؟ خوشگله؟
محمد : 1393/2/1822:11:13،
24
19
L 90 ظاهرش از 206 sd خیلی بهتره حداقل 4 تا مهندس رنو طراحیش کردن نه مثل 206 طراحی صندق دارش ایرانی باشه.

از نظر راحتی تو رانندگی l90 دید بهتری داره بخاطر طراحیش.

از لحاظ کیفیت موتور که با 206 قابل مقایسه نیست

فقط 206 کابین بروز تری داره
حمیدرضا: 1393/2/1823:16:04،
29
18
عشق فقط ال90 تمام.
امنا: 1393/2/1823:29:02،
18
20
ببینید دوستان این بحث مال کسایی هست که این 2 ماشین رو هر 2 رو تست کردن پس کسانی که ندارن نظر الکی ندن!
این ثابت شده که از نظر فنی(کیفیت قطعات-خرابی کمتر و سازگاری بیشتر با اب و هوای ایران ) تندر بهتره!از هرکی میخواید بپرسید.همچنین دید تندر و فضای اتاق و بارش هم بیشتره..206 هم از نظر طراحی و جوان پسند بودن بهتره ولی از نظر فنی ضعیف شده /.
میراژ: 1393/2/1823:37:07،
22
24
حضرات..من هر 2 رو دارم رانا هم ندارم اما زیاد سوار شدم!راحت میگم هر دو 206 و تندر یه سر و گردن از رانا بالاتره هم از نظر کیفیت هم از نظر راحتی داخل اتاق /اما بین این 2 تا من تندر رو ترجیح میدم به خاطر نرمی و شتاب بهتر و جاداری و قطعات خوبش...206 حس رانندگی اسپرت تری بهت میده اما خوب خسته میکنه بعضا آدمو...مثلا مال من هر کاری کردم مشکل بالا رفتن آمپرش حل نشد که نشد ..کلی خرج کردم...
koorosh: 1393/2/1901:18:03،
22
31
206 فقط تیپ 6
اشنا: 1393/2/1914:22:09،
21
19
ef7سمند ، ماشین فوق العاده ایه، الانم قطعاتش تو بازار فراوونه. هم شتابش عالیه و هم سواریش فوق العادس.
اکبر: 1393/2/1914:53:05،
22
26
سلام شما نظرتون چیه؟خداییش رو تعصب نگین.به عنوان مشاور خرید نظر بدین؟

ال نود ای2 و ای1؟+

206تیپ5و وی8؟-
يوسف: 1393/2/2002:13:04،
14
18
من وي٨دارم ازش راضي هستم ماشين خوبيه.حداقل عين جعبه چهار گوش نيست.من ميگم ٢٠٦ وي٨بخر

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما