کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

می‌خواهید iPhone 5S بخرید یا منتظر iPhone 6 باشید؟


کد خبر : ۴۶۱۴یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳:۱۰۷۸۲۱ بازدید

برای بسیاری از کاربران تصمیم‌گیری درباره بروز‌رسانی و بهبود گوشی هوشمند یک تصمیم سخت است؛ اینکه در میان مدل‌های موجود در بازار، ‌‌جدید‌ترین و آخرین گوشی هوشمند را برگزینند و یا آنکه منتظر ورود ....

برای بسیاری از کاربران تصمیم‌گیری درباره بروز‌رسانی و بهبود گوشی هوشمند یک تصمیم سخت است؛ اینکه در میان مدل‌های موجود در بازار، ‌‌جدید‌ترین و آخرین گوشی هوشمند را برگزینند و یا آنکه منتظر ورود نسل جدید‌تر از گوشی‌های هوشمند به بازار باشند. این موضوع به‌خصوص در مورد گوشی‌های هوشمندی مانند دستگاه‌های اپل بیشتر خود را نشان می‌دهد.

هم‌اکنون حدس و گمان‌های بسیاری درباره iPhone ۶‌ در میان است و برخی ‌کاربران و به ویژه طرفداران این برند در تصمیم‌گیری بین خرید iPhone ۵s و یا منتظر ماندن برای ورود نسل بعدی این گوشی هوشمند محبوب، دو دل هستند. اما شاید بتوان با توجه به حدس و گمان‌هایی که اکنون در خصوص iPhone ۶‌ وجود دارد، برخی مسائل را مطرح‌ کرد که در تصمیم‌گیری برای کاربران و خریداران یاری دهنده باشد.

 

میخواهید iPhone 5s بخرید یا منتظر iPhone 6 باشید؟ + فیلم


تا چه مدت زمان می‌خواهید شکیبا باشید؟

به احتمال زیاد اپل نسخه جدید آیفون را در ماه سپتامبر رونمایی و منتشر خواهد کرد؛ یعنی ‌حدود پنج یا شش ماه دیگر و دقیقاً همانند اقدام خود در سال قبل. اگر خرید گوشی هوشمند در حال حاضر از کارهای ‌ضروری برای شماست و به سرعت نیاز به بروزرسانی گوشی هوشمند خود دارید، بهتر آن است که هم‌اکنون برای خرید iPhone ۵s اقدام کنید. 

در‌واقع iPhone ۵s با توجه به تغییرات سخت‌افزاری و البته نرم‌افزاری که نسبت به مدل‌های پیشین خود داشته است، می‌تواند ‌یک گوشی مطمئن و دوست‌داشتنی برای شما تلقی شود؛ اما اگر چنانچه عجله و ضرورتی برای خرید گوشی هوشمند در حال حاضر ندارید، با توجه به شایعات و حدس و گمان‌هایی که در خصوص iPhone ۶ زده می‌شود؛ منتظر ماندن برای آن چندان ضرری ندارد. 

* آیا اندازه صفحه نمایش برای شما مهم است؟ 

یکی از مهم‌ترین انتقاداتی که نسبت به iPhone می‌شود، اندازه کوچک صفحه نمایش آن – ۴ اینچ – است که هنوز نسبت به مدل‌های اندرویدی موجود در بازار بسیار فاصله دارد. اما آن گونه که گفته می‌شود، در مدل جدید آیفون یعنی iPhone ۶ این موضوع قرار است تغییر کند. 

آنگونه که حدس و گمان‌ها و اخبار پراکنده بیان می‌کنند، قرار است اپل در سال جاری میلادی دو مدل جدید از iPhone را با دو سایز متفاوت از صفحه نمایش – یکی با سایز ۴.‌‌۷ اینچ و دیگری با سایز بزرگ‌تر ۵. ۵ اینچ – را روانه بازار کند. در نتیجه اگر نیازمند صفحه نمایشی بزرگ‌تر هستید و نمی‌خواهید سیستم عامل خود را به اندروید سوییچ کنید، بهتر آن است که منتظر iPhone ۶ بمانید. 

تا چه میزان می‌خواهید هزینه کنید؟ 

اگر قرار باشد اپل اقدام به انتشار دو مدل از آیفون با سایز تصویر ۴.‌۷ و ۵. ۵ اینچ کند، قطعاً مدل دوم گران‌تر خواهد بود. در نتیجه برای تهیه این فبلت اپل نیازمند هزینه بیشتری هستید. به شکل معمول نیز فبلت‌ها کمی گران‌تر از گوشی‌های هوشمند با سایز تصویر معمول هستند. 

برای نمونه، سامسونگ Galaxy Note ۳ ‌حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد ـ در حدود ۳۰۰ دلار ـ در حالی آن گونه که مشخص است Galaxy S۵ در حدود ۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. 

تا چه حد به طراحی گوشی هوشمند خود بها می‌دهید؟ 

هیچ‌کس نمی‌داند که iPhone ۶ در ‌‌نهایت چه شکل و شمایلی خواهد داشت؛ اما اخباری که از گوشه و کنار منتشر شده است، می‌تواند سرنخی از طراحی مدل بعدی آیفون به دست دهد. شایعات حاکی از آن است که iPhone ۶ با گوشه‌های گرد و طراحی باریکتری همانند iPad Air و iPad Mini عرضه خواهد شد.

میخواهید iPhone 5s بخرید یا منتظر iPhone 6 باشید؟ + فیلمدر پایان اینکه باید گفت ‌همه چیز بستگی به شرایط و سلایق شما داد. اگر از iPhone 3G یا iPhone 4 استفاده می‌کنید و کار کردن با این گوشی هوشمند برایتان دردسر ساز شده، بروز رسانی به iPhone 5S یک گزینه مطلوب برای شما خواهد بود؛ اما اگر از iPhone 5 و یا 5C‌ استفاده می‌کنید، طبیعتاً انتظار برای دیدن iPhone 6 خالی از لطف نخواهد بود. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها