کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

خودروهای کارکرده ولی بدرد بخور در بازار ایران

کدخبر:۴۵۶۵دوشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲:۴۹۳۸۱۸۶ بازدید

شايد به‌خاطر داشته باشيد، روز‌هاي نخستيني كه سري 5 در خيابان‌ها و جاده‌هاي ايران ديده شد، موج عظيمي از نگاه‌هاي تحسين بر‌انگيز را به خود ...

ب ام و 530i

شايد به‌خاطر داشته باشيد، روز‌هاي نخستيني كه سري 5 در خيابان‌ها و جاده‌هاي ايران ديده شد، موج عظيمي از نگاه‌هاي تحسين بر‌انگيز را به خود جلب مي‌كرد كه علت اصلي آن طراحي حجيم، عضلاني و مدرنش بود و صد‌البته زيبا نيز به‌نظر مي‌آمد. اما اين روز‌ها كه آن دلربايي سابق را ندارد، قيمت برخي از مدل‌هاي پايه‌اش-البته با كاركرد بالا-به  ميليون تومان نيز می‌رسد، ولی هنوز هم از خیلی از خودروها چشمنوازتر است و جلب توجه می‌کند. 
 

k57hqbcddm1ha483prd.jpg


داخل كابين نيز به همان بلاي سري 3 دچار است. با اين تفاوت كه براي خريد سري 3 مي‌توانيم به ازاي عملكرد اسپرت آن، كابين بي‌زرق و برقش را نا‌ديده بگيريم. اما در سري 5، هرگز! کیفیت بعضی از قطعات در سطح یک ب‌ام‌و لوکس قرار ندارند،  معيار‌هايي مانند امكانات، راحتي، سواري نرم و لوكس بودن كابين جزو مواردي هستند كه حضورشان در سري 5 كم‌رنگ است. البته نسبت به توقعی که از ب ام و‌های 2012 داریم ، و اگر نه در زمان خودش‌این صحبت کمی‌مغرضانه به نظر می‌آمد. چون نمونه‌های شرکتی از امکانات کاملی نظیر تودوزی چرم، ۸عدد‌ایربگ، سانروف، صندلی برقی راننده و مانیتور ۶. ۶اینچی و حافظه یکپارچه صندلی بهره می‌بردند. 

که البته‌این امکانات مربوط به نمونه پایه، یعنی ۵۲۰ است که در نمونه‌های ۵۲۵ و ۵۳۰ ‌این آپشن‌ها زیادتر می‌شود و به طور مثال مانیتور ۸/۸اینچی ، تلفن و گرمکن صندلی‌های عقب نیز اضافه می‌شود. نمونه ۵۳۰ به عنوان پروفروش ترین نمونه از یک موتور ۶سیلندر ۳لیتری با قدرت ۲۳۱  اسب بخار بهره می‌برد که در سال ۲۰۰۶‌این موتور دستخوش تغییراتی شد و قدرتش به ۲۵۸ اسب بخاررسید. 


شتاب اولیه ۵۳۰ کاملا راضی کننده است و با بالا رفتن دورها، ۵۳۰ کشش خود را بیشتر نشان می‌دهد. اما همانطور که اشاره شد، سواری‌این خودرو ‌اندکی خشک است که با ماهیت لوکس‌این خودرو در تضاد است. با گذشت زمان برخی از قطعات کابین دیگر کیفیت روز اول خود را ندارند. به طور مثال نور دکمه شیشه بالابرها پس از مدتی از بین رفته است که برای چنین خودرویی عجیب به نظر می‌رسد. اما هندلینگ بالا و عملکرد جعبه دنده ۶ سرعته تیپ ترونیک کاملا راضی کننده است و باعث می‌شود نکات منفی سری ۵ را فراموش کنید. لوازم سری۵ به خاطر واردات گسترده‌این مدل به‌ایران، به راحتی در بازار یافت می‌شود. اما قیمت بالای لوازم جانبی آن مالکش را آزار می‌دهد. 
 

 پیشنهاد نهایی

سری۵ با ظاهری جذاب و دلربا هنوز هم اولین انتخاب ب‌ام‌و بازان میان خودروهای دست دوم است. البته کیفیت نچندان عالی و کابین ساده آن تصورات شما را از یک سدان لوکس ب‌ام‌و بر هم می‌زند، اما با رانندگی با مدل 530 و لمس توانایی‌های بالای حرکتی آن، نکات منفی‌اش را فراموش خواهید کرد. 





 



بـنز E280

مرسدس بنز Eکلاس یکی از خوش نام ترین ومعروف ترین مدل‌های بنز در ایران است که اتفاقا از مدل ۲۰۰۷ آن در ناوگان پلیس کشور هم استفاده شده است. طراحی مدل ۲۰۰۷ Eکلاس حالتی کلاسیک و فاقد جذابیت‌های یک سدان اسپرت را دارد. چراغ‌های جلو طبق سنت مرسدس بنز دو قلو هستند و در هماهنگی با چراغ‌های پله‌ای عقب، نمایی شکیل برای Eکلاس به ارمغان آورده‌اند. البته در صورت انتخاب سطح تجهیزات آوانگارد برای Eکلاس،  جذابیت‌های اسپرت بدنه و کابین بیشتر می‌شود و از فرم ساده و کسل کننده نمونه کلاسیک فاصله می‌گیرد. 
 

niyh39tnlvelr0frur6.jpg


کابین Eکلاس، کاملا حس نشستن داخل یک مرسدس بنز اصیل را به سرنشینان منتقل می‌کند. پوشش چوبی در کنار روکش چرم مصنوعی برای صندلی‌ها در مدل کلاسیک و پوشش چرم طبیعی برای مدل آوانگارد، فضایی لوکس را به نمایش می‌گذارند. البته استفاده از رنگ کرم روشن در مدل کلاسیک، فضای کابین را بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهد، در صورتی که پوشش مشکی کابین مدل آوانگارد، در کنار سقف پاناروما و فرمان اسپرت، هیجان و جذابیت بیشتری را به سرنشینان القا می‌کند. فضای کابین Eکلاس به لطف بدنه نسبتا بزرگ، جادار و راحت است و از تنگی فضا در ردیف عقب که در Cکلاس احساس می‌شود، خبری نیست. فهرست امکانات هم راضی کننده است و در زمانی که این مدل عرضه می‌شده، از نظر امکانات و تجهیزات یک سرو گردن بالاتر از رقبای خود قرار داشته است. البته لازم به ذکر است که نمونه‌های آوانگارد، سطح امکانات بالاتری نسبت به مدل‌های کلاسیک دارند، که از جمله این امکانات اضافی می‌توان به، شیشه‌های UV، سقف پاناروما، پوشش چرم طبیعی کابین، گرمکن و سردکن صندلی‌ها و تهویه جداگانه برای سرنشینان عقب، اشاره کرد. بر خلاف طراحی به دور از سلیقه جوانان و مسن پسند، پیشرانه E کلاس اما، جوانان عشق سرعت را هم به وجد می‌آورد. مدل E280 از پیشرانه ۶سیلندر ۳لیتری بهره می‌برد که توانایی تولید ۳۰۰ اسب بخار قدرت را دارد. جعبه دنده این مدل ۵سرعته تیپ ترونیک است وشتاب صفر تا ۱۰۰ آن ظرف 3/7  ثانیه انجام می‌شود. البته اگر قصد تجربه هیجان بیشتر با Eکلاس را دارید و جذابیت صدای پیشرانه برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، با افزایش مبلغ پرداختی، سراغ نمونه E350 بروید که با ۵۰ اسب بخار بیشتر و جعبه دنده ۷سرعته تیپ ترونیک، دیگر جای هیچ گله‌ای را باقی نمی‌گذارد. 

همان طور که اشاره شد، طراحی ساده Eکلاس، بیشتر مناسب افراد مسن و لوکس پسند است تا جوانان طالب هیجان. اما دل Eکلاس بر خلاف ظاهرش جوان است و بخش زیادی از خواسته‌های اسپرتی راننده را در رانندگی پاسخ می‌دهد. سواری Eکلاس نرم و راحت است  و حس آرامش فوق العاده‌ای را به سرنشینان انتقال می‌دهد. این نسل از Eکلا س مدت کوتاهی به دست ایران خودرو(تاپ خودرو) در داخل کشور مونتاژ می‌شد، که در سالهای ۸۶- ۸۷، تفاوت قیمت نمونه وارداتی و مونتاژی حدود ۵میلیون تومان بود که این تفاوت امروزه بیشتر شده است. نمونه‌های وارداتی از کیفیت مونتاژ و قطعات دلچسب‌تری بهره می‌برند. هزینه خرید یک Eکلاس دست دوم شاید با هزینه خرید یک سدان آسیایی ۲۰۱۳ برابر باشد، اما هزینه‌های جانبی و لوازم یدکی بنز به مراتب بالاتر است. این در حالی است که مالکان مرسدس بنز، در همان سال​های ۸۶- ۸۷ هم از هزینه بالای سرویس‌ها و چکاب‌های خودروشان ناراضی بودند. 
 

 پیشنهاد نهایی

Eکلاس انتخاب افرادی است که به برند خودروشان اهمیت زیادی می‌دهند و در یک رنج قیمتی، یک بنز کارکرده را به خودروهای آسیایی مدل جدید ترجیح می‌دهند. مشتریان Eکلاس را اکثرا افراد سن و سال دار تشکیل می‌دهند که تجمل گرایی در عین سادگی و پرستیژ برند، برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است. 





 



هيونداي تـوسان 2010-2007

هیوندای توسان کوچکترین شاسی بلند هیوندای به شمار می‌آید، که مدل قدیمی ‌آن در زیبایی و هماهنگی طراحی ظاهری، حرفی برای گفتن ندارد. چراغ‌های جلو از طراحی قدیمی‌رنج می‌برند، اما مواردی همچون فلاپ‌های ورم کرده جانبی، طراحی سپرها و چراغ‌های عقب به بهتر شدن ظاهر توسان کمک شایانی کرده‌اند. 
 

gy8xmax0vww1fnyrdt.jpg


هیوندای توسان در بحث حرکتی و قابلیت‌های فنی خودروی نسبتا تیز و چالاکی است و به لطف مرکز ثقل پایین، از هندلینگ بالا و چسبندگی مناسبی برخوردار است تا هنگام ورود به پیچ‌ها با سرعت بالا احساس نامطلوبی به راننده منتقل نشود. موتور ۶سیلنر 7/2 لیتری توسان ۱۷۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که در شروع حرکت شتاب آن دلچسب است. اما برای لمس قدرت واقعی توسان، باید آن را به دورهای بالا برد تا هماهنگی جعبه دنده ۴سرعته تیپ ترونیک آن با پیشرانه بیشتر احساس شود. در رانندگی‌های نرم نیرو تنها به چرخ‌های جلو می‌رود، اما در مانورها و سرعت‌های بالا، نیرو به هر چهارچرخ منتقل می‌شود تا سواری با توسان جذاب‌تر شود. از توسان انتظار قابلیت آفرود نباید داشت، اما به عنوان یک شاسی بلند جمع و جور برای تردد در مسیرهای شهری کاملا مناسب است. دید راننده و تسلط به اطراف به لطف موقعیت مناسب قرارگیری پشت فرمان خوب است و رانندگی با توسان را آسان‌تر از آن چیزی که تصور می‌شود می‌سازد. اما در این بین نبود سنسورهای پارک در عقب و ضعف دید آینه عقب کمی‌مشکل ساز می‌شود، که به لطف دید خوب آیینه‌های جانبی این مشکل برطرف شده است. 

همچون طراحی بدنه، طراحی کابین هم چندان جذابیتی ندارد. اما به مراتب از بدنه زیباتر و هماهنگ تر است. به خصوص اینکه کیفیت مناسب متریال کابین، سرنشینان را بیشتر به توسان امیدوار می‌کند. فضای کابین برای سرنشینان جلو کاملا مناسب است و روی صندلی‌های عقب هم ۲ نفر به راحتی جا می‌گیرند. همانند اکثر خودروهای کره ای، توسان فهرست کاملی از امکانات را در مقابل قیمت پرداختی اش در اخنیار قرار می‌دهد. صندلی راننده به صورت برقی تنظیم می‌شود و در نمونه‌های فول آپشن، به گرمکن نیز مجهز شده است. ۸عدد ایربگ، فرمان قابل تنظیم، خروجی برق برای عقب و . . .  از دیگر امکانات توسان به شمار می‌آیند، که در نمونه‌های فول، روکش چرمی‌صندلی‌ها و سانروف هم به این فهرست اضافه می‌شود. توسان از قابلیت‌های فنی مشترکی با کیا اسپرتیج نسل قبل بهره می‌برد، اما ظاهر نچندان زیبای آن باعث شده تا خریداران شاسی بلند‌های جمع و جور در این قیمت بیشتر سراغ اسپرتیج بروند. به همین خاطر توسان از نظر بازار خرید و فروش کمی‌مشکل دارد. 
 

 پیشنهاد نهایی

اگر به جذابیت ظاهر خودرو اهمیت نمی‌دهید و تنها قابلیت‌های فنی و حرکتی برای شما حائز اهمیت است، توسان انتخاب مناسبی در این قیمت به شمار می‌آید، اما اگر به دنبال ظاهر زیباتری هستید، کیا اسپرتیج با همین مشخصات فنی و ظاهر زیباتر انتخاب منطقی تری محسوب می‌شود. 
 





 



کيا سـورنتو 

ظاهر عضلانی و ورم کرده سورنتو، به خوبی خبر از ماهیت قدرتمند آن می‌دهد. با نصب فلاپ‌هایی روی بغل خودرو و سپرهای برجسته، ظاهر سورنتو بسیار عضلانی شده است. طراحی چراغ‌ها هم مناسب است، اما فرم چراغ‌های  جلو و جلوپنجره به مرور زمان از مد افتاده و قدیمی‌شده است، در صورتی که طراحی قسمت عقب هنوز هم چشم‌نواز و زیباست. در قسمت بالای آیینه‌های جانبی یک قطعه کرومی‌نصب شده است که به لوکس​تر شدن نمای ظاهری کمک کرده است.
 

9k9i6eexvrsagb7k91os.jpg


طراحی کابین سورنتو ساده است و چینش نامناسب برخی دکمه‌ها روی کنسول جلو در ذوق می‌زند. اما کیفیت متریال به کار رفته نسبتا مناسب است و چه بهتر می‌شد اگر از رنگ‌های زنده‌تر و بهتری داخل کابین استفاده می‌شد. صندلی‌ها با چرم مصنوعی پوشانده شده‌اند و همین چرم روی دسته دنده و فرمان هم دیده می‌شود. طراحی عمودی دریچه‌های سیستم تهویه روی کنسول جلو و  استفاده از قطعات دکوراتیو براق در برخی قسمت‌ها، به زیبایی کابین کمک شایانی کرده است. فضای داخل کابین به لطف ابعاد بزرگ خودرو جادار و راحت است. فضای صندوق بار هم حجیم و بسیار کاربدی است. که بدون باز کردن درب صندوق بار و تنها با  باز کردن شیشه عقب هم می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. فهرست آپشن‌ها و امکانات سورنتو در زمان خودش مناسب بوده است. صندلی راننده به صورت برقی تنظیم می‌شود و سانروف برقی دو حالته ، زیبایی کابین را دوچندان می‌کند. همچنین ۶عدد‌ایربگ وظیفه تامین ‌ایمنی را برعهده دارند. سه دکمه کنار فرمان برای تنظیم سیستم صوتی تعبیه شده و در سمت چپ فرمان هم اهرم تنظیم دیفرانسیل قرار دارد. همچنین برخی اطلاعات کاربردی همچون مسافت باقی مانده تا سوخت گیری بعدی، روی‌ایینه و سقف نمایش داده می‌شود.  سورنتو از یک موتور ۶سیلندر 3/3 لیتری با قدرت ۲۴۲ اسب بخار بهره می‌برد، که برای شاسی بلندی با‌ این جثه کاملا مناسب است. جعبه دنده ۵سرعته اتوماتیک از دقت بالایی برخوردار است و هماهنگ با پیشرانه عمل می‌کند، اما در شروع حرکت و هنگام قرار گرفتن در حالت D صدای غیرمعمولی از آن به گوش می‌رسد. نکته جالب در خصوص سورنتو، صدای گوش نواز اگزوزهاست که هنگام تخت گاز کردن بسیار دلنشین است و سرنشینان را به یاد خودروهای آمریکایی می‌اندازد. 

سواری سورنتو در مسیرهای شهری بسیار نرم و راحت است و سیستم تعلیق به خوبی از پس ناهمواری‌ها بر می‌آید. همچنین فرمان ‌این خودرو بسیار نرم است و شعاع چرخش چرخ‌ها برای چنین خودرویی بسیار زیاد است، که همه‌ این‌ها باعث شده تا کنترل ‌این شاسی بلند درشت هیکل آسان شود. دیفرانسیل سورنتو در سه حالت تک دیفرانسیل، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین تنظیم می‌شود تا از نظر قابلیت آفرود هم چیزی از رقبا کم نداشته باشد. یکی از نکات منفی سورنتو که حالا با گذشت چند سال از عمر آن پررنگ‌تر هم می‌شود، مصرف سوخت بالای آن است که اگر به دنبال لذت بردن از صدای اگزوز هم باشید و بر پدال گاز فشار وارد کنید، مصرف سوخت بالاتر هم می‌رود. ولی در کل، سورنتو شاسی‌بلند مناسبی برای تردد در شهر و تجربه لذت آفرود به نظر می‌رسد و یکی از بهترین انتخاب‌ها میان خودروهای هم قیمت است. 
 

 پیشنهاد نهایی

سورنتو ۲۰۰۹ در مقابل رقیب سنتی‌اش سانتافه، انتخاب مناسب تری به نظر می‌رسد. مصرف سوخت سورنتو نسبتا زیاد است و صدای جذاب اگزوزهای آن باعث شده تا با گاز دادن بیشتر‌این مصرف بالاتر برود. 
 



 


 



کيا اسپورتيج 2008

کیا اسپورتیج، به عنوان کوچک‌ترین شاسی بلند کیا در ایران شناخته می‌شود. که بازار خرید و فروش نمونه‌های دست و دوم و سالم آن، روز به روز بهتر می‌شود. که شاید دلیل این امر، برتری بی چون چرای این خودرو نسبت به شاسی بلند‌هایی نظیر سوزوکی ویتارا و هیوندای توسان باشد. 
 

ckwz3rogy0v8osa0xj7l.jpg


در سال ۲۰۰۹ کیا اسپرتیج فیس‌لیفت شد و طراحی آن دست خوش تغییراتی جزیی شد، که همین تغییرات‌اندک، تاثیر به سزایی روی زیبایی آن گذاشته‌اند. هیوندای توسان همزاد اسپرتیج میان محصولات هیوندای محسوب می‌شود که از نظر پلت‌فرم و موتور هیچ تفاوتی با اسپرتیج ندارد. اما در بحث ظاهری، بدون شک یک رده پایین‌تر از اسپرتیج قرار می‌گیرد. ظاهر زیبا و هماهنگ اسپرتیج با اینکه تاریخ انقضایش تمام شده، اما هنوز هم جذابیت‌های خودش را دارد. در صندوق بار اسپرتیج همچون توسان، قابلیت باز شدن در و شیشه به صورت جدا از هم را دارد، که این حالت دسترسی به صندوق بار را آسان‌تر کرده است. 

کابین اسپرتیج طراحی مناسبی دارد، ولی از این نظر چندان برتر از توسان نیست و با آن در یک رتبه قرار می‌گیرد. کیفیت قطعات هم در حد معمولی قرار دارد اما به هیچ عنوان ناخوشایند نیست. فضای کابین اسپرتیج، مناسب یک شاسی بلند کوچک است و چیزی از رقبا کم ندارد. اما در ردیف عقب، محدودیت فضا هنگام نشستن نفر سوم، کمی‌قابل لمس است. همچنین استفاده از قطعات فلزی نقره‌ای رنگ جلوه‌ای اسپرت به کابین بخشیده‌اند، که در کنار روکش چرم مصنوعی صندلی‌ها، حس خوبی ایجاد کرده‌اند. 

در بحث سطح تجهیزات، اسپرتیج نسبت به زمان تولیدش، جایگاه خوبی دارد، اما برخی تجهیزات موجود در توسان، در اسپرتیج دیده نمی‌شود،  که شاید همین عامل اختلاف قیمت اسپرتیج و توسان باشد. صندلی‌ها به صورت دستی تنظیم می‌شوند و خبری از گرمکن صندلی‌های موجود در توسان نیست. اما در بحث ایمنی، اسپرتیج از ۸ایربگ برخوردار است، در حالی که توسان ۶عدد ایربگ در سبد امکاناتش دارد. قوای حرکتی اسپرتیج کاملا مشابه توسان است و حتی از نظر نوع سواری هم تفاوتی با توسان ندارد. موتور ۶سیلندر اسپرتیج با 2.7 لیتر، ۱۷۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. سواری اسپرتیج نرم و راحت است وسیستم تعلیق به خوبی از پس ناهمواری‌های مسیر بر می‌آید، اما از ان انتظار قابلی آفرود نداشته باشید. 

یکی از نکات منفی اسپورتیج، مصرف سوخت بالا در مسیرهای شهری است، . اما از نظر هزینه‌های جانبی، آنچنان خودروی پرخرجی نیست و صاحبش را آزار نمی‌دهد، و از نظر تامین قطعات مشکل با آن احساس نمی‌شود. 
 

 پیشنهاد نهایی

اسپرتیج همان توسان است، اما با ظاهری به مراتب زیباتر و فهرست امکاناتی کمی‌محدودتر. پس اگر طراحی ظاهری و جذابیت‌های بصری برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، چشم به روی برتری جزیی توسان در بحث تجهیزات ببندید و اسپرتیج را انتخاب کنید. همچنین یک اسپرتیج دست دوم، انتخاب  به مراتب عقلانی تری نسبت به شاسی بلندهای نو ظهور و بی‌کیفیت چینی است. 
 





 

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

ulx: 1393/2/1116:23:43،
362
75
در حد ١٠ ميليون بگو اين ها برايه.....
رنگین کمان: 1393/2/1116:52:27،
199
96
هر چی باشه از پرایدا اشغالتون بهتره
سلطان سلیمان: 1393/2/1117:20:13،
200
62
ایران جیب جان توهم سرت خوردی جایی؟ ماشینهای را که اکثر مردم سوار میشند را مقایسه کن
باراد: 1393/2/1117:22:26،
143
121
این ماشینا بیچاره می کنه آدمو تو خرج چون هزینه نگهداری اتو مبیل کار کرده آلمانی خیلی بالاست و ماشینهایه کره ای هم که نهایتا 3 سال سر با هستن این قیمتها برایه یک ماشین دسته دوم هیچ توجیهی ندارهحد عقل باید نصف این قیمتها باشن تا هزینه هایه نگهداریشون توجیه شه
6666: 1393/2/1120:22:32،
114
185
فقط اپل...5s
هه: 1393/2/1123:37:04،
118
66
الان بگو پیکان جوانان موتور منتاژی خوبه یا پیکان 57 موتور انگیلیس....
رضـا: 1393/2/1215:23:35،
97
54
در تایید نظرات دوستان بنده هم باید بگم که به نسبت هزینه های نگهداری بالا (که برای خودروی دست دوم محتمل تره) قیمت بالایی دارند و خریدن این خودروها توجیه مناسبی نداره !
گرچه برای برخی افراد خاص هم بدلیل درآمد بالایی که دارن کاملا توجیه پذیره !
حاجی گرینف: 1395/12/919:39:02،
43
49
با این قیمت هشتاد تومن بهترین گزینه مزدا3 اتاق قدیم یا سوناتا است
نويد: 1395/12/920:59:55،
45
42
دوستان ماشين كره اي بعد سه سال به خرج ميوفته و الماني هم خرجش زياده ماشين دست دوم فقط ژاپني و امريكايي بقيه دو زار ارزش ندارن فرانسه اي كه نگو فاجعه است
محسن: 1395/12/921:46:58،
37
39
پراید صفر بخری از این ماشین های پرخرج بهتره
مهدی: 1395/12/922:20:40،
25
31
وااااااای برای درسته نه برایه
غلط به این بزرگی ندیده بودم
برای-برای-برای-برای-برای-برای-برای-
پاسخ به حاجي گيرينف : 1395/12/1000:41:41،
27
13
دوست عزيز اون دوتا ماشيني كه شما فرمودين ميشه با 55 الي 60 ميليون خريد نه هشتاد ميليون
نويد: 1395/12/1001:24:12،
27
21
ماشين كار كرده فقط تويوتا كرولا
كربلايي سان مارتين: 1395/12/1014:41:37،
21
16
اسباب بازي بي اصالت كره اي نوش ارزش خريد نداره چه برسه ب كاركردش ك مستقيم بايد بره اوراق
بهمن: 1393/2/1116:24:51،
179
75
اینا تازه اول خرجشونه !
تو این جاده ها با این همه دست انداز چی می مونه از ماشین !!!
سعید: 1395/12/919:48:36،
43
9
تو مابقی کشورا دارن رو ماشینای هیبریدی سرمایه گذاری میکنن اونوقت ما تو ایران داریم رو ماشینای قدیمی و پرمصرف بحث میکنیم.
الآن دیگه دارن ماشینای شاسی بلندم هیبریدی میسازن.
امید: 1393/2/1116:50:29،
137
68
اشغال هم باشه بازم بدرد میخورن من خودم اسپرتیج سوار شدم گاری گاری هم باشه میرزه چون تو طراحی وساختشون واقعا وقت و انرژی صرف میکنند نه اینکه فقط مثل ایران فرغون چراغ عوض کنند و وانت میکنند همه ماشینا رو. الان بنز هم اگه تولید میکردن تو ایران تبدیل به وانت میکردند .
AAA: 1393/2/1117:08:30،
109
76
ایران جیب ! خودت رو کشتی با این پیشنهاداتت !!
با حقوق کارمندی و کارگری هم پیشنهاد داری?
این ماشینهایی که گفتی واسه آقازاده ها مناسبه نه من!!!
سهند : 1393/2/1117:15:54،
91
73
خودروهای آلمانی رو فقط صفر و با کیلومتر پایین باید خرید ، با مایلج بالا فقط اتلاف پوله، وقتی برن تو خرج باید دار و ندارتو بفروشی خرج بی ام و یا مرسدس کنی ...!
فرزاد: 1393/2/1200:31:31،
44
75
پس طبق فرمایش جنابعالی ماشین های کره ای ها که خودشونو خفه میکنن واسه آلمانی یا ژاپنی ها که کارشون فقط ساخت کپی ارزون از ماشینای آلمانیه اصلا به خرج نمیفتن نه ؟ ماشین آلمانی اتلاف پوله ؟ نکنه تو فضای بنز دانشجویی گیر کردی ؟!!!
مجید: 1393/2/1117:27:13،
73
54
ببین از ب ام و 520 میپره کجا!!!!!!
مانی: 1393/2/1117:37:40،
108
136
ماشین فقط مزدا تری نیو تیپ4
جوون: 1393/2/1117:43:39،
57
56
کيفيت و ظاهرشون عاليه فقط بدليل تعرفه هاي گمرکي و سود بازرگاني قيمتشون بالاست
IMAN: 1393/2/1118:05:59،
77
64
اسقاتی های امریکایی صد شرف دارن به این لگنای ایران
یه دهه 60 مجرد: 1393/2/1118:07:22،
105
48
اینا که داری میگی ماشین رویاهای ماست در حد بضاعت ما چی داری؟؟؟ من یه 64 اییم که عمرمو مثه...کار کردم یه 206 دارمو 20 تومن پس انداز
وقتی چشامون وا شد از زندگی سیر شدیم
نفهمیدیم چی شد توی جوونیمون پیر شدیم
ياكوزا: 1395/12/1000:45:01،
18
17
عزيزم يدونه روستا همه چيز بايد داشته باشه مرغ خروس بز گوسفند سگ روباه گاو گرگ مار گربه اگر همه گرگ باشن پس گرگ چي بخوره؟؟؟
احسان: 1393/2/1118:41:16،
123
83
چرا اسم بنز و بی ام و رو میارید کنار ماشین های کره ای!!!
ماشین های المانی از نظر طراحی و کیفیت 35 سال جلوترند
مثلا شما ازا را 2014 رو با بنز 2014 c200 مقایسه کنید
ازارا در مقابل بنز مثل پراید می مونه
اشكان: 1393/2/1200:43:43،
74
69
دوست عزيز اگر از نظر برند و اصالت بگيم بله ولي امكانات دست كم نداره هيچ بيشترم داره
نقی معمولی: 1393/2/1118:57:08،
62
53
شک ندارم مشخصات فنی ب ام و سری 5 رو خود ارسطو نوشته! نوشته مدل 2008 "لاکـــچــــری" از 160 !!
مینوشتی 530 مال نقی بوووود ، تو مشتش بوووود!

ضمنا یه پی کی کمخرج واسه من و هما پیدا کن!

جواد: 1393/2/1119:07:56،
81
61
من پول ندارم بنابراين نظري هم ندارم
ahady: 1393/2/1119:26:53،
53
81
اگه ماشین میخوای بیا منطقه آزاد ارس الانترا فول 60 میلیون شورلت مالیبو فول 88 میلیون
جورج: 1393/2/1120:09:38،
56
65
اگه کفش گیر نمیکرد صد البته ولی افسوس مزدا 3و نیو3
نادر: 1395/12/1016:51:19،
14
12
لاستيك مزدا را يك سايز بزرگتر بنداز مشكل گير كردنش حل ميشه
مانی: 1393/2/1123:20:45،
57
48
عزیز من تو جاده های ایران کدوم ماشین کفش گیر نمیکنه
بحث من بحث کیفیت و کمیت مزداس
درضمن اگه مثل درشکه ماشینتوئ نرونی چرا کفش گیر اسفالت بشه
Reza: 1393/2/1123:47:39،
37
47
تو تبریز فورد2014 اج شاسی بلند 25000 دلاره ده میلیون خرج بیمه وشمارش که ميشه بهمون بول تو تهران توسان 5 سال بیش رو خرید
امیدوار: 1393/3/1020:57:50،
63
53
اگه تهران هم منطقه آزاد میشد چقدر خوب بودا
سعید ملکی: 1393/2/1201:53:59،
32
67
هیوندا توسان خوبه
ناصر: 1393/2/1212:18:28،
65
54
من بی ام و 60 سال پیشو به آشغالای چینی-ایرانی ایران فرغون نمیدم.کاش واردات آزاد بود همین بی ام و 2005 40 میلیون می آوردم.
SINA: 1395/12/920:33:36،
17
13
والله تو بگو 20 میلیونیش اصلا .
ورنا بهتره: 1393/2/1309:13:31،
49
58
سلام برا وضع ما يه خودرو مثله هيوندا ورنا خوب هم كم مصرف هست هم كولر گازى خوبى داره ، قطعاتش هم گرون نيس، من شخصا با اينكه پول برام مهم بود ولى از ترس خراب شدن پرايد وسط خيابان دنبالش نرفتم، اگرنه چون كم خرج كمم مصرفه خدايى عشقه، اصلا با اين ماشين بنزا ارتباط برقرار نميكنم چون نميتونم، البته خوب وصف ال عيش نصف ال عيش گاهي اينا هم لازمه!!!
احسان: 1393/2/1315:13:24،
53
50
بقیه ماشینا کولرابی دارن؟؟؟
د: 1393/2/1402:42:28،
42
45
نه ولى كلا منظور اين بود تو رنج قيمتى ٤٠ تمن باشه ، يا حتى كمتر ، ورنا كولرش خوبه ميتونى بپرسي ، يكم از توانشو ميگيره ولى در كل خوبه تو رنج خودش
سحر 12: 1393/2/1415:01:29،
48
41
سلام .اینا خودروهای کارکرده و بدردبخورن.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ پس پیکان و پراید چی ؟ حتما از رده خارجن ؟ یا به درده اب حوض کشیدن میخورن
حسین 2: 1393/3/610:14:54،
40
56
دیگه میخوان پراید لگن بشه 50 ملیون
محمد: 1395/10/1523:33:43،
35
16
هرچی میخاین بخرین ولی
اول صفر یا پا به صفر باشه
دوم چینی نباشه
سیروس وانتی: 1395/12/920:05:35،
21
30
پیکان آردی که یکی از مزخرفترین ماشینهای تاریخ ایران هستش با این وجود یه چرخش می ارزه به تمام ماشینهای چیییییینی
بهشت: 1395/12/920:12:53،
30
16
بنز و بی ام و کارکرده روشنش کنی بالای 150تا error میده
کامبیز: 1395/12/921:07:12،
14
13
من یه بنز 126 300del مدل 88 از 7 سال پیش 170 هزار کیلومتر سوار شدم بجز انژکتور که اونم به خاطر بنزین ایرانی ه هیچ خرجی نداشت البته وقتی گرفتم 120 تا کار بود بعد یه بنز پلیسی گرفتم بیچاره شدم به نظر من ماشین آلمانی از 92 به بعد مصرفی شد تو ایران کارکرده بگیری زده میشی الان دنبال 300 اتاق 126 میگردم
محمدرضا: 1395/12/921:22:06،
14
14
توسان 2010 صندلی برقی داره و سنسور عقب نداره؟!؟؟؟؟ نمیدونم مطالب رو از کجا میارید؟! قدرت جوترش ام 165 اسب هست نه 175. شتاب آنچنانی ام نداره. تازه نقطه ضعفش ام همون گیربکس 4 سرعتش هست. خودم داشتم که دارم میگم. یه کم تحقیق کنید تورو خدا بعد مطلب چاپ کنید .
بهزاد: 1395/12/922:46:14،
22
20
ماشین فقط تویوتا .والسلام
آرش س: 1395/12/922:48:26،
17
13
لکسوس is300کروک فوق العادست سفید بیرنگ و سالم خریدارم نقد نقد...2010=150م نقدی
عرفان: 1395/12/923:50:18،
28
17
کمپانی فقط تویوتا.ماشین فقط آریون
مسعود: 1395/12/1008:48:09،
16
16
خرید هر ماشین دسته دومی غیر تویوتا اشتباهه محضه. وقتی بی ام و یک ارور داد بیست میلیون خرجش کردی یا آپشنهای کره ای خراب شد و موتورش به تعمیر افتاد بعد همه ی دوستان رو سلام می کنم. تویوتا رو شما فقط پول به موتور و گیربکس می دین وسلام
فراری: 1395/12/1015:16:49،
12
10
بنز 280 کلا 2003هرچی بازار دست 2 هست 100 دی 90 قبلا مال پلیس بوده بنابر این بازارش مثل bmw نیس و پایینتره .
بنز بیشتر رو آسایش و رفاه و امنیت و صرفه اقتصادی وخانواده دوستی تاکید داره و بیشتر برای استحلاک بسیار پایینش مشهوره .
بی ام و هم بیشتر رو رانندگی خشک و اسپورت و جوان پسند و ایمنی و جلوتر از تکنولوژی سال بودن و .. تاکید داره
در کل با i8 غوغا کرده.
به نظر من کلا آلمان مهد تولد علم و تکنولوژی ماشیناس
خود بنز و بی ام و و ولکس واگن کلی اختراع دارن که الان بقیه خودرو سازا ازش استفاده می کنن.
محمودی: 1395/12/1312:06:15،
10
6
سلام بنده بنز E230 مدل 1988 داشتم واقعا عالی بود تا زمانی که بره تعمیرگاه بدبختی شروع میشه وسایل گیر نمیاد هرکسی نمیتونه تعمیرش بکنه اگر صافکاری بخواد کسی تن به صاف کردن این ورقهای فولادی آلمانی نمیکنه با 5 برابر قیمت و خلاصه اینکه یکروز در مسافرت موتور میگرفت ول میکرد کل اردبیل گشتم داشتم به گریه می افتادم قسم خوردم بفروشم البته این هم بگم مادر پیرم 10 ساعت می نشست نمیگفت خسته شدم در سمند بعد 3 ساعت باید استراحت بدهی فرقش اینه والی بنز این قیمتها نبود البته من سال 90 فروختم 8 سال هم داشتم اما سواری عالی عالی مقایسه با هیچ ماشینی نیست
esi: 1395/12/1521:34:09،
6
7
سلام و خسته نباشید من می خواستم بی ام و x3 مدل 2008 &2009 خریداری کنم لطفا راهنمایی کنید هزینه تعمیر و نگهداری این خودرو در سال تقربیا چقدر می باشد .من استفاده زیادی از ماشین میکنم تقریبا سالی 30000 کیلومتر به بالا

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما