کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول سهمیه‌های سوخت اردیبهشت ماه


کد خبر : ۴۴۵۶جمعه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹:۳۷۲۱۱۲۲ بازدید

پیش از این هر لیتر بنزین معمولی و سوپر یارانه ای به ترتیب 400 و 500 تومان و هر لیتر بنزین معمولی و سوپر نیمه یارانه ای به ترتیب 700 و 800 تومان بود. البته از ابتدای اردیبهشت ماه سهمیه ماهانه بنزین به ...

از این پس هر لیتر بنزین سوپر یارانه ای نیز 800 تومان و بنزین سوپر نیمه یارانه ای 1100 تومان عرضه می شود.

پیش از این هر لیتر بنزین معمولی و سوپر یارانه ای به ترتیب 400 و 500 تومان و هر لیتر بنزین معمولی و سوپر نیمه یارانه ای به ترتیب 700 و 800 تومان بود. البته از ابتدای اردیبهشت ماه سهمیه ماهانه بنزین به موجب تعیین نشدن نرخ های جدید به کارت های سوخت خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها واریز نشده بود.همچنین سهمیه ماهانه تعیین شده برای موتورسیکلت ها 25 لیتر با نرخ 700 تومان به ازای هر لیتر است. نرخ بنزین تحویلی به خودروهای دولتی نیز هر لیتر یکهزار تومان تعیین شد.

نرخ جدید گازوئیل یارانه ای از 150 تومان در هر لیتر به 250 تومان افزایش یافت و نرخ گازوئیل با عرضه آزاد از 350 تومان به 500 تومان در هر لیتر رسید.همچنین هر مترمکعب سی.ان.جی از این پس 450 تومان عرضه خواهد شد. پیش از این قیمت هرمترمکعب سی.ان.جی برای مصرف کننده 310 تومان بود.طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، جزئیات شارژ سهمیه های بنزین اردیبهشت ماه در کارت های سوخت بدون تغییر مثل ماههای گذشته است.همچنین سهمیه بنزین خودروهای عمومی که بامداد یکم اردیبهشت با نرخ 400 تومانی شارژ شده بود، از این لحظه به 700 تومان تغییر قیمت داد.

جزئیات سهمیه های بنزین اردیبهشت ماه خودروهای شخصی، عمومی و موتورسیکلت ها بدین شرح است:

mvmvnz2b5cca2tt0rb.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها