کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سلطانی: قیمت بنزین 1050 تومان خواهد شد


کد خبر : ۴۳۷۵شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹:۴۴۸۷۲۷ بازدید

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت : قیمت بنزین در فاز دوم هدفمندی یارانه ها هزار و پنجاه تومان خواهد شد و نهایت تا سه شنبه این هفته تکلیف قیمت سوخت مشخص خواهد شد .

سلطانی: قیمت بنزین 1050 تومان خواهد شد / کاش اجرای فاز دوم به سال بعد موکول می شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت : قیمت بنزین در فاز دوم هدفمندی یارانه ها هزار و پنجاه تومان خواهد شد و نهایت تا سه شنبه این هفته تکلیف قیمت سوخت مشخص خواهد شد .

امیر عباس سلطانی در گفت و گو با ایران خبر درباره آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت : نهایت تا روز سه شنبه تکلیف فاز دوم هدفمندی روشن می شود و اقتصاد کشور وارد این فاز از هدفمندی خواهد شد .

نماینده مردم بروجن گفت : هنوز زیر ساختها برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ا آماده نیست و ای کاش دولت اجرای این مرحله را به سال آینده موکول می کرد.

سلطانی در ادامه مهمترین مانع بر سر راه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها را معیشت مردم دانست و گفت : اکنون مردم آماده مواجهه با این فاز از هدفمندی یارانه ها نیستند و حتی اگر به گفته مسئولین شیب افزایش قیمت کند هم باشد ، بسیاری نمی توانند بار تورمی جدید را تحمل کنند و واقعا اگر اجرای این طرح به سال بعد موکول می شد ، آمادگی بیشتری در مردم به وجود می آمد .

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت : قیمت بنزین در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها 1000 یا 1050 تومان وبنزین سهمیه ای 700 تومان خواهد بود .


مسئولان تعیین قیمت سوخت قرنطینه شدند
 

در حالی سناریوهای مختلفی برای تعیین نرخ بنزین در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مطرح شده که خبر می‌رسد مسئولان سامانه هوشمند کارت سوخت تا لحظه اعلام نرخ نهایی بنزین در قرنطیه خواهند بود.

 چندین سناریو برای تعیین نرخ بنزین در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از سوی دولت در حال بررسی است و خبر می رسد فقط رئیس‌جمهوری و معاون اجرایی وی می‌توانند قیمت بنزین را اعلام کنند.

رئیس‌جمهوری صبح امروز از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تا پایان هفته جاری خبر داد و به این ترتیب این احتمال وجود دارد که ساعت 24 فردا شب این قانون اجرایی شود. بر همین اساس نرخ جدید بنزین نیز همزمان با علام خبر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها توسط شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهوری یا خود روحانی اعلام می‌شود.

با توجه به حساسیت این موضوع شنیده شده مسئولان سامانه هوشمند کارت سوخت از هفته پیش در قرنطینه هستند و تا زمان اعلام نرخ جدید بنزین همچنان در قرنطینه خواهند ماند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها