کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ اجاره مسکن در مناطق مختلف تهران


کد خبر : ۴۳۱۴سه شنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱:۴۵۵۱۷۶ بازدید

برخی از متقاضیان در بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی از بابت پرداخت مبلغ رهن کامل البته به میزان منصفانه مشکلی ندارند به همین خاطر اجاره به شرط رهن کامل را به شرایط رهن و اجاره ترجیح می‌دهند.

اما گاهی اوقات عده‌ای از مالکان ترجیح می‌دهند حتی با دریافت مبلغ‌ اندکی به عنوان اجاره ماهانه واحد خود را با شرایط رهن کامل به مستاجر اجاره ندهند. این روش هم‌اکنون مورد رضایت موجر و مستاجر است.

در این روش که عمده مبلغ اجاره به‌صورت رهن گرفته می‌شود و فقط بخش کمی از آن به شکل اجاره ماهانه دریافت می‌شود، واحدهایی که با شرایط رهن و اجاره به بازار اجاره عرضه می‌شوند باب میل متقاضیان واحدهای رهنی است، زیرا اجاره بهای تعیین شده به‌اندازه‌ای است که از نظر مستاجر، فاصله‌ای با رهن کامل ندارد.البته بررسی‌ها در بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی نشان می‌دهد که این دسته از فایل‌های اجاره‌ای کمیاب هستند و شامل همه واحدهای مسکونی از نظر متراژ نمی‌شوند.در حال حاضر شواهد در بازار اجاره مسکن بیانگر این موضوع است که بزرگ‌ترین واحدها با چنین نرخ‌های اجاره‌ای، متراژهای 70 متر مربع است.

تعدادی واحد مسکونی که اجاره ماهانه آنها باب میل متقاضیان واحدهای رهنی است به این شرح است:

یک واحد مسکونی 40 متری در خیابان کمیل با شرایط 20میلیون تومان ودیعه و 100 هزار تومان اجاره ماهانه به بازار اجاره عرضه شده است.

همچنین در حوالی خیابان کارگر جنوبی واحدی به متراژ 40 متر مربع با 10 میلیون تومان ودیعه و 200 هزار تومان اجاره به متقاضی تحویل داده می‌شود.

40 میلیون تومان ودیعه به اضافه 100 هزار تومان اجاره ماهانه، اجاره بهای واحدی 40 متری در خیابان بهار شمالی است.

از طرف دیگر، موجری اعلام کرده است واحد 45 متری خود را با 20 میلیون تومان ودیعه و 150 هزار تومان اجاره ماهانه در بازار اجاره ارزش‌گذاری کرده است.

یک واحد 42 متری با آسانسور و انباری در خیابان زرکش واقع در میدان تسلیحات از 25 میلیون تومان ودیعه و 200هزار تومان اجاره ماهانه برخوردار است.

علاوه براین در غرب تهران هم در محله تهرانسر واحدی به متراژ 53 متر مربع 20 میلیون تومان ودیعه و 200 هزار تومان اجاره ماهانه آگهی شده است.

واحدی به متراژ 75 متر مربع در محدوده خیابان ولیعصر غربی در خیابان مختاری با شرایط 45 میلیون تومان ودیعه و 150 هزار تومان اجاره ماهانه به متقاضی تحویل داده می‌شود.

نرخ‌های پیشنهادی ستون نبض بازار در هر محله ممکن است به ضعیف‌ترین یا باکیفیت‌ترین واحد مسکونی مربوط شود که البته درجه کیفیت محله هم بر این امر تاثیر بسزایی دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها