کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گرانترین و ارزانترین خودرو صفر در بازار ایران


کد خبر : ۴۲۴۰جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷:۵۷۲۳۴۲۹ بازدید

مرسدس بنز S500 گران‌ترین و وانت باردو ارزانترین خودروهای صفر عرضه شده در بازار ایران در سال 92 بودند .
گرانترین و ارزانترین خودرو صفر در بازار ایرانگرانترین و ارزانترین خودرو صفر در بازار ایران

اگرچه در سال گذشته به غیر از مرسدس بنز S500 از خودروهای دیگری چون بوگاتی و مازراتی به عنوان گران‌ترین خودروی موجود در ایران یاد می‌شد اما این خودروها هیچگاه در سطح نمایشگاه‌های اتومبیل عرضه نشده و قیمت‌های عنوان شده برای آن‌ها نیز واقعی نبود.بنابراین به گفته فعالان بازار خودروهای وارداتی، گران قیمت‌ترین خودرویی که سال گذشته در نمایشگاه‌های عرضه اتومبیل موجود بوده و خرید و فروش می‌شد، مرسدس بنز S500 با قیمت حدود یک میلیارد و 500 تا 600 میلیون تومان است.

مرسدس بنز S500 مدل 2014 جدیدترین نسل این خودرو است که از سوی شرکت بنز عرضه شده است. حجم موتور این خودرو 4663 سی‌سی، هشت سیلندر دو توربو و با قدرت 449 اسب بخار است.

مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی 8.6 لیتر در صد کیلومتر بوده و حداکثر سرعت آن نیز 250 کیلومتر در ساعت است. گیربکس این خودرو هفت دنده اتوماتیک، طول آن پنج متر و 24 سانتی‌متر و عرض آن یک متر و 90 سانتی‌متر است.مرسدس بنز S500 مدل 2014 در رنگ‌های مختلفی از جمله نقره‌ای، سفید و مشکی در بازار ایران عرضه شده است.

البته نکته قابل توجه آن است که در سال گذشته واردات این خودرو به کشور به دلیل بالاتر بودن حجم موتور آن از 2500 سی‌سی، ممنوع بود با این حال تعدادی از این خودرو با مجوزهای خاص وارد کشور شده و عنوان گران‌ترین خودروی وارداتی را به خود اختصاص داد.مرسدس بنز S500 مجهز به جدیدترین و بیشترین آپشن‌های ایمنی و رفاهی موجود در صنعت خودروی جهان است به‌گونه‌ای که شرکت مرسدس بنز آن‌را پدیده‌ای در بین محصولات خود می‌داند.

مشخصات وانت باردو ارزانترین خودرو صفر داخلی با قیمت 13 میلیون تومان :


 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها