کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گزارشی از رقم های سرسام آور برای سفر به برزیل


کد خبر : ۴۲۳۶پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹:۵۱۷۹۴۸ بازدید

زمان زیادی تا شروع رقابت های جام جهانی نمانده است و طرفداران علاقمند ایرانی، در پی یافتن ارزان ترین تورها برای سفر به یکی از دور دست ترین کشورهای دنیا هستند.

برزیل میزبان جام جهانی که نزدیک به 11 هزار و 700 کیلومتر با ایران فاصله دارد، یکی از گرانترین جام جهانی را حداقل برای ایران برگزاری می کند. در گرانترین فصل سال تورهای سفر به برزیل فعال است و حتی در ایام نوروز، مسافران وسوسه می شوند تا به این کشور سفر کنند. گرانترین آگهی دیده شده تا پیش از آگهی های جام جهانی، 5 میلیون و 500 هزار تومان بوده است. در این تور 9 روزه، مسافران در سه شهر و در هتل های 5 ستاره اقامت می کردند اما حالا....

قیمت های ارایه شده از سوی آژانس های مسافرتی زمین تا آسمان با این رقم متفاوت است. اگر نوروز سال گذشته ایرانی ها می توانستند با 5 میلیون و 500 هزار تومان به برزیل سفر کنند حالا باید سفر بالای 20، 30، 40 و حتی 50 میلیون تومان داشته باشند! رقم ها بسیار درشت است و احتمالا خیلی از طرفداران ایرانی که تصمیم داشتند به برزیل بروند و بازی های ایران را از نزدیک تماشا کنند منصرف شده اند.

پس از بررسی ها مشخص شد یکی از ارزان ترین تورها برای سفر به برزیل، مربوط به آژانسی است که 29 میلیون و 300 هزار تومان برای اتاق دو تخته دریافت می کند. هتلی که در اختیار طرفداران قرار می گیرد سه ستاره است و در لابلای خدمات ارایه شده هم خبری از بلیت بازی نیست! یعنی آژانس فوق تنها به خاطر سفر به برزیل و اسکان دادن هواداران در هتل سه ستاره برای 12 شب 29 میلیون و 300 هزار تومان از هر نفر دریافت می کند!

اما آژانسی دیگر برای اقامت 11 روزه به ازای هر نفر 35 میلیون تومان می گیرد! محل اقامت مسافران هم در شهرهای کوریتیبا، بلوهوریزونته و سالوادور هتل 4 ستاره است. این آژانس علاوه بر حمل و نقل و اسکان، بلیت سه بازی ایران در برزیل را هم در اختیار طرفداران قرار می دهد. اما آژانسی دیگر برای 14 روز اقامت ایرانی ها در برزیل و در هتل 5 ستاره 50 میلیون تومان دریافت می کند. همین آژانس برای هتل سه ستاره از مسافرانش 32 میلیون تومان دریافت می کند و بلیت بازی را هم در اختیار ایرانی ها قرار می دهد.

بعضی از آژانس ها برای اینکه بتوانند پکیج های ارزان ترین در اختیار طرفداران قرار دهد روزها را کاهش داده اند. یکی از این تورها برای سفر 6 روزه در هتل 4 ستاره و در اختیار دادن بلیت بازی ایران و آرژانتین 13 میلیون و 500 هزار تومان از طرفدارن طلب کرده است. جالب اینجاست که آژانس فوق اعلام کرده پول بلیت رفت و برگشت به برزیل جداگانه احتساب می شود و هواداران موظف هستند 300 دلار هم به عنوان حق کمیسیون به آژانس پرداخت کنند!



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها