کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اطلاعیه رئیس سازمان فناوری اطلاعات


کد خبر : ۴۲۲۵چهارشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸:۱۲۴۲۲۳ بازدید

ثبت‌نام کد‌های ملی با رقم سمت راست 1 , دو ساعت زودتر آغاز می‌شود .

نصر‌الله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان فناوری اطلاعات گفت: با توجه به اینکه در روز اول ثبت‌نام یارانه‌ها تا قبل از ظهر کندی در سایت رفاهی و شبکه وجود داشت، اما این کندی برطرف شده و در حال حاضر شبکه در شرایط بسیار عالی قرار دارد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات افزود: برای اینکه تعداد افرادی که رقم سمت راست کد ملی آنها 1 است کمی بیشتر از کد صفر است، بنابراین دو ساعت زودتر سایت رفاهی برای آنها باز می‌شود و این افراد می‌توانند از ساعت 22 امشب برای ثبت‌نام وارد سایت شوند.

جهانگرد افزود: در واقع برخی از مشکلات باعث کندی سایت رفاهی شده اما اختلال تکنیکی در شبکه نبوده است و ظرفیت اینترنتی بسیار وسیعی برای سایت رفاهی در نظر گرفته شده و به مردم با اطمینان می‌گوییم مشکلی از این بابت نیست.

معاون وزیر ارتباطات افزود: کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند، می‌توانند فرم کاغذی را پر کنند و از طریق درگاه‌های در نظر گرفته شده و سازمان‌های اعلام شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات افزود: از اینکه مردم به ندای رئیس جمهور پاسخ داذه و انصراف خود را از دریافت یارانه‌ اعلام کردند به سهم خود تشکر می‌کنم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها