کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

نحوه نام‌نویسی و چگونگی پرداخت یارانه نقدی + فرم ثبت نام

کدخبر:۴۱۶۸دوشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵:۰۰۳۴۴۴۴ بازدید

قانون برای کسانی که اطلاعات نادرست بدهند تا‌ سه برابر یارانه دریافتی، جریمه پیش‌بینی کرده است.

رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها ضمن تشریح آخرین جزئیات نام‌نویسی یارانه نقدی، بر کامل بودن بانک‌های اطلاعاتی دولت تأکید کرد و از غیرنیازمندان خواست در ثبت‌نام دریافت یارانه شرکت نکنند.

اکبر ایزدی، رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: بر پایه قانون، پرداخت یارانه نقدی در دوره جدید، بسته به نام‌نویس‌ است و اگر هموطن عزیزی به یارانه احساس نیاز نمی‌کند و متقاضی نمی‌شود، بداند که ‌نام‌نویسی نکردن به منزله انصراف از دریافت یارانه نقدی به شمار می‌رود.وی گفت: در ده روز سرپرستان خانوارهای متقاضی باید بنا بر نخستین رقم سمت راست شماره کارت ملی به سامانه مراجعه و نام‌نویسی کنند.ایزدی افزود: هموطنان متقاضی که نخستین رقم سمت راست شماره کارت ملی آن‌ها صفر است، روز بیستم باید مراجعه کنند و کسانی که اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی آن‌ها یک است، روز بیست و یکم ‌نام‌نویسی می‌کنند و تا روز بیست و نهم با رقم ۹ ‌نام‌نویسی کامل می‌شود. 

وی افزود: هموطنانی که به هر دلیل در موعد مقرر نتوانند ‌نام‌نویسی کنند، می‌توانند روز‌های سی‌ام و سی‌و‌یکم ماه جاری ‌نام‌نویسی را کامل کنند. ایزدی گفت: درگاه ‌نام‌نویسی‌‌ همان سامانه www. refahi. ir و روش نام‌نویسی نیز صرفاً اینترنتی است و مراجعه حضوری نیز ویژه هموطنانی است که به شبکه اینترنتی دسترسی ندارند و می‌توانند با در دست داشتن شماره ملی و کدپستی به مراکز و دفا‌تر کمیته امداد، سازمان بهزیستی، دفا‌تر پیشخوان دولت پلیس +۱۰ و دفا‌تر فناوری اطلاعات (آی سی تی) روستایی مراجعه و در آنجا اینترنتی ‌نام‌نویسی کنند که هماهنگی شده است و در کمترین زمان نام‌نویسی می‌شود. 

مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها درباره ‌نام‌نویسی نیروهای مسلح نیز گفت: نیروهای مسلح به دو گروه تقسیم می‌شوند که یک گروه با افراد معمولی در دوره اول نام‌نویسی کردند همچنان مانند مورد اول به سامانه مراجعه و ‌نام‌نویسی می‌کنند اما گروه دوم که به لحاظ شغلی در وضع خاصی است، به یگان‌ها و محل کار خود مراجعه و نام‌نویسی می‌کنند. ایزدی با اشاره به اینکه دولت برای ارتقای نظام سلامت، گسترش بیمه‌های اجتماعی و بهبود فضای محیط زیست کلانشهر‌ها تلاش می‌کند، از مردم خواست با انصراف از دریافت یارانه، امکانی را فراهم کنند که این یارانه در اختیار افراد نیازمند قرار گیرد. 

وی ادامه داد: اطلاعات کاملی را در سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها جمع آوری و به روز کرده‌ایم و البته دولت بنایی بر حذف افراد در مرحله اول ندارد؛ اما امیدواریم هموطنان در نام‌نویسی دریافت یارانه شرکت نکنند. ایزدی گفت: با سامانه سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها که ۴۳ بانک اطلاعاتی اکنون به صورت کامل در آن وجود دارد، می‌توانیم تصمیم گیری کنیم اما در فرمی که برای این مرحله طراحی شده است، پنج سقف درآمدی را مشخص کردیم که شامل سقف درآمدی ماهانه کمتر ۶۰۰ هزار تومان، ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان، یک میلیون تا ۲ میلیون تومان، ۲ میلیون تا دو و نیم میلیون تومان و بالا‌تر از دو و نیم میلیون تومان که همه این‌ها مشخص است و لحاظ می‌شود. 

وی افزود: البته سطح درآمدی یکی از مؤلفه‌هایی است که می‌تواند در بانک اطلاعاتی ما اثرگذار باشد و مجموع کل درآمد‌ها شامل شغل اول، شغل دوم، اجاره بها و سود سهام قبل از پرداخت اقساط بانک است و همه دارایی‌ها را حساب کردیم. ایزدی درباره میزان تغییر قیمت کالا‌ها و خدمات در مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: دولت تصمیم ندارد با شیب تندی قیمت‌ها را افزایش دهد. 

وی با اشاره به اینکه منابع حاصل از انصراف از دریافت یارانه نقدی به سمت و سویی می‌رود که در زندگی مردم اثرگذار است، افزود: در پایان سال گذشته هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت دادیم تا صرف ارتقای نظام بهداشت شود و امسال هم ۷۵۰ میلیارد تومان به سازمان سلامت ایران دادیم تا افرادی که پوشش بیمه‌ای ندارند، زیر پوشش بیمه قرار گیرند. ایزدی افزود: به مردم اطمینان داریم و حتماً اطلاعات درست را درج می‌کنند؛ اما بانک‌های اطلاعاتی ما کامل است و اگر نیاز باشد، می‌توانیم راستی آزمایی کنیم، زیرا قانون به ما اجازه داده و برای کسانی که اطلاعات نادرست بدهند تا سه برابر یارانه دریافتی؛ جریمه پیش بینی کرده است. 


پرداخت یارانه بنا بر مجموع درآمد خانوار

همچنین مدیر دفتر امور بانک سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره جزئیات معیارهای مشمولان دریافت یارانه گفت:‌ پرداخت یارانه بنا بر مجموع درآمد خانوار خواهد بود. مدیر دفتر امور بانک سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اعلام اینکه مجموع درآمد اعضای خانوار، مجموع درآمد شغل اول و دوم، سود دریافتی سپرده‌های بانکی و درآمد از محل خانه‌ای که اجاره داده می‌شود، جزو درآمد ماهیانه افراد در اعلام درآمد در مرحله دوم نام‌نویسی از متقاضیان یارانه نقدی باید محاسبه شود، گفت: این کار پیش از اینکه اقساط ماهیانه وام‌های دریافتی از بانک‌ها حساب گردد، لحاظ می‌شود. 

نرگس نجفی در گفت‌وگویی رادیویی اظهار داشت: در مرحله دوم اجرای هدفمندی یارانه‌ها و در این مرحله نام‌نویسیی پنج گروه درآمدی تفکیک و تعیین شده؛ ‌اما مشخص نیست چه سقف درآمدی برای متقاضیان دریافت یارانه نقدی مطرح است. 

مدیر دفتر امور بانک سازمان هدفمندی یارانه‌ها در پاسخ به اینکه جریمه سه برابری برای افرادی که اطلاعات خود را نادرست اعلام نمایند، تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: هر یک از مردم می‌دانند که دریافت یارانه در زندگی آن‌ها تأثیر دارد یا خیر. تمکن مالی صرفا به این معنا نیست که فرد وضعیت مالی آنچنانی یا خانه و ماشین داشته باشد. هر که احساس کند که دریافت یارانه مخفی تأثیر چندانی در زندگی و تأمین معیشت آن‌ها ندارد، می‌تواند از دریافت یارانه انصراف دهد. وی در پاسخ به اینکه آیا بهتر نبود دولت کف و سقف برای درآمد افراد تعیین می‌کرد، اظهار داشت: دولت مبنا را بر اعتماد به مردم گذاشت تا از سرمایه اجتماعی در مردم استفاده کند. اعتماد به مردم از این جهت که مردم خود وضعیت زندگی‌شان را بهتر می‌دانند. 

نجفی با بیان اینکه اطلاعات درآمدی برای این است که مشخص شود در کدام یک از این پنج گروه درآمدی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: درآمد صرفا درآمد سرپرست خانوار نیست و منظور درآمد مجموع اعضای خانوار است، همچنین مجموع درآمد شغل اول و دوم باید محاسبه شود، یا اینکه سود سپرده‌های بانکی یا درآمد از محل خانه‌ای که اجاره داده می‌شود، جزو درآمد افراد حساب می‌شود، یعنی مجموع این درآمد‌ها به صورت ماهیانه محاسبه می‌شود.وی افزود: پیش از اینکه اقساط ماهیانه وام‌های دریافتی از بانک‌ها در محاسبات افراد برای اعلام درآمد حذف شود، مجموع حقوق دریافتی حساب شود. در اصل درآمد کل اعضای خانوار پیش از کسر اقساط ماهیانه ملاک است.

 فرم ثبت نام :

متقاضيان در ابتدا صفحه اي مشاهده مي كنند كه شش بند توضيح دارد و مربوط به قوانين و مقرارت دريافت يارانه نقدي است در بند يك تأكيد شده مطابق قانون فقط افراد نيازمند مي توانند براي دريافت يارانه نقدي ثبت نام كنند مورد بعدي از متقاضي تعهد مي خواهد تا صرفا مشخضات افرادي را كه هم اكنون  تحت تكفل دارد درج كند.  در بند سه متقاضي متعهد مي شود در صورت درخواست سازمان هدفمندي يارانه ها مدارك لازم را براي اثبات درستي اطلاعات اعلام شده در فرم ارائه كند مورد بعد كه انتظار مي رود مورد توجه متقاضي قرارگيرد اين است كه اگر مشخص شود.اطلاعات نادرستي در فرم ها اظهار شده به موجب قانون ضمن استرداد وجود دريافتي تا سه برابريارانه نقدي دريافت شده متقاضي مشمول جريمه قرار مي گيرد.


 در بند پنجم متقاضي يارانه نقدي تأييد مي كند اطلاعاتي كه در فرمهاي تقاضاي يارانه نقدي درج مي كند مي تواند مبناي ارزيابي مالي و رتبه سنجي اقتصادي اش براي اعطاي وام يا ساير تسهيلات از سوي بانكها و موسسسه هاي مالي قرار گيرد و دست آخر در بند ششم معنا و مفهوم سطح درآمد ماهانه توضيح داده شده است. بر اين اساس ميانگين مجموع درآمد ماهانه همه اعضاي خانوار در سال 92 شامل درآمد حاصل از شغل اصلي و شغل دوم، دريافت اجاره بها، سود سهام، سود سپرده بانكي، عايدي از مستقلات، حقوق ماهانه مستمري و مواد مشابه دقت شود قبل از پرداخت اقساط مورد نظر مي باشد.

 در انتهاي صفحه اول متقاضي يارانه نقدي بايد تمام شش بند دكر شده را تأييد كند كه اين به منزله فهم دقيق ازمقررات دريافت يارانه نقدي تلقي مي شود صفحه دو شامل پرسش هاي متداول است در ابتدا سرپرست خانوار متقاضي يارانه نقدي بايد شماره ملي خود را در محل تعبيه شده در سمت چپ صفحه بدون خط تيره و فاصله وارد كند.

 سپس آخرين شماره حسابي كه جهت دريافت يارانه اعلام كرده ايد را در مستطيل مربوطه وارد كنيد دقت شود شماره كارت بانكي را وارد نكنيد در ادامه متقاضي يارانه نقدي بايد تعداد اعضاي خانواده خود را شامل خود و افراد تحت تكفل در سمت چپ و محل مربوطه درج كند پس از تكميل اين سه بخش متقاضي بايد كد امنيتي 5 رقمي را واردكند و اطلاعات درج شده را تأييدكند .

در صفحه سوم ابتدا متقاضي يارانه نقدي بايد اسم خود و افراد تحت تكفلش را به همراه شماره ملي هر يك نوشته و وضعيت مالك بودن يا نبودن واحد مسكوني را براي هر يك جداگانه مشخص كند در ادامه متقاضي براساس تعريفي كه از سطح درآمد در بند شش صفحه اول مشخص شده كه البته يك بار ديگر هم در مستطيلي كه مشاهده مي كنيد برايش يادآوري مي شود خود را در يكي از پنج گروه درآمدي قرار دهد گروه هاي درآمدي به اين ترتيب است:كمتر از 600 هزار تومان، از 600 هزار تومان تا يك ميليون تومان، از يك تا 2 ميليون تومان، از 2 تا 2.5 ميليون تومان و بيشتر از 2.5 ميليون تومان در ماه.

مرحله آخر اطلاعات محل سكونت خانوار است متقاضي مشخص مي كند ساكن شهر، روستا و يا در زمره عشاير كشور است. آنگاه استان و شهرستان محل سكونت را انتخاب مي كند درج كد پستي نيز در مرحله بعد قرار دارد و در نهايت بسيار مهم است كه متقاضي شماره تلفن همراه و ثابت خود را در محل تعبيه شده درج كند به تمام متقاضيان دريافت يارانه نقدي به جد توصيه مي شود پس از خواندن مندرجات مستطيل انتهاي

 صفحه سوم و آگاهي از جنبه حقوقي اطلاعاتي كه اعلام كرده اند نسبت به تأييد آن اقدام كنند چنانچه تمام مراحل و اطلاعات درج شده باشد به متقاضي دريافت يارانه نقدي كد شناسايي از طريق پيامك به شماره تلفن همراه اعلام شده ارسال مي شود.


qcg3nvu3p92unxvqj92a.jpg

 

همراه مکانیک



دیدگاه ها

موسی: 1393/1/1714:49:17،
795
124
یارانه حق همه مردم شریف ایران است.
یکی بیشتر تلاش کرده،بهتر سرمایه گذاری کرده و بهتر تصمیم گرفته تونسته دارایی های بیشتری بدست بیاره و این منطقی نیست که یارانه به عده ای خاص تعلق بگیره.
لطفا همه ثبت نام کنید...چرا؟نه به خاطر اینکه با دولت لجبازی میکنیم.به این خاطر که بدونن مردم بازیچه نیستند.اگه این طرح اشتباه بود چرا مجلس و شورای نگهبان هنگام تصویب عکی العمل نشون نداد
زحمتکش: 1393/1/1715:26:29،
602
105
هموطنان: لطفاً اطلاع رسانی کنید که همه ثبت نام کنن و نیازی هم نیست راستش رو تیک بزنن....
زحمتکش: 1393/1/1715:32:25،
471
106
اینهایی که منفی دادن از دار و دسته تدبیر و امیدن؟؟؟!!!!
بسیجیان استان بوشهر: 1393/1/1715:38:46،
328
123
یارانه حق تمامی مردمان طبقه محروم به الخصوص مردمان استان بوشهر است پول گاز و نفت رو از چاه های ما بلند می کنید می خواهین قسطی حساب کنین
زحمتکش: 1393/1/1715:40:31،
334
52
سود بانکی چیه؟؟؟؟
یکی توضیح بده؟؟؟؟
تو این تورم بالای 30 درصد کدوم بانک 30درصد سود میده؟؟؟
زحمتکش: 1393/1/1715:55:05،
289
53
استان بوشهر و نفت و گاز آن متعلق به همه مردم ایران هست....
از همه شهرها برای خوزستان و دزفول شهید دادن آقای بسیجی!!!
مثلاً اون شهید از مشهد اومده به خاطر ناموس شما و خودش کشته شده اونوقت میگی بوشهر مال ماست....
مهدی: 1393/1/1716:11:08،
266
34
چرا نمی فهمند من 32 ساله تحصیل کرده بیکار و بی زن، کار با درامد منصفانه لازم دارم نه اینکه باز تو پرونده یارانه بابای 60 ساله کارگرم برای 50 سنت روزانه ثبت نام کنم. امیدوارم خودم شکنجه گرتون تو جهنم باشم.
خاتمي: 1393/1/1716:29:42،
203
37
دولت تدبير واميد يا تهديد وزوركيه همه نيروهاي دولت در حال تهديد مردم كه يارانه ثبت نام كنيد جريمه ميشيد وام نمي گيريد حساب بانكيتون چك مي شه سود بانكي كه مي گيريد در مياريم اينا ديگه كي بودن من كه به خاطر خاتمي راي دادم حالا اون بياد بگه با چه شناختي گفت راي بديم
محمد جواد: 1393/1/1718:15:23،
45
99
چرا حرف غیر منطقی میزنی موسی یارانه از اسمش معلومه یعنی کمک اونایی که پولدارن دیگه نیازی به این یارانه ندارن اونایی که فقیرن و توانایی خرید اقلام مهم خانوار رو ندارن رو مشمول این یارانه هستن البته تو کشور ما پولدارا بیشتر از فقیرا از وضعیت جامعه مینالن خب خودتون روز انتخابات یه رای دادین پاش وایستین
محمدی: 1393/1/1721:13:26،
131
36
یارانه حق همه مردم ایران است.مثل بیت المال (حکومت مدعی امام زمان حتی کوچکترین اطلاعاتی از حکومت امام علی(ع) ندارد!؟).یارانه پول آب و برق و گاز است که 10 برابر شد حالا 1برابرش رو می خواهن بدهند.
رضا: 1393/1/1722:27:20،
87
23
مسئله اصلی اینه که ((ایا با انصراف افراد از یارانه گرفتن به یارانه بقیه اضافه می شود یا اینا هم مثل بقیه غیب میشود؟))
امید: 1393/1/1809:55:47،
74
24
همه چیز 100 برابر شده ولی یارانه همینطور مبلغ سرجایی خودش باقیست یکمی هم زیاد نشده اونهم تا فریب فریبکاری می خواهند حذفش کن بجای این همه فریبکاری قیمت کالاها به اولش برگردان یارانه هم مال خودتون اینهم ما متعلق به مردمم را بازی نکنید که با گوشمان دراز نیست
کارمند: 1393/1/1815:43:34،
49
28
یارانه حق همه مردم ایرانه... هرچند که از همون روز اول معلوم بود کار به اینجا میکشه... حالا یواش یواش 5 گروه درامدی رو هم حذف میکنن اول از گروه 5 شروع میکنن (مثل 10 گروه کالایی که ارزش مبادله ایشون رو حذف کردن)... قرار نیست اگه کسی هم انصراف داد پولشو بدن به اونی که نیازمنده. پس مردم پولدار بخورن بهتر از آقایونه...
نیما: 1393/1/1816:42:47،
39
29
من تازه عقد کردم اگه پدرم و پدر خانمم ثبت نام کنند یارانه منو خانمم به حساب پدرمون میره یا باید خودم ثبت نام کنم؟؟؟؟؟؟؟
نمیخوام حذف بشه چون حقمه
توروخدا جواب درست بدین
رفسنجاني: 1393/1/1911:24:04،
31
33
أقا يارانه همه مون قطع ميشه
موسی: 1393/1/1714:50:24،
425
41
عیب نداره.شما تا برج 6 قیمت ها رو به سال 88 برگردونید ما هم قول میدیدم ثبت نام نکنیم.
احسان: 1393/1/1715:08:29،
91
40
سلام . اونهایی که یارانشون رو جدا نکردن الان باید جدا کنن یا همون روز ثبت نام میشه جدا کرد؟
کامران: 1393/1/1716:52:00،
88
43
افرادی که یارانه خود را جدا نکرده اند می توانند در این فرم ثبت نام کنند یا باید ابتدا جدا کنند سپس ثبت نام کنند.
مصطفی: 1393/1/2018:52:25،
18
28
سلام . اونهایی که یارانشون رو جدا نکردن الان باید جدا کنن یا همون روز ثبت نام میشه جدا کرد؟
پاسخ: 1393/1/1715:10:57،
65
67
اگه قرار بود به همه بدن اینهمه مسخره بازی چی بود درآوردن !!!!
قبلاً که به هیچ کس نمیدادن (یارانه نبود) مثل این بود به همه بدن ..... فقط تورم 15% بود
وقتی یارانه روی نون و شیر و .... بود ، یعنی به همه میرسید
"یارانه" از اسمش معلومه مال چه افرادیست ..... نه برای کسانی که ماهی 10 تومن درآمد دارن و نیازی به 45 تومن یا 90 تومن ندارند
هر کس: 1393/1/1721:08:04،
57
35
ببخشید من اشتباه مثبت دادم بایید منفی میدادم.یارانه مال همه است.اونهایی که قشر ضعیف هستند فکر می کنند اگه اقشار قوی جامعه انصراف میدند مابین التفاوت رو به اونها می دهند سخت در اشتباه اند.و قشر بالا انصراف ندهند چون به هیج عنوان نه به قشر ضعیف می دهند . نه صرف عمران کشور می شود.
bahram_: 1393/1/1715:21:25،
207
36
سوال من اينه ...... مگر قرار نبود يارانه بدهيد وبه قول رييس جمهور سابق هركي خواست خودش ميدونه با يارانه چكاركنه ..... مگر شرط گروني بنزين پرداخت يارانه اش نبود ؟؟ حالا مثلا به من يارانه ندي .... گروني هاش كه به من تحميل ميشه .... يعني از اول. فقط قصد فريب و ريا كاري بود ..... در مقابل اينهمه گروني چي عايد من و امثال من شده ......اقا يان تصميم گير اين راه درستي نيست
reza: 1393/1/1715:21:59،
145
33
باز اين چه نوحه و چه عزا چه ماتم است
ایران عزیزم: 1393/1/1715:26:21،
181
27
یک کیلو آش می دهید جایش قیمت یک تن آش را از ما میگیرید اگه هزینه آب و برق و سایر مواد مصرفی خونه ماشین را مانند سال 1388 بیاورید ما انصراف میدیم ولی اگه نمی تونید چرا اشتباه شما را ملت جبران کند موقع انتخابات می گفتید من الان می کنم من فلان می کنم حالا این شد عتدال و میانه روی شما انصراف نمیدیم . حق ماست
یارانه که حق ماست حق ماست آن را به کسی ندهیم تا دم جان ایستاده ایم
Saeed: 1393/1/1717:05:20،
109
29
به قول كردها يه سبد انگور به آدم مى دهند ، يه حلب دوشاب از آدم مى گيرند. مثل خان هاى قديم با رعيت ها رفتار مى كنند.
حميد: 1393/1/1715:32:05،
97
33
به قول مسعولان مملكت ايران رو گنج خوابيده سر شار از نفت گاز طلا است پس چرا براى 45000 اينقدر حرف حديث است بابا پس اينقدر درامد از فروش نفت وگاز غيره كجا ميره ! اينقدر چرا مردم رو بازي ميدن مگه از كشورهاى عربى چه كم داريم كه هر نفر ماهانه بيش از ٥٠٠٠٠٠٠ تومان به اشون يارانه ميدن ميگن مملكت بزرگه بابا درامد ايران ام بيست برابراست ! شمابابا اگه پول ندارين عيدى كارمند ندين كه يارانه يك نفر در ساله
روحانی: 1393/1/1808:04:54،
57
37
حمید تو جیب خودشان میرود خیالت جم.
ماشین 1یا2میلیاردی از کجامیاد.
احمدی نژاد: 1393/1/1715:32:26،
142
36
با این راهی که دولت داره میره چه ثبت نام کنی چه نکنی چند ماه دیگه همه یارانه ها قطع میشه
سعید: 1393/1/1819:00:34،
38
33
مطمئن باشید یارانه رو تا چند مدت دیگه حذف میکنن (چه ثبت نام کنی چه نکنی) حالا به هر نحوی که بشه

محض اطلاع باید بگم کشور مالزی داره ماهانه به مردمش 600 هزار تومان میده کشوری که سهمش از منابع طبیعی فقط سربه دیگه هیچی نداره

آخه با این تورم با 45 تومن میشه هم پول آب و برق و گاز و تلفن رو داد و هم یه بخشی از اون رو به سبد خرید نان و شیر و . . . . اختصاص داد
بابک زنجانی: 1393/1/2214:31:13،
18
27
راست می گی محمود! لااقل اگه تو بودی می دادیش به من تا برم عشق و حال. حیف!
جواد: 1393/1/1715:40:19،
114
36
چرا با عواطف مردم بازی میکنید چون با دادن دادن سبد کالا ثابت شد که برنامه ریزی درستی ندارید زیرا چندین کارگر سر گذری میشناسم که سبد کالا به آنها تعلق نگرفت
بنده خدا: 1393/1/2001:42:29،
24
32
منم بعضیا رو میشناسم که 2 بار سبد گرفتن!
عزییزم انصاف همینه دیگه!
تقی: 1393/1/1716:00:31،
93
35
دولت هر روز مانند داروغه ناتینگهام مالیات و عوارض جدید وضع میکند و قیمت خدماتش را افزایش میدهد پای پول دادن که شد با تهدید و هر چه در دستش بیاید میخواهد همین اندک پول مردم را قطع کند.
آقای دولت نرخ خدمات و مالیاتها و بنزین و مایحتاج مردم را برگردان به سال 88 ما قول میدهیم یارانه نخواهیم.
چرا مردم باید تاوان هزینه های سنگین دولت را بدهند
ح ن: 1393/1/1716:09:36،
71
30
به این کار گدا پروری میکویم لذا دولت نباید مردم را فریب بدهد ، یارانه را قطع کنید و از طریق امداد همانند سابق به عده محدودی کمک کنید ، چگونه است بعد از انقلاب ، بنیاد ، سپاه و امثالهم نیمی از سرمایه های مملکت و کارخانجات در اختیارشان است از آن در آمد ها به مستمندان کمک کنند ، یارانه یا به همه بدهند یا به هیچ کس ندهند ، تهدید چرا ؟ اینکارها از چشم اکثریت مردم بی معنی است ، تاکی سر ما را با این کار ها گول می مالید .
بابک: 1393/1/1716:11:42،
50
37
چقد پیچیدس... نمیشه با عکس و مثال توضیح بدن بدبختی اولین شماره سمت راست ما هم صفره :))
ايمان جون: 1393/1/1716:19:56،
78
31

بابا اگه يه خونواده بر فرض هم كه 1.5 ميليون در ماه درآمد داشته باشه ولي 1ميليونش قسط باشه بازم شما جزو پردرامدها حسابش ميكنيد كه ميگيد ملاك درآمد قبل از كسر اقساط بانك هاست؟؟؟!!!
نیما: 1393/1/1716:28:14،
88
40
سایت رفایی اصلا باز نمیشه . حقه جدید واسه انصراف اجباری!!!!!!!!
بابک: 1393/1/1723:12:10،
29
51
هنوز که ثبت نام شروع نشده...چرا اینقد هولی؟؟؟نترس شیرشو نمیبندن...:))
fery: 1393/1/1716:32:42،
69
29
واقعان این کارا بی احترامی به مردم .مگر گدا گشنه هستن که اینطوری داریدبا آنان رفتار میکنید . ساکنین یک کشور برای دولتشان مثل فرزند هست شما به هیچ چیزی رحم نمکنید .آخرش ؟مردم میخواهیداینطوری بار بیاورید؟؟؟افسوس از این سرزمین زیبای مادری که..
بی خیال: 1393/1/1716:53:13،
66
42
تو رو خدا یکی به من جواب بده... من درامدم 15000000﷼است،سه نفر هم تحت تکفل دارم،2دختر مدرسه رو و یه همسر،خانمم هم درامدش 30000000﷼و به بالا هست.طبق قانون اسلام هم من مسول خرج خانواده هستم،خانمم هم از درامدش به من نمیده،به کسی هم ربط نداره،حالا پیدا کنین مجموع درامد من را!!!
بنده خدا: 1393/1/2001:48:54،
22
29
دقیقا این روزا تو خونه ی ما هم بحث همینه!
چیزی نیس که!
فقط باعث میشه شما خانمتو مجبور کنی درامدشو بذاره در اختیار شما، که باهاش مخارج رو بدی، چرا؟چون درامدش باعث شده شما یارانه نگیری و حتی شاید بهت وام ندن :)
حالا اگ خانمت دلش نخواس درامدشو بده ب شما،بسیارراحت دعوا شکل میگیره و ...
اونوقت میگن تحکیم بنیان خانواده!!
بدبخت: 1393/1/1716:56:11،
83
46
اقا مگه قبلیه نگفت این پول امام زمانه؟؟؟ مگه خود امام زمان نمیتونه تشخیص بده به کی بده به کی نده؟ ملت رو سرکار گذاشتن والا با دین سرمون کلاه میزارن
محی: 1393/1/1815:06:39،
67
80
دوست عزیزکمی مودب باش به خاطره چندتومن یارانه از مقدسات خرج نکن بالاخره هرکشوری مشکلات خاص خودش را داره شما به کشورهای ثروتمند اروپایی نگاه کنید چقدر مشگل اقتصادی دارند.
مهدی: 1393/1/1716:59:53،
57
37
واقعا مردم سرکارند فقط این مانده بود که راستی ازمایی بشوند ودست گدایی بسوی انهایی که هرروز در سفر و خوشگذرانی اند بکنند یا ازترس دست از حق قانونی خود بکشند تا انهاسفر بیشتر باهزینه بیشتر و راحتتر بروند واقعا که ....
بی تعارف!: 1393/1/1717:09:31،
65
31
دو خط حرف حساب بی تعارف:
مطمئن باشید این دولت و فراتر از آن حاکمان این بازی خطرناک مرحله دوم یارانه چنانچه با بهبود وضعیت سیاسی و حل اختلافات و بحرانهای خارجی کشور همراه نباشد تیر خلاص به حاکمان خواهد بود! مگر اینکه واقعا حاکمان ایمان داشته باشند در تابستان مسائل خارجی ما حل می شود. وگرنه دیگر کسی تحمل دلار 5000 تومنی را ندارد!
گمنام: 1393/1/1809:27:40،
81
59
اگر مردم ایران هستند که همانطور که دلار 4000 تومنی رو تحمل کردند مطمئن باش 5000 تومنی رو هم تحمل میکنند کلا مردم ایران تابع تغییرات هستند سریع خودشون رو با هر شرایطی وفق میدن .
حق: 1393/1/1822:05:16،
31
28
واقعا اونی که میگه مردم ایران انعطاف پذیرن راست گفته .زود خودشونو وفق میدن.
منظر: 1393/1/1717:17:41،
31
74
یکی در بین اقایان مسوول پیدا نشد بگه اخر توجه ندارند اخر مادردمان را به کدام بت نفهم بگیم همه اش تابع خواست وزوراقایان باشیم قانونی که یک سال دوام نیاورد ان چه قانونی است تازه مگرادامه یارانه تصویب نشده اخر هیچی نشده همه قیمتها چند برابر شد ودولت هم واقعا تامردم را مقابل نظام قرار ندهند دست بردار نیستند مسولان سعی در شکست نظامند ولی کورخواندند مردم ازنظام وانقلاب دست
حقوق بگير: 1393/1/1717:21:21،
83
38
آقايان دستتان را از جيب مردم بيرون آوريد. شما كه بهتر مي دانيد حضرت علي هم بيت المال را به مساوي بين همه مردم چه نوزاد تازه به دنيا آمده و چه آدم كهنسال تقسيم مي كرد؛ چرا تبعيض ايجاد مي كنيد. ايران تنها كشوري است كه بين مردم خودش تبعيض قايل مي شود و روي آپارتايد را سفيد كرده ست.براي رفع مشكلات داخلي كه ادعا مي كنيد به امثال خالد مشعل و بشاراسد و غيره پول ندهيد و جلوي قاچاق سوخت و كالا و ارز را بگيريد.
رنگین کمان: 1393/1/1717:35:43،
102
45
من میلیاردرم ولی این 45 تومان را میگیریم چون حقمه
زهرا: 1393/1/2001:22:31،
30
29
درستش همینه
فوقش آدم خودش میده به کم درامد ها! یا میده ب کمیته امداد!
نه اینکه بده دولت بخورتش!
امير: 1393/1/2017:42:56،
21
32
كميته امداد؟ شوخي مي كني؟
ﺳﺒﺤﺎﻥ : 1393/1/1717:51:42،
84
30
ﭘﻮﻝﺁﺏﻭﺑﺮﻕﻭﮔﺎﺯﻭ ﺑﻨﺰﯾﻦﺯﯾﺎﺩﮐﺮﺩﻧﺪ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﯾﺎﺭﺍﻧﻪ ﻣﯽ‌ﺩﯾﻢ ﺣﺎﻻ ﯾﺎﺭﺍﻧﻪ ﻗﻄﻊ ﺑﺸﻪ ﭘﻮﻝ ﺍﯾﻨﺎﺭﻭ ﮐﯽ ﺑﺎﯾﺪﺑﺪﻩ
خدا بر ایرانیها خشم گرفته: 1393/1/1718:00:55،
92
34
کاش ثبت نام اینترنتی نبود و مردم مثل سبد کالا از سر و کول هم بالا میرفتن و میخندیدیم
علی: 1393/1/1718:09:53،
59
28
سلام
یه نگاه به کشورهای پیشرفته مثل سوئد بندازید دولت خدمات رفاهی رو رایگان برای همه ارائه می کنه.یا همین کویت به تمام شهروندان سرانه نقدی پرداخت می کنه.این حرفهایی که دولتمردا می زنن مال قدیما است که هیچ کس از دنیا خبر نداشت و همه زود باور می کردن امروز عصر ارتباطات است.
ح: 1393/1/1718:14:05،
73
28
مهار تورم اقای نوبخت
حراج
سیب زمینی دانه ای 1000 تومان؟؟؟؟
زخم خورده: 1393/1/1718:39:54،
51
33
از دست عزیزان چه بگوییم گله ای نیست/ گر هم باشه دگر حوصله ای نیست/
بابا خودتون رو با این مسایل پوچ و بیهوده سرگرم نکنید آقایون هر کاری رو که بخوان انجام بدن میدن شما چرا به جون هم میافتید
عاقل=کسی که درگیر سیاست نیست: 1393/1/2001:27:55،
23
20
حق با شماست!ولی نه با این همه نامیدی و به نام زخم خورده!
مهدی: 1393/1/1719:12:36،
93
35
این طرح از بن اشتباه است چون:
1- یارانه حق همه کسانی است که شناسنامه ایرانی دارند حال چه میلیاردر چه کارمند بدبخت(خودم!)
2- مردم در شناسایی مستحقان دور و برشان بسیار راحتر و قویتر از دولت عمل میکنن پس اگر دولتمردان عزیز نیاز میبینند یارانه عده ای را قطع و به عده ای دیگر بدهند افتخار این کار را به خود مردم بدهند و اینقدر زحمت نکشند!مگر اینکه قضیه جیب خودشان درمیان باشد که کلا داستان فرق میکند.
مهدی: 1393/1/1719:12:58،
79
30
3- اگر در صورت رضایت مردم(که کسی راضی نیست!) دولت بخواهد این کار را بکند چرا اینکار به صورت پله ای صورت نمیگیرد؟!یعنی همانطور که در 5 سطح درآمدی مردم دسته بندی میشوند به همان صورت هم یارانه دریافت کنند بدین صورت نباشد که مثلا کسی درآمدش زیر 1میلیون است یارانه بگیرد ولی درآمدش هزار تومن بیشتر شد دیگر یارانه تعلق نگیرد.
والسلام
ولی در کل این طرح نه انطاف دارد نه عدالت نه تدبیر و نه امید!!!
كارگر: 1393/1/1719:17:25،
44
28
اون اوايل دولت ميگفت اگه مثلا200تومان پول شير ما ميداديم 200تومانم دولت يارانش ميداد الان چي شده كه ما همش پول يارانرو سه تا چهار برابر ميدهيم خوش به حال پولدارا دكترها وكسايي كه پولهاي ميلياردي
در ميارن بدبخت قشر كارگر كه
صبح تاشب كار ميكنه كيفشو كس ديگه ميكنه
صغری بگوم کارگر: 1393/1/1720:36:12،
46
35
این یارانه رو که به مامیدید قطعش کنید تا خیال همه راحت بشه
سعید: 1393/1/1720:43:22،
29
31
یکی بگه چه خبره
کی به کیه
یارانه چیه
آهای کربلایی آهای .....اآهای مسئول
رضا : 1393/1/1722:21:24،
44
39
من یه سوال دارم!دولت میگه بر اساس بانک اطلاعاتی که داره می تونه داده های وارده رو راستی آزمایی کنه!! خوب چه کاریه بر همین اساس اقدامات رو انجام بده به مردم بگه برن وضعیت اقتصادیشون رو از نگاه دولت ببینن یا اصلاح کنن ویا آگاه بشن .دیگه ملت رو چرا 2 هفته بزاره سره کار بعد بگه ما به شما اعتماد داریم...... رسما کارایی می کنن آدم میره تو شک!
علی: 1393/1/1723:21:58،
49
34
آنوقت میگویید چرا ازدواج نمی کنید؟ چرا بچه نمی آورید؟ چرا جمعیت کشور اسلامی ما که باید هر روز قوی تر و با اینهمه دشمنان دورو بر، پر جمعیت تر باشد ، چرا هر روز پیر تر و ضعیف تر می شود؟ با این شرایطی که پیش آورده اید ، هیچ جوانی خود را در ورطه هلاکت ازدواج نمی اندازد. نتیجه چه می شود ؟ کسی ازدواج نمی کند ، طبیعتا بچه ای هم متولد نمیشود . کشور عزیزمان را به خطر انداخته اید .آقای روحانی کسانی که این پیشنهاد را به شما دادند ، نفوذی مخالفان شما بودند.
احمد: 1393/1/1723:46:07،
49
27
یکی بگه ، واقعا ما برای چی انقلاب کردیم !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فردین: 1393/1/1815:36:18،
29
48
فک کنم برا اینکه یارانه بگیریم:)
فردین: 1393/1/1815:37:51،
31
29
آقا یه خبر تازه هنوز سه روز مونده به ثبت نام سایت رفاهی دچار مشکل شده
زهرا: 1393/1/2001:36:40،
22
33
برای اینکه ایرانی داشته باشیم برای خودمون!
که لبته در حال حاضر نه فرهنگمون مال خودمونه، نه اقتصادمون و نه سیاستمون!
علی : 1393/1/1723:51:18،
33
32
ایرات یک رابینهود می خواهد
Mr: 1393/1/1800:11:49،
37
33
این همه اقتصاد دان داره ایران ک 35% تورم گرفتارمون کرده؟؟!!!!!!

مردم هرچی که به سرشون بیاد حقشونه. از ماست ک بر ماست... تازه اول کاره
ﻣﺤﺴﻦ: 1393/1/1800:16:16،
31
34
ﻣﮕﻪ ﺗﻮ اﻳﻦ ﻛﺸﻮﺭ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺷﻐﻞ ﺩﻭﻡ ﻫﻢ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺩاﺭﻳﻢ?!!!!
نادر: 1393/1/1807:53:28،
40
27
بله تمام مديران ارشد مملكت بيش از چند شغل دارند تو انتخابات سوابق خودشونو مينويسند ببينيد در يه ورته زماني چند شغل دارند
هادی: 1393/1/1800:21:44،
34
33
ای کاش یک مدیر با تدبیر تو این مملکت بیات و همه چیز رو به نفع مردم تموم کنه.
به نظر من اگه یارانه کل مردم ایران رو قطع کنن، سرعت تورم کاهش پیدا می کنه.
مثلا قیمت یک بسته پنیر در طول یک سال سه برابر نمیشه بلکه فقط چند درصد افزایش پیدا می کنه.
بنده خدا: 1393/1/2002:00:01،
28
25
میبینید؟!
اتفاقاتی که باید بیافته فقط در حد ای کاش هست!
Aref: 1393/1/1801:19:16،
22
61
با اين كه نميدونيم در آينده چى پيش مياد اما به آقاى روحانى اعتماد داريم چون تاحالا حرفى نزده كه بهش عمل نكنه... اون قبلى كه يه حرف راست از دهنش بيرون نيومد. زنده باد تدبير و اميد
somaeh: 1393/1/1809:21:03،
32
28
جناب آقای عارف بهتره یه سری به قیمتهای روز بازار و حرفای آقای روحانی بزنید.میشه لطفا بگید تو این مدت چیه که گرون نشده؟اصلا خبر از وضعیت دارو و درمان مردم بیچاره دارید؟همون درمانی که قرار بود شامل یارانه بشه و قیمتش بیاد پایین؟این یکیم دست کمی از اون قبلیا نداره،همونه با شکل و شمایل جدید تا مردم راحتت تر گول بخورن.غافل از اینکه مردم دیگه بی خبر و نادون نیستن.
بنیامین: 1393/1/1811:48:24،
27
37
بله عارف خان شما ظاهرا طلسم شدید...
جناب تدبیر اهواز تشریف اوردن وعده وعیداش یه هفته ای بود که اهواز وضع اقتصادیش درست میشه مشکل آب حل میشه و... اونم تا یه هفته...
ماهم تعجب کردیم چطور سفر استانی اومد نگو اومد آمار ذخایر نفتی و زمینارو بگیره بره اروپا عشق و حال...
احمدی بدبخت مث روحانی قدرتشو نداشت ولی لا اقل حرص مملکتو خورد ...
محمد: 1393/1/1814:00:32،
45
52
منم با نظر عارف موافقم چون اين گرونى كه بعد از روحانى ميبينيد ادامه بى تدبيرى دولت قبل هست. چراكه به عمد اجراى قانون رو به دوره بعد از خود موكول كرد تا شما الان بيايد و بگيد كار روحانى بوده. همه از هر طرف دارن تو كار اين دولت سنگ اندازى ميكنن. اميدوارم ساده انگارى رو كنار بگذاريد
زهرا: 1393/1/2001:34:19،
20
29
شما لظفا اگه میتونین متن اصلی توافق نامه ی ژنو رو(به انگلیسی و بدون سانسور) گیر بیارین، میبینین چه قدر این جناب روحانی آدم صالحی هستن!ایران استقلال میخواد چی کار؟!
نامه ی ایشون به رهبر در این رابطه و جواب رهبر رو هم بد نیس بخونین عارف خان.
علی: 1393/1/1803:17:10،
48
33
همگی ثبت نام کنید یارانه حق ملت است
قلی: 1393/1/1807:27:48،
36
30
یارانه برای همه ملت و از انفال است هرکه بخواهد بگیرد و ببخشد دستش خودش است. همه چیز گران شده و خواهد شد باید بفکر این باشیم مبلغ یارانه را با این گرانی افزایش دهیم دولت تدبیر بفکر راهکارهای توسعه و تولید باشد.
بی پناه: 1393/1/1808:32:38،
30
28
خوب حالا که دولت به کسانی که ثروت دارند یارانه نمی دهد پول آب و برق وگاز وسوخت هم از اونا گران نگیرد یارانه بیت المال است و بیت المال حق همه مردم است
رضا: 1393/1/1808:32:42،
29
31
سلام
کسی هست جواب منو بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که یارانه ام را جدا نکردم چیکار باید بکنم؟؟؟؟
اگه برم فرم اظهارنامه مالی رو تو پلیس+10پر کنم میگن 20روز دیگه جوابش میاد
همین سایت رفاهی میشه جدا کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فردین: 1393/1/1815:34:32،
29
31
خودت بعنوان سرپرست خانوار ثبت نام میکنی اگه خدا قبول کرد بهت یارانه میدن
زهرا: 1393/1/2001:29:50،
20
31
جواب چنین سوالایی رو باید از همون پلیس+10 بپرسین!
نه که انتظار داشته باشین اینجا یه جواب درست حسابی بگیرین
سعید: 1393/1/1809:07:29،
28
35
ای آقا مملکت رو کردن هیچ چی رفت پی کارش همه این حرفها هم بی فایده است خواهشا بی خیالشان بشید ببینیم سر آخر چه خواهند کرد...!
تبریزی: 1393/1/1809:08:55،
42
31
تو این 35 سال من که هیچ صداقتی از مسولین ندیدم همش فقط بخاطر خودشان برنامه میریزند و عمل میکنند اصلا کسی به فکر این کشور و ملت نیست
بنده خدا: 1393/1/2001:39:35،
30
26
این قدر راحت درباره ی کل 35 سال حرف نزنین
وجدانا اولاش ب درد بخور نبودن؟
حداقل ملت راضی بودن
بدبخت : 1393/1/1809:55:48،
31
36
یا امام زمان (عج) به فریاد ما برس -چی بر سر بچه های ما باید بیاد 0اقا جان بیا
فردین: 1393/1/1815:43:56،
38
29
با این وضعی که جلو میریم فک نکنم بچه ای بوجود بیاد تا نگرانش باشیم هممون دچار سوء تغذیه میشیم نسلمون منقرض میشه :(
mohammad: 1393/1/2021:15:05،
21
29
وقتی که یه وام ازدواج ناقابل را یه ساله نوشتیم هنوز هنوزه در نیامده انتظاردارن بچه هم بدنیا بیاد
بنیامین: 1393/1/1809:56:22،
81
33
پس اینایی که بدبختن ونون شب ندارن و تمام امیدشون به یارانس چی؟مظمئنن روز ثبت نام اینقد شلوغ میشه و سیستمم مشکل داره که خیلیا ناکام مییمونن!واقعا اینایی که شکماشون پره گرسنه ها رو نمیتونن درک کنن این مسلموناما هم فقط شکماشونن درک میکنن
همیشه هم تو اخبارا مارو با ظالمترین کشور مقایسه میکنن که وضع اقتصادی فلانه بنزین قیمتش اینقدو ...
کسی نیس به اونا بگه اون کشورا اینقد درآمد و ذخایر نفت و زمین های کشاورزی و نیروی کار بدون چشم داشت نداره
حاج آقا: 1393/1/1809:59:54،
29
30
بدبینی وجود دارد. از کجا معلوم با انصراف دادن از دریافت یارانه، اوضاع اقتصادی بهتر شود. بدتر هم می شود.
فرهاد اراکی: 1393/1/1810:05:01،
27
31
الکی میگن .... یارانه نمیدن
احمدی نژاد: 1393/1/1810:05:58،
36
35
با نظر شما مسئولان محترم همه موافق هستند بهتر است پول مملکت و درآمد نفت یک جا به جیب امثال بابک زنجانی ها به صورت چند ده میلیارد دلاری برود تا موجب رونق اقتصادی شود نه به صورت خرد شده و 45 هزار تومانی به جیب شهروندان برود که به اقتصاد آسیب بزند .پول نفت و گاز و معادن خدادادی کشور کجاهزینه میشه ؟
فردین: 1393/1/1815:35:28،
28
30
به به به سلام آقای احمدی نژاد آقا والا هر بلایی سرمون اومد بانیش شما بودین وژدانن مردی مرد
سارینا: 1393/1/1810:24:15،
33
28
سلام
یارانه حق مسلم ماست
زخم خورده: 1393/1/1810:41:24،
35
31
تو رو خدا با این ملت صادق باشید یارانه دور وبری هاتونه حذف کنید کار حله بخدا یه سریع از این مردم نون خوردن ندارند خدا از تون نگذره......آآآآمممیییین
هموطن : 1393/1/1810:43:53،
29
32
با سلام
زندگي سخت شده پول يارانه همش بايد به هزينه هاي اب و برق و تلفن و گاز و ماليات و عوارض نوسازي و شهرسازي برود البته مابقي بايد از جيب داده شود .مطلوب آن است يارانه پرداختي براي كمك باشد نه اينكه موجب افزايش قيمت كالا ها شود شك نكنيم كمر قشر متوسط به پايين قطعا ميشكند
هموطن : 1393/1/1810:45:02،
32
33
با سلام
زندگي سخت شده پول يارانه همش بايد به هزينه هاي اب و برق و تلفن و گاز و ماليات و عوارض نوسازي و شهرسازي برود البته مابقي بايد از جيب داده شود .مطلوب آن است يارانه پرداختي براي كمك باشد نه اينكه موجب افزايش قيمت كالا ها شود شك نكنيم كمر قشر متوسط به پايين قطعا ميشكند
علی: 1393/1/1810:45:16،
34
30
سه سال پیش یارانه که تصویب شد تورم به این شکل نبود پس از پرداخت تورم اوج گرفت مبلغ یارانه هم ثابت ماند حالا هم که به دنبال حذف ان هستید وتورم هم در اوجگیری است پس خدا رحم کند
عزیز: 1393/1/1811:18:46،
49
34
یارانه حق تمام مردم هست یکی داره یکی نداره
امتی: 1393/1/1811:37:09،
24
25
اگر این دولت تدبیر وامید تدبیر ساده وپیش پا افتاده ای بخرج میداد و این فرم رو جهت اظهار نظر کارشناسان ومردم که مالک اصلی مملکت هستند میگذاشت بهتر نبود ؟اگر خانواده ای 3میلیون درآمد دارد ماهی 2میلیون هزینه درمان بدهدجزء پولداران است؟یک روز بیمارستان برای یک بیمار بیمه شده تامین اجتماعی چقدر هزینه دار آقایان مسئولین؟؟
پشيمون: 1393/1/1811:59:57،
36
33
آقاي روحاني شما شعار ميداديد (و هرسال نگوئيم دريغ از پارسال) ولي تو اين چند ماهه كاري كردين كه همه اقشار كم درآمد بگند دريغ از پارسال - از راي دادن به جنابعالي پشيمونم
فقط خدا: 1393/1/1812:04:23،
31
36
شورشو در آوردن به خدا دیگه.... آخی تا کی این همه اذیت...
فرامرز: 1393/1/1812:28:48،
44
32
دولت فقط ميتونه درآمد حقوق بگیرانوکنترل کنه.نه آنهایی که درآمدهای آزاد دارند و این ناعادلانه و ظلم به طبقه حقوق بگیر و محروم جامعه است
لیلا: 1393/1/1812:46:58،
41
35
وای .شما چرااینقد غر میزنید بخدا هیچی عوض نمیشه جز اعصابتون.این تقصیر خود ملت هس تا داری حقتو از یه مسولی که تورو جز رعیت خودش حساب میکنه بگیری میگن وای دیوانه شده .چقد بیتربیته.توی کدوم خانواده بزرگ شده
مهدی : 1393/1/1813:08:54،
54
35
من از رای به روحانی واقعا پشیمان و نادمم
mohammad: 1393/1/1923:28:57،
20
25
50درصدی که رای دادن به روحانی 40درصدشون رای شونو دارن پس میگیرن !
roohani bekhanad: 1393/1/1814:09:03،
35
28
واقعا به طراحان این فرم باید جایزه داد
وقتی کسی این فرم رو پر کنه یعنی نیاز به یارانه داره پس چرا گزینه درآمد بالای 2 میلیون و پانصدهزار یا حتی بیشتر در فرم قرار داده شده در حالیکه سقف مشمولان یارانه بگیر داشتن درآمدی کمتر از این مقداره
عارف: 1393/1/1815:26:29،
34
26
سلام
مزد ان گرفت که جان برادر گرفت
شما مسئولین محترم خون ملت شریف را در شیشه کردید وبه خاطر چندر قاض از مردم کمک می خواهیداین یارانه حق مسلم مردم است چه بسا که زودتر ازا ینهاباید به مردم پرداخت میشد
حسين : 1393/1/1815:31:59،
29
31
دولت وضع تورم سرسام آور موجود را كنترل كند و قيمتها را كاهش دهد يارانه پيشكش خودش
فردین: 1393/1/1815:32:41،
33
44
آقای زحمتکش بله دقیقا راس میگین اون زمینه پیشرفت که برای شما به وجود اوردنو برا ما هم به وجود میاوردن ماهم الان مثل شما پول پارو میکریدم هیچ از گرفتن یارانه انصراف میدادیم خخخخخخخخخخخ بسیجی جون تو هم راس میگی گاز و نفت مال شماست خدا بده برکت خخخخخخخخخخخخ من که انصراف میدم بزا برادر زحمتکش روز به روز پولاشو رو هم بزاره ببینیم تا کجا میرسه والا
فردین: 1393/1/1815:33:32،
27
29
همتون نادم و پشیمونین خدا اجرتون بده باو شما دیگه کی هستین
فردین: 1393/1/1815:49:24،
20
33
من یه چیز میگم میرم هر کس با خداست خدا همیشه پشت و پناه اونه شما چشم داشتتون به خدا باشه نه به دو هزار یارانه وسلام بای همه دوستان یا علی
رضا : 1393/1/1816:51:06،
29
32
یکی از بدترین کارهای احمدی نژاد همین یارانه نقدی بود ودرحال حاضر حل این معزل یک دقدقه جدیست. سنگی را کسی در چاهی می اندازد که صد عا قل نمی توانند انرا خارج کنند !!! خدا کمکمون کنه انشااله...
بنده خدا: 1393/1/2001:56:22،
22
26
آفرین آقای رضا!
سخنان ارزشمندی بودند...اما ای کاش...کمتر غلط املائی داشتی! :)
فاروق: 1393/1/1816:57:03،
28
74
خسته نباشید
سرگرمی خوبی راه انداختند
هر دولت یک سرگرمی ،تا پشت پرده مشخص ونمایان نگردد.
فاروق: 1393/1/1816:57:24،
31
32
خسته نباشید
سرگرمی خوبی راه انداختند
هر دولت یک سرگرمی ،تا پشت پرده مشخص ونمایان نگردد.
پیردیر: 1393/1/1817:44:22،
30
53
دراین مملکت قراربودآب.برق.گاز .اتوبوس مجانی باشد؟حال این پول نفت که بایستی بیش از یکصدسال به مردم میدادند وآقای احمدی نزاد دوسال آن را به مردم داد.دولت تدبیر وامید میخواهد آن راقطع کند.؟
كيومرث: 1393/1/1818:51:52،
40
31
اگر سبد كالا رادر دست راستم
وسهام عدالت را دردست چپم بگذاريد
لحظه اي از دريافت يارانه انصراف نخواهم داد
جوون ایرانی: 1393/1/1818:54:05،
30
25
چرا حقوق بگیرهای کلان حکومتی خط نمی خورند
ه: 1393/1/1819:09:15،
29
23
ما که درامده ما به100هزار نمی رسه چگار کنم
ه: 1393/1/1819:11:42،
41
42
ما که درامده ما به100هزار نمی رسه چگار کنم
محسن: 1393/1/1819:28:08،
34
26
بابا مردم يارانه نميخواهند به شرطي كه قيمتها به گذشته برگردد
خودم: 1393/1/1819:41:34،
27
28
واقعاً اگر عرضه مملکت داری ندارین بکشین کنار
کسی که زورتون نکرده آخه هر چیزی یه حساب کتابی داره
بی خود که اون وری ها دندون تیز نکردند
بابا این مملکت پره سرمایه ست: از نوع معادن، ذخایر، منابع انسانی و کیهانی و.....
ولی جای تعجبه که هنوز بعضی ها این قدر ادعای مملکت داری می کنند و نمی تونن کاری کنن
حمید: 1393/1/1820:38:46،
37
27
به خدا خجالت هم خوب چیزیه؟ فقط بلدید بگید دشمن در کمینه. کدوم دشمن ؟ دشمن واقعی ما فقره که محاصره مون کرده هوار هوار هوار فریاد فریاد فریاد. از رو میرید نه به خدا
علی: 1393/1/1821:42:42،
32
34
کشورهای عربی ببینینت چه زندگی دارند ما را ببینید.ای خدا منابع ما که بیشتر از انها هست.پس کجا میره...
علی: 1393/1/1822:02:52،
37
32
اگه کسی تلفن همراه و خط ثابت نداشته باشه باید چیکار کنه؟
زهرا: 1393/1/2001:52:33،
22
29
الان دیگه دست بچه ها هم یه موبایل هست
لطفا الکی ایراد نگیرین!
درضمن اگه چنین کسی وجود داشته باشه یعنی یه نفر اطرافش پیدا نمیشه که شماره داشته باشه,عایا؟!
احمد: 1393/1/1822:25:44،
37
27
اقای روحانی در برابر ملت ایران در تبلیغات انتخاباتی گفتند یارانه هیچ ایرانی را قطع نخواهم کرد پس چی شد چون به قولش عمل نکرد بنده رای خود را از ایشان پس می گیرم و او را به خدا وگذار می کنم
علي 911: 1393/1/1823:04:04،
27
34
اين هم مثل سبد كالا دادنتونه كه همش نصيب كارمندان و پرسنل دولتشد
فقط قشر كارگر و ضعيف بود كه بهش تعلق نگرفت
راستي چنين عدالتي مال كدوم دينه؟
باقر: 1393/1/1908:53:11،
55
33
"اتوبوس را مجانی میکنیم آب و برق را مجانی میکنیم دلخوش به اینها نباشید معنویات شما را ...
آتیش به قبرت بباره
ن: 1393/1/1909:30:28،
28
24
به چه زباني بگيم يارانه نميخواهيم . پول آب و برق و گاز و تلفن را مثل قبل كنند. ميلياردي تو اين مملكت ميخورند و ميبرند هيچ كس كاري نميكنه. بعد ميخواهند آمار اينكه يك كارمند با كلي وام و بدهي يه خونه با وام مسكن خريده و به زور دخلش به خرجش ميرسه را حساب كنند. ميگن بگيد چقدر درآمد داريد ولي نميگن از يه حقوق دويست ميره براي ماليات و بيمه حساب نيست. يا اينكه قسط وام را تو درامد حساب نكنيد . به خدا خنده داره ..
احمد: 1393/1/1909:50:47،
27
34
با سلام آقایان مسئول
من و امثال من سبد کالا نگرفتیم یعنی نتونستید تشخیص بدهید کی نیاز داره کی نیاز نداره پس چطوری میخواهید یارانه را به نیازمند واقعی بدهید
خودم: 1393/1/1912:16:09،
27
30
من یک مستمری بگیر هستم اولین رقم سمت راست کارت ملی هم صفر است ولی سایت باز نمیشود که ثبت نام کنم ؟چکار کنم
بهمن: 1393/1/1913:17:40،
25
28
هول نشو پدرجان!
فردا!
بیمار MS: 1393/1/1912:40:32،
29
29
یارانه دلخوشی است برای بیماران خاص برای روزهای باقی مانده
علی: 1393/1/1920:00:30،
20
27
نمیتونین کشور را اداره کنید برید خونتون بشنید بدین اهلش اداره کنن از همه چی مالیات میگیرین اونم 8 در صد مالیات بر درامد مالیات بر خروج از کشور مالیات به شکل ایجاد تورم با بسه دیگه اون احمدی نژاد 800 میلیارد دلار را دودش کرد و اونم وضع اوضاع کشور بود .موضوع یارانه و اینا نیست موضوع فساد اداری است که همه جا رو گرفته .
احسان: 1393/1/1920:28:11،
24
27
من واقعا دارم به آیه مکرو و مکر الله ایمان میارم. خدا نباید اجازه بده که دوباره یه عده دیگه به اسم تدبیر و امید بیاد و مثل قبلیها منتها با بیان دیگر خونخواری کند. این روند باید ادامه پیدا کند تا انشاالله مثل بقیه ظالمان در آتشی که خودشون بوجود آوردن بسوزند. به امید اون روز
حیدر: 1393/1/1921:33:04،
20
28
سلام
یارانه حق همه مردم ایران هستش به شرط این که درهمه مواردعدالت رعایت بشه بقیه مردم هم به اندازه سردمداران این کشورحق دارن ویارانه درآمدی است ازمنابع ملی اسمش روشه ملی یعنی برای عموم یعنی همگانی اما این درآمدباید به تناسب بین مردم تقسیم بشه
حسن: 1393/1/2002:21:03،
21
25
يه سوال: دوستان من در سري قبل جدا از افراد تحت تكفل خود ثبت نام كردم و افراد تحت تكفل بند هم جدا حال در ثبت نام جديد باز هم جدا بايد ثبت نام كنيم يا ميتوانم همگي يك جا ثبت نام كنيم لطفا اگه ميتونين راهنمايي كنيد با تشكر.
دوست: 1393/1/2010:06:12،
21
25
اگردفاع ازاین مملکت وظیفه همه مردمه غنی وفقیر نمیشناسه .تقسیم پولشم نباید فرقی داشته باشه
چه فرقی میکنه: 1393/1/2011:03:30،
24
20
سلام ازتون خواهش میکنم یه فکری به حال ما جوونا بکنین که با مدرک فوق لیسانس بیکاریماونوقت با پارتی بازی یه آقایی با مدرک دیپلم رفته سرکار خدایی عدالت کجاست دیگه دارم آتیش میگیرم خجالت میکشم هنوزم سربار خانواده ام
mohammad: 1393/1/2021:11:43،
18
32
مگه اینها به فکراین جوونا هستن بعدشم همش غرمیزنن میگن چراجمعیت کم شده چرا جوونا ازدواج نمیکنن چرا بی حجابی وبی بندباری تو جامعه زیاد شده چرا وچرا.....
فعلا دولت با اینکارا داره بدترم میکنه.
ناشناس: 1393/1/2015:04:59،
20
22
یه عده اومدند توی روستاها مردم بی سواد رو فریب دادند!!
فرم یارانه بهشون میفروشند یه کاغذ A4 که همون فرم توی اینترنته به مبلغ 3500 تومن
وظیفه دهیاری و شورای روستاها روخودتون مشاهده کنید
روستایی های بیچاره رو فریب میدند از مردم بی سواد پول میکشند
غریبه ای نزدیک: 1393/1/2021:44:12،
26
32
نمیدونم اینا مردمو چی فرض کردند؟
بیشتر نظراتو خوندم! من کاری ندارم کی میخواد انصراف بده کی نمیخواد،فقط یه چیزو میدونم:
الان به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی نمیتونم به این دولت
اعتماد کنم!!!
بابک: 1393/1/2113:21:43،
21
27
یارانه برای مقابله با افزایش قیمت حاملهای انرژیست سر اینکه به چه کسی تعلق میگیرد دعوا نکنید متعلق به همه ملت است.
اما موضوع مهمتر اینه که این مبلغ دیگه جوابگو نیست و اینو باید از دولت بخواهیم انرژی تونو بزارید برای بازخواست دولت.
این دولتو ما انتخاب کردیم پس حق داریم بازخواستش کنیم هر چه فریاد دارید بر سر دولت بکشد
ali: 1393/1/2113:53:21،
21
25
با سلام

ایا هزینه تحصیل فرزندان در مدارس غیر انتفاعی و دانشگاه ازاد مد نظر قرار میگیرد

ایا افرادی که فرزند معلول دارند مد نظر قرار میگیرد

ایا متراژ اپارتمان با تعداد افراد خانواده مد نظر قرار میگیرد

مرتضی: 1393/1/2609:11:26،
18
24
سلام
من ثبت نام کردم ولی کد شناسایی برام نیومده باید چکار کنم
ابوالقاسم ماربین: 1394/1/517:21:51،
8
8
با سلام جهت اینترنت پرسرعت ثبت نام کردم حهت لب تاب ولی خبری نشد گفته بودید باموفقیت ارسال شد منتظر جواب باشید پس چه شد

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل