کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

لوکس ترین محصول کیا در ایران

کدخبر:۴۱۰۲سه شنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲:۲۰۲۸۹۲۱ بازدید

پیشرفت خودروسازان کره‌ای در 10سال اخیر فوق‌العاده بوده و خود را از یک خودروساز ضعیف، تبدیل به خودروسازی قوی در زمینه ساخت و فروش خودروهای ارزان‌قیمت و سایز متوسط کرده‌اند‌.
لوکس ترین محصول کیا در ایران

این روز‌ها کارشناسان و منتقدان صنعت خودرو منتظر رونمایی خودرو‌های جدید از دو کره‌ای کیا و هیوندای هستند و پیشرفتشان روز به روز قابل ملاحظه است‌. این دو خودروساز با صبر و حوصله  و  تدوین سیاست‌های بلند‌مدت‌، عرصه را برای قدرت‌نمایی و مانور تویوتا در کلاس‌های مختلف تنگ کرده. بعد از موفقیت‌های بسیار در سگمنت متوسط قدم به کلاس خودرو‌های لوکس گران‌قیمت گذاشته‌اند‌. البته هیوندای چند سالی است که با جنسیس و سنتنیال در این بازار عرض‌اندام کرده و کیا نیز با عرضه خودرویی بر پایه پلت‌فرم سنتنیال می‌خواهد سهمی از این بازار داشته باشد‌. حضور این خودروسازان در کلاس زنگ خطری برای خودروسازان بزرگی همچون مرسدس بنز‌، ب‌ام‌و و لکسس است‌. در این مقاله به دیدار لوکس‌ترین ساخته کیا در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس می‌رویم و به تست و بررسی این ببر آسیایی می‌پردازیم‌. Quoris هر چند به دلیل حجم موتورش هنوز مجوز عبور از سراسر کشور را ندارد اما به‌تازگی در مناطق آزاد کشور از جمله ارس و انزلی توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است‌. همانطور که اپیروس زمانی با قیمتی مناسب آپشن‌های لوکس و سواری خاصی را به مشتریان خودرو‌های کره‌ای ارائه می‌کرد‌، جانشینش یعنی Quoris نیز می‌خواهد این راه را به سبکی مدرن ادامه دهد.


Quoris از کجا آمد؟!

کیا فروش سدان فول‌سایز خود را از سال 2012 میلادی در کره جنوبی و با نام K9 شروع کرد و از اواخر 2012 و برای سال 2013، K9 را با نام Quoris که ترکیبی از عبارت‌های انگلیسی هسته (‌core‌) و کیفیت (‌quality‌) بوده و بیانگر استحکام یکپارچه است‌، این خودرو‌، لوکس‌بودن و تکنولوژی بالا در یک ساختار هماهنگ برای بازار‌های خاورمیانه گردآوری و عرضه کرده است‌. کیا در  روسیه و آمریکای جنوبی و بعد از اصلاحاتی آن را با نام K900 برای بازار‌های ایالات متحده و کانادا عرضه کرد‌. در ادامه به بررسی جزء به جزء این خودرو خواهیم پرداخت‌.


این یک کپی نیست!

پس از رونمایی  Quoris نوک پیکان منتقدان بر طراحی این خودرو هدف گرفته شد  و همه بر این باور بودند که خودرو کپی غیر‌قابل‌انکار از ب‌ام‌و سری5 گرن توریسمو و سری 7 است ولی پیتر شرایر سر‌طراح معروف کیا از طرح خود دفاع کرد و کمپانی کیا نیز اعلام کرد که K9 بهترین بهترین‌هاست‌. حال از بحث منتقدان و کارشناسان بزرگ خودروسازی دور می‌شویم‌. Quoris در نمای جلو، جلو‌پنجره‌ای بزرگ که نمونه بزرگ‌شده جلو پنجره کدنزا است، دارد که با خطوط عمودی کرومی نقش دهان آن را بازی می‌کند‌، دوربین دید جلو هم در وسط جلو پنجره نصب شده‌. در طرفین آن چراغ‌هایی با طراحی منحصر‌به‌فرد و خاص با تکنولوژی LED  قرار دارند که در ساخت آنها از 16 LED استفاده شده است‌. 

این چراغ‌ها بر سر پیچ‌ها چرخشی داشته و نور را به سمتی که راننده می‌خواهد برود،  هدایت می‌کند. همچنین یکی دیگر از تکنولوژی‌های این چراغ‌ها سیستم تغییر میزان برد نور در سرعت‌های مختلف است که توسط خودرو به صورت خودکار انجام می‌گیرد به طوری که در سرعت پایین دارای برد کم و در سرعت‌های بالا دارای برد بیشتری است‌. سپر با یک ورودی هوای باریک بزرگ که در طرفین دارای مه‌شکن‌های LED است، نمای جلوی خودرو را تکمیل می‌کند‌. خطوط بسیاری از جلوی خودرو شروع شده و روی کاپوت و جانب کشیده شده‌اند که یکی از آنها خط معروف به شرایر لاین (برگرفته از نام پیتر شرایر طراح مطرح کیا‌) است‌. از نمای جانب خودرو شباهت بسیار زیادی به سری7 ب‌ام‌و دارد. رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی با پره‌های زیاد به همراه دو ورودی هوا روی گلگیر جلو نمای زیبایی به جانب خودرو بخشیده است‌. 

از ستون C به بعد خودرو بیشتر شبیه ب‌ام‌و سری 7 می‌شود. در نمای عقب چراغ‌های LED بزرگ قرمزرنگ که با نواری کرومی به هم متصل شده‌اند و چراغ دنده عقب نیز روی آنها تعبیه شده است‌. پلاک روی در صندوق نصب می‌شود و نوشته Quoris در سمت چپ پایین آن دیده می‌شود‌. سپر ساده طراحی شده و ورودی هوای باریکی دارد که خروجی‌های اگزوز کرومی از طرفین آن به بیرون آمده‌اند‌. در کل طراحی کیا Quoris همان‌گونه که منتقدان می‌گویند ریشه‌هایی از خودرو‌های آلمانی و مخصوصا ب‌ام‌و را در خود دارد‌. شاید دلیل آن وجود چندین خودرو از برند‌های آلمانی در این کلاس باشد ولی جدا از بحث کپی‌کاری Quoris با قیمت 50 هزار دلار ظاهر زیبایی دارد و شما را راضی نگه خواهد داشت‌.


VIP به سبک کیا 

کوریس برعکس تمام خودروها که نشستن پشت فرمانشان لذت‌بخش است، نشستن در ردیف دومش حس و حال دیگری دارد‌. یعنی هر قدر که در بیرونش شلوغی و اغتشاش دیده می‌شود، کابینش مخصوصا در ردیف دوم، آرام و راحت است‌. 

پکیج VIP شامل ویژگی‌هایی همچون پرده‌های برقی شیشه‌های عقب‌، دسترسی به تنظیمات پشت سری‌های صندلی عقب و تنظیمات 16 جهته صندلی‌های عقب و تمام تنظیمات صندلی‌های جلو توسط سرنشینان عقب‌، گرم‌کن و سردکن ردیف عقب به همراه ماساژور است‌. 

همچنین تنظیم دمای دلخواه برای ردیف دوم توسط سیستم تهویه اتوماتیک انجام می‌شود‌. صندلی‌ها تمام چرمی Nappa و به رنگ کرم هستند و با تودوزی زیبا و تمیز‌. روی رودری‌ها و کنسول هم از چرم کرم و مشکی استفاده شده است‌. فرمان سه‌شاخه نیز با روکش چرمی بسیار خوشدست است‌. پشت فرمان نمایشگر 12.3 اینچی تعبیه شده که به جای نشان‌دهنده‌های مورد استفاده در لوکس‌های آلمانی، آنالوگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و کیلومتر‌شمار و دور‌شمار موتور به همراه اخطار‌های لازم روی آن به نمایش در‌می‌آید که با عوض‌کردن نوع رانندگی به اسپرت نوع نمایش تغییر می‌کند‌. کنسول بسیار زیبا طراحی شده و نمایشگر 9.2 اینچی بالای آن قرار گرفته که سیستم ناوبری‌، دوربین دید عقب و جلو و اطلاعات سیستم صوتی حرفه‌ای Lexicon که با 17 اسپیکر  و 900 وات قدرت در اختیار دوستداران موسیقی است را نمایش می‌دهد‌. این نمایشگر با ماوسی که پایین کنسول تعبیه شده، قابلیت کنترل دارد‌. 

از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به آرام‌بند برقی در‌‌ها‌، نمایش اطلاعات خودرو روی شیشه برای راننده‌، سیستم تشخیص نقاط کور برای راننده‌، سیستم هشدار‌دهنده وجود خودرو در پشت اتومبیل و سیستم هشدار‌دهنده خروج از مسیر اشاره کرد‌.از دیگر امکانات منحصر‌به‌فرد این لوکس کره‌ای می‌توان به Head up display اشاره کرد که با نمایش سرعت و سایر اطلاعات حیاتی روی شیشه جلو، تمرکز شما را بیش از پیش به رانندگی معطوف می‌کند.صندلی پشت این خودرو نیز با وجود مانیتور‌های ٩.٢ اینچی دوگانه کاملا فضایی منطبق بر تکنولوژی روز دنیا را القا می‌کند که البته وجودشان برای این کلاس خودروها کاملا ضروری است. المان جالبی که در اولین نگاه شما را به یاد مرسدس بنز کلاس s می‌اندازد، ساعت آنالوگ تعبیه شده در میان داشبورد است که بر لوکس‌بودن این کیا‌، افزوده است‌.


زیر پوست این خودرو … 

کیا برای این خودرو 3 پیشرانه در نظر گرفته که شامل 2‌پیشرانه 6سیلندر وی شکل و یک پیشرانه 8سیلندر وی‌شکل هستند‌. پیشرانه اول یک پیشرانه 6سیلندر وی‌شکل به حجم 3.8 لیتر موسوم به‌ MPi ا‌

(Multi port injection) با قدرت 286 اسب بخار است‌، پیشرانه دوم هم با آرایش 6سیلندر وی‌شکل با حجم 3.8 لیتر و موسوم به GDi است 311 اسب بخار قدرت دارد و پیشرانه سوم از نوع 8 سیلندر وی‌شکل با حجم 5 لیتر است و 420 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن‌متر گشتاور است‌. 

خودروی مورد آزمایش ما مجهز به پیشرانه‌ای از نوع اول و ضعیف‌ترین نوع بود که با حجم دقیق 3778  سی‌سی به کمک گیربکس 8سرعته خودکار قادر به تولید 286 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000  دور در دقیقه و 358 نیوتن‌متر گشتاور در دور موتور 4500 آرپی‌ام است و در عرض 7.3 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر می‌رسد و حداکثر سرعت 240 کیلومتر را ثبت می‌کند‌. 

این پیشرانه در هر 100 کیلومتر رانندگی در سیکل ترکیبی 10.4 لیتر بنزین مصرف می‌کند‌. 

لطفا مالک خودرو در ردیف عقب بنشیند!

همین که روی صندلی‌های بزرگ و چرمی کوریس می‌نشینید، حس آرامشی به شما دست می‌دهد که از یک خودرو 50 هزار دلاری انتظار ندارید‌. رانندگی با آن در داخل شهر به علت طول 5 متری‌اش و حتی با وجود سیستم هشدار نقاط کور، کمی مشکل و اذیت‌کننده است اما اشکال هدایت با این ابعاد بزرگ خودرو کمی با سیستم AVM به کمک ٤ دوربین در اطراف این خودرو پوشش داده شده که مشابه سیستم چشمان پرندگان، شما را از خطرات احتمالی ناشی از دید ناکافی‌، حفاظت می‌کند‌.

هنگام رانندگی با کوریس هیچ صدایی به داخل کابین وارد نمی‌شود‌، طبق آزمایش‌ها و تست‌های انجام شده در ایالات متحده‌،کیا کوریس در سرعت تقریبا 105 کیلومتر فقط 2 درصد صدای بیشتری نسبت به رولزرویس گوست دارد پس از این حیث جایگاه مناسبی دارد‌. هنگام رانندگی در جاده فقط صدای برخورد تایر با سطح جاده به گوش می‌رسد و آرامش مطلق بر خودرو حاکم است‌. طبق معمول آزمایش‌هایمان خودرو را به منطقه آرامی می‌بریم تا به تست شتاب و ترمز و سرعت بپردازیم‌. یکی از ویژگی‌هایی که این خودرو دارد و کیا به آن می‌بالد سازگار‌بودن پیشرانه آن با انواع سوخت‌های بی‌کیفیت است که دقیقا هم چنین شد و پس از چند بار آزمایش زمان 8 ثانیه برای صفر تا 100 و 12 ثانیه‌ای برای صفر تا 150 را ثبت کردیم‌. اما عملکرد ترمز‌ها چندان راضی‌کننده نیست و از سرعت 100 کیلومتر پس از 9.5 ثانیه خودرو کاملا متوقف می‌شود؛ یعنی به عبارتی صفر -100- صفر آن 17.5 ثانیه است‌. حالت رانندگی را به اسپرت تغییر می‌دهیم تا لذت رانندگی را بیشتر بچشیم ولی تنها تغییری که انجام شد نوع نشان‌دادن کیلومتر‌شمار و دور‌شمار موتور بود‌! 

لذت سواری با این خودرو و استفاده از امکانات VIP آن فقط در ردیف دوم امکان‌پذیر است پس از مالک کوریس خواهش کردیم تا برای لذت‌بردن از اتومبیل خود یک راننده برای خود استخدام کند‌. فضای سر و پا به اندازه‌ای گسترده است ‌که می‌توانید ‌پاهایتان را دراز کنید و حتی می‌توانید صندلی سمت شاگرد جلو را با استفاده از دکمه‌های موجود در کنسول VIP کاملا جمع کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید‌. در کل کوریس خودرویی اشرافی با قیمتی مناسب است که کیفیت ادوات به کار رفته در آن در دراز‌مدت معلوم خواهد شد‌. 

uhg69izeh89q02seai9f.jpg

ez219ebfeor6opqw80qq.jpg

ol3pn1w1l50v5mk9ofps.jpg

1x1vjmqprw60zzr0q.jpg

jfp66d9d2dj5iaa0mxdn.jpg

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

مهدیه: 1393/1/1221:06:40،
263
45
عجب هیولایی هستش...
هادیه: 1393/1/1221:43:26،
149
99
خودروی مرفهین بی درد !
رضا: 1393/1/1302:45:26،
115
75
فقط محصولات سایپاو ایرانخودرو
پراید کجا و این کجا سمند کجا و این کجا
یک ارم سایپا رو با صد تا از این ماشین که هیچ صد برابر بهترم عوض نشینم. تا سایپا هست مطمن بران
حامد: 1393/1/1319:27:53،
89
51
منم دلم میخواد ... خدایا یعنی میشه؟؟؟؟...........................
مهدي: 1393/1/1521:24:31،
41
39
من که صددرصد يکي مي خرم
یزدان: 1394/9/2909:29:56،
26
17
اگه واقعا ترمزهاش اینقدر دیر عمل میکنن این یک نقص بزرگ هست این همه امکانات زمانی بدرد میخوره ک سوار یه ماشین ایمنی شده باشی البته باعرض پوزش من فکر میکنم تست ترمز خوب صورت نگرفته والا یک همچین ماشینی نمیتونه ترمزهای ضعیفی داشته باشه

متشکرم
سازبن: 1393/1/1221:10:31،
170
34
بابا كارشون درسته...... حالا سايپا ببين ..... ايران خودرو......
ایرانی: 1393/1/1221:44:27،
249
118
چند صد میلیون بدی این ماشین! بعدش یک نیسان بیاد از عقب بزنه که تا کاپوت جمع شه! واسه فرهنگ افتضاح رانندگی ایرانی پراید و پیکان هم از سرمون زیاده!
حسین: 1393/1/1301:08:08،
102
90
ایرانی شایسته بهترین ها ست اگه صعنت خودر پیشرفت نکرده به خاطر اعقاید افردای هست که مثل شما فکر میکنند
پاسخ: 1393/1/1303:33:17،
146
90
جناب به اصطلاح ایرانی:
اگه طرز فکرت این باشه مطمئن باش که زیر یه نیسان هم له میشی
حسن: 1393/1/1312:28:38،
160
35
اگه راننده نیسان هم ماشین قشنگ و باکیفیت (مثلا هایلوکس) سوار میشد باعلاقه تر و ایمن تر رانندگی میکرد. ثروت امنیت و احترام بنفس میاره. امکانات خوب باعث میشن ادما بافرهنگتر بشن، و برعکس فقر سبب بیتفاوتی و بی احترامی به خود و دیگران میشه.
واقعیت گرا: 1393/1/1313:56:45،
59
69
خوب عزیز من ایرانی داره راست میگه ، چرا الکی قاطی می کنید
m.....i.....l....a...d: 1393/1/1221:19:43،
109
163
با این ماشینای کره ای حال نمیکنم فقط قیافه دارن....
پول داشتی فقط ژاپنی و اروپایی
میلادم: 1393/1/1310:24:51،
43
76
1000000 تا لایک داره این حرفت به خدا،ایرانیا چون کلا پول ژاپنی و اروپایی ندارن،به این دل خوشی خودشونو میدن که تو فلان کشور اون قاره محصولات کره ای دارن خخخخخخ!!!!!
آبتین: 1393/1/1401:40:29،
42
47


به قول منتقد سایت اینترنتی "اتوزاین" : تریم داخل کوریس در مقایسه با نمای بیرونی، بسیار معمولی و غیر لوکس است که باعث اینست که خودروســازان آلـمـانـی نیازی به نگران شدنِ آمدن کوریس نباشند.
_____________________________________
The interior design is also quite ordinary compared with the exterior
German car makers need not to be worried yet

حسین: 1393/10/218:05:15،
26
12
آخه این دوتا موضوع ربطی به هم ندارن
تو هم میگی نیسان بگو سواد داری؟
س ح: 1393/1/1221:25:55،
118
106
سلام. من تو دبی یکیشو نشستم.. 100 درصد از بنز و بی ام و بهتره.. البته اون توش مشکی نبود. بگمونم اینی که عکسش هست فول نباشه..ایشاللا یه روزی برسه همه تو ایران از اینا سوار شن
مبين: 1393/1/1300:25:26،
71
49
نبايد چيز بدي باشه ولي عمرا از بنز بهتر نيست،ترمز كيا هنوز در مدل هاي پر قدرت مطمئن نيست ،مدتي اپتيما داشتم همه چيزش متوسط و راضي كننده بود خصوصا ترمزش ولي شتاب تعطيل،وقتي كادنزا را تست كردم عالي بود ولي ترمزش از پس اون هيولا بر نمياد،اين هم لنگه كادنزا ست
شروین: 1393/1/1318:08:02،
56
41
احتمالا شما دلال نیستی؟اخوی کیا از کی تاحالا با بنز و بی ام و همرده شده؟!ضمنا قیمتش خیلی بالاست.50هزار دلار حتما 400میلیون تومنه.
یاسر: 1393/1/1323:16:12،
32
34
شما احتمالا با مرسدس c200مقایسه کردین یعنی از s500بهتره؟؟؟؟؟؟
محمد: 1393/1/1221:27:13،
95
41
اینم یه چیزیه مثل سنتیال هیوندا قیمتش بالاس وتو ایران کسی اگر بخواد با این قیمتها ماشینه به روزی سوار بشه ترجیح میده که برند هایی مثل بنز یا BMW که یه برند به قول معروف دهن پر کن باشه سوار شه
مغزهای جا مانده: 1393/1/1221:37:36،
101
27
چقد عقبیم خدا. باز برین مرگ بر این و اون بگین. ما چقد عقبیم؟ 100 سال؟ 200 سال؟ کی ما کره و ژاپن حتی میرسیم؟ اونا پیشرفت میکنن؛ چون کاراشونو به افراد لایق میدن. به آسایش مردمشون اهمیت میدن. ما چی؟ فقط تابوت تولید میکنیم و به تولیدش افتخار. وقتشه به خودمون بیایم
حیرت زده: 1393/1/1221:38:17،
87
41
چقد آپشن داره خدااااااااااااا...

سرم گیج رفت!!
ساده: 1393/1/1222:29:51،
31
153
بس که ندید بدیدی! اینو بدن دست تو 3 سوته چپش میکنی! همون پیکان سوار شی بهتره!
یکی دیگه: 1393/1/1317:53:14،
55
19
نه که تو خیلی دیدی آخه اونه!! ته چیزی که نشستی موتور گازی بوده، اونوقت اومدی واسه ما اظهار نظر میکنی
رضا: 1393/1/1223:42:30،
77
76
جنسيس بهتره.
رضا: 1393/1/1401:53:15،
35
43
من موندم اينايي كه منفي ميدن ميدونن جنسيس 2014 صفر تا 100 رو 5.6 ثانيه اي ميره!
foad: 1395/11/2913:40:24،
5
5
آخه ماشین فقط به سرعت و قدرت موتور نیست که.
به امکانات و ایمنی و ... خیلی چیزا ربط داره.
اگه به سرعت باشه بله جنسیس بهتره.
mehrdad: 1393/1/1300:27:18،
85
30
بابا این که چیزی نیست ما هم تیبا داریم
توی مصرف ما بالاتریم: 1393/1/1300:44:24،
54
38
این پیشرانه در هر 100 کیلومتر رانندگی در سیکل ترکیبی 10.4 لیتر بنزین مصرف می‌کند‌.

از همه مطالب بالا نکته جالبتر مصرفشه که مشابه سمند هست ولی اون کجا و این کجا تازه سمند مصرفش بالاتر هم هست

به کجا چنین شتابان
این ره که می رویم به ترکستان است
بنزين: 1393/1/1309:15:54،
35
28
اين ماشين هم كلاس سنتنيال هست يا جنسيس ؟؟؟
اشکان: 1393/1/1310:44:13،
41
37
بابا انقدر از ایرانخودرو و سایپا انتقاد نکنین
ایشالا قراره امسال رو پراید ایربگ صددرصد ایرانی نصب بشه

ایرانخودرو هم که( راه تو را می خواند)
ماشين شناس: 1393/1/1312:57:00،
53
40
برو بابا خودم يه ژيان دارم با هيچ ماشيني عوض نميکنم
ممد: 1393/1/1312:58:42،
30
62
به تقلید از مازراتی.در کل خوبه
افشین: 1393/1/1313:44:46،
39
28
و خودرو سازان ایرانی در 30 سالل قبل به کجا رسیدن ؟
مهدي 0652: 1393/1/1315:50:06،
43
36
به نظر من ماشين هاي ايراني جماعت به پاي ماشين هاي خارجي نميرسه .كسي كه 20 ميليون بده واسه پرايد ببخشيد مغز خر خورده .شايد يكيشم خودم باشم مجبوريه ديگه تا چند سال ديگه پرايد پرنده هم ميسازن حالا ببينيد
اشکان : 1393/1/1317:23:37،
45
58
عمر دست خداست پراید وسیلست
فرزاد: 1393/1/1400:38:15،
22
48
بیاین واقعیت ها رو قبول کنید ژاپن چند سالیه که پشت سر کره قرار گرفته تو اروپا هم جز المان و ایتالیا بقیه حرفی برای گفتن ندارن .
همون طور که گوشی های گالکسی و ال سی دی های سا مسونگ دنیا رو قبضه کردن کیا و هیوندا هم در حال قبضه کردن بازار اتومبیل هستن
مبین: 1393/1/1413:20:19،
26
29
واقعیت اینه که ما در یک کشور ایزوله زندگی میکنیم و بازار هدف برندهای متوسط به پایین هستیم وقتی led های jvc و hitachi,sony ساخت ژاپن را نتونیم بخریم!میگیم کره دنیا را گرفته!کره فقط بدلیل قیمت پایینتر فروش خوبی داره
محمد: 1393/1/1510:17:24،
32
20
آمار ها که ميگن ژاپني ها تا چند سال ديگه خودرو ساز اول جهان ميشن
شما اين نظرت رو واسه خودت نگه دار عزيزم
تو تجهيزات خانگي و الکترونيک پيشرفته مه سوني رتبه ١ جهانه
شما به خودت نگاه نکن , دنيا مثل تو فکر نميکنه
ارين: 1393/8/1611:34:00،
11
14
منتاژ بوگاتى تو فرانسست
آبتین: 1393/1/1412:18:39،
43
31
سایت های متعددی از جمله سایت معتبر "اتو زاین" در بررسی ژانویه 2014 خود، تنها 2 ستاره از 5 ستاره امتیاز به کوریس داده است.

به نظر منتقدین، کمپانی کیا در ساخت خودروهای کوچک تر موفق تر بوده است تا خودروهای بزرگ تر و لوکس...
____________________________________

Just as you might have observed, Kia is still better at making small cars. Generally speaking, the smaller the better – Picanto, Soul and Cee'd are good in their classes, less so K5 (Optima) and K7 (Cadenza), and the flagship K9 is worse still.
saman: 1393/1/1421:09:21،
42
26
اخه من موندم که چرا بضیا فقط میخان فرغون (تیباو تینا. میناو برای. مراید و.......د ) بخرن. نخرین تنها راهش همینه هر چی بخرین باید هر یک روز در میون یا نمایندگی میرین یا مکانیکی..مگه چقد میخایین عمر کنین..نخرین اقا
طوفان: 1393/1/1702:59:28،
40
33
طراحی کواریس واقعا تحسین بر انگیز و تحریک آمیزه، ولی هیچ موقع موقع از لحاظ هندلینگ و لذت رانندگی به خودروهای آلمانی نمیرسه،
به نظر من کسانی که به دنبال لذت رانندگی نیستن، ماشین کره ای بخرن
ايران: 1393/1/1811:23:18،
44
41
خوش به حال معلمين كه فقط عكسش رو ميبينن و از عكسش لذت ميبرن
بنده خدا: 1393/1/1823:24:44،
17
25
ماشین خوبیه اماهردوبرندهیوندای وکیا ازیه شرکت اند که هردوخوب هستنداماهردوتاشون دارن بازار روبابرندهای خوبی که میسازن دردست میگیرن
بی نوا: 1393/1/1823:48:46،
22
42
ما که نمی تونیم از این ماشین ها بخریم . حداقل آرزو می کنم برم تو یه کارواش و یکی از اینها بیاد اونجا و من بشورمش . حداقل برا شستنشم شده شاید دست ما بهاینماشین ها خورد
یکی که بعضی ها رو اعصابشن: 1393/6/116:34:06،
13
30
اونایی که میگن اگه چند صدمیلویون بدیم و یکی بیاد از پشت بزنه این ماشین وقتی میبینه یه ماشین حالا باهرسرعتی داره میاد طرف میتونه سرعت اون ماشین ببینه تابتونه ازش سبقت بگیره لطفا جهت اطلاع فیلمشو تو اپارات ببینید
Asghar: 1393/6/909:47:00،
19
19
سلام من از خودم از اين خودرو دارم عاليه آخر اپشنه طرحش از BMW است
ارس پلاكش ٤٧٠٠٠$ ايران پلاكش هنوز نيس
Asghar: 1393/6/909:49:15،
37
22
با اين هيولا من ٢٦٠ رفتم
قاسم: 1393/11/3011:32:18،
19
11
با سلام
من تو منطقه آزاد اروند يكي از اين مدل فولترين آپشنشو خريدم 220 ميليون قيمت دبي اين خودرو 208هزار درهم هست
واقعا فوقالعاده و بينظير هست.نه تنها در حد بنز و بي ام هست بلكه از لحاظ قيمت شديدا رقابت ميكنه.به هر حال من خيلي خيلي راضيم
رضا: 1394/3/713:19:29،
15
21
من ساکن اهواز هستم و به خاطر منطقه آزاد شدن کل خوزستان
الان خیلیا دارن ماشین خارجی سوار میشن
خود بنده یه کوریس از نوع فول دارم و خیلی راضی هستم. بهتر از این که پولمو بدم تابوت ایرانی بگیرم که ایربکش هم کار نمیکنه
دانیال منصوری: 1394/6/2513:36:24،
28
20
ما کیش زندگی می کنیم ماشینمون کیا کوریس که همین باشه هست وقتی سوار میشی انگار سوار پنبه شدی
فراز: 1394/6/3103:29:04،
20
23
اقا من خودم سوار بر پايي خودم ميشوم واهسته قدم برميدارمز از صفر تا صدمون ٥/٥ثانيس والا امتحانش مجاني نياز به پرداخت هيچ پولي هم نيست قربان شما فداتون بوس بوس
مهدی : 1394/10/220:04:09،
28
10
اون دوستمون که گفتن کوریس از 5 ستاره فقط دو ستاره گرفته یا بی اطلاع بوده یا شوخی کرده . کوریس پنج ستاره داره و از هر لحاظ یه خودروی لوکس ، قوی ، بسیار نرم و بسیار پرشتاب میباشد . لذت رانندگیش از بنز s350 خیلی بیشتره . اتاق قبلی کوریس یعنی اپیروس هم فوق العاده هست . من بنز s350 داشتم الان کوریس دارم از هر لحاظ از s350 بهتره
مهدی: 1394/10/220:14:49،
19
19
برای نظر دادن باید تعصب رو کنار گذاشت . اینکه کور کورانه بگیم چون ماشین کره هست و از ماشین آلمانی پایینتره نظر درستی نیست . کیا تو اپیروس و کوریس و هیوندا تو جنسیس و سنتنیال واقعا قدرتشو نشون داده . کیا و هیوندا تو این مدلا شاهکار بودن
MERCEDES BENZ: 1395/6/2302:53:52،
26
17
حرف شما درسته ولی هرچی هم باشه به پای آلمانی ها مثل بنز نمیرسه.
بنز بنز است گرچه پیر بود!!!
مازیار: 1394/10/911:54:53،
19
18
هیوندا سنیتیال بهتره درسته یکم پول بیشتر میدی ولی یه ماشینی شوار میشی در حد بنز
09379361633: 1395/6/2412:52:50،
19
20
سلام دوستان .من خودم کوریوس دارم الان خیلی ازش راضیم و پیشنهاد میکنم هیچوقت سوار نشین چون بعد از اون واقعا انتخاب سخته میشه برای انتخاب خودروی بعدی....

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما