کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بررسی قابلیت ضد آب بودن گوشی Galaxy S5 سامسونگ


کد خبر : ۴۰۰۴دوشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۲:۲۳۵۴۰۲ بازدید

بررسی‌های جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 5 یکی پس از دیگری منتشر می‌شوند و به همین دلیل نیز فاصله معرفی تا عرضه این گوشی را پر می‌کنند.

زومیت: بررسی‌های جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 5 یکی پس از دیگری منتشر می‌شوند و به همین دلیل نیز فاصله معرفی تا عرضه این گوشی را پر می‌کنند. جدیدترین بررسی در مورد این گوشی، این بار اما از کشور روسیه می‌آید که در آن سعی شده قابلیت ضدآب بودن این گوشی را مورد بررسی قرار دهد. اغلب بررسی‌ها شامل طراحی بدنه، عملکرد فنی، قدرت دوربین و... می‎شوند، اما یک تیم روسی سعی کرده متفاوت از بقیه عمل کند و به همین دلیل به سراغ بررسی قابلیت ضد آب بودن این گوشی رفته است.

همان‌طور که می‌دانید، گلکسی اس 5 موفق به اخذ مجوز IP67 شده که به معنای مقاومت این گوشی در مقابل رطوبت و گرد و غبار است.

در ادامه می‌توانید تصاویر این آزمون را مشاهده کنید:

 








 

در انتها خاطرنشان می‌کنیم که مجوز IP67 در گلکسی اس 5 کاملا واقعی بوده و علی رغم اینکه سامسونگ چندان به این موضوع تمرکز ننموده و تنها به بیان ضد آب بودن آن بسنده کرده است، اما آزمایشات نشان می‌دهند که پاشیدن آب از جهات گوناگون و طرفین به سمت این گوشی هیچ گونه مشکلی را ایجاد نخواهد کرد. همچنین می‌توان تا عمق 1 متری و به مدت نیم ساعت نیز با آن کار کرد. پس، برچسب استاندارد IP67 به درستی بر روی این گوشی قرار گرفته و ضد آب بودن آن را تضمین می‌کند. البته لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که استاندارد IP67 از سطح پایین‌تری در مقایسه با IP58 در اکسپریا Z2 برخوردار است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها