کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

راهنمائی سفر به گرجستان به قصد ثبت شرکت و اقامت


کد خبر : ۳۹۹۰۹سه شنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹:۵۱۱۹۶۱ بازدید

این روزها، همه جا صحبت از گرجستان است و این کشور ساده، آرام و صد البته زیبا.

سام جورجیا

این روزها، همه جا صحبت از گرجستان است و این کشور ساده، آرام و صد البته زیبا .

ایرانیان بسیاری را میشناسیم که خاطرات بسیار خوبی پس از سفر به گرجستان داشته اند و پس از آن به دنبال راهی برای زندگی و اقامت در گرجستان بوده اند .

گرجستان به دلیل وضعیت جغرافیائی مناسب، آب و هوای خوب و مناظر زیبای گردشگری در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از جهانگردان و گردشگران ایرانی قرار گرفته است .

 

سام جورجیا

 

وضعیت کار و اقامت در گرجستان برای ایرانیان چگونه است ؟

اجازه دهید، در این خصوص مراجعه کنیم به معتبرترین شرکت حقوقی و البته ایرانی در گرجستان .

شرکت سام جورجیا با یک دهه سابقه در زمینه های گوناگون حقوقی نظیر اخذ اقامت گرجستان، اخذ اقامت دائم گرجستان، ثبت شرکت در گرجستان ، مشاوره برای سرمایه گذاری در گرجستان و انجام کلیه امور حقوقی برای ایرانیان عزیز در گرجستان، تبحر خاصی را در انجام امور حقوقی در گرجستان دارند .

واقعیت این است که وضعیت استخدام کاری در گرجستان مناسب نیست، شاید این حرف بسیاری را دلسرد کند اما گرجستان بدلیل وضعیت سیاسی مناسب و احتمال غریب الوقوع پیوستن به حوزه اتحادیه اروپا و جمعیت کم، می تواند فرصت مناسبی برای یک سرمایه گذاری هوشمندانه باشد . بدلیل جمعیت کم این کشور، همه مدل سرمایه گذاری جوابگو نیست، اما این کشور پتانسیل بسیار مناسبی را برای حرکت به سوی پیشرفت دارد، پس لازم است در این مورد سوالات خود را از یک منبع مطمئن بپرسید .

مدیران سام جورجیا در ابتدائی ترین توصیه ها به ایرانیان عزیز با دلسوزی خاصی توصیه میکنند قبل از انجام هرگونه اقدام در مورد شرایط موجود تحقیق نمایند و از پس حصول اطمینان به شرکتها و کارشناسان حقوقی مجرب و متعهد مراجعه نمایند، این جمله را یکی از مدیران ارشد شرکت سام جورجیا میگوید، کسی که به منظور ارائه خدمات با کیفیت بالا در گرجستان، دوره رسمی وکالت به زبان گرجی را گذرانده .

چیزی که از زبان مدیران این شرکت می توان فهمید این است که امور ثبت شرکت و اخذ اقامت در گرجستان، یک فعالیت حقوقی تخصصی است ولیکن و متاسفانه شرکتهای ایرانی زیادی برای کسب درآمد بیشتر و گاهاً سودجوئی، با تبلیغات فراوان امور ثبت شرکت و اخذ اقامت را با تجربه های محدود بدست می گیرند و در سوی دیگر ایرانیان با چشم انتظار فراوان .

یکی دیگر از مدیران ارشد سام جورجیا میگوید، در حدود یک دهه فعالیت، حدود 800 پرونده حقوقی موفق داشته ایم و در خصوص قدمت، از قدیمی ترین شرکتهائی هستیم که در زمینه ثبت شرکت در گرجستان و اخذ اقامت فعالیت می نمائیم و بازهم همانند گذشته به ایرانیان توصیه ما این است : تحقیق، تحقیق و تحقیق .

 

سام جورجیا

این شرکت به عنوان یک شرکت حقوقی معتبر بعنوان توصیه ای مهم به ایرانیان اکید می گوید: از آن شرکتهائی که برای انجام امور شما، به شما تضمینی را در خصوص اخذ اقامت می دهند دوری نمائید زیرا اخذ اقامت برای دولت گرجستان مراحل خاص خود را دارد و یک متقاضی ممکن است در مرحله بررسی پلیس اطلاعات گرجستان رد صلاحیت شود و هیچ تضمینی در خصوص اخذ اقامت از کشور گرجستان برای هیچ کدام از مردم دنیا وجود ندارد.

 از طرفی دیگر نیز، توصیه میکنند که بسیاری از شرکتها هزینه های هنگفتی را در خصوص اخذ اقامت دریافت می کنند، پیش از پرداخت هزینه در خصوص سایتهای رسمی دولت گرجستان و دیگر طرق تحقیق نمائید، سام جورجیا از معدود شرکتهای ایرانی تاسیس شده در گرجستان است که موفق به اخذ پروانه حقوقی از وزارت دادگستری این کشور شده است.

سام جورجیا، صنعت گردشگری و توریسم را یک صنعت بسیار مناسب برای سرمایه گذاری ایرانیان در گرجستان می دانند، همچنین کشاورزی و دامپروری نیز از آن دسته از فعالیت هائی است که ظاهراً دولت گرجستان از آنها به خوبی پشتیبانی می نماید .

 

مشاوره در خصوص کارآفرینی و ثبت شرکت در گرجستان

اما اگر اندکی در خصوص ثبت شرکت و نحوه اخذ اقامت در گرجستان سردرگم هستید توصیه ابتدائی ما جستجو در سایت محبوب گوگل است، در صورتی که به نتیجه دلخواه نرسیدید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان سام جورجیا بهره مند شوید. کافیست به وبسایت اینترنتی این شرکت به آدرس https://samgeorgia.com مراجعه نمائید و سوالات خود را مطرح نموده تا جواب جامعی را دریافت نمائید .

همچنین در قسمت تماس با ما در این وبسایت اطلاعات کامل تماس با کارشناسان این شرکت وجود دارد که می توانید از آنها بهره مند شوید .

یکی از کارشناسان سام جورجیا می گوید، ثبت شرکت پروسه پیچیده ای نبوده و ما به همراه متقاضی به اداره اقامت گرجستان مراجعه می نمائیم و در طول 48 ساعت ثبت شرکت را با موفقیت برای متقاضی انجام میدهیم که این مراحل شامل دریافت کد مالیاتی، ثبت لوگو، اخذ مهر رسمی شرکت، ثبت رسمی شرکت با نام دلخواه در اداره ثبت شرکتهای گرجستان و باز کردن حساب بانکی رسمی برای شرکت می باشد که کلیه این امور توسط کارشناسان سام جورجیا انجام خواهد شد .

 

سام جورجیا

 

مشاوره در خصوص اخذ اقامت در گرجستان

اما، در خصوص اخذ اقامت پروسه کمی پیچیده تر خواهد بود چرا که اواخر تعداد متقاضیان بیشتر شده و دولت گرجستان حساسیت بیشتری بروی این موضوع دارد. اخذ اقامت می تواند از طریق سرمایه گذاری، ثبت شرکت، ازدواج با یک گرجی و یا از طریق نسبت خویشاوندی با کسی که پیش از این کارت اقامت گرجستان را دریافت کرده انجام شود و مدت زمان اخذ اقامت نیز از زمان درخواست بین 10 الی 30 روز کاری می باشد .

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتری دارید، پیشنهاد میکنیم به کانال تلگرام این شرکت حقوقی معتبر در گرجستان به آدرس https://t.me/samigeorgia مراجعه فرمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها