کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ طلای جهانی افزایش یافت


کد خبر : ۳۹۸۰شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵:۲۹۴۲۹۳ بازدید

در حالی که سرمایه گذاران از تنش های بین شرق و غرب در آستانه همه پرسی روز یکشنبه کریمه به بازار طلا پناه آورده اند، قیمت فلز زرد در روز جمعه به بالاترین رقم در طی شش ماه گذشته رسید.

در حالی که سرمایه گذاران از تنش های بین شرق و غرب در آستانه همه پرسی روز یکشنبه کریمه به بازار طلا پناه آورده اند، قیمت فلز زرد در روز جمعه به بالاترین رقم در طی شش ماه گذشته رسید.

موسکو روز جمعه حضور نیروهای نظامی خود در کریمه را تقویت کرد و تهدید خود مبنی بر تهاجم نظامی به دیگر نقاط اوکراین را تکرار کرد تا نشان دهد، قصد ندارد به درخواست های کشورهای غربی در مورد اجتناب از رویارویی اعتنا نماید.ارزش سهام در بازار بورس روسیه کاهش یافت و هزینه بیمه بدهی های این کشور در روز پایانی معاملات این هفته و در آستانه برگزاری همه پرسی پیوستن کریمه به روسیه افزایش یافت. احتمالا برگزاری این همه پرسی منجر به وضع تحریم های امریکا و اتحادیه اروپا علیه روسیه خواهد شد.

توماس کاپالبو، تحلیلگر بازار طلا در نیویورک گفت: «اینجا کسانی هستند که نگران این مسئله اند که با انجام این همه پرسی، قیمت طلا به شدت افزایش یابد.» وی افزود: «قیمت طلا به دلیل خریدهای ناشی از موقعیت خاص فعلی افزایش یافته است.»

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در ساعات اولیه دیروز 1.4 درصد افزایش یافت و به 1387 دلار و 90 سنت رسید که بالاترین قیمت از 9 سپتامبر تاکنون بود، اما پس از ان این افزایش قیمت تعدیل شد. بدین ترتیب قیمت طلا در پایان معاملات روز جمعه با 0.50 درصد افزایش به 1382 دلار و 30 سنت رسید.

قیمت طلا در هفته گذشته 3 درصد افزایش یافت که تا حدی نیز ناشی از آمارهای ناامیدکننده از اقتصاد چین و همچنین آمارهای مربوط به تضعیف حس مصرف کننده در اوایل مارس در آمریکا بود.بازار در انتظار نشست بعدی فدرال رزرو آمریکا در روزهای 18 و 19 مارس است. پیش بینی می شود که بانک مرکزی امریکا سیاست خرید ماهیانه اوراق قرضه خود را 10 میلیارد دلار دیگر تعدیل کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها