کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اولين نمونه از خودروی JAC J4 وارد ایران شد


کد خبر : ۳۹۷۳۵سه شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵:۳۲۱۰۸۹۶ بازدید

در هفته گذشته اولین نمونه از خودروی جک جی 4وارد کارخانه کرمان موتور شد. این خودرو به تازگی وارد کشور شده است و گویا کرمان موتور بنا دارد ...
اولين نمونه از خودروی JAC J4 وارد ایران شداولين نمونه از خودروی JAC J4 وارد ایران شد

در هفته گذشته اولین نمونه از خودروی جک جی 4وارد کارخانه کرمان موتور شد. این خودرو به تازگی وارد کشور شده است و گویا کرمان موتور بنا دارد تا این خودرو  را در آینده نزدیک وارد بازار کند.

نام اصلی این خودرو در بازار های جهان بخصوص کشور چین Heyue A30 است ولی بعد ها نام آن به جک J4 تغیر یافت.خودرویی در سبک سدان و در ابعادی  جمع و جور که توسط جیانهایوی طراح و شخصی که  پلت فرم نسل دوم JAC برای خودروهای جمع و جور طراحی کرد طراحی شده است.،جک J4 دقیقا چیزی  بین جک J5  و جک J3  است برای نیازهای متفاوت.

به همین دلیل بود تا این شرکت رو به ساختن جک J4 آورد. دانیل گاگلاین در مرکز طراحی JAC در کشور ایتالیا شروع به ساختن یک ظاهر  طراحی جدید در قسمت بیرونی خودرو کرد . قبل از راه اندازی رسمی آن در نوامبر 2012 در نمایشگاه خودروی گوانگژو، جک J4 به عنوان “B II” شناخته شد. 

جک J4 سهم بازار خودروی جک J3 را که  یک پلت فرم خودروی اس یو وی بود را  در بازار از آن خود کرد و نگذاشت تا تولید نشدن آن خللی در جایگاه جهانی این شرکت ایجاد کند.

جک جی4 از یک موتور 1.5 لیتری با قدرت 83 اسب بخار بهره‌مند است. این خودرو بزودی توسط کرمان‌موتور وارد بازار ایران می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها