کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرایط فروش خودروی جدید برلیانس کراس (C3) اعلام شد


کد خبر : ۳۹۴۸۹چهارشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹:۲۴۱۸۵۱۳ بازدید

معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا گفت: مرحله اول پیش فروش برلیانس کراس از طریق فروش اینترنتی و همچنین نمایندگی‌های ...
شرایط فروش خودروی جدید برلیانس کراس (C3) اعلام شدشرایط فروش خودروی جدید برلیانس کراس (C3) اعلام شد

معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا گفت: مرحله اول پیش فروش برلیانس کراس از طریق فروش اینترنتی و همچنین نمایندگی‌های مجاز سایپا آغاز خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

دکتر رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا گفت: مرحله اول پیش فروش برلیانس کراس از ساعت ۱۱ روز یک شنبه ۲۲ مرداد ماه سال جاری از طریق فروش اینترنتی و همچنین نمایندگی های مجاز سایپا آغاز خواهد شد وتا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که قیمت این خودرو 57.5 میلیون تومان می باشد گفت : مرحله اول پیش فروش این خودرو با موعد زمانی مهر، آبان وآذر سال جاری صورت خواهد گرفت و شرکت پارس خودرو این محصول را همچون سایر محصولات تولیدی خود با بالاترین میزان کیفیت و رضایت تحویل مشتریان خواهد داد.

مبلغ پش پرداخت جهت تحویل خودرو در مهر و آبان 25 میلیون تومان و برای تحویل آذر 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده و مابقی مبلغ خودرو در زمان صدور دعوتنامه و به قیمت روز شرکت اخذ می گردد.

تقی زاده با بیان این مطلب که برلیانس کراس (C3) با توجه به قیمت مناسب و طراحی زیبا توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند تصریح کرد: معاونت بازاریابی و فروش گروه سایپا در راستای حمایت از مشتریان و توزیع عادلانه این خودرو محدودیت هایی در خصوص ثبت نام این خودرو ایجاد نموده و مشتریان با یک کد ملی، فقط مجاز به ثبت نام یک خودرو هستند.

موتور 1500سی سی ،۱۶ سوپاپ٬ با استاندارد الایندگی یورو 5 ، دارا بودن ۵ ستاره ایمنی و گیربکس اتوماتیک 4 سرعته و ترمز EBS وEBD از مشخصات فنی این محصول جدید پارس خودرو است.

جدول شرایط فروش برلیانس کراس از 22 مرداد - مرداد 96:
 

نام خودرو پیش پرداخت زمان تحویل سود مشارکت سود انصراف مابه التفاوت
برلیانس کراس C3 25 میلیون تومان مهر 96 21% 18% زمان ارسال دعوتنامه
آبان 96 21% 18%
20 میلیون تومان آذر 96 21% 18%


معرفی و مشخصات کامل برلیانس کراس C3 اتوماتیک محصولی از پارس خودرو

pyoypikpdxvtiap8upl0.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها