کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز فعالیت نمایشگا‌ه‌های پاییزه تهران از 13شهریور


کد خبر : ۳۹۳دوشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲:۱۷۱۹۹۲۹ بازدید

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران از آغاز به کار فعالیت 21 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قالب نمایشگاه‌های پاییزه خبر داد و گفت: فعالیت این نمایشگاه‌ها از 13 شهریور ماه به مدت 10 روز آغاز می‌شود.
آغاز فعالیت نمایشگا‌ه‌های پاییزه تهران از 13شهریورآغاز فعالیت نمایشگا‌ه‌های پاییزه تهران از 13شهریور

نعمت‌الله ترکی گفت: در این نمایشگاه که به مدت 10 روز در تهران و شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد، تمام اقلام مصرفی مدارس از جمله کیف، کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر به صورت مستقیم عرضه خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه‌های پاییزه تهران در پنج نقطه از شهر تهران و در 16 شهرستان استان تهران دایر خواهند شد و تا بیست و سوم شهریور ماه فعالیت این نمایشگاه‌ها ادامه خواهد داشت.

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران همچنین گفت: برای تامین اقلام مصرفی دانش‌آموزان نمایشگاه‌ ویژه‌ای در مصلی تهران طی 13 تا 23 شهریور ماه دایر خواهد شد که به صورت ویژه، نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر با الگوی ایرانی اسلامی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

ترکی تاکید کرد: در این نمایشگاه‌ها از تولید داخل استفاده خواهیم کرد و از ورود هر کالایی با نام، شرکت و برچسب خارجی جلوگیری خواهد شد، چرا که هدف از برگزاری این نمایشگاه، حمایت از تولید داخل، ایجاد ارتباط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده و همچنین ترویج الگوی ایرانی اسلامی است. بنابراین هیچ نوع کالایی خارجی اعم از تولید و یا با مارک خارجی وارد این نمایشگاه‌ها نخواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها