کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین گزینه برای خرید تبلت را در اینجا پیدا کنید


کد خبر : ۳۸۶۲شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰:۱۹۴۹۳۸ بازدید

اپل یا سامسونگ ؟ 16 یا 32 گیگاباتی؟ سفید یا سیاه؟ و ... اینها همه سوالاتی است که وقتی کاربران میخواند اقدام به خرید یک تبلت کنند از خود سوال میپرسند. واقعیت نیز آن است ...
بهترین گزینه برای خرید تبلت را در اینجا پیدا کنیدبهترین گزینه برای خرید تبلت را در اینجا پیدا کنید

اپل یا سامسونگ ؟ 16 یا 32 گیگاباتی؟ سفید یا سیاه؟ و ... اینها همه سوالاتی است که وقتی کاربران میخواند اقدام به خرید یک تبلت کنند از خود سوال میپرسند. واقعیت نیز آن است که با افزایش شدید تعداد تبلت های تولید و موجود در بازار انتخاب صحیح کاری است دشوار. اما با این وب سایت میتوانید به خوبی گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید.بسیاری از کاربران و خریداران تبلت اساسا بیش از همه به اندازه و برند تبلت خود توجه میکنند، بدن آنکه سخت افزارهای موجود در آن چندان اهمیتی داشته باشد. برخی دیگر نیز کاملا برعکس، بیش از همه به دنبال ترکیبی از سخت افزارهای خاص هستند و چندان به شمایل تبلت خود اهمیت نمیدهند.

خرید تبلت برای برخی یکی از سخت ترین کارها است و با حجم انبوهی از تبلت ها که اکنون در بازار یافت میشود، این انتخاب بسیار سخت تر هم شده است. اما خوشبختانه وب سایتی وجود دارد که با ابزارهای فوق العاده خود میتواند به شما در انتخاب بهترین گزینه ممکن، کمک کند.

وب سایت TabletRocket وب سایتی جدید است که امکان مقایسه و بررسی همه تبلتهای موجود در همه نوع سیستم عاملی را فراهم آورده است. 
 

بهترین گزینه برای خرید تبلت را در اینجا پیدا کنید!

 

برای دیدن وب سایت به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://tabletrocket.com

 

این وب سایت یک وب سایت جامع و تقریبا بی نظیر است که به روشهای بسیار ساده، امکان مقایسه تبلت ها از شکل و شمایل ظاهری آنها گرفته تا آزمونهای تست عملکرد آنها و همچنین نگاه به بررسی های تخصصی صورت گرفته بر روی آنها توسط متخصصان امر را فراهم آورده است.همچنین این وب سایت ظاهری بسیار شکیل و در عین حال ساده و قابل درک دارد که امکان مقایسه دو تبلت به شکل همزمان را فراهم میکند. در این مقایسه آیتم هایی نظیر قیمت، کیفیت عکاسی، عمر باتری، کیفیت تصویر، میزان حافظه، رم و پردازنده و رده بندی، مد نظر قرار میگیرند.

برای این امر کافی است که در صفحه اصلی وب سایت، و در قسمت مقایسه، نام دو تبلتی که قصد انتخاب از بین آنها را دارید، وارد کنید:
 

بهترین گزینه برای خرید تبلت را در اینجا پیدا کنید!


بعد از آن، وب سایت اطلاعات مربوط به مقایسه هر دو مورد را به شکلی دقیق و جزئی و از جمله شامل قیمت، فهرست امکانات و مشخصات و همچنین بررسی های تخصصی آنها را نمایش میدهد. همچنین تصویری بزرگ از دو نمونه را نمایش میدهد و رده بندی تبلت ها را بر اساس مشخصات و عملکرد آنها از 1 تا 10 نشان میدهد:
 

بهترین گزینه برای خرید تبلت را در اینجا پیدا کنید!


همچنین میتوانید با کشیدن نواری که در پایین قسمت مربوط به وارد کردن نام تبلت ها است، به شکل حدودی بودجه خود را برای خرید تبلت مشخص کنید. در این صورت وب سایت تبلت های مناسب با بودجه شما را به شکل یک فهرست نمایش میدهد:
 

بهترین گزینه برای خرید تبلت را در اینجا پیدا کنید!


در قسمتهای پایینی وب سایت، اطلاعاتی دقیق تر و جزئی تر به شما نمایش داده میشود که شامل آزمون های Benchmark از معتبرترین ابزارهای آزمون گیری نظیر Geekbench و Passmark است. وب سایت همچنین شما را با فهرستی از تمایزات تبلت ها آشنا میسازد که به شکلی دقیق و کم نظیر به شما یاری میدهد که در انتخاب یک نمونه بر دیگری تصمیم گیری کنید:
 

بهترین گزینه برای خرید تبلت را در اینجا پیدا کنید!


در قسمت پایین تر وب سایت که مربوط به بررسی های تخصصی است، میتوانید اطلاعات مربوط به عملکرد و سرعت تبلت، گرافیک، عمر باتری و بررسی های تخصصی ثالث را مشاهده کنید که همه اینها در انتخاب یک تبلت خوب از فاکتورهای اساسی و حساس هستند:
 

بهترین گزینه برای خرید تبلت را در اینجا پیدا کنید!


اما جالب ترین بخش این وب سایت، قسمتی است که در آن بهترین تبلت های موجود را بر اساس فاکتورهایی نظیر بهترین قدرت در پردازش، کارهای گرافیکی، وب گردی، عمر باتری و مانند آن فهرست کرده است. این قسمت امکان مقایسه در یک نگاه را به خوبی فراهم کنید:
 

بهترین گزینه برای خرید تبلت را در اینجا پیدا کنید!


در نهایت اینکه این وب سایت یکی از بهترین ابزارهایی که میتوان از آن برای پیدا کردن تبلت مورد نظر خود استفاده کنید. چه آنکه بعد از خواندن این مطلب میخواهید برای خرید تبلت اقدام کنید، چه آنکه بعدا قرار است به سراغ یک تبلت بروید، پیشنهاد ما به شما این است که قبل از قدم گذاشتن در بازار، حتما سری به این وب سایت بزنید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها