کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

فعالیت هرمی‌ها در پوشش بازاریابی شبکه‌ای

کدخبر:۳۸۵۳۹یکشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۵۲۳۷۴۱ بازدید

با وجود گذشت یک دهه از دستگیری لیدرهای متخلف شرکت‌های هرمی حالا دوباره در نبود نظارت کافی بازهم این شرکت‌ها در قالب‌های متفاوتی دوباره در حال متولد شدن هستند.
فعالیت هرمی‌ها در پوشش بازاریابی شبکه‌ای

نزدیک به 5 سال است که وزارت صنعت، معدن و تجارت  با نظارت محدود خود به بعضی از شرکت‌های بازاریابی، مجوز فعالیت شبکه‌ای داده است.

فارغ از نحوه فعالیت این شرکت‌های بازاریابی قانونی به تازگی شاهد ظهور شرکت‌هایی هستیم که با استفاده از مجوزهای متفرقه اقدام به فعالیت شبکه‌ای یا چند سطحی کرده‌اند. این شرکت‌ها با وجود شبکه‌سازی رایج در بازاریابی شبکه‌ای و جذب زیر مجموعه، خود را شبکه‌ای نمی‌دانند و در خلاء قانون منسجم و مدون درباره ساختار شرکت‌های شبکه‌ای به فعالیت می‌پردازند.

نکته‌ قابل تامل اینجاست که این شرکت‌ها، زیر نظر دبیرخانه کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب و کارهای مجازی نیستند و با استفاده از حیله‌های هرمی مانند نبود محدودیت برای زیر مجموعه‌ سازی در حال فعالیت هرمی هستند.


*هرمی، شبکه‌ای یا پایگاه اطلاع رسانی؟

یکی از مشهورترین این شرکت‌ها که مدتی است مورد انتقاد دبیرخانه کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب و کارهای مجازی هم قرار گرفته، شرکت ا. گ. م. م است که البته به نام دیگری شهرت دارد.

در حال حاضر این شرکت با مجوز فعالیت‌های پایگاه اطلاع رسانی مشغول به کار است، مجوزی که هیچ ارتباطی با خدمات ارائه شده در این شرکت ندارد.


تصویر مجوز شرکت

فعالیت شرکت مذکور به این ترتیب است که ابتدا با تعدادی از فروشگاه‌ها و مراکز خرید در شهرهای بزرگ  قرارداد داخلی منعقد می‌کند و این امتیاز را در اختیار اعضا خود قرار می‌دهد تا به ازای ارائه بن تخفیف، کالاها را با قیمتی کمتر از فروشگاه‌های طرف قرارداد خریداری کنند.

در این فرآیند بازاریابی، کالای فروشنده به فروش می‌رسد اما تخفیفی که بازاریاب از آن بهره‌مند می‌شود به نسبت پلن درآمدزایی که پذیرفته است باید در اختیار شرکت قرار بگیرد.

برای مثال اگر بازاریاب، کالای 1 میلیون تومانی را با تخفیف 50 درصدی، 500 هزار تومان خریداری کند، باید 500 هزار تومانی را که در خرید اول تخفیف گرفته است را  به شرکت «ا. گ. م. م» یا همان «ت» تحویل دهد تا شرکت به او اجازه عضوگیری جهت شبکه‌سازی را صادر کند.


انواع قرار دادها  در شرکت «ت»:

1. قرار داد نوع اول که 125000 تومان است

در نتیجه این قرار داد بازاریاب 5 درصد از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد.

2. قرار داد نوع دوم که 250,000 تومان است

در نتیجه این قرار داد بازاریاب 5.5 درصد از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد.

3. قرار داد نوع سوم که 500,000 تومان

در نتیجه این قرار داد بازاریاب 6 درصد از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. سقف پورسانت در این قرارداد 70 میلیون تومان است.

4. قرار داد نوع دوم که 1,500,000 تومان است

در نتیجه این قرار داد بازاریاب 6.5 درصد از تخفیفات دریافت شده توسط مجموعه خود را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد.

جدا از این که درآمدزایی بر مبنای جذب زیر مجموعه مصداق بارز فعالیت شبکه‌ای است و باید مورد تایید دبیرخانه کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب و کارهای مجازی و وزارت صنعت‌، معدن و تجارت باشد، این که این شرکت دست بازارسازان یا همان بازاریابان خود را برای ثبت هر تعداد جایگاه فروش یا حساب کاربری باز گذاشته است مصداقی بر فعالیت هرمی است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت هم طی اطلاعیه به شرح زیر غیر مستقیم عضویت در این شرکت‌ها را غیر قانونی اعلام کرده است:

«عضویت در سایر شرکت ها تحت هر عنوان که بصورت چند سطحی ( بیش از یک سطح) در قبال فروش کالا و یا خدمات (از قبیل ارائه کارت اعتباری، کوپن و یا تخفیفات) کمیسیون و پاداش پرداخت می کنند غیر قانونی  و دارای عواقب و مسئولیت های حقوقی و کیفری است.»

ناگفته نماند مسئولان شرکت «ت» چندین بار اعلام کرده‌اند که برای قانونی کردن و دریافت مجوز اقداماتی را صورت داده‌اند اما تاکنون موفق به این امر نشده اند.

حال سوال اصلی اینجاست که چگونه شرکتی که به اذعان مالکان خود مجوز مرتبط با فعالیتی که انجام می‌دهد را ندارد، چندین سال است در کمال آرامش در حال جذب زیر مجموعه و به کار گرفتن جوانان است و وزارت صنعت، معدن و تجارت نظارتی بر روی آن ندارد.

امید است با اقدامات نظارتی دقیق و سریع شاهد تولد دوباره شرکت های هرمی در سطح کشور نباشیم.

- گزارش از محمد نجار صادقی

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

سعید: 1396/4/2516:07:56،
9
97
دوستان,بادران چطوره؟
رضا: 1396/4/2517:31:20،
38
7
میگن دم ورودی جهنم یکی از دوستات که گرفتار شرکت های هرمی شده رو میذارن جلوت، و باید قانعش کنی که نت ورک برات سودی نداره!!!
محمد حسین: 1396/4/2517:37:17،
51
5
سلام به همه عزیزان

دوستان خیلی خلاصه میگم
ازتون خواهش میکنم به هیچ وجه عضو این شرکت ها نشید

حدود یک سال تمام وقت به نحو عالی تو نتورک بودم،از اول صبح تا نیمه شب کار میکردم ، حدود 30 نفر زیر مجموعه فعال داشتم .... ولی متاسفانه با تدبیرهای غلط شرکت ها و تشریفات بیخودی این کار رو خراب کردن و به نتیجه نرسید
جنس هاشون کیفیت نداره یا اگرهم کیفیت داره به نسبت کیفیتش قیمت بالایی داره

این کار به هیچ وجه دیگه نتیجه نمیده، اینو مطمئن باشید
خیلی حرفه ای تر و خفن تر از من از اینکار اومدن بیرون،خواهشا گول نخورید

بهتون میگن نتورک از شما به بعد شروع میشه،همه چی بستگی به خودتون داره ، مگه تو هدف نداری و .... با اهدافتون بازی میکنن تا شما بیاید تو کار

کسایی که سال 91 . 92 . 93 اومدن تو این کار خیلی سود کردن، درآمد عجیبی بهم زدن ولی به قیمت بدبخت شدن خیلی از جوونایی که کف مجموعه بودن و به هیچی نرسیدن
محمد حسین: 1396/4/2517:40:04،
34
4
وزارت بازرگانی به این شرکت ها از سال 90 مجوز داده و فقط به فکر سود خودشه
الان که دیگه داره گند کار در میاد و خیلیا تو این کار ضرر دیدن داره کم کم مجوز ها رو لغو میکنه یا تعلیق میکنه، تخلفاتشون خیلی زیاد شده

بخاطر خودتون و آیندتون و زمان با ارزشتون وارد بازاریابی شبکه ایی نشید ....
با تجربه: 1396/4/2522:47:24،
29
5
کلاه گشاد سر جوان ها
هموطن: 1396/4/2516:08:06،
65
3
عجب آفتيه اين شركتهاى هرمى. يكى از خونواده هاى فاميل ما رو بدبخت كردن. اينقدم دنبال كسب عضو جديدن كه اصلا روابط فاميلى و دوستيشونم تحت تاثير قرار گرفته.
رامین: 1396/4/2517:08:54،
41
3
دقیقا همینطوره..منم با یکیشون کار کردم و همین احساس رو باهاشون داشتم. اسم بی مسمایی هم داشت. اگر اشتباه نکنم اسمش بود ابر تجارت کهکشان یا یه چیزی تو همین مایه ها
اصغر: 1396/4/2516:08:48،
12
106
من که کاملا با این روش بازاریابی موافقم
محمد حسین: 1396/4/2517:41:32،
25
14
این روش بازاریابی خوبه ولی نه تو ایران
چون خرابش کردن
همه صرفا به فکر سود خودشون هستن
خیلی اشباء شده ....
تجربه: 1396/4/2517:42:55،
29
6
همه اولش همين رو ميگن
حشمت: 1396/4/2516:09:12،
76
11
صد در صد مخالفم
شقایق: 1396/4/2516:13:30،
63
10
من نمیدونم با وجود اینکه خیلیها تو این شرکتها زندگیشونو باختند ولی دولت ایندفعه مجوز هم صادر کرده براشون که سردرش تابلو بالا بیارند.
نابرده رنج گنج میسر نمیشود
مزدآن گرفت جان برادر که کار کرد
علی: 1396/4/2516:17:28،
59
6
یکیشون به من پیشنهاد همکاری داد ولی قبول نکردم چون میدونستم که پول اصلی قرار بره تو جیب اون کسیکه راس هرم نشسته
سینا: 1396/4/2518:00:15،
9
22
اینایی که از این راه هر روز یه جور ماشین میخرن جریانش چیه؟ چرا فقط ماشین میخرن و عکس میگیرند باهاش؟
پاسخ به سینا: 1396/4/2522:12:00،
26
2
دروغه دادش باور نکن
ببری: 1396/4/2522:29:36،
28
6
دوست عزیز من اطلاع دارم که این ماشینها فقط و فقط برای تبلیغ هست و گول زدن جوانهایی که تازه وارد شرکت میشن.و در اصل سند ماشینها بنام خود شرکته
محمد حسین: 1396/4/2609:12:42،
8
2
همیشه یه چند هزار نفری تو کل کشور وارد اینکار میشن درسته اولش کف مجموعه هستن و بعد از چندین ماه به یه پورسانت ناچیزی میرسن و چند نفر رو زیر مجموعشون میکنن و با کلی بدهکاری و بی آبرویی از کار میرن
این افراد باعث میشن اونایی که قدیمی ترن همیشه پورسانت عالی داشته باشن
چون همیشه کف مجموعه یه عده میان و میرن ...
ولی مطمئن باشید دیگه آخرشه
محمد: 1396/4/2522:12:10،
8
26
نظر همه محترمه ولی من حدودا دوسال تو تجارت بازاریابی شبکه ای فعالیت دارم و هم از شرکتم راضیم هم از درامد و هم از این تجارت ولی با شرکت هایی که هرمی کار میکنن کاملا مخالفم
حسن: 1396/4/2522:20:55،
6
34
اقای نویسنده کاش لااقل یه مدت کار میکردی بعد نظر میدادی...شما ک نمیدونی تخفیفات چیه اجازه اظهار نظر و تخریب رو نداری! البته ک این متن مشخصه از کجا اب خورده!!!
بنده1ساله دارم تخفیفات کار میکنم.
بار اول ک تخفیف گرفتم با رضایت خودم مبلغ تخفیفم ک هرگز بدون کارت نمیتونستم بگیرم رو برگردوندم به شرکت بجاش شرکت بهم کارت دائمی داد و از اون به بعد از همون خریدهای عادی زندگیم تا الان 2میلیون و پانصد هزار تومان تخفیف گرفتم...
کسی هست ک از تخفیف بدش بیاد.؟ پوشاک و میوه و سبزی و مواد غذایی و ملزومات اتومبیل و هر چیزی ک مورد نیاز مردم هست تو این سیستم با تخفیف قابل خریدنه.... من نمیدونم چ پدرکشتگی با مردم دارین ک حتی جلو تخفیف گرفتن مردم رو میگیرید؟ بعد ادعای مردم سالاری هم میکنید؟
راجع به سیستم درامدیش هم شرکت از سهم تخفیف خودش به بازارسازانش پورسانت میده..
التماس تفکر20
ناشناس: 1396/4/2522:33:43،
6
40
سلام خدمت دوستان.ببینید دوستان عزیز نتورک هیچی نیست به جز اینکه دیگران رو هم از کالاهایی که خودمون مصرف کردیم و رضایت داشتیم آگاه کنیم تبلیغش کنیم.چرا در موردش اینطور قضاوت میکنید.کاری که تا دیروز بصورت رایگان انجامش می‌دادیم خوب امروز در مقابلش درآمد بدست بیاوریم.اگر دلت میخواد پولهای ما بره تو جیب واسطه گرها و هنوز میخوای کرم و چای و...رو مفتی تبلیغ کنی خوب برادرم هنوز هم همین کار رو بکن.قسم میخورم تویی که میگی یکسال کار کردم و به نتیجه نرسیدم،نمبدونم کجا کار کردی.نمیدونم کسی رو دعوت کردی.نمیدونم آموزش دیدی.نمیدونم فروش رفتی.نمیدونم پیگیری رفتی.اما یک چیز می‌دونم که نشستی و تلاش نکردی و هی خداخدا کردی و گفتی خدایا پول بریز پایین.آیا تا کارگر تلاش نکنه پول بهش میدن؟آیا تا بحال دکتری رو دیدی که مراجعه کننده نداشته باشه و پولدار بشه.چه کاری دیدی که تلاش نخواد.چرا میگی هرمیه ،اول تحقیق کن
ناشناس: 1396/4/2522:51:19،
5
30
عزیزم هرم فقط یک شیئ ریاضی هست و خوب عده ای از این اسم استفاده ی نادرست میکنند و عده ای درست انجام میدن.آیا وقتی پولت رو میدی کالای با کیفیت بالا می‌خری رفته تو جیب رأس هرم.بنظرم شما هنوز فرق هرمی و mlm رو نمیدونی.برادر عزیز اگر فلان چای بد بود قراره بگیم همه ی چای ها بد هستن.اگر فلان شرکت بده خوب نتیجه میگیرید که همه ی شرکتها بده.اگر اینطوری هست این مشکل شماست نه مشکل فلان شرکت چون نظرها و انتخابها متفاوته.چرا قبل از شما خیلی ها موفق شدن و به درآمد رسیدن ولی شما یکی رو دیدید که موفق نشده ومیگید همشون یک کرباسن.مگه هرکس تصادف کرد مرد دیگه کسی نمیره ماشین سوار شه.عزیزان همه ی شماها بالاخره وارد نتورک میشید،یا بعنوان خریدار یا بعنوان نتورکر.مگه کامپیوتر قبلاً بود؟خوب الان همه دارن.قبلا موبایل بود،خوب همه دارن.عزیز من بیا و نظر الکی نده.ما ایرانیها در همه ی زمینه ها متخصصیم.والااااااااا.
محسن صیدمحمدی: 1396/4/2523:24:53،
4
7
سلام ودرود

لطفا عقایدتان روجایگزین حقایق نکنید ....بیشتراین نظرات حاصل تجربه های شخصی هستن که نمیتونن بعنوان سندقابل قبول باشن ولی میشه ازشون سرشته بعضی از ان روی سکه بعضی ازشرکت های قانونی رو بدست اورد!!خوب طبیعتاااا سرصدا کردن فرمول بیشتر شرکت ها است...خواستم بگم بیشتر تحقیق کنید ....
سعید: 1396/4/2600:05:48،
8
29
اونایی که میگن نت ورک بده سه سال رو درامد سیصد تومن چهار صد تومن واستادم کار کردم علممو قوی کردم شغلمو شناختم
آگاهی از شناخت میاد شناخت از اموزش میاد
بعد سه سال الان رو درامدیم که فکرشو نمیتونی بکنی پسر خوب برو دنبال تیله بازیت زوده حالا نت ورکو بشناسی جلو جمع نمیتونم حرف بزنم چون دوتا تیکه بارت میکنم ی سری جدیدا ک میخوان وارد نت ورک بشنمیگن که ادب ندارن اعصابم خورد میشه از اینکه میشنوم یکی میگه سختی کشیدم و نرسیدم من کشیدم و رسیدم بچه هامم تا سه لول همشون ماشین خریدن به اسم شرکت نه ب اسم خودشون پس به ملت دروغ نگید بی عرضگیهخودتونو نریزید سر نت ورک سیستم نت ورک سالمه این ادمای توشن کهضعفاشونو میچسبونن ب این شغل نو پا
بلدی: 1396/4/2600:43:26،
6
8
سلام
جناب اقای محمد نجار صادقی عزیز خیلی داری تند میری دوست و برادر خوبم .شما اگر تحقیقاتتون رو کامل کنین و ابعاد کار شرکت رو ببینین بهتر میتونستی خودرای ،رای رو صادر کنین .
بهتر نیست بجای گله و شکوه از مواردی از این قبیل ادله محکمه پسندی رو ارائه کنین چراکه خودتون دارید میگید که چند سال در کمال ارامش کار میکنه ولی شرکتهایی که موازین رو زیر پا میزارن و شکایت ازشون میشه بلافاصله تعلیق میشن. اما دوست عزیز زمانیکه این همه سال داره کار میکنه و کسی هم نتونسته بگه بالا چشمت ابروِ پس چرا دارید خودتونو گول میزنین.
ضمنا کاملا هم از هرمی بودن تبرئه هستش با سند و مدرک موجود که اگه خواستین براتون ارائه خواهم داد.
ایکاش بجای توپیدن تحقیقات مناسب رو انجام‌میدادید
خدا قوتتون .
یا علی
مسعودیوسفی: 1396/4/2602:09:32،
17
4
سلام.به خدایی که نیست مثال گذشت ومهربانیش قسم.شماکه میگی نتورک خوبه بیاپرینت حسابت که ازنتورک درآوردی رونشونم بده تاآخرش میام.امابدونکه درایران هرمی هستش.هرم رومیدونم پس واسه ی من توضیحش ندید.کارشناسی بازرگانی دارم کارشناسی حسابداری هم همینطور.نتورک سرابی بیش نیست درایران.اینقدردروغ درجواب دیگران تحویل ندید.بچه هم خودتون هستیداندیشه های خود را شکل دهید، وگرنه دیگران، اندیشه های شما را شکل می دهند. - آنتونی رابینز
z: 1396/4/2603:06:27،
21
4
یکی از دوستانم مقداری از محصولات شرکت شبکه خیلی معروف رو بهم هدیه داد بی کیفیت ترین کالاهایی بود که تاالان مصرف کردم حتی به یک صدم قیمتش هم نمی ارزید
ژوهانسبورگ: 1396/4/2607:09:54،
14
2
نتورک مساوی است با خرید جنس بنجل به قیمت جنس خوب به امید درآمد در آینده.
ناشناس: 1396/4/2607:59:08،
3
12
آقای تخفیقاتی عزیز،حرفهای من در مورد شرکتهای قانونی بود.ولی تخفیفات کاملا غیرقانونی هست و خودتون هم میدونید که دارید به اقتصاد ضرر میزنید.اگر خواستی تا داخل دوسه جمله منطقا ثابت کنم.
عليرضا: 1396/4/2800:19:37،
0
0
سلام به همه مخصوصاً شما دوست قانونمند
براي شما خواندن مجدد كتاب چه كسي پنير مرا جابجا كرد پيشنهاد دارم، چرا كه معتقدم هر كسي اين كتاب را با رويكرد تغيير مطالعه كند، نيك دريافت ميكند كه متأسفانه پس از مدتي كوتاه، پنير بازاريابي شبكه اي در ايران با نقاب قانوني، شديداً كهنه شده و وقت آن است تا وزارت صنعت و معدن و تجات عزيز چاره اي بيانديشد
مع الوصف عرض دارم خدمت تمام دوستان كه اگر مدركي بر فعاليت غير قانوني شركت تخفيفات دارند ارائه دهند وگرنه ايراد اتهام بدون ادله كامل خود قابل پيگيري قضائيست
مطلب فوق را به همه گوشزد ميكنم
احمد: 1396/4/2608:21:53،
18
2
نتورک = فروش اجناس بی کیفیت خارجی با قیمت بالا و سرازیر شدن سود کلان به جیب واردکنندگان جنس های آشفال و بی نام و نشان خارجی،از طریق سوء استفاده از بی پولی و آرزوهای جوانان و همچمین ترویج مصرف گرایی
وردان: 1396/4/2608:49:57،
13
1
جدا از طبیعت این کارونظرات کارشناسی که دوستان بعضا" درش استاد هستن این کار ضررو زیان بزرگی که داره اینه که به روابط فامیلی لطمه میزنه ... میخوای بعد مدتها بری خونه فامیلت میبینی یه گوشه خونش یا اتاقی راپرکرده ازجنسای فلان مارک که این شرکتها بهشون فروختن. تمام دوسه ساعتی رو که اونجا هستی ومثلن به قصد دیدوبازدید رفتی صرف شنیدن مزایای استفاده ازفلان شربت لاغری یا چاقی وفلان شامپووهزارکوفت وزهرماری میشه که گاها" تو رودربایستی مجبورمیشی بخری.
بنظرنمیاد که بیشترافرادی که درگیراینکارمیشن درخوشبینانه ترین حالت درامد بالاتراز100 تومن ماهیانه داشته باشن اونم بفرض اینکه 10 نفرازدوستها وفامیلها رو با هزارترفند زیرمجموعه ی خودشون بکنن بنابراین سود اصلی رو شرکت میکنه که با جذب بیشماربازاریاب خرد جنسهاش رو میفروشه وبرنده اصلی داستانه.
ترفند عضوگیری اینها هم بسیارجالبه وکاملا"مرموزشمارومیکشونن دفترشون...
Mlm: 1396/4/2610:05:41،
3
18
پس برادر عزیز همون روغن پالم و داروهای شیمیایی رو بخور که خیلی بهتره .چندتا از محصولات رو استفاده کردی که اینطور حرف میزنی عزبزم؟یتونی چندتا از چند تا جنس بنجل نام ببری.مثلا توعمرت روغن کنجد خوردی،که بدونی چیه؟تو عمرت اسم محصولی که نمی‌خوام اینجا ببرم و بهش بهترین قارچ دارویی و پادشاه گیاهان جهان میگن و براساس ۷۰۰منبع معتبر علمی سرطان و ایدز و ۳۰تا بیماری رو کاملا درمان می‌کنه و در دنیا با قیمت ۴ملیون مبدن ولی در کشور ما داره بعنوان سومین شرکت جهان تولید و توزبع می‌کنه ،یک قیمت بسیار پایینی که حتی پول بسته ی اون نمیشه را برای مردم به ارمغان آورده شنبدی؟بکو ببینم چی مبدونی که اینطور قضاوت میکنی؟هیچی نمیدونی.من هم علمم هنوز کمه چون نتورک یک دنیاست و هرچه بدونیم در موردش کمه ولی شما که میگید نتورک=....یا توی اون نبودید یا خودتون و اطرافیانتون ۱ماه یا یکسال یا هرچی داخلش بودید ولی بدون تلاش بو
Majid: 1396/4/2623:51:46،
1
1
اگر شما فکر میکنید کار شما یه دنیاست این نظر شماست ،بنده پیشنهاد میکنم شما مستقیما به کتابهای جامع اصول فن بیان و کسب و کار و...مطالعه کنید و حرفهای کلیشه ای و تبلیغاتی که فقط روی هدف خاص خود شرکت ارائه میده بسنده نکنید ،اگر شخصی که کارشناس اقتصاد ویا در این زمینه ها این روند رو پذیرفت بنده هم میپذیرم ،بنده چند کتاب در این زمینه ها مطالعه کردم و شغلم هم با فن بیان و اقتصاد وابستگی داره حرفهای شما رو رد میکنم ،بالاتر از علم بنده که ....
ناشناس: 1396/4/2610:21:29،
2
14
قیمت ها رو اصناف تعیین می‌کنه،و شما که میگی بنجل هست یعنی اصناف الکی داره به مردم قیمت میده.ضمنا من و شما که همیشه مصرف گرا بودیم و هیچوقت هم به کیفیت توجه نکردیم،حالا برات مهم شده.حالا توجه شده ،برو ببین شامپوی داو و کلیر چه بلایی سر مردم آورده.ادیه هایی که داشتی میخریدی از نون خشک درست میکنن.دارن سم وارد کشور میکنن.فیلمهاش رو ببین و بعد راجع به اونها حرف بزن ولی آیا من میتونم بگم همه ی ادویه ها وشامپوها بد هستن.حالا بده در کنار مصرف هرروزت بهت درامد میده؟بخاطر همین چیزهاست که ایران همیشه عقب میمونه از دنیا.برو با دونفر که کار کردن و موفق شدن حرف بزن نه با دونفر که شکست خوردن چون اونها همیشه مینالن.چرا؟اگر میخوای تا شامپو....رو بفرستیم ا.ت که تو قلب اروپاست.برو یکم تحقیق کن برادر من
ناشناس: 1396/4/2610:46:01،
2
14
آقای مسعود یوسفی حرف شما رو اینطور جواب میدم که شما میدونی نتورک کارش مثل چیه؟یک مغازه ای هست که تازه راه اندازی شده.اگر میتونی همون موقع مشتری برات اومد و پولدار شدی پس تونستی تمام معادله ها رو بهم زدی.اگر اینطوره چرا هرروز مغازه ها تعطیل میشن.نتورک هم نه سرمایه بالا میخواد نه تخصص.زمان میخواد برادر.شما تا زمان نذاری قطعا نتیجه ای نمی‌گیری.اگر میدونستی تصاعد چیه این حرف رو نمیزدی.ما هم اولش شاید درآمدمون کم باشه اما وقتی به تصاعد رسید درآمدمون زیاد میشه.اگر پیشم بودی خوب بهتر راهنماییت میکردم.اگر به شما بگن هرروز از روز اول تا روز سی ام ۲۰۰هزار تومن میدیم بهتره یا اینکه روز اول تا سی ام ۱ریال بهت میدیم و هرروز دوبرابرش کنی رو انتخاب میکنید.معلومه احتمالا اولی رو ولی ما دومی رو قبول میکنیم.چراکه اول ۶ملیون بدست آورده و دومی ۱۰۷ملیون.واین تصاعد هست.مابلندمدت کار میکنیم نه کوتاه مدت.حساب کن
سینا: 1396/4/2613:15:15،
11
2
دلم نیومد این همه زحمت کشیدی و نوشتی بی تفاوت از کنارش رد بشم برای همین بهت منفی دادم.دوست عزیز بخدا حیف جوانیت هست رفتی دنبال یه کاری که هیچ عاقبت خوبی برات نداره. نذار یه عده منفعت طلب به خاطر جیب خودشون به جای شما فکر کنند. تا جوانی و فرصت داری پاشو برو دنبال یه کار درست و حسابی و آینده تو با تلاش و کوشش خودت بساز.
ببری به ناشناس: 1396/4/2614:12:32،
10
2
دقیقا همون حرفهایی رو داری میزنی که در کلاسهای توجیهی این شرکتها به یه سری آدم ساده لوح گفته میشه.من خودم توی این کلاسها نشستم طوری امثال شماها رو شستشوی مغزی میدن که به این زودی ها هنوز هم باور نمیکنید که فریب خورده باشید.
صفر-یک: 1396/4/2612:39:02،
1
13
آقای وردان ببخشید که میگم.چرا ۱۰۰تومن درامد داره؟خوب بره جنس هاش رو بفروشه.خوب عزیزم یا استفاده کن با بفروش.مگه آموزش فروش ندیدی؟کتاب نخوندی؟محصولی که خریدی داره صادر میشه ها.فروشگاه اینترنتی بزن،تلگرام بزن و به بازار داغ و گرمت بفروش.مگه قراره جنس رو بخری و بزاری یه گوشه.خوب اینطور که ضرر میکنی.
مگه کدوم شرکتی کار میکنید که هیچ آموزشی بهتون ندادن.مگه چه شرکتی بوده که حمایتتون نکرده.مگه چه شرکتی بوده اصلا این اجازه رو بهتون داده که همچین کاری کنید.مگه چه شرکتی بوده که جنسهاش رو داره همینطوری به شما قالب می‌کنه.مگه به شما اجازه ی انتخاب ندادن؟اگر توی بطن کار بودید اینطور قضاوت نمی‌کردید.کدوم سوپرمارکت رو دیدید که اجناس درجه ۱را با تخفیف ۱۰درصدی بهت بده و بخاطر تبلیغش بهت پول میده.توصیه میکنم کتاب چرا بازاریابی شبکه ای رو مطالعه کنید تا متوجه بشید.
ناشناس: 1396/4/2614:29:23،
2
10
آقای سینا من به شما حق میدم و ممنونم که همچین توصیه ای کردی و واقعا درکت میکنم چون اطلاعات در موردش نداری و تحقیق نکردی،بخدا من هم روزهای اول همینطور بودم ولی الان که دارم کار میکنم خوب به خیلی چیزها پی بردم و خیلی چیزها رو هم تجربه مبکنم.ولی من همین الان هم دارم درکنار نتورک کار میکنم.گرافیک،کارهای ساختمان.کاری نمی‌خوام بکنم برادر.من محصولی که خونه ی خودم و همسایه و اقوام من لازم دارن میخرم و بعد به دیگران هم میگم بجای اینکه از فروشگاه دیگه خرید کنن خوب خریدشون رو اینجا بزنه و بخاطر همین شرکت میگه طبق مشتری های که آوردی بهت سود میدم.سودی که قبلاً واسطه ها میگرفتن و تبلیغات رسانه ای و ...به من و شما میده که توزبع کنندش خود مردم باشن تبلیغ کنیم.اگر اینجا اجازه میداد شمارم رو میآوردم تا با شما حرف میزدم که داری اشتباه می‌کنی دوست من.نه شرکت و نه محصولات مال پدرمه ولی جریان چیزی هست که گفت
جیمز: 1396/4/2614:42:47،
9
1
میگفتن تاریخ دوباره تکرار میشه من باور نمیکردم ،دوباره بعد از چند سال همون دلایلی را شنیدم که سرگروه های شرکت های هرمی برای پیشبرد اهداف و جذب زیرشاخه ونابود کردن زندگی جوونا به کار میبردن
عارف: 1396/4/2704:36:17،
16
1
درود بزرگواران.
روی سایت تخفیفات به مدارک قضایی برمیخوریم takhfifat.ir
حتما نامه ها را با دقت مطالعه بفرمائید
اداره اطلاعات و آگاهی اطلاعاتش بیشتره؟ یا اصناف؟
حکم دادگستری معتبر تره یا اصناف؟
ضمنا امضا کننده نامه را
ملاحظه بفرمائید
دقیقا شغل آقای عبدالحسین جوکار نظارت بر بازاریابی شبکه ای هست.
کسی که شرکت ابرتجارت کهکشان را به دلیل تخلفات آورد پائین. و لغو کرد.
حالا قضاوت با شماست؟ "قسم حضرت عباس درسته یا دم خروس."

امیدوارم قاضی یک طرفه نباشیم.
ناشاس: 1396/4/3001:17:03،
0
1
جناب عارف تاکی برای سود خودت میخواید مردم رو فریب بدید
تخفیفات داره شبکه سازی میکنه
اگر نه پس چرا داره از سطح های تخفیف پورسانت میده داداش گل من به زودی جمتون میکن شما دیگه خیلی خیلی مملکت و قانون ها رو یلخی دیدید مثل این هست که شما بری مجوز قالی شویی بگیری و بعد مطب بزنی و بیمار قلبی رو جراحی کنی
نکن بسه دوست من
کیو: 1396/4/2708:16:01،
8
1
من لیدر سه تا خونه نتورکرهای زیرمجموعم بودم سال ۸۵ و درامد خوبی داشتم ولی متاسفانه ریختن و هممونو گرفتن بدون اینکه شاکی داشته باشیم،حتی محصولات خریداری شده هم میرفتیم دبی میوردیم تحویل بچها میدادیم و کاملا اصولی کار میکردیم.مشکل ما با نتورک اینه که اسمش رو خراب کردن و تا بخواد جا بیوفته زمان میبره.
الواحد: 1396/4/2710:53:11،
1
13
آقای عارف عزیز مگه شما ادعا نمیکنید تخفیفات جزو بازاریابی شبکه ایه ،خوب اگر اینطوره شما باید از ۱ارگان مجوز داشته باشید و اجازه ی نظارت ۶ارگان دیگه هم داشته باشید که وزارت اطلاعات یکی از ارگانهای نظارتی است.شما باید از اصناف مجوز فعالیت داشته باشید که ندارید.اصناف میگه هر شرکتی که بخواد بازاریابی شبکه ای کار کنه و از یک سطح بیشتر پورسانت بده اعم از اینترنتی یا غیر اینترنتی باید از من که متولی آن هستم و از ۶ارگان دیگه مجوز داشته باشه که شما ندارید.تخفیفات به اقتصاد مملکت ضربه وارد کرده.تاپ لیدرتون داره دنبال کد میگرده و چون پروندش خط خطیه کسی نمی‌ده و دنبالشن بندازنش حلفدونی.شما اینطور نباشید و برید دنبال نتورک قانونی که همین دیروز اخرین وقتها رو بهتون دادن،وگرنه همون بلایی که سر برادران کوئستی اومد سرشما هم میاد.وقتی به تخفیقاتی ها میگی بریم اطلاعات مثل مرگ میترسن و میگن بعدا بیا بریم.
عارف: 1396/4/2716:53:10،
14
1
درود مجدد.
ای کاش یک بار دیگه نامه رو کامل میخوندید.
تخفیفات بازاریابی شبکه ای نیست، پس نباید از بازاریابی شبکه ای مجوز داشته باشد.
ضمنا هرمی هم نیست یعنی هیچ گونه دخالتی در اخلال نظام اقتصادی کشور ندارد.
یعنی هر دو ادعای شما کاملا رد شده هست.
مردم میرند تخفیف میگیرند که مشتری راضی و فروشنده هم راضی هست، اگر دوست داشت از تخفیفی که شرکت برایش ایجاد کرده و بهش بخشیده مقداری رو برمیگردونه و بعدش به دیگران معرفی میکنه و همه هزینه ها کم میشه.
ضمنا بهتره از حرفهای افترا و کذب هم خود داری بشه دوست عزیز. حلفدونی!
سپاس از اینکه اول خوب گوش میکنید و میبینید.
اهواز: 1396/4/2715:56:16،
8
1
بازاریابی شبکه ای مساوی است با خریدن جنس های آشغال و گران ؛ دو ساله زندگیمون تبااه شد . شما اگه قانون مدارین جلو این شرکت ها و لیدرهای زبون بازشون رو بگیرین که زدن نابوو کردن زندگی خیلی ها رو

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما