کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عرضه شیرینی شب عید از 20 اسفند + قیمت‌ها


کد خبر : ۳۸۵۰جمعه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴:۰۶۲۲۹۳ بازدید

رییس اتحادیه قنادان و شیرینی‌پزان ایران از آغاز عرضه و تقاضای شیرینی شب عید از 20 اسفند‌ماه خبر داد و گفت: تا سال آینده افزایش قیمتی رخ نخواهد داد و افزایش قیمت بستگی به میزان افزایش هزینه‌ی ...

رییس اتحادیه قنادان و شیرینی‌پزان ایران از آغاز عرضه و تقاضای شیرینی شب عید از 20 اسفند‌ماه خبر داد و گفت: تا سال آینده افزایش قیمتی رخ نخواهد داد و افزایش قیمت بستگی به میزان افزایش هزینه‌ی بیمه، هزینه‌های جانبی، دستمزد کارگر و قیمت مواد اولیه دارد.

محمد نصرتی اظهار کرد: اکنون زمان خرید پوشاک، آجیل و خشکبار است.

وی در رابطه با افزایش قیمت اقلام شیرینی گفت: پنج قلم از محصولات پرمصرف که قیمت‌گذاری شده‌اند هم‌چنان با نرخ ثابت عرضه می‌شوند، اما دیگر اقلام بنابر کیفیت و حجم عرضه و تقاضا تعیین قیمت منطقی خواهند شد.

رییس اتحادیه قنادان و شیرینی‌پزان ایران خاطرنشان کرد: ناظران و بازرسان اتحادیه بر قیمت و کیفیت شیرینی‌های عرضه شده نظارت کامل دارند.

نصرتی هر کیلو شیرینی تر درجه یک را 10 هزار و 500 تومان، دانمارکی 8000 تومان، زبان و پاپیونی 9000 تومان، برنجی 9000 تومان و کیک یزدی را 7000 تومان اعلام کرد.

وی در پایان تاکید کرد: قیمت‌گذاری در سال آینده بستگی به میزان افزایش بیمه، هزینه‌های جانبی، دستمزد کارگر و قیمت مواد اولیه دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها