کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات امروز بازار سهام چه گذشت ؟


کد خبر : ۳۸۲۱چهارشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷:۱۷۱۷۶۹ بازدید

شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 374 واحد افزایش به 78 هزار و 447 واحد رسید.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با 374 افزایش به 78 هزار و 447 واحد رسید.

ارزش روز بازار 383 هزار میلیارد تومان و تعداد معاملات انجام شده بورس اوراق بهادار تهران امروز به 58 هزار و 91 واحد و ارزش معاملات 375 میلیارد تومان بوده است.

بر اساس آمار شرکت مدیریت فناوری بورس تهران بیشترین افزایش و تأثیر در شاخص کل بورس مربوط به بانک صادرات و پالایشگاه نفت بندرعباس و بانک ملت بوده پس از آن شرکت نفت و گاز پتروشیمی تأمین با نماد تاپیکو و بانک پاسارگاد و پس از آن صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بیشترین تأثیر را بر شاخص کل داشته‌اند.

همچنین در فرابورس ایران امروز شاخص کل بازار با 14 واحد افزایش به 749 واحد رسید و ارزش بازار اول و دوم فرابورس به 63 هزار میلیارد تومان رسیده تعداد معاملات فرابورس 23 هزار و 825 فقره و ارزش معاملات 157 میلیارد تومان بوده است.

در فرابورس ایران بیشترین افزایش مربوط به نماد شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق با 4.7 واحد افزایش و پس از آن نماد بانک دی با 4.6 واحد افزایش و سپس توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی 4.4 درصد و بعد پتروشیمی جم با 4.3 واحد افزایش، سپس پالایش نفت لاوان و پس از آن تولید برق عسلویه مپنا و نهایت پالایش نفت تهران بیشترین افزایش را بر شاخص کل فرابورس داشته است.

همچنین در فرابورس ایران عرضه یکجای سهام مدیریتی و کنترلی شرکت‌هایی مانند گسترش و توسعه صنعت و ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز و نیز شرکت پایانه‌ها، مخازن پتروشیمی و نیز عرضه یکجای سهام مدیریتی غیرکنترلی مربوط به شرکت ساختمانی عمران تک‌لار و همچنین توقف برخی از نمادها مانند سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین اتفاق افتاد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها