کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش ناگهانی 20 درصدی قیمت آب


کد خبر : ۳۷۶۵دوشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰:۱۷۲۸۷۷ بازدید

با تصویب دولت و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور، نرخ تعرفه‌های آب شهری و روستایی 20 درصد گران شد.

معاون اول رئیس جمهور در ششم اسفندماه جاری مصوبه افزایش 20 درصدی نرخ تعرفه‌های آب شهری و روستایی و خدمات دفع فاضلاب و اعمال آن از اول بهمن ماه امسال را برای اجرا به وزارت نیرو و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ابلاغ کرده است.

هیات وزیران این مصوبه را در راستای پیشنهاد وزارت نیرو و براساس ماده سوم قانون هدفمندکردن یارانه‌ها ( مصوبه 1388) تصویب کرده است.پیش از این، دولت به صورت ناگهانی قیمت برق را 24 درصد گران کرد که قرار است در قبوض جدید اعمال شود.در عین حال، پیش از این گرانی بنزین از اول اسفندماه هم اطلاع رسانی شده بود اما ناگهان به ابتدای سال 93 به تعویق افتاد.

علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی گفته است: فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از فروردین یا اردیبهشت سال آینده اجرایی خواهد شد.

این در حالی است که مسعود نیلی مشاور اقتصادی رئیس جمهور بیان اینکه فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها با شیب کند اجرا می‌شود، اعلام کرده است: قرار نیست قیمت حامل‌های انرژی به صورت یکجا و همزمان افزایش یابد.این اظهارات نیلی نشان می‌دهد قیمت حامل‌های انرژی نوبت به نوبت در حال افزایش است. به عبارت دیگر، در ابتدا برق 24 درصد گران شد، حالا قیمت آب 20 درصد افزایش یافته و بعد احتمالا قرار است بنزین و یا سایر حامل‌ها گران شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها