کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

معرفی و شرایط فروش خودرو سابرینا ویژه نوروز 93

کدخبر:۳۷۱۹شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۷:۰۲۱۵۸۴۶ بازدید

به چشم‌هایش که بنگرید، قطعا مجذوب آن می‌شوید زیرا در پس هویت چینی‌اش دست‌های بنز آلمانی و ساب سوئدی را می‌بینید‌ .
معرفی و شرایط فروش خودرو سابرینا ویژه نوروز 93

قلبش از میتسوبیشی به عاریه گرفته شده وگیربکسش رنگ و بوی ژاپنی دارد‌. نامش سابریناست؛ خودرویی که با قابلیت‌های جدید و قابل توجه بسیاری به بازار ایران قدم گذاشته تا هم اولین تجربه عرضه خودرو سواری توسط شرکت دیار خودرو به بازار ایران باشد و هم با اولین قدم در خیابان‌ها تفاوتش نسبت به دیگر چینی‌ها را نشان دهد‌.

گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتری آن به همراه تضمین تعویض گیربکس و موتور در صورت نیاز به جای تعمیر نکاتی هستند که به هیچ وجه نمی‌توانند چینی‌بودنش را منفی جلوه دهند‌. تیزر‌های تلویزیونی اولین خودروساز بزرگ استان اصفهان‌، خودروسازی از دیار گلپایگان مدت زیادی است که نگاه‌های زیادی را به سمت این محصول جدید بازار ایران جذب کرده است‌؛ نگاه‌هایی که کنجکاو شناخت بیشتر و بهتر این خودرو و توانایی‌های فنی و امکاناتش هستند‌. هر آنچه جسته و گریخته در مورد سابرینا شنیده‌اید یا خوانده‌اید را کنار بگذارید و در ادامه با معرفی کامل این مطلب همراه شوید‌.

کمپانی خودروسازی پکن (Beijing Automotive Industry Holding Co) که به اختصار BAIC نامیده می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان چین است که در سال 1958 فعالیتش را آغاز کرد‌. این شرکت از بدو آغاز فعالیت تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای را با بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین خودروسازان جهان آغاز کرده که از آن جمله می‌توان به کارخانه‌های مشترک این شرکت با بنز و هیوندای در چین اشاره کرد به گونه‌ای که تمام تولیدات هیوندای در چین با همراهی این شرکت تحت عنوان Beijing-Hyundai انجام می‌شود و این شرکت در سال 2013 موفق به تولید حدود یک میلیون دستگاه خودرو شده است‌. شرکت Beijing-Benz  که مانند همکاری هیوندای 50 درصد سهم را در اختیار BAIC قرار داده، سال گذشته با تولید سری‌های C و E مرسدس بنز‌، تیراژ حدود 140 هزار دستگاهی را به ثبت رساند‌. BAIC علاوه بر این همکاری‌های بزرگ و موفق در شرکت مطرح BAW به تولید خودرو‌های شاسی بلند و نظامی مشغول است و شاخه سنگین‌ساز این شرکت یعنی فوتون نیز یکی از پرآوازه‌ترین برند‌هایش به خصوص برای ما ایرانیان است‌. BAIC در بین مشغولیت‌های فراوان همکاری با برند‌های بزرگ جهانی در سال 2012 میلادی یکی از جوان‌ترین خودروسازان چینی را متولد کرد که نام BAIC MOTORS برای آن انتخاب شد‌. BAIC Motors تفاوت بزرگی با دیگر خودروسازان چینی داشت و آن بهره‌گیری از به‌روز‌ترین پلت‌فرم در بین دیگر چینی‌ها بود‌. BAIC سال 2009 به سراغ کمپانی ساب سوئد‌، خودروساز مطرح و صاحب تکنولوژی رفت و پلت‌فرم و تکنولوژی‌های فنی مدل‌های 3-9 و 5-9 این شرکت را برای پشتیبانی اولین محصولات با برند خودش خرید‌. پس از این خرید موفقیت‌آمیز با پشتوانه مهندسی و همکاری مرسدس بنز و هیوندای در مارس 2012 میلادی اولین سری از محصولاتش که با عنوان E شناخته می‌شود را به بازار عرضه کرد که در ایران این سری با نام سابرینا به بازار معرفی شده است‌. سری E سال گذشته با تیراژ حدود 60 هزار دستگاهی تنها حدود 100 دستگاه کمتر از ب‌ام‌و سری 3 محبوب چینی‌ها را به ثبت رساند و آمار تولید آن 2 هزار دستگاه تولید بیشتر از سدان جدید چینی‌ها در ایران یعنی Zotye Z300 را نشان می‌دهد‌. برای آنکه از ابهت و محبوبیت این خودرو در چین در بین برند‌ها و خودروهای بزرگ بیشتر آگاه شوید، بهتر است بدانید تیراژ تولیدی این خودرو در سال گذشته میلادی 22 هزار دستگاه بیشتر از لیفان 620 بوده است لذا با این تفاسیر به نظر می‌رسد سابرینا در عمل می‌تواند در بازار ایران نیز چنین رکوردی را به ثبت برساند‌. خودروسازی BAIC سال 2013 حدود 92 هزار دستگاه خودرو از جمله سری E و سدان سنووا را به تولید رساند‌. شرکت بزرگ دایملر نیز سهم قابل توجهی از این خودروساز چینی را در اختیار دارد.

شرکت سازه‌های خودرو دیار فعالیت گسترده و حرفه‌ای خود را از سال 1382 کلید زد و از خرداد سال 1383 مجوز تولید اولین محصولش یعنی وانت دیار را دریافت کرد‌. دیار که محصولی از شرکت گریت‌وال چین بود، به مقدمه‌ای برای مسیری پرفراز و نشیب تبدیل شد تا سرانجام دیار خودرو را پس از حدود 9 سال فعالیت به پله‌های آغازین تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان ایران برساند‌. این خودروساز اصفهانی در قدم نخست با عرضه وانت‌های وینگل 3 و 5 تجربه خوبی در بازار خودرو‌های تجاری را از خود به نمایش گذاشت اما برای رقابت با کرمانی‌های با‌سابقه در صنعت خودرو آنها نیاز داشتند تا ردپایی از خود در بازار شاسی‌بلند‌ها و خودرو‌های سواری به جای بگذارند‌. به همین جهت BAIC به عنوان شریک تجاری جدید دیار انتخاب شد تا 2 محصول ارشدش یعنی سابرینا و سنووا آغازگر مسیر بزرگ پیش روی دیار خودرو باشند‌. سابرینا خودرویی در کلاس B است که در ایران با 2 مدل صندوقدار و ‌هاچ‌بک عرضه خواهد شد‌. چینی‌ها آن را با نام سری E می‌شناسند و عمده شهرتش را مدیون چهره مشابهش با مرسدس بنز Bکلاس است‌. دیار‌خودرویی‌ها از اشتراک پلت‌فرم این خودرو با مرسدس بنز B کلاس نسل اول سخن می‌گویند و این اشتراک شباهت‌های زیادی در نمای ظاهری و طراحی داخلی دو خودرو را موجب شده است‌. البته سابرینا کمی از اغراق ارتفاع بلند Bکلاس به دور است و حدود 10 سانتیمتر پایین‌تر از مرسدس بنز Bکلاس می‌ایستد تا جایگاهش در بین خودرو‌های‌ هاچ‌بک روز جهان تثبیت شود‌. طول 4.3 متری آن عددی مشابه فرود فوکوس است و فاصله بین دو محور 2.5 متری آن تنها 10 سانتیمتر از سدان کلاس C لیفان 620 است که نشان‌دهنده فضای قابل توجه اتاق برای سرنشینان است‌. سابرینا در ایران با پیشرانه 1.5 لیتری سری 4A91  میتسوبیشی و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک ژاپنی روی کاغذ برای مدل‌ هاچ‌بک رقیبی را پیش روی خود نمی‌بیند اما سابرینا سدان باید مقابل برادر هم‌خونش یعنی ولیکس C30 قرار بگیرد که از پیشرانه مشابهی بهره می‌برد‌. البته اگر مقایسه بین این دو محصول را دنبال کنید وقتی به فهرست امکانات سابرینا می‌رسید، قطعا به برتری آن اذعان خواهید کرد‌. 

سابرینا مجموعه‌ای کوچک از امکانات بزرگ و متنوع است‌. دیار خودرویی‌ها پیگیر نصب همه آپشن‌ها و امکانات موجود روی سابرینا بوده‌اند، به گونه‌ای که حتی تصمیم به نصب سقف پانوراما روی این خودرو داشتند اما به دلیل افزایش قیمت حدود 7 میلیونی خودرو برای جلوگیری از قیمت بالا مجبور به صرف نظر از آن شده‌اند‌. این خودرو به صورت استاندارد برای کنترل سرعت از سیستم کروز کنترل بهره می‌برد که در کاهش مصرف سوخت نقش بسزایی دارد‌. 2کیسه هوا در جلو و سیستم ترمز ABS و EBD برای هر 4 چرخ برای تضمین ایمنی آن به کمک سرنشینان می‌آیند‌. سانروف برقی این خودرو تازه‌وارد به سیستم ایمنی مجهز است و مانند 4 شیشه برقی در مواجهه با هر جسمی در مسیرش از حرکت می‌ایستد‌. سنسور نور و باران دو آپشن کمکی برای کنترل اتوماتیک چراغ‌ها و برف‌پاک‌کن هستند‌. آینه‌های جانبی علاوه بر کنترل برقی و سیستم گرمکن به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند‌. نمایشگر 6 اینچی با ورودی‌های AUX و USB در سابرینا به سیستم GPS کاملا فارسی مجهز شده است که علاوه بر موسیقی و فایل‌های تصویری‌، تصویر دوربین دید عقب را برای راننده و سرنشینان به نمایش می‌گذارد‌. سابرینا تا اینجای کار نشان داده که خودرو‌های هموطنش نظیر ولیکس C30‌، ام‌وی‌ام 315 و حتی پژو 206 در زمینه امکانات مقابلش حرفی برای گفتن ندارند اما یکی از آپشن‌های جذاب آن هنوز گفته نشده است‌. در سابرینا شما از یک محفظه خنک‌کننده (Cool Box) در داشبورد نیز بهره خواهید برد که برای خنک نگه داشتن انواع مواد غذایی و نوشیدنی، آپشنی متفاوت در این خودرو است‌.

سابرینا با قدرتمند‌ترین موتورش که مهر میتسوبیشی ژاپن روی آن حک شده به ایران آمده است‌. این پیشرانه 1.5 لیتری 113 اسب بخار در دور موتور 5600 تا 6000 تولید می‌کند‌. حداکثر گشتاورش در دور 4000 به 143 نیوتن‌متر می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم برای شناخت سابرینا به موتور 1.5 لیتری‌اش نگاه نکنید زیرا که همین موتور قدرتی معادل پیشرانه 1.7 لیتری سمند‌های ملی تولید می‌کند و توانش از موتور 1.6 لیتری پژو 206 بهتر است‌. لذا تا اینجای کار سابرینا 15 سانتیمتر فضای بیشتر برای سرنشینان‌، آپشن‌های بیشتر و قدرت بهتری را در مقایسه با 206 تیپ 6 به شما می‌دهد‌. در حالی که بسیاری از خودرو‌های تولید داخل به سختی می‌توانند به استاندارد آلایندگی یورو 4 نزدیک شوند سابرینا با استاندارد یورو5 به ایران آمده است‌. گیربکس 4 سرعته اتوماتیک این خودرو از 2 آپشن رانندگی اسپرت و برفی نیز بهره می‌برد که از طریق کلید‌های اطراف دسته دنده قابل کنترل هستند‌. یکی از نکات قابل توجه سابرینا‌، امکان رانندگی اسپرت آن است که در حالت اسپرت امکان افزایش دور موتور تا 6000 را نیز به راننده می‌دهد در حالی که بسیاری از خودرو‌های اتوماتیک این موضوع را تا دور 4000 محدود کرده‌اند‌. سابرینا با تمام این اوصاف و وزن خالص 1090 کیلوگرمی در مدل ‌هاچ‌بک و 1135 کیلوگرمی در مدل سدان تنها 5.8 لیتر در 100 کیلومتر می‌سوزاند که عددی مشابه ام‌وی‌ام 110 سه‌سیلندر یا تویوتا یاریس است که تا پیش از این تنها دارندگان عنوان کم‌مصرف‌ترین خودرو ایران بودند. ایمنی سابرینا توسط موسسه VCA انگلستان به تایید رسیده است‌. این موسسه که یکی از معتبرترین ارائه‌کنندگان مدارک تاییدیه انواع خودرو است، سابرینا را مورد تایید قرار داده و اداره استاندارد ایران نیز گزارش‌های این موسسه را تایید کرده و پذیرفته است‌.


شرکت دیار خودرو گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر را برای سابرینا به مشتریان پیشنهاد می‌دهد‌. این شرکت ضمن ارائه یکی از بیشترین دوره‌های گارانتی بین خودرو‌های زیر 100 میلیون تومان در ایران در طول دوره گارانتی در صورت انجام تمام مراحل رسیدگی به خودرو در نمایندگی‌های مجاز به جای تعمیر گیربکس و پیشرانه در صورت وجود هر مشکلی‌، این دو بخش فنی اساسی را تعویض می‌کند؛ موضوعی که تا کنون در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان ایران بی‌سابقه و حتی دور از ذهن بوده است‌.

شرکت دیار خودرو هم‌اکنون مدل ‌هاچ‌بک این خودرو را با قیمت‌ 53.5 میلیون‌تومان(ویژه نمایشگاه اصفهان) به مشتریانش در ایران عرضه می‌کند‌. سابرینا در فاز نخست تا فروردین سال 93 تمام به صورت CBU وارد کشور خواهدشد و از سال آینده به خط تولید دیار می‌پیوندد‌. با توجه به امکانات و قابلیت‌های فنی به نظر می‌رسد که سابرینا می‌تواند در تیراژ گسترده‌ای که برنامه‌ریزی شده جایگاه قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص دهد و مسیری جدید را پیش روی دیار خودرو در بازار بگشاید‌. این شرکت همچنین خودرو سنووا را با پیشرانه توربو 250 اسب بخاری آماده عرضه به بازار کشور کرده که از آپشن‌های مشترک با مرسدس بنز آلمان بهره می‌برد و گیربکس 5 سرعته اتوماتیک آن شتاب 8.5 ثانیه‌ای را رقم می‌زند؛ عددی که برای ماکسیما خیلی سنگین تمام خواهد شد‌. با این حال به نظر می‌رسد BAIC با 2محصول ارشد و موفقش‌، می‌تواند روز‌های خوبی را در بازار ایران پیش رو داشته باشد‌. شما همچنین در آینده نزدیک می‌توانید اولین تجربه رانندگی با سابرینا و سنووا را به همراه اخبار و اطلاعات تکمیلی از این دو خودرو از طریق هفته نامه خودرو امروز دنبال کنید‌.


شرایط فروش نوروز 93 :


1joa1csalz9paw3ouslt.png

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

mk: 1392/12/1008:40:52،
129
40
نمیدونم چرا یه جورایی شبیه کرانچی چی توزه!!
رضا: 1392/12/1009:39:09،
69
29
53 ملیونو 500 واسه یه چینی 113 اسب بخاری !!!!!!!!!!!!!!!!
چشام مثل انیمیشن تبلیغاتی بالایی شد .
فرزاد: 1392/12/1013:47:24،
29
35
من نميخرم چون تازه رانا خريدم ولي اين ماشين عاليه وقيمت بالاش به خاطر اينه كه موتور وگيربكس اصل ميتسوبيشي هست وقطعا بهترين چيني خواهد شد
محمد: 1392/12/1016:56:16،
41
24
واقعا ايده ال و مناسبه
ديار خودرو سياست خوبي رو در پيش گرفته

وقتي چند روز پيش يکي از اعضاي پروژه طراحي cls بنز به شرکت هاي چيني پيوست , ديگه بايد خرافات رو کنار گذاشت و پذيرفت که چين ديگه چين ۴سال پيش نيست
کیان: 1392/12/1023:16:21،
28
17
من نمیدونم چرا همه ماشینا میگن موتور میتسوبیشی!!
اگه موتور میتسوبیشی هست پس ارم میتسوبیشی کجاست؟
اینا رو یک شرکت چینی با کپی برداری از موتورهای میتسو میزنه
جلال: 1392/12/1008:43:03،
75
35
با این توضیحات لحظه شماری می کنم تا ببینیم در واقعیت هم این چنین سرآمد هست یا نه. در نهایت ورود خودرو با کیفیت چینی هم باعث پیشرفت خودروهای ایرانی یا حداقل تنوع برای مصرف کنندگان ایرانی می شود . گارانتی 150 هزار کیلومتری با تعویض گیربکس واقعا برای ما ایرانی ها رویاست.
n370: 1392/12/1010:38:49،
48
35
گارانتی چه عرض کنم .میگن 5ساله ولی بهتره این شرایط راتوی قراردادشون بخونی.از6ماه تا 5سال که 5سال مال گارنتی رنگ ماشینه.خیلی مسخره است گول این تبلیغاتو نخورید.....
کاظم: 1392/12/1008:43:49،
81
31
بین حدود 70 نفر پرسنل و همکارانم حتی یک نفر هم نیست استطاعت مالی برای خرید یا تبدیل ماشین داشته باشه.
میشه این آمار رو به جامعه تعمیم داد.
حقوق بگیر جماعت دیگه نمی تونه به فکر ماشین باشه.
سماواتی: 1392/12/1009:21:08،
33
89
نه خیر من قبول ندارم.
من خودم الان با یه امضاء و صدور یه مجوز کلی درآمد دارم.
اتفاقاً درنظر دارم ماشین صفر واسه بچه هام بخرم
آقا کاظم باید راهشو پیدا کنی
امیر: 1392/12/1008:45:51،
56
44
من که خودم با خودروهای چینی مشکل ندارم ، به نظرم انسان باید ساده باشه این ماشین که نهایتا کمتر از 2000 تاش وارد ایران میشه رو به این قیمت بخره . حتی قیافه اش هم برای من جذابیتی نداره !
رضا: 1392/12/1008:55:14،
62
85
206 تیپ 5 شرف داره به این آشغال چینی
عليرضا: 1392/12/1009:23:44،
59
43
چي ميگي!!!!!!!!!!!
206 تيپ 5 شما فرانسويه؟
حداقل متن و بخون بعد نظر بده موتور 1.5 ليتري 113 اسب بخار
انوقت 206 شما با موتور1.6 تكنولوژ‍ي 10 سال پيش 106 اسب بخار توليد ميكنه
موتور 10 سال پيش
مصطفی: 1392/12/1009:36:11،
32
35
شرف داشت . البته منظور من از این متن اصلا طرفداری از خودروی چینی نیست ولی زین پس بجای استفاده از فعل مضارع از فعل ماضی استفاده کنید. حداقل اینکه در چند سال گذشته علیرغم کیفیت پایین بعضی هاشون (بیش از 50%) ولی تنوع رو تو کحصولاتشون دیدیم که باید به خودروسازی خودمون افسوس خورد
رضا: 1392/12/1010:59:58،
41
32
در پاسخ به علیرضا: اولا تیپ پنج، 110 اسب بخار هست. دوما 10 سال از تکنولوژی زمان خودش جلوتر هست. شما خیلی نگرانی برو اروپا زندگی کن عزیزم !
بی خیال: 1392/12/1009:15:39،
44
40
تو خرید پرایدش هم موندیم چه برسه به ....
امیر: 1392/12/1009:23:46،
38
24
نگارنده ی مطلب چه با شور و هیجانی تعریف کرد از این خودرو.
فکر کنم خود دیار خودرویی ها نوشتن مطلبو
بیننده: 1392/12/1009:44:13،
27
36
آخه دوستان
شما که 206 را با این محصول مقایسه میکنید در نظر داشته باشید که قیمت 206 نهایتا 38 میلیون است در مقایسه با این خودرو 15 میلیون اختلاف داره پس قیاس مع الفارغ نکنید.
این خودرو باید با جیلی منوال و ... در رنج خودش مقایسه بشه که به نظرم آپشن های بهتری نسبت به جیلی داره
بیننده: 1392/12/1009:44:13،
31
25
آخه دوستان
شما که 206 را با این محصول مقایسه میکنید در نظر داشته باشید که قیمت 206 نهایتا 38 میلیون است در مقایسه با این خودرو 15 میلیون اختلاف داره پس قیاس مع الفارغ نکنید.
این خودرو باید با جیلی منوال و ... در رنج خودش مقایسه بشه که به نظرم آپشن های بهتری نسبت به جیلی داره
مسیح: 1392/12/1014:39:18،
36
95
این ماشین نباید با 206 مقایسه میشد درست گفتی این باید با پراید مقایسه بشه.چطور میان فرانسه رو با چین مقایسه می کنند.جیلی رو که باید با آردی مقایسه کرد 2 ماه داشتم 7 هزارتا راه رفت مثل آردی صدا افتاد و صدای موتور تو اتاق دیوانت می کرد
منطقي: 1392/12/1016:01:47،
25
20
عزيز دل اين ماشين اتوماته پس بايد با ٢٠٦ تيپ ٦ مقايسه كني كه قيمت تيپ٦ هم ٥٠ ميليونه تازه با امكانات خيلي كمتر پس اول فكر كنيد بعد نظر بديد. به قول فردوسي پور فرافكني نكنيد!
حمید: 1392/12/1009:54:34،
38
25
به نظر من اولین چیزی که در ایران در خرید ماشین باید در نظر گرفت خدمات ولوازم یدکیه .دوست من یه ماشین پلاک ارس گرفته (ford edge) شیشه کوچک عقبش شکسته 3 ماهه دنبالشه نتونسته پیدا کنه . درست که ماشینای ایرانی تکنولوژی و کیفیت پایین دارند ولی تنها چیزی که خریدشونو قابل توجیه می کنه لوازم فراوان وارزانشون است.
zlt: 1392/12/1009:57:34،
28
33
تو نوع خودش بهترینه و فروش بالایی هم تجربه می کنه
واقعا ماشین زیبا و با امکاناتی هست که اصلا قابل قیاس با این داخلی ها نیست
206 تیپ 6 جلو این هیچ حرفی برا گفتن نداره و این از رقبا چینی دیگه هم مثل
جیلی و لیفان و ... خیلی بهتره
متوسط: 1392/12/1010:00:14،
30
42
من که خداییش تا الان 3بار پارس با موتور TU5 خریدم و فروختم هم واسه من سود آوری داشت هم عالی.لامصب 170 تا باهاش میرم تکون نمیده. من که خیلی راضی ام از ماشینای خودمون.البته اینم فرانسویه. چکار کنیم دیگه وسعمون همینقده.
Pooya: 1392/12/1010:46:47،
40
27
يه بار كه با اين ١٧٠ تا سرعت لاستيكت تركيد اونوقت ...
امثال شمان كه يك دفعه مثل تير غيب يه خانواده رو داغدار ميكنن. بعدم ميكن خودرو داخلي ايمن نيست راننده كه تقصيري نداره
دادا: 1392/12/1013:02:53،
28
32
ایران جیب توهم مارو دیونه کردی یه بار میگی جینی بخر دو دقیقه بعد میگی بده نخر
تکلیف خودتو با چینی ها مشخص کن دیگه
مسیح: 1392/12/1014:30:12،
36
33
بله که قابل مقایسه با 206 نیست پژو فرانسه کجا چین کجا.اسباب بازی که نمیخری میخای سوارش شی تو این سرعت گیرای ایران 2 ماه کار کنه میپاشه.کسی که گفته سابرینا 150 هزارتا گارانتی داره شوخی کرده این 100 هزارتا که بره باید سقفشو زد.
کیان ایرانی: 1392/12/1015:33:49،
33
27
قاتلی دیگر امد
رضا: 1392/12/1015:40:08،
29
29
واقعا" براي چينيها سال حماسي بود !!!!
انسان کم خرد متعصب مستبد: 1392/12/1023:16:21،
23
25
عزیزان. من 206 تیپ 5 و اس دی وی 8 داشتم. همیشه میگفتم بهترینه.405 سوار شدم.دید و اتاق و سواریش بهتر از 206 بود.پرشیا داشتم گفتم از بقیه بهتره.اما 2 سال چینی سوارم. فکر میکردم620لیفان بهترینه.ایکس60 خریدم فکر میکنم این بهترینه.حالا فهمیدم من یه متعصب بی فکرم که بیخود اصرار میکردم و میکنم
مهدی: 1393/4/2419:49:23،
22
14
تو اگه آخرش فرقون سوار شی میگی این بهترینه
دنیز: 1392/12/1618:49:11،
51
21
خنده داره بهترین ماشینا رو دارن تو کشورهای دیگه سوار میشن بعد دارین سر ماشین چینی 206 چند سال پیش بحث میکنید اخره خوشحالین ها
فرتوس: 1393/2/1022:40:48،
28
79
اخر شاسی بلنده یاهاچ بک،چرا هنوز توی نمایشگاه ها نیست،کجا میشه تستش کرد
ماکان: 1394/11/1419:06:34،
23
13
هر کس میخواد بخره اصلا تعلل نکنه
۳ ماهه خریدم رو دستش نیست تو این رنج قیمت
همه چیه این ماشین با کیفیت و فوق العادست
من بنز c200 2008 داشتم فروختم چون پول لازم بودم بعدش اینو خریدم که کمتر هزینه کرده باشم اما سواریش با بنز هیچ فرقی نمیکنه. مفته خدایی
فقط مونتاژ داخل نخرید وارداتی بخرید. خدا کنه همیشه از بایک ماشین وارد بشه نه از جک مزخرف

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما