کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

انتخابی مناسب در محدوه 100 تا 120 میلیون تومان

کدخبر:۳۶۸۸چهارشنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳:۳۰۲۴۷۵۸ بازدید

چندی است که در خیابان‌های پایتخت می‌توان نسخه‌ای خاص از یک خودروی نام‌آشنای فرانسوی را دید. این خودرو مدل جدید همان مگان خودمان است ولی بدون‌ صندوق!
انتخابی مناسب در محدوه 100 تا 120 میلیون تومان

می‌گویند نخستین اتومبیل به معنای واقعی خود در سال 1900 میلادی (1270 شمسی) توسط مظفرالدین شاه قاجار وارد ایران شد. او در یکی از سفرهای خود به اروپا دو دستگاه از رنو مدل 1890 را با راننده مخصوص با خود به ایران آورد. البته بعد از مدتی به علت ناآشنایی راننده با راه‌های ایران با کوه برخورد می‌کند و اولین حادثه رانندگی در تاریخ ایران ثبت می‌شود.

مثلاً اولین‌باری که پژو به ایران آمد در قامت یک موتور گازی بود. اینها را که یادتان نمی‌آید. می‌آید؟ خلاصه منظور این است که رابطه ما با فرانسوی‌ها، رابطه‌ای قدیمی و تاریخی است. نه اینکه بدجور عاشق و دلباخته‌اشان باشیم ولی در کل فاز خوبی با آنها می‌گیریم. مثلاً تندر90 خودمان. آمد که جانشین پیکان شود. ولی یکهو از سمند و سورن هم گران‌تر شد. یا همین مگان. قیمتش از 30 میلیون رسید به 70 میلیون، باز هم مشتری دارد. البته 100 میلیون هم شود، همینطور است. البته این یکی را بگذارید به حساب محبوبیت مگان. این خودرو سبک دیگری را در دنیای خودروهای تولید داخل ابداع کرد.

با آنکه مدام مدل‌های مختلفی از آن توسط رنو رونمایی می‌شد، ولی پارس‌خودرویی‌ها چسبیده بودند به نسل دومی که فقط بین 2002 تا 2008 عمر کرده بود. یعنی جماعت مگان‌دوست و مگان‌سوار هیچ اطلاعی درباره مدل‌های دیگر آن نداشتند. تا اینکه زد و بک وارکننده تولیدات تازه رنو را برای بازار ایران عرضه کرد. تولیداتی که در بین آن نسخه‌ای جدید از مگان هاچ‌بک نیز دیده می‌شد. البته مدت‌ها پیش قرار بود که این مدل وارد بازار شود ولی بنا به دلایلی که ما نمی‌دانیم و نمی‌‌‌خواهیم بدانیم، نشد که بشود. ولی حالا خوشحال باشیم که شده!

آنطور که ندیده‌ بودیمش

همان‌طور که گفتیم اولین آشنایی ایرانی‌ها با رنو مدل مگان مربوط می‌شود به ویرایش Megane II‌ این شرکت. یک سدان معقول و منطقی برای خانواده‌ها. این در حالی بود که رنو روی همین پلت‌فرم، کلاس‌‌های دیگری را نیز می‌ساخت. مانند استیشن 5 درب، روباز 2 درب ، هاچ‌بک 2 درب و مهم‌تر از همه هاچ‌بک 4 درب. تهرانی یکی دوبار با همین مدل آخری در همین نسل دوم روبه‌رو شده بودند. مدل‌هایی که به صورت آزاد توسط واردکنندگان به کشور کشانده می‌شد. اما داستان امروز چیز دیگری است. داریم درباره هاچ‌بک زیبایی صحبت می‌‌کنیم که تنها شباهتش با مگان‌هایی که قبلاً می‌شناختیم فقط همان لوگوی Megane آن است. حداقل از نظر قیافه که اینطور است. محصولی که آن را غیر از خود فرانسه، خط تولیدهایی در ترکیه و اسپانیا نیز می‌سازند. البته آنطور که از شواهد و قرائن برمی‌آید، مگان‌های هاچ‌بک جدیدالورود به ایران می‌بایست همگی وارداتی باشند.در ادامه خواهید دید که غیر از قیافه ظاهری، باز هم شاهد تغییرات ملموسی روی این خودرو هستیم یا نه. 

زیر ذره‌بین

حتماً‌ می‌دانید که مگان‌های بازار ایران یا 1.6 لیتری 113 اسب‌بخاری هستند و یا 2 لیتری 132 اسب‌بخاری. هاچ‌بک جدید نیز با یک پیشرانه 2 لیتری وارد خواهد شد که البته قدرتش تا مرز 143 اسب‌بخار قوی‌تر شده است. البته معروف شده که مگان به نسبت 2 لیتری‌های دیگر بازار قدری ضعیف‌تر است. این خودرو در بازارهای خارجی حریفی است برای پژو 308، اوپل آسترا، هوندا سیویک و حتی فولکس‌واگن گلف. به وضوح معلوم است که روی نسخه‌های جدید رنو سطح آیرودینامیک را افزایش داده است. با احترام به مشتریان عادی، تنها فرمان‌پذیری نسخه GT را در حد خودروهای اسپرت بهینه کرده است.شاید جعبه‌دنده CVT برای شتاب‌گیری در سرعت‌های پایین آنچنان دلچسب نباشد ولی به طور حتم در دورها و سرعت‌های بالاتر اوضاعش فرق می‌کند. یکی از دلایل بازده پایین‌تر پیشرانه 2 لیتری این خودرو نسبت به رقبایش، بحث سنگین‌تر بودن بدنه‌اش است. رنو توصیه می‌کند که برای این خودرو بهتر است از تایرهای سری چسبان شرکت کانتیننتال استفاده شود. این خودرو با اینکه یک هاچ‌بک محسوب می‌شود ولی از نظر فضای قسمت بار یک سر و گردن از رقبایش بالاتر است. بد نیست بدانید با خواباندن صندلی‌های عقب این حجم به 524 لیتر افزایش پیدا می‌‌کند.

آن‌چیزی که راننده را اذیت می‌کند، کوچک‌تر شدن دکمه‌ها و کلیه المان‌های روی کنسول است. در حقیقت یکی از دلایل موفقیت این خودرو در 110 بازار جهانی، همین قابلیت‌های خانوادگی-محور آن است. حتی روی چنین مدل اسپرتی. مانند هر خودروی دیگری، مگان هاچ‌بک نسل سوم نیز دارای نقاط تاریک و روشن فراوانی است. نکاتی که گاه از نظر کارشناسان فنی مطرح می‌شود و گاه از نظر مشتری. هرچه هست می‌دانیم که مثبت‌های آن شامل امکانات خوب روی تیپ فول، طراحی داخلی پرانرژی، کیفیت بالای مواد مصرفی در اتاق و صندلی‌های راحت‌تر می‌شود. در مقابل می‌توان منفی‌های آن را شامل قیمت نه‌چندان پایین در نسخه پایه، پیشرانه تقریباً ضعیف، تایرهایی نامناسب و پر سر و صدا دانست.

امکانات

این خودرو دارای 6 کیسه هوا برای  دو سرنشین جلو، جانبی جلو و پرده‌ای است. سیستم ترمز اضطراری EBA و سیستم کنترل پایداری ESP را به قابلیت‌های پایدارکننده‌اش اضافه کنید. غربیلک فرمان چرمی را می‌توان یکی از المان‌های اسپرتش دانست. سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک آن با قابلیت تنظیم برای سرنشینان جلو به صورت جداگانه طراحی شده است. سیستم صوتی‌اش مثل نمونه‌های معمول بازار دارای بلوتوث، ورودی USB، کنترل از روی فرمان و با قابلیت پخش MP3 است. مکانیزم ناوبری با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و 4 بلندگوی و ‌هم‌چنین سیستم تشخیص فرمان صوتی را هم به لیستتان بیفزایید. روی صندلی‌های جلو می‌توان پشت‌سری ایمنی جهت جلوگیری از آسیب‌دیدگی گردن را مشاهده کرد. صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع و دارای سیستم تنظیم گودی کمر خواهد بود.

همه صندلی‌های این خودرو چرمی هستند. روی صندلی‌‌های عقب سیستم نگهدارنده صندلی بچه با قلاب مخصوص ایزوفیکس دیده می‌شود. آینه‌های جانبی مگان ها‌چ‌بک برقی با گرم‌کن هستند. سیستم روشنایی جلو به صورت چراغ زنون همراه با شیشه‌شور در نظر گرفته شده است. هیمن چراغ‌های جلو اتوماتیک با LED نور روز و مه‌شکن هستند. برف پاک‌کن اتوماتیک مجهز به سنسور باران را می‌توان هوشمندترین قسمت از آپشن‌‌های آن دانست. روی این خودرو علاوه بر سنسور عقب، یک سنسور نیز در جلو برای موانع تعبیه شده است. سیستم استارت آن مثل دیگر مگان‌ها دکمه‌ای (با کارت هوشمند رنو) خواهد بود. سیستم مدیریت پیمایش و مصرف سوخت، کروز کنترل و محدودکننده سرعت را به عنوان بهترین آپشن‌های آن در نظر بگیرید.

رقبای داخلی

در جریان باشید که این خودرو توسط واردکننده اصلی در دو تیپ E2 و E4 به قیمت 101 و 120 میلیون تومان عرضه می‌شود. جالب است بدانید که این ارقام در بازار آزاد به ترتیب 109 و 118 میلیون می‌شوند. یعنی نسخه پایه گران‌تر و نسخه فول ارزان‌تر. خُب بیایید حساب و کتاب کنیم و ببینیم که با این پول‌ها چه چیزهای دیگری می‌شود خرید. تعارف را که کنار بگذارید، اولین گزینه پیشنهادی برای شما کیا سراتو کوپه 101 میلیون تومانی است. با پیشرانه‌ای هم‌ حجم ولی قدرتی بیشتر.

نسخه سدان آن هم چیزی حدود 112 میلیون می‌ارزد. می‌گویند کیا اپتیماهای جدید 2014 را هم می‌شود با 116 میلیون پیدا کرد. شاید بد نباشد که نگاهی هم به بچه سوناتا بیندازید. یعنی هیوندای الانترا که در بهترین مدلش فقط 103 میلیون قیمت‌گذاری شده است. اگر ناگهان به سرتان زد و خواستید کلاً دنیای خود را عوض کنید، پیشنهاد می‌شود روی تویوتا کمری GL نیز مانور بدهید. یک ژاپنی 118 میلیونی. اگر نه که باید از بین هاچ‌بک‌های این شرکت روی یاریس 81 میلیون حساب باز کنید. البته قدری روی این گزینه شک داریم ولی بعید هم نیست که با ام‌جی6 فول جی‌تی که 102 میلیون قیمت دارد رابطه برقرار کنید. خودرویی انگلیسی‌الاصل ولی چینی‌ساخت که پیشرانه‌ 1.8 لیتری‌اش توربوشارژ است.به عقیده برخی از نمایشگاه‌داران باید برند سوار شد. هرچند بی‌آپشن و کوچک. اگر با این تز جلو برویم فقط می‌توانیم به شما آلفارومئو میتو نیمه فول را معرفی کنیم که 116 میلیون قیمت دارد. حالا که این خودرو در بازارهای جهانی با سیویک رقابت می‌کند چرا آن را روبه‌روی مدل EX قرار ندهیم که برای خودش 114 میلیون تومانی هزینه برمی‌دارد. 

 

مشخصات فنی Renault Megane Hatchback
حجم پیشرانه (cc) 1997
حجم هر سیلندر (cc) 499.2
آرایش 4 سیلندر
قدرت (hp*rpm) 143 در 6000
بازده قدرت (hp*lit) 75.2
گشتاور (nm*rpm) 195 در 3750
بازده گشتاور (nm*lit) 102.6
قطر سیلندر (mm) 84
نسبت تراکم 10.2 بر یک
شتاب صفر تا 100 (sec) 10.3
سرعت نهایی (km/h) 195
جعبه دنده CVT
فاصله دو محور (mm) 2641
نوع انتقال قدرت FWD - محور متحرک جلو
طول، عرض و ارتفاع (mm) 4295-1808-1471
اندازه تایر (in) 225.45-17
فضای سرنشین (lit) -
فضای قسمت بار (lit) 378
گردش فرمان (mm) -
اندازه ترمز (in)  جلو: 280 عقب: 260
وزن (kg) 1281
توان کششی (kg) -
حجم باک (lit) 60
مصرف میانگین (lit) 8.4
قیمت داخل: بین 109 تا 120 میلیون تومان
  خارج: شروع از 22 هزار و 990 دلار
کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

حمید: 1392/12/713:50:55،
66
207
فقط النترا
سعيد: 1392/12/714:31:17،
46
156
فقط Cerato 2014
زحمتکش: 1392/12/714:37:54،
145
61
بین 10 تا 12 چه حق انتخابی داریم!
حامد: 1392/12/714:38:49،
53
166
فقط 206 تیپ5
امین: 1392/12/715:06:22،
149
68
فقط پراید
ر: 1392/12/715:28:21،
52
54
جناب زحمتكش ناقولا پولدلرياااااااااا مواظب خودت باش
Pooya: 1392/12/716:25:57،
79
51
واي خدا اين رنو واقعا داغونه. الان النترا با ١.٨ليتر ١٥٠ اسب توان داره اونوقت اين با ٢ ليتر ١٤٣ اسب.
reza: 1392/12/716:33:45،
79
34
نترس آقا این مردم اینقدر فهم دارن که اصلاً نمیخرن!!! فقط صف کشیدن!!!
reza: 1392/12/716:35:08،
59
42
النترا خیلی کیفیت ساخت پایینی داره برا همین قیمتش نسبت به هم سطح هاش پایینه
آبتین: 1392/12/720:31:54،
47
30
@پویا
اگه نگاه کنید تویوتا کرولا 1800 نیز 132 اسب قدرت دارد ولی النترا روی کاغذ با همون حجم 156 اسب قدرت دارد. آیا به نظر مشکوک نمیرسد.
لازم به ذکر است اداره کل بزرگراه های آمریکا دو شرکت هیوندا وکیا را به خاطر خلاف واقع بودن مصرف بنزین به تازگی جریمه و مجبور به پرداخت غرامت با آمریکاییان کرده است
مهدي: 1392/12/721:49:44،
24
33
ابتين جان الفا با 150 سيسي 156 اسب بخار قدرت داره به حجم نيست كه
هيونداي باز: 1392/12/722:09:31،
36
71
سلطان جاده ها النترا
رضا: 1392/12/722:34:18،
33
51
از طراحي النترا خيلي خوشم مياد.تو اين رنج قيمت بهترين انتخابه از نظر و سليقه من.
آبتین: 1392/12/723:57:40،
30
25
منظور در حالت تنفس طبیعی موتور و بدون توربو شارژ و یا سوپرشارژ

"آلفا رومئو با 150 سي سي 156 اسب بخار قدرت داره" ... ولی توربو داره ... النترا توربو نیست
نوید: 1392/12/802:34:59،
37
22
الو الو الو..... ایران جیب؟......اینجا کامنت آرزوی ما جوانهاست؟؟؟ ،،،،،،،،،ای چرخ گردون ، سرنگون کن بانی روزگار بد ما را
Bee: 1392/12/713:52:12،
103
72
با این قیمت هوندا سیویک بهتره,رنو اصلاً طراحی نداره چه کولیوس 150 تومنیش چه لتیتودش,L90 که دیگه بماند!
کاظم: 1392/12/713:58:02،
57
45
به خصوص توش خیلی افتضاحه
سعید: 1392/12/720:05:05،
33
32
دوستان عزیزم خواهش می کنم تا ندیدین تا نداشتین نظررررررر ندین!ای بابا مجبورتون که نمی کنن فوقش بیایین نظر شخصی دبدین اونم از مدلش
بابا شما رنو رو با هیوندای مقایسه می کنی!
سعید: 1392/12/720:12:06،
31
30
دوستان عزیزم خواهش می کنم تا ندیدین تا نداشتین نظررررررر ندین!ای بابا مجبورتون که نمی کنن فوقش بیایین نظر شخصی دبدین اونم از مدلش
بابا شما رنو رو با هیوندای مقایسه می کنی!
و البته هونداها هم ماشین فوق العاده ای هستن
رضا: 1392/12/714:01:05،
90
70
نخريد آقا نخريييييييييييد تا ورشكست بشن :))
ظاهرا اشتبا گرفتم فك كردم ماشينه ايرانيه پس بخريييييييييييد بخرييييييييييد تا تموم نشده
reza: 1392/12/716:33:19،
29
31
نترس آقا این مردم اینقدر فهم دارن که اصلاً نمیخرن!!! فقط صف کشیدن!!!
رضا: 1392/12/714:02:26،
68
57
اگه ماشین سوار باشی نمیگی النترا ببهتره
Pooya: 1392/12/716:28:56،
53
35
به نظر شما تو محدوده ١٠٠ تومن كدوم ماشين بهتر از النترا ست؟ به خدمات هم دقت داشته باش. ام جي در صورت بروز اشكال بدبخت ميشي
Bee: 1392/12/720:10:07،
42
41
MG6 از النترا هم ارزون تره هم بهتره,مستند حرف میزنم
مانی: 1392/12/720:17:26،
30
28
نمیتونی صد در صد بگی النترا بهتره یا مگان
النترا تو آمریکا ماشین پرفروشی بوده ، مگان در اروپا ماشین پنجم پرفروش در سگمنت کلاس C بوده است و داداش مگان بنام فلوینس در ترکیه در سال قبل غوغا کرده و سومین ماشین پرفروش بوده است.
لذا بسته به سلیقه،قیمت و نوع استفاده هر ماشین و هر برند جایگاه خودش را دارد
نون: 1392/12/807:58:53،
43
32
MG 6 , بدليل تازه وارد بودنش در ايران در مرحله شناخت هست ، و اكثرا فكر ميكنند اين ماشين چينيه ، اگر كسى مخفف ام جى رو چك كنه با كمپانى Morris Garages ٩٠ ساله مواجه ميشه و فكر نكنم موريس اسم چينى باشه ! در مجله ماشين بين نيو مزدا ، نيو سراتو ، مگان و MG6 يك بررسى عملى و جامع انجام دادند و ام جى ٦ با قدرت تمام اول شد ،
احمد: 1392/12/714:06:29،
51
74
ماشین فرانسوی مفتش گرونه.
توماس: 1392/12/714:13:21،
44
33
میشه بگی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ژاك شيراك: 1392/12/714:31:36،
87
25
چرا پسرم ماشيناي مارو دوس نداري آخه خدارو خوش نمياد
Amir: 1392/12/716:18:16،
32
30
آخه چرا اینقدر یه طرفه قضاوت میکنید؟ چون کیفیت تولید ۲۰۶ و ۴۰۵ تو ایران پایانه نباید بقیه ماشین های فرانسوی رو هم کوچیک کرد. پژو و رنو جزو بزرگان خودرو دنیا هستند.
پرویز: 1392/12/723:02:49،
26
30
مشکل ماشین های فرانسوی (جدا از اینها که مال عهد بوق است و در ایران عرضه می شود) یکی استهلاک بالا است (نسبت به ماشینهای هم رده بازار جهانی) و دیگری قیمت بالا نسبت به امکانات و تجهیزات همچنین عملکرد فنی خیلی بالایی هم ندارند به همین علت هم هست که فروش برندهای فرانسوی کم شده و پژو رو به ورشکستگی است
صابر عالم: 1392/12/714:24:31،
42
25
قیمتش تو خارج با سوناتا یکیه ولی نمیدونم چرا سوناتا یه ۲۰ ملیونی گرونتر برای ما در میاد.البته علت مشخصهه!!!
Map: 1392/12/714:36:06،
34
29
مزدا هم كه يادت رفت ديگه،تو شتاب همه اينايي كه گفتي رو مي خوره.و اما رنو:دوست دارم در مورد خدمات پس از فروش و قيمت لوازم يدكيش بدونم؟ در مورد همين مگان پارس خودرو كه چيزاي خوبي نشنيدم،مخصوصا قيمت لوازم يدكيش!
آبتین: 1392/12/720:03:51،
29
22
از وقتی رنو و نیسان در سال 1999 یکی شدن خیلی از اجزا و قطعاتشون هم مشترک شده ، به عنوان مثال گیربکس CVT همین مگان و فلوینس با نیسان تینا یکی بوده و ساخت شرکت ژاپنی جاتکو است. لذا با توجه به مشترک بودن قطعات، قیمت لوازم یدکی این دو برند بسیار ارزانتر و منطقی شده است.
آبتین: 1392/12/720:09:26،
26
27
ضمنا به علت یکی بودن پشت پرده نگین خودرو و ایرتویا ، کلیه خدمات خودروهای وارداتی رنو در نمایندگی های منتخب ایرتویا مثل نمایندگی مرکزی تویوتا ، آبعلی انجام می شود.
طبق نظر یکی از دوستان نیز ، ارایه خدمات پنج سال گارانتی نگین خودرو نیز رضایت بخش و با قیمت بسیار مناسب بوده است.
reza: 1392/12/714:56:03،
29
24
خوشبحال ما فقیر فقرا
ممنون خیلی مطلب جالبی بود همین که خوندمش تو دهنم شیرین شد ولی پولشو از کجا بیاریم
پراید دست دومم نمیتونم بخرم
mm: 1392/12/715:12:46،
30
27
مگان ماشین بسیار خوبیه.به ندرت ایراد بهم میزنه من خودم دوسال داشتم و مصرفشم بسیار عالیه.در مورد قطعاتش باید بگم به ندرت خراب میشه و اگر تعویضم کنی حالا حالاها کار میکنه.البته بستگی به راننده هم داره که چطوری استفاده کنه.در مورد خرابی و قطعاتم میتونید از کسانی که دارند اطلاعات بگیرید.یا علی
مهتاب: 1392/12/716:31:06،
27
31
به قيمتش اصلا نميارزه
امید: 1392/12/715:23:14،
43
69
فقط آلفا رومئو جولیتا
لامصب یه چیز دیگست
,وحید: 1392/12/715:30:05،
51
27
همچین نوشته مگان خودمون که انگار ایرانخودرو یا سایپا مگانو ساختن!!!!!!!!!!1ایرانجیب عزیز مونتاژ با تولید خیلی فرق داره
رضا: 1392/12/715:46:18،
29
31
عمو وحيد ما خيلي هم توليد ميكنيم و طراحيامون خيلي بهتر و قشنگتر از مگان و پژو و بنز و ... هستش ولي رو نميكنيم تا دشمنانمان ازش تقليد نكنن داداش
ام جی جون: 1392/12/715:38:38،
41
49
ام جی خوشگله یادتون نره .
nn: 1392/12/716:57:05،
60
33
فرانسویا قطعه سازن تا ماشین ساز
ماشین میسازن تا قطعه بفروشن
صبح پا میشی استارت بزنی یهو چرخش در میاد:)))))
mehdi naseri: 1392/12/717:59:38،
34
34
بین 100 تا 120 فقط کمری 2011. یا آزرا 2010. ولی من بودم بی ام و 530 2005 میخریدم
احسان: 1392/12/718:29:56،
32
27
باید برند سوار شد هر چند بی آپشن و کوچک رو خوب اومدی
رضا : 1392/12/719:02:56،
21
22
مگان 2008خودمان در مقایسه خیلی گرانتره چون واقعا از لحاظ آپشن هیچی نداره حداقل صندلیهاش راحت هم نیستن
ولی مگان هاچبک2013که من هم یکیشو دارم مفهوم واقعی کیفیت وراحتیه با این قیمت فقط میشه ماشین کم کیفیت کره ای سوار شد قول ظاهر کراه ها رو نخورید خورو اروپایی خیلی بهتره
محسن : 1392/12/719:05:35،
17
23
ایران جیب عزیز قیمتش رو اشتباه زدی یه سر به سایت گمرک بزنین قیمت فوبش بین 17500تا19500دلاره
ramin: 1392/12/720:12:08،
38
22
ام جي 6 خيلي خوبه ولي نميدونم چرا ازش استقبال نشد
رضا: 1392/12/722:32:46،
22
42
خيلي واضحه.چون چيني!
محقق: 1392/12/808:27:22،
35
56
آقا رضا ، پيشنهاد ميكنم برو يه سرچ كن ببين ام جى مخفف چيه ؟
MG=Morris Garages
فكر ميكنى موريس و يا گاراژ كلمه چينى باشه ؟ اين كمپانى ٩٠ ساله انگليسى با همكارى كمپانى سايك چين ، به طراحى و توليد خودروهاش داره ادامه ميده .
راستى جگوار و لندروور هم از سال ٢٠٠٨ ، توسط تاتا هند خريدارى و توليد ميشوند ، پس بگيم اينها هم هندى هستند
عجب: 1392/12/810:44:26،
26
25
دوستان از کارخانه موتورسازی باواریا چند نمونه ماشین اومده ایران ، الان یه عده میان میگن این چینیه ، غافل از اینکه این همان BMW معروف است که مخفف Bavarian Motor Works میباشد. در ضمن آقا رامین در ۶ ماه اول ۹۲ ، ۱۸۵۰ دستگاه ام جی فروش رفته که در مقابل ۲۵۰۰ دستگاه از کاروان هیوندایی ، نمیشه گفت استقبال نشده
شايان: 1392/12/723:26:15،
22
26
حاجي 130بديد توسان >شاسي بديد اسپورتيج >شاسي بلند اسپورت جوان پسند كم مصرف ايمن و......يه مزيت داره نسبت به توسان اونم اينه كه چپ نميكنه اما توسان چپ ميكنه ,توسان تو ناهمواري جاده تعادلشو از دست ميده
nima: 1392/12/807:51:26،
25
35
من مزدا 3 مدل 88 دارم با 80 م خیلی خیلی بهتر از این آت آشغالاست%
احسان: 1392/12/809:17:37،
22
68
من سونوتا 2010 دارم، حدود 90 میرزه. حاضر نیستم 20 30 تومن روش بذارم رنو سوار شم. بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی رو در حاضر آسان موتور داره.
این یا اون ؟؟؟: 1392/12/814:22:32،
50
40
انتخاب mg 6 یا mazda new ؟

mg 6 +
mazda new -
متین: 1392/12/814:35:40،
36
40
من خودم هیچ کدومو ندارم ولی کلی تحقیق کردم دیدم تو ماشین های تو این رنج الانترا بهتره قدرت بالا ایمنی5 کیفیت خوب امکانات که دیگه هیچی
Morris Garages: 1392/12/900:34:23،
29
33
باریکلا ام جی
واقعا ماشینه خوبیه
فکر کنم به زودی یه دونه (صفر که نه!) کارکرده و تمیزشو بخرم

به امید روزی که همه ماشین خوب سوار شیم
Amir: 1392/12/911:50:12،
24
32
من ميتسوبيشى لنسر رو تو اين حدود قيمت مى پسندم. مخصوصأ مدل ١.٨ ليترى با ١٤٣ اسب بخار. طراحيش عاليه.
نادر: 1392/12/1400:40:28،
22
20
فقط مزدا٣ نيو
سامی: 1393/3/309:21:27،
27
16
آلفا رومئو جولینا از همهی اینا کم مصرف تر و از همه ی اینا هم اسب بخار بیشتری تولید میکنه باور نمیکنید برید تحقیق کنید. قیمتش هم تو همین مایه هاست

حسین: 1394/3/1017:39:01،
22
18
فقط النترا 2015 فول اپشن
مهرداد: 1394/10/2812:32:17،
7
5
به نظر من خودرو های رنو فقط موتور فوق العاده ای داره برای بقیه موارد می تونیم بگیم صفره

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل