کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات جدیدتر از سامسونگ گالکسی S5


کد خبر : ۳۶۶۰سه شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱:۰۲۵۶۳۳ بازدید

این کمپانی قصد دارد با عرضه این گوشی با مشخصات فنی بالاتر نسبت به مدل‌های قبلی آن در 11 آوریل سال جاری تسلط خود را بر بازار گوشی‌های هوشمند حفظ کند.

این شرکت بعنوان بزرگترین شرکت فن آوری آسیا، در 11 آوریل سال جاری گوشی گلکسی S5 را با قابلیت تشخیص اثر انگشت و صفحه نمایشگر بزرگتر نسبت به گلکسی S4 و با هدف رقابت با اپل به بازار معرفی خواهد کرد.

بنا به گفته مین چو، مدیر بخش بازاریابی واحد تولید گوشی هوشمند شرکت سامسونگ، این گوشی ضد آب بوده و در مقایسه با S4 دارای باتری با توانایی پشتیبانی شارژ طولانی تری نیز خواهد بود.گلکسی S5 که در نمایشگاه بین المللی گوشی بارسلونا معرفی شد از نرم افزار اندروید GOOG تولیدی شرکت گوگل بهره می‌برد و دارای افزایش دهنده سرعت دانلود برای شبکه های نسل چهارم و همچنین وای فای است.

بازار تقاضا برای گوشی های هوشمند سری S سامسونگ پس از معرفی مدل جدید گوشی هوشمند اپل در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی کاهش یافته است و همین امر باعث بروز چالش هایی برای فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ و در نتیجه کاهش بازدهی پرسودترین بخش بازار سامسونگ شده است و همین مسئله باعث شده است تا این شرکت پایین ترین رشد درآمد را از سال 2011 تجربه کند.سامسونگ همچنین قصد دارد تا با معرفی مدل های جدید تجهیزات الکترونیکی مچی و گوشی تلفن همراه به مقابله با اپل و تولیدات ارزان قیمت چینی که ویژگی های پیشرفته ای را در خود جای داده اند برود.

قاب Galaxy_S5 مثل شماره های قبلی پلاستیکی است ولی پشت آن ظاهری متفاوت و حفره دار به خود گرفته است که با آنچه قبلا در نوت ۳ با ظاهر چرمی‌اش یا در سری تبلت پرو سامسونگ دیده ایم هم تفاوت دارد و رنگ‌های سیاه ذغالی، سفید، آبی و مسی عرضه می‌شود.گلکسی اس ۵ نسبت به اس ۴ کمی بزرگتر است و با توجه به فناوری تشخیص اثر انگشت و چند ویژگی دیگر وزن بیشتری هم نسبت به اس ۴ دارد.

گوشی جدید سامسونگ برابر گرد و غبار مقاوم است و به مدت نیم ساعت در عمق یک متری آب دوام می آورد. سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در دکمه هوم این گوشی جای گرفته است تا امنیت بیشتری برای کاربران فراهم کند.صفحه نمایش ۵.۱ اینچی سوپر AMOLED با وضوح ۱۰۸۰X۱۹۲۰ پیکسل است که نسبت به اس ۴ تراکم پیکسلی کمتری دارد، پردازنده ۴ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۱ از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

Galaxy_S5 در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه می شود که هر دو با کارت میکرو SD قابل ارتقا نیز هستند.

سامسونگ بر روی نسخه ۴.۴.۲ اندروید کیت کت از یک رابط کاربری جدید TouchWiz استفاده کرده است که رابط کاربری را فلت‌تر کرده و امکانات جدیدی هم در آن گنجانده شده است. به عنوان مثال یک ویژگی جدید Ultra Power Saving Mode وجود دارد که باعث می شود تمام عکس ها را سیاه و سفید نشان دهد و تمام محاسبات غیرضروری را متوقف کند تا در این حالت باتری دیرتر تمام شود.

نرم افزار ارتقا یافته S Health 3.0 با گلکسی اس ۵ ترکیب قدرتمندی ساخته است. در کنار گام شمار، آمارگیر تغذیه و ورزش، اکنون این اپ به یک ویژگی کاملا جالب مجهز شده است: یک حسگر ضربان قلب که در کنار فلش LED جای گرفته است. این حسگر احتملا مثل همان حسگر نوری موجود در گلکسی Gear 2 کار می کند. ضمن اینکه می توانید با نرم افزارهای متفرقه تجربیات خود از این فناوری را بیشتر شخصی سازی کنید.این گوشی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است و باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی اس ۵ امکان مکالمه برای ۲۱ ساعت و همین طور ۱۶ ساعت استندبای را به ارمغان می آورد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها