کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سوناتا , هیوندای را با خود پایین می کشد


کد خبر : ۳۶۵۷سه شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶:۲۵۲۶۸۴۹ بازدید

در نظرسنجی جی.دی پاور در خصوص رتبه بندی خودرو ها از لحاظ قابلیت اطمینان سوناتا به قعر جدول رفته و مقام 27 را به دست آورده، به بیان دیگر از آخر پنجم شده است.
سوناتا , هیوندای را با خود پایین می کشدسوناتا , هیوندای را با خود پایین می کشد

در مطالعات قابلیت اطمینان خودروها در سال 2014 مؤسسه تحقیقاتی جی. دی پاور به طور متوسط 169 مشکل به ازای هر 100 خودرو گزارش شده است. در این روش مطالعه، تعداد مشکلات خودروها در 3 سال اول بعد از تولید اندازه گیری می شوند. امسال دومین سالی است که تعداد معضلات خودروهای سوناتای هیوندایی روند صعودی داشته است.علاوه بر سوناتا، الانترا نیز در پایین کشیدن و مخدوش کردن چهره هیوندایی در بین صاحبان محصولات این شرکت مؤثر بوده است.

اد کیم از مؤسسه مشاوره ای اتوپاسیفیک می گوید مخدوش شدن چهره هیوندایی از لحاظ قابلیت اطمینان در کوتاه مدت آسیب جدی به برند این شکرت نخواهد زد. بیشتر مردم به جای نگاه کردن به قعر جدول، به این نگاه می کنند که کدام خودروها در رأس جدول هستند. اما به هر حال پرچم قرمز برای خودروسازی بلند شده که چند سال با جدیت کوشش کرده تا تصویری خوبی از خود در ذهن مردم بر جای بگذارد. هیوندایی به تازگی از زیر بار سنگین تعصب و طرز تفکر منفی مردم آمریکا نسبت به خودروهای کره ای خارج شده بود، چون بازار آمریکا به خودروهای آسیایی به عنوان خودروهای ارزان و کم مصرف نگاه می کند. از زمانی که وارانتی محصولات هیوندایی 100 هزار کیلومتر عنوان شد وجه ی مطلوبی به بار آورد اما این تصویر که سالیان سال برای به دست آمدنش جدیت به خرج داده شده است، ممکن است به طرفه العینی از دست برود.

هرچند که وجود معایب در خودروهایی که اولین بار به بازار عرضه می شوند کاملا طبیعی است اما همین معایب یک حد معمولی دارد؛ به نظر می رسد که تعداد مشکلات سوناتا در سه سال اول عرضه به بازار کمی بیشتر از حد عادی بوده است.جی دی پاور مشخص نکرده است که مهمترین دغدغه مشتریان سوناتا چه بوده اما معمولا مشکلات موتور و گیربکس بیشتر از همه موجبات نارضایتی مشتریان را در خودروهای 4 سیلندر سبب می شوند.

معمولا شکایت اصلی مشتریان این است که موتور در سربالایی ها کم می آورد و قدرت کافی ندارد، در سیستم انتقال قدرت اتوماتیک، تغییر به موقع دنده ها و دیر عمل کردن سیستم ها در گیربکس نیز موجبات نارضایتی مشتری را فراهم می آورند.سوناتای 2011 برای اولین بار از فناوری های جدید در قوای محرکه استفاده کرده بود و موتور تمام آلومینیومی، پاشش مستقیم و جعبه دنده 6سرعته و سیستم CVT برای اولین بار در محصولات هیوندایی به کار گرفته شده بود و به طور طبیعی میزان مشکلات آن از حد عادی خارج بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها