کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی بهترین گوشی‌های چینی در بازار - خرداد 96


کد خبر : ۳۶۵۳۶پنجشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵:۰۲۵۳۸۷ بازدید

در این مقاله لیستی از بهترین گوشی های چینی بازار برای خرید در خرداد 96 متشکل از گوشی هایی همچون شیائومی می 6 و هواوی ...
معرفی بهترین گوشی‌های چینی در بازار - خرداد 96معرفی بهترین گوشی‌های چینی در بازار - خرداد 96

گجت-‌نیوز- در این مقاله لیستی از بهترین گوشی های چینی بازار برای خرید در خرداد 96 متشکل از گوشی هایی همچون شیائومی می 6 و هواوی پی 10 را تهیه کرده ایم که می‌توانند بهترین انتخاب برای خرید باشند.

معمولا صدها گوشی چینی در طول سال وارد بازار می‌شود، اما ماه مه امسال یک ماه بسیار خاص است که ما در آن شاهد رونمایی از گوشی قدرتمند و جذاب شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) بودیم. شیائومی چند هفته پیش بود که از این گوشی رونمایی کرد و تقریبا اکثر شایعاتی که در خصوص پرچمدار جدید چینی‌ها شنیده بودیم درست بود.

بی‌تردید این گوشی در راس لیست بهترین گوشی های چینی بازار در ماه مه 2017 قرار خواهد داشت، اما این تنها گزینه موجود برای خرید نیست. در حال حاضر محصولات قدرتمند دیگری همچون هواوی پی 10 و وان پلاس 3 تی نیز وجود دارد که می‌توانند با این گوشی به رقابت بپردازند. در ادامه با فهرستی از بهترین گوشی های چینی بازار در ماه جاری با ما همراه باشید.


10 – آنر مجیک / Honor Magic
 

Honor Magic

آنر مجیک شاید یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند هواوی نباشد، اما بی‌تردید یکی از قدرتمندترین‌های آنهاست. این تلفن هوشمند از طراحی بسیار منحصر به فرد همراه با حاشیه‌هایی منحنی برخوردار است و یک نمایشگر 5.09 اینچی QHD آمولد نیز بر روی قاب جلوی آن به چشم می‌خورد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (بدون پشتیبانی از کارت حافظه خارجی) نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. آنر مجیک از یک پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌ای کایرین 950 قدرت می‌گیرد و یک دوربین 12 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب پشتی آن جا خوش کرده است.


9 – شیائومی می میکس / Xiaomi Mi MIX

Xiaomi Mi MIX

شیائومی می میکس یکی دیگر از گوشی های منحصر به فرد حاضر در لیست بهترین گوشی های چینی بازار در ماه مه است. این فبلت غول پیکر که اواخر سال گذشته میلادی معرفی شد، فاقد حاشیه‌های زیادی در دو سمت چپ و راست و قسمت بالایی نمایشگر خود است و تنها کمی حاشیه در زیر آن رویت می‌شود. شیائومی Mi MIX از جنس سرامیک ساخته شده است و یک نمایشگر 6.4 اینچی بر روی قاب جلویی آن قابل استفاده است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 821 کوالام قدرت می‌گیرد و در دو نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی / حافظه 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی / حافظه 256 گیگابایتی به فروش می‌رسد. قیمت مدل قدرتمندتر آن نیز تنها 609 دلار است.


8 – زد تی ای اکسون 7 / ZTE Axon 7
 

ZTE Axon 7

اکسون 7 همراه با اکسون 7 اس قدرتمندترین گوشی های ساخته شده توسط برند زد تی ای در طول تاریخ هستند. Axon 7 از یک چیپست 64 گیگابایتی اسنپدراگون 820 قدرت می‌گیرد و همراه آن یک رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه 64 گیگابایتی (با پشتیبانی از کارت حافظه خارجی) در اختیار کاربران خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی بوده و یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی آمولد نیز بر روی قاب جلویی آن نقش بسته است. زد تی ای این گوشی را با قیمت 450 دلار به فروش می‌رساند، اما اگر در ایالات متحده زندگی می‌کنید، می‌توانید آن را با قیمت 350 دلار از امازون خریداری کنید.


7 – میزو پرو 6 پلاس / Meizu Pro 6 Plus

Meizu Pro 6 Plus

میزو پرو 6 پلاس پرچمدار حال حاضر کمپانی میزو است. این گوشی تمام فلزی از یک نمایشگر 5.7 اینچی فول اچ دی آمولد برخوردار است، در حالی که یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی انتخابی 32 یا 128 گیگابایتی (فاقد پشتیبانی از کارت حافظه خارجی) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. چیپست 64 بیتی و 8 هسته‌ای اگزینوس 8890 سامسونگ قدرت این گوشی را تامین می‌کند و یک باتری بزرگ 3400 میلی‌آمپر ساعتی نیز در زیر قاب زیبای آن جای گرفته است. در حال حاضر این گوشی با قیمتی حدود 550 دلار به فروش می‌رسد.


6 – آنر 8 / Honor 8

Honor 8

آنر 8 یک گوشی بسیار شیک با بدنه‌ای ساخته شده از ترکیب شیشه و فلز است. هرچند این یک گوشی مقرون به صرفه است، اما از دوربین دوگانه بسیار جذابی برخوردار بوده که می‌تواند همین قضیه در فروش شگفت انگیز آن دخیل باشد. یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی همراه با رم 4 گیگابایتی و چیپست 64 بیتی 8 هسته‌ای کایرین 950 نیز دیگر مشخصات مربوط به این گوشی است. همین حالا می‌توانید گوشی آنر 8 را با قیمت 400 دلار خریداری کنید. البته به خاطر داشته باشید قیمت خرید این محصول در آمازون، 322 دلار خواهد بود.


5 – آنر وی 9 یا آنر 8 پرو / Honor V9 or Honor 8 Pro

Honor V9

آنر V9 و آنر 8 Pro از نظر طراحی و مشخصات فنی یکسان هستند، اما در بازارهای مشخصی به فروش می‌رسند. وی 9 تنها در چین به فروش می‌رسد و در عوض 8 پرو در سایر کشورها نیز قابل خریداری خواهد بود. این فبلت از یک نمایشگر 5.7 اینچی QHD همراه با رم 4 / 6 گیگابایتی و چیپست 64 بیتی 8 هسته‌ای کایرین 960 برخوردار است. قیمت این گوشی در فروشگاه آمازون 688 دلار است.


4 – شیائومی می نوت 2 / Xiaomi Mi Note 2
 

Xiaomi Mi Note 2

ردمی نوت 2 پرچمدار فبلت های شیائومی است که سال گذشته رونمایی شد. این گوشی همچنان هم قدرتمند است و از یک نمایشگر خمیده آمولد، رم 4 / 6 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام بهره می‌برد. اندروید 6 مارشمالو به صورت پیشفرض بر روی این گوشی نصب شده، اما هم اکنون آپدیت اندروید 7 نوقا نیز در اختیار صاحبان آن قرار گرفته است. Mi Note 2 با قیمت 410 دلار به فروش می‌رسد.


3 – وان پلاس 3 تی / OnePlus 3T
 

OnePlus 3T

وان پلاس 3 تی یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های موجود در لیست بهترین گوشی های چینی بازار جهان در ماه مه 2017 است که از سخت افزاری جذاب بهره می‌برد. این گوشی مقرون به صرفه  از یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی Optic AMOLED، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 / 128 گیگابایتی و چیپست اسنپدراگون 821 کوالکام برخوردار است. قیمت این گوشی در برخی سایت‌ها 420 دلار بوده، اما اگر قصد خرید آن از آمازون را داشته باشید مستلزم پرداخت 529 دلار خواهید بود.


2 – هواوی پی 10 و پی 10 پلاس / Huawei P10 & P10 Plus
 

Huawei P10

اعضای خانواده هواوی P10 از قدرتمندترین محصولاتی هستند که کمپانی هواوی تا به حال تولید کرده است. این دو گوشی از بدنه‌ای تماما فلزی برخوردارند و در مشخصات فنی اصلی یکسان هستند، هرچند مدل پلاس پی 10 گوشی بزرگتری است. این دو تلفن هوشمند از یک چیپست 64 بیتی 8 هسته‌ای کایرین 960 قدرت می‌گیرند و یک دوربین دوگانه متشکل از دو لنز 20 و 12 مگاپیکسلی با برند لایکا بر روی قاب پشتی آن‌ها نقش بسته است. پی 10 و پی 10 پلاس به ترتیب با قیمت های 680 و 750 دلار قابل خریداری هستند.

1 – شیائومی می 6 / Xiaomi Mi 6

Xiaomi Mi 6

و سرانجام به بهترین انتخاب در بین گوشی های هوشمند چینی موجود در بازار ماه مه 2017 می‌رسیم. شیائومی می 6 ساخته شده از ترکیب شیشه و فلز است و از یک چیپست فوق‌العاده قدرتمند اسنپدراگون 835، رم 6 گیگابایتی، نمایشگر 5.15 اینچی فول اچ دی و اندروید 7 نوقا برخوردار است. همچنین دو لنز 12 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی زیبای می 6 قرار گرفته است. در حال حاضر این گوشی با قیمت 699 دلار پیش فروش می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها