کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رشد قابل توجه قیمت سکه و ارز در آخرین ساعات کاری


کد خبر : ۳۶۴۷دوشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲:۱۱۶۰۰۶ بازدید

در حال حاضر قیمت سکه تحت تاثیر رشد اونس و دلار با 20 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 964 هزار تومان و دلار با 33 تومان افزایش به 2999 تومان رسیده است.

امروز قیمت سکه و ارز در بازار تهران رشد قابل توجهی داشت.برخی فعالان بازار دلیل افزایش قیمت ارز را تحولات سیاسی در حوزه بین‌الملل می‌دانند و برخی صراف‌ها هم علت افزایش تقاضا برای خرید ارز را نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و کلید خوردن مسافرت‌های نوروزی عنوان می کنند.

یکی از صراف‌ها در این باره گفت: در چند روز اخیر تقاضا برای خرید ارز افزایش یافته که به نظر می‌رسد بیشتر به دلیل ثبت نام در تور مسافرت‌های خارجی است، زیرا متقاضیان برای زمان ثبت نام در این تورها باید همان ابتدا ارز پرداخت کنند.یکی از صراف‌ها که می گفت ارزیابی خاصی برای این افزایش تقاضا ندارد، یادآور شد: در روزهای گذشته تقاضای چندانی برای خرید ارز وجود نداشت اما امروز بیش از 10 درصد تقاضا افزایش یافته و همین مساله تا حدودی نرخ ارز را افزایش داده است.

افزایش نرخ ارز در بازار داخلی و در کنار آن رشد ۷ دلاری اونس جهانی موجب افزایش قیمت انواع سکه شد.هم‌اکنون قیمت سکه طرح جدید با 20 هزار تومان افزایش نسبت روز گذشته 964 هزار تومان، سکه طرح قدیم با همان میزان افزایش 964 هزار تومان و نیم سکه با افزایش 9 هزار تومانی 491 هزار تومان شد.


68s3kosi5b0wjq8x9da.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها