کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات امروز بازار سهام چه گذشت ؟


کد خبر : ۳۶۴۲دوشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵:۱۵۲۱۴۵ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بازار با کاهش 431 واحدی که عمدتاً ناشی از تأثیر منفی شرکتهای پتروشیمی و پالایشی‌ بود، به کانال 80 هزار واحد بازگشت.

شاخص بورس امروز هم با طی روند نزولی، 431 واحد منفی شد و به کانال 80 هزار واحد بازگشت.

بر اساس این گزارش، از امروز در بورس تهران 194 میلیون برگ سهم به ارزش 90 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روزهای پررونق بازار کاهش نشان می‌دهد.

امروز پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، فولاد مبارکه اصفهان، بانک صادرات، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی شازن، ایران خودرو، توسعه معادن و فلزات، کالسیمین و سرمایه‌گذاری دارویی تأمین بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص گذاشتند اما در مقابل شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)، سیمان صوفیان، گروه دارویی سبحان، سرمایه‌گذاری البرز، بانک کارآفرین،  بانک انصار و مخابرات ایران بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص گذاشتند.

در این بازار ایران گچ پس از بازگشایی صد در صد افزایش قیمت داشت که به دنبال آن سیمان صوفیان، بانک انصار، قند مرودشت، داروسازی کوثر، دارویی سبحان و قند هگمتان بیشترنی افزایش قیمت را داشتند. در فرابورس شاخص 5 واحد به عقب برگشت و به 755 واحد رسید.

در معاملات امروز فرابورس ذوب‌آهن اصفهان، پالایش نفت تهران، نفت پاسارگاد، بانک دی، نفت ایرانول و سبحان دارو بیشترین تأثیر منفی و در مقابل تأمین مواد اولیه فولاد صبا نور بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص گذاشت.

 امتیاز اوراق تسهیلات خرید مسکن نیز تا حد 2 درصد افزایش قیمت داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها