کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

له شدن هیوندای صفر زیر آوار نمایشگاه اتومبیل + عکس


کد خبر : ۳۶۱۷۲یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹:۴۳۲۴۴۶ بازدید

ساعت 11:55 صبح امروز حادثه ریزش آوار در یک نمایشگاه اتومبیل در خیابان پاسداران، خیابان سروستان هفتم به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت ...

ساعت 11:55 صبح امروز حادثه ریزش آوار در یک نمایشگاه اتومبیل در خیابان پاسداران، خیابان سروستان هفتم به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 29 آتش‌نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

رضا شقاقی؛ رئیس ایستگاه 89 آتش‌نشانی تهران که مسئولیت هدایت نیروهای عملیات آتش‌نشانی را عهده‌دار بود، درباره جزئیات حادثه اظهار کرد: پیش از وقوع این حادثه، یک دستگاه بیل مکانیکی در عمق چهار متری قطعه زمین 2 هزار مترمربعی مشغول گودبرداری بود که به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی به هنگام گودبرداری، ناگهان دیوارها و سقف ساختمان نمایشگاه اتومبیل فرو ریخت.

وی ادامه داد: پیش از وقوع این حادثه یک دستگاه خودروی سواری هیوندا در داخل نمایشگاه اتومبیل قرار داشت که در زیرآوار مانده و خسارت زیادی به آن وارد شده بود.

شقاقی خاطرنشان کرد: پس از جستجوی آتش‌نشانان در زیرآوار ساختمان نمایشگاه مشخص شد که خوشبختانه هیچ کس در زیر آوار گرفتار نشده که  آتش‌نشانان بی‌درنگ با کشیدن نوار هشداردهنده برای جلوگیری از رفت‌و‌آمد شهروندان، محل حادثه را ایمن‌سازی کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و اقدامات احتیاطی، محل را به عوامل شهرداری و انتظامی منطقه سپردند همچنین تحقیقات بیشتر درخصوص علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی درحال انجام است.

oktz3xlhi1l5hg2qhute.jpg

pdvf94h2f5t5ppscugq9.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها